Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Insignia: První jízdní dojmy

Zapomeňte na Vectru. Poměrně rozdané karty ve střední třídě volají po zamíchání – Insignia boří vše, na co jsme byli u Opelu poslední léta zvyklí a na zaběhlou konkurenci útočí technikou, cenou a světe zboř se, i designem.
Zpět na článek
20. 10. 2008 09:57
neregistrovaný "Hooonza"
20. 10. 2008 10:18
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 10:12
neregistrovaný "teoretik"
20. 10. 2008 10:16
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 11:05
20. 10. 2008 12:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 14:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 14:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 12:50
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 13:49
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:36
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 13:48
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:12
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 14:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 16:49
neregistrovaný "Darth_Vader"
21. 10. 2008 00:43
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:15
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 16:16
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:19
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 11:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:18
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 11:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:21
20. 10. 2008 12:00
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 11:30
20. 10. 2008 11:46
20. 10. 2008 12:01
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:08
20. 10. 2008 12:17
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 18:34
20. 10. 2008 20:55
21. 10. 2008 07:53
20. 10. 2008 20:58
21. 10. 2008 08:00
20. 10. 2008 12:21
20. 10. 2008 12:32
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 13:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 14:52
20. 10. 2008 14:57
neregistrovaný "rickyr"
20. 10. 2008 15:42
20. 10. 2008 17:29
neregistrovaný "rickyr"
20. 10. 2008 17:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 23:07
neregistrovaný "Donovan"
20. 10. 2008 14:55
neregistrovaný "rickyr"
21. 10. 2008 00:53
neregistrovaný "babo"
27. 10. 2008 23:15
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 16:12
20. 10. 2008 17:35
neregistrovaný "507--"
21. 10. 2008 00:57
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 16:55
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:59
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 01:01
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 17:36
neregistrovaný "507--"
20. 10. 2008 23:18
25. 10. 2008 19:23
20. 10. 2008 18:45
20. 10. 2008 22:23
neregistrovaný "scratch"
22. 10. 2008 23:37
neregistrovaný "Peter, France"
25. 12. 2008 22:20
neregistrovaný "Horways"
Avatar - Perun
20. 10. 2008 09:28
Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
Insignia na mně udělala moc dobrý dojem, co se zpracování a použitých materiálů týče, velikosti zavazadlového prostoru a celkovou mohutností. Méně už prostorem na zadních sedadlech (hlava se prostě nevejde a v ramenou tak tak).
Takže plyšák jo, ale jen ten malej, většímu bych pak musel nasadit jarmulku ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Hooonza"
20. 10. 2008 09:57
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
Jojo, hlava se prostě nevejde, a to mám pouhých 172 cm.
Avatar - Perun
20. 10. 2008 10:14
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
:-) Ale zase v malém těle velký duch. Škoda pro Opel, dvoumístná auta zas tak na odbyt nejdou
:-!
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 10:18
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
ale idu, ked maju 4m... Ale nie ked maju 4.8!!! Dufam, ze tu niekto nehodi nejaky plk o MB CLS, lebo to je trosku "jina"
20. 10. 2008 11:28
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
Musíš si taky v autě udělat pohodlí a ne tam sedět, jako stopořenej citrón! ;-)
Avatar - Perun
20. 10. 2008 12:33
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
Aha... :*) Když mně to na zadních sedačkách vždycky tak nějak... stimuluje ;-)
20. 10. 2008 12:55
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
No, tak to by tvoje testy z pozice na zadních sedačkách byly pěkně vášnivý >:D :yes: :yes:
Avatar - Perun
20. 10. 2008 13:20
Re: Olysalá lysina v nablýskaném wagenu
>:-[] ;-) :yes:
25. 12. 2008 23:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "teoretik"
20. 10. 2008 10:12
Říkám ano.
Nikdy, s vyjímkou Calibry, mě Opel nebral. Ovšem v tomhle případě je to jinak. Samozřejmě si tohle auto nekoupím, preferuji menší. Ale design se mi velmi líbí a pokud bude Opel tento styl uplatňovat i u svých ostatních modelů, změním na něj názor.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 10:16
Re: Říkám ano.
no ja som to videl live, kombi celkom ide, ale sedan je neuveritelna "brambora". A tie prerastane rozmery, to mi je vyslovene proti srsti. Spolu s MONDEO rozmermi patria az do vyssej triedy, mi to pripada ako Clio III, Punto a podobne B-ckove auta, co sa hraju na auto o triedu vacsie :no:
20. 10. 2008 11:05
PLYŠOVÝ... XEDOS
Hele, pokud sis nestihl v průběhu života koupit ani xedose ani pětkového bavora, a máš rád čitelné, usměvavé tváře a mainstream, jsi možná doma. Pokud Passat vizuálně roky definuje supermainstream a Mondeo tě chce uchvátit robustností, pak opel zůstává pevně ukotven ve svých mainstreamových střednětřídních kořenech, s mainstreamovým přesahem (bravo) ve variabilitě podvozku, včetně vizuálního vjemu za volantem. Otázkou zůstává, jací jezdci jezdí Vectry... Přeci jenom nekompromisní evropskej drzek se sníženým podvozkem a strništěm na tváři ošlehaným krvežíznivým akciovým burzovním bojem sedlá jiné oře...

Tedy spatřuji v nové Vectře až fatální posun k větší přítulnosti, milosti, avšak postrádám rafinovanost, šarm... a naivita pohledu (byť kamuflovaná devíti dioptriemi) mi brání v nalezení odpovědi na otázku - komu, že je nová Vectra určena? Ví to tu někdo?

P.S. Nahoře je fantastickej text... úvod, plyšáci, to nemá chybu :yes:
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 12:03
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Ta poznámka o Xedosu, no, zajímavý postřeh, určitě má něco do sebe. Jinak, zdejší reakce nejsou k insignii moc milostivé, já budu možná jeden z mála, který tohle auto vidí veskrze pozitivně. Svezení mě teprve čeká, ale statickou prohlídku vč. vnitřku jsem už zvládnul a technické parametry vstřebal. Tedy, aktuálně máme na trhu dva pokusy automobilek, které se snaží nabídkou jednoho modelu vycházejícího ze střední obsáhnout prakticky dvě třídy, dříve měly ve vyšší střední svého zástupce, a také chtějí zvýšit svou image směrem k premiovosti. Tento střednětřídní přesah znamená jednak chvályhodnou tendenci k premiovosti ve zpracování a použitých materiálech, dále k použití technologií běžných ve vyšší střední, ale také k nárůstu rozměrů posouvající tato auta mimo běžné standardy střední třídy. Prvním, takto pojatým modelem bylo Mondeo, druhým je teď Insignia. Sám zatím nevím, jak Insignia jezdí, ale nepředpokládám, že bych měl přijít na něco diametrálně odlišného od hodnocení např. ve zdejším článku. Jinými slovy, Insignia jezdí a projevuje se jako auto vyšší střední. Tedy, skvělá kvalita jízdy, v tom si budou s mondeem podobní, ovšem ve všem ostatním ho insignia poráží na hlavu. Jednak nevypadá jako krabice na steroidech, ale její design velmi zdařile maskuje velikost, a uvnitř se dá rozdíl ve ztvárnění i provedení popsat slovy sto a jedna. Navíc, technologie, široká nabídka špičkových motorů, pohon 4x4, to Mondeo se svými dvěma použitelnými motory nestačí ani na střednětřídní standard. Prostě Insignia jako inkarnace vectry a omegy v jednom vypadá velmi nadějně, každopádně, po všech těch proklamacích při příchodu lagun a cépětek je tu opravdu auto, které při dobré cenové politice může velmi zahýbat situací ve střední třídě a poškádlit i vyšší střední. ;-) :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 12:09
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Nahodou ja Xedos 6 uznavam- podle mne to bylo velmi dobre auto s rozhodne netuctovym designem ve sve dobe
20. 10. 2008 12:29
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
V hodnocení Mondeo x Insignia se jasně shodneme, v tom těží opel z jistějšího, svěžejšího designu. V horním textu jsem pozapomněl na Omegu, kterou tedy jak správně píšeš nová Insignia do sebe pohlcuje též... jo, tohle opomenutí :*) se mi stává maximálně jednou za deset až patnáct let... :-) Vedle toho, mám problém se do insignie promítnout. Nepřijímám podbízivost v podobě jakýchsi sedanozních kupe, pokud tedy v portfoliu značky není ve stejné třídě klasický sedan, vždyť střední třída je (má být) určená pro čtyři evropské býčky, tedy cca nad 180 (výšky). Technika, motory, pohony, jasně, v tomhle ford opravdu neuvěřitelně ztrácí na svou konkurenci.

Já popravdě nejsem ten, který by insignii zatracoval, přesto ve mně tiká pochybnost o vydařenosti té až naivní tváře a příliš upadlé zádi... každopádně německá trojka - Passat, Mondeo, Insignie definuje střední mainstream Evropy. Ovšem odtušuji, že Passat i nadále zůstává na trůnu (včetně dnes už až neuvěřitelně vžité elegance karoserie) a boj se bude odehrávat mezi Mondeem a Insignií. Z něho může nakonec vyjít insignie jako vítěz.
20. 10. 2008 12:59
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
O pohlcování Omegy se psalo už u současný Vectry a tam jsem to nevnímal ničím.
20. 10. 2008 13:19
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Jo,jo, bylo to spíše - přání otcem myšlénky...
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 14:08
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Vyjimecne GTI s tebou souhlasim - Mondeo mi prijde vizuelne extremne nepovedene auto . Posledni uchazejici Ford je pro mne Focus
Avatar - T613
20. 10. 2008 14:26
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
:yes: a Cougar
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 14:34
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Ted doufam ze jsi se preklepl a myslis SuperSport mezi SUV- KUGU ;-)
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 14:37
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Já nevím, při svých 192cm jsem si v insignii za sebe v klidu sednul, asi neumím posaz s prkennými zády, abych rval nutně hlavu do stropu. Tím, že je dost místa na nohy, se problém sklánějící střechy řeší.
Pokud jde o design, s passatem souhlas, při nové generaci zas budem číst, jak to je o ničem a zdaleka to nedosahuje kvalit předchozí generace atp. Je to auto relat. obyčejných tvarů, ale dokonale vybalancovaných a se smyslem pro detail premiových značek. Při počtu, který jich jezdí, je ta síla designu nutná, tohle VW opravdu umí, přesně jak říkáš, elegance, která se vžije. Co se insignie týká, já jí věřím, její design jde proti těm jednoduchým žehličkoidním liniím á la sport, na první pohled je usedlejší, ale to je kouzlo evropského designu, základní linie je krásně jednoduchá a dojmy tvoří detaily, třeba ta hokejka v bocích je úžasná a zadek není jen krabice od cukru, ale propracovaná hra křívek.
;-)
20. 10. 2008 15:28
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Jsem zvědavý na živé setkání, pokud se to podaří, bude mít opel po Corse další úspěšný model.

Jo jo, ta jednoduchost živená detaily (hokejku chválím), tos vystihl.
Avatar - Pierro
20. 10. 2008 15:29
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
souhlas. i přes výhrady k designu, se na svezení těším. Doufám, že bude k dispozici i nějaká benzínová varianta. Dám pak vědět jak mi to auto sedlo řidičsky. ;-)
20. 10. 2008 15:48
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
:yes:
20. 10. 2008 18:51
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Na výšku jsme na tom podobně a vzadu jsem s hlavou problém rozhodně neměl. Mnohem horší to bylo v Accordu, kde jsou nad zadními sedadly takové vychytralé "bubliny" ve stropu. Takže v jedné poloze máš prostoru tak akorát a když si trochu přesedneš dopředu, najednou drhneš. O něco lépe na tom byla C5, ale tam mě zase nenadchly zadní sedáky. Člověk do nich vůbec nezapadl a zdáli se mi krátké, prostě moc dobře nepodpíraly stehna. To vpředu, to už je jiná. Na přední sedadla C5 pěju jen chválu.
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:50
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
inak k tej mondeovskej kvalite jazdy - zacinam byt rozpacity. Ked som v tom sedel prvykrat, tak som bol uplne mimo, ale to bol ten ponekud nestastny elektricky podvozok, pre ktory je jedine vhodne oznacenie - hrozny.

ale bezne mondeo - jo, na obrovsky balonovych 16-kach pohodlne je. Na 17-kach ale uz citit clovek, ze to nie je tak pohodickova jazda ako v predchadzajucom ( a to ma este dost vysoky profil)... Na 18-kach som nesiel (mondeo sa dava na 235/40 ), ale kamos novinar vravel, ze to auto je uz pekne neuroticke... a ze na 18-kach snad superb je pohodlnejsi
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 13:01
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Souhlas, nevyjádřil jsem to úplně šťastně, ta kvalita jízdy, jde spíš o celkový pocit z robustnosti a pocitu vnímání auta, je to dáno jak nastavením podvozku tak celkovou velikostí, když vezmeš mondeo a např. mazdu 6 a měl bys říct, co je vjemově blíže pocitu z jízdy BMW5 nebo A6, řekneš určitě mondeo. Kvalita jízdy jako taková je velmi slušná, v této třídě beru jako standard 17ky, a na nich je mondeo se standardním podvozkem komfortní, vzhledem k agilitě podvozku. Profil 40 zničí komfort u čehokoliv, to že novinář napíše, jak je mondeo na osmnáctkách úžasně komfortní, je prostě poplatné aktuální novinářské mondeománii. Stačí se svézt. Jiná věc je, že mondeo na čemkoliv menším osmnáctek vypadá legračně, ale to je ten problém designu steroidové krabice. ;-)
Avatar - Pierro
20. 10. 2008 13:09
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
mě se teda zase líbí více to Mondeo. Ba dokonce i Apoštol mi přijde jako pohlednější auto, než Insignia. Ty obliny, velké převisy, dojem těžkopádnosti, prostě moc se mi to nelíbilo. To auto neurazí ale ani nezaujme. Rád se v něm nicméně svezu... :-|
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 13:49
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
presne, mne sa aj PASSAT zda byt podarenejsi ako insignia...
Avatar - Arnold Hackel
20. 10. 2008 14:07
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
jistě, Passat je vlastně podařenější než Rolls... >:D >:-[]
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:36
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
ja passat fakt ale fakt nemam rad. Ale proste mi to tak pride
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 14:40
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
S těmi převisy, nevím, díváme se na stejné auto?
Avatar - Pierro
20. 10. 2008 14:45
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
ba i jo díváme. ale zdaleka nejde jen o ty převisy. Mně na Insignii zklamal celkový dojem mohutnosti...
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 14:55
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
o.k. jen bych řekl, nejde o převisy.
Avatar - Pierro
20. 10. 2008 15:22
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
no tak jo no, ukecals mě... ;-)
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 13:48
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Profil 40 z 235 nie je zas tak malo dinare... Guma je vysoka stale 9.4cm co nie je az tak zle.

17-ky - aj tak ale tvrdost oproti starsej verzii dost citit - presne stereoidy a niekde sa tie rozmery a vaha museli prejavit. A ono uz 17-ky su totiz 235mm sorike, co je fakt hodne. C5 niektora jazdi dokonca na 245 - na tom pred par romi jazdili auta ako Ferrarri :-)

novinarska mondeomania ale noazaj funguje, myslim, ze na to ma fakt velky vplyv britsky tisk, ktory ma tie auta ako prvy na testy a potom uz kdejaky novinar sa neodvazi napisat, ze ono to auto az tak komfortne nie je :-) Na tych 18 urcite nie
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 14:50
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
No, u hodnocení komfortnosti jsem, na rozdíl třeba od kvality designu, ochoten mluvit o poplatnosti vkusu každého soudruha, to je fakt dost individuální záležitost. Mně Mondeo na 17kách přišlo při tom, co jeho podvozek umí z hlediska agility, to kvůli té poznámce o C5, jako komfortní, jinými slovy, snad s výjimkou éčka, které ale zas nemá tak obratný podvozek, je to srovnatelné s vyšší střední. Tohle prostě ve střední neumí každý. S každým palcem průměru kola komfort logický klesá, a pro mně je např. u kvalitních zadokolek, kde je přínos nižšího profilu gumy pro zlepšení agility nebo gripu mnohem menší než u předokolky, dost nepochopitelný, když vidím nějakou trojku nebo pětku v M-paketu na devatenáctkách, nechápu tu touhu po tortuře vlastního zadku, na běžné silnici stejnému autu na sedmnáctkách neujede, jen se celou dobu klepe jak ratlík. ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:12
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
to je pravda, kazdy sme ochotni terorizovat sa inym sposobom :-)
Aj ked dnesna stredna zacina mat obrovske kola, uz malokto ma standardny rozmer, ako trebars ja 225/45 R17 na ACCO 7G (ma to tak tiusim aj 3er). Ako rastu auta, musia im zvacsovat kola, aby nevyzerali smiesne a dnesne 17-ky maju profil casto ale obrovsky. Kdezto 225/45 R17 som pokladal za pomerne idealny (guma profil 10cm), casto sa objavuju uz 225/50 17, alebo 235/45 17... co uz su znacne vyssie gumy. Inymi slovami, nie je 17-ka ako 17-ka. A niektore 17-ky s takymto vysokym profilom (a makksou bocnicou) sa predsa len mozu naklanat zbytocne pri deformacii kola v zakrute.... Takze pri takychto obrovskych kolach by som kludne dal aj 18'', keby mali mat profil ako ona 225/45 R17 guma. Samozrejme ale 3er v M-ku na 19-kach je uz masochizmus znacny :-) Vyzera to dobre, ale ak niekto nejazdi na okruh aspon parkrat za rok...

Iste a to som vzdy tvrdil je zmes agility a pri tom pohodlnosti MONDEA velmi zaujimava, ale na UHP s tvrdsou bocnicou to uz nie je to stare mondeo, aspon mam taky pocit. Aj ked musim priznat, ze najhblsie zzazitky mam z toho elektrickeho podvozku a to bolo fakt zle...
Inak ale proti Fordu nic nemam, robia dobre auta aj ked tu budem urcite zas niekym napadnuty... :-O
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 14:12
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Ted je proste trend Ford je nejlepsi- skvele ridicske zazitky..... Podle mne to je dane tim ze se vsichni novinari ted snazi priblizit AutoCaru a ten byl jako spravny britsky casopis na strane Fordu- no a nasi novinari jaksi zkopirovali i to profordovske zamereni
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 14:53
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Kdysi jsem to tu psal, nakonec na tu fordománii doplatí nejvíc Ford, podobně jako se dekádu zpět ikonizoval VW, tak i u Fordu se zjistí, že to jsou jen normální auta, některé modely více jiné méně vydařené, a nově nastupující mladíci diskutující na autofórech budou mít nový objekt k vlastnímu vymezení se. ;-)
20. 10. 2008 15:31
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
GTi clube ikonizovani VW a Oplu delate zde na Auto vemi dobre, vsechna cest, nastupující mladícci to take ctou, a nejsou vsichni blbi.

Nastesti "ikonizovani" jizdnich vlastnosti Fordu nedela jen Autocar, EVO nebo TopGear ale "pravdive skusenosti" uzivatelu kteri ty Fordy maji nekolik let! A ne jen pul hodiny u dealera! A maji s nimi najeto i na okruhu.

Ja se ptam proc cele slavne skupine GTi clubu diskuteru tak vadi Ford, asi proto ze po pul hodine testovaci jizdy poznali jak "kvalitni podvozky" Ford dela ale priznat to verejne nechteji protoze by take museli priznat ze na to konkurece VW a Opel a ostatni nemaji.

Kazdy ma neco nekdo kvalitni motory nekdo kvalitni interier nekdo kvalitni podvozek atd.

Na tom nevidim nic ikonickeho.

PS; Insignia je zepredu hnusna jako Superb to zadny Haldex 4x4 a dalsi "prevratne" technologie podle mne nezachrani.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 16:49
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Mne Ford nevadi proste se mi soucasne modely - zejmena Mondeo nelibi nebo mne neoslovuji Ka nebo Kuga. Ale dnes jsem zaskocen koukam ze jsi uz zpet ze skoly a nedal jsi nam sem zadnou tiskovou zpravu o Fordu- nejsi nemocen ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:43
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
:-) sprava z tiskovky fakt chyba
Avatar - iudex
20. 10. 2008 20:46
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Netreba sa hned vymedzovat proti vsetkému vacsinovému. Nezdá sa Ti myslienka, ze Mondeo skutocne má vynikajúce jazdné vlastnosti a novinári to ocenia akosi logickejsia ako to, ze vsetci sú pod akýmsi vplyvom západných médií, ktoré iba bezmyslienkovito prelozia? Netreba za vsetkým hladat slobodomurárske sprisahanie... ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:15
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
To si pis, ze to tak casto funguje. A ja som mondeo na 18-kach nesiel, ale par ludi, ktorym celkom verim tvrdia, ze na 18-kach je to pekne tvrde a nervozne. A veril by som tomu, lebo na tvrsich 17-kach to uz zacina byt citit.
Mondeo je casto prezentovane ako najlepsia FWD v tirede a to je opat z autocaru a z britanie. TO sucasne je dost "neforeske". Neutiahne stopu v zakrute ked zacina byt nedotacave a das nohu zplynu... Stare bolo o mnoho lepsie.
Avatar - iudex
21. 10. 2008 15:47
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
No nové som nesoféroval, neviem posúdit, ale zo starého som bol dost ocarený. Nádherne stabilné v tiahlych zákrutách a pritom na 16-kach dost komfortné.
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 16:16
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
tak tak, stare bolo velmi dobre. Keby mi vedeli u nas pokytnut testovacku na ST220, tak asi jazdim na tom...

nove - z hladiska sofera to nie je ono, je proste viacej "neridicske".

Ta davova psychoza - zober si RS5... Raz niekde v Nemecku napisu M6 killer a ze to bude mat asi V10 motor... A uz o tom pise cela europa, teda stredna urcite. Pri tom 1. RS5 ma byt M3 COUPE killer 2. V10 pod kaoptou RS5 je podla mna pomerne nepravdepodobne, pochyubujem, ze dostane viacej ako V8... Ja myslim ze to bude nejaka V8, alebo max, silne preplnovana V6

a cech este niekde prida - ze to ma byt proti CL AMG, co je este o triedu vyssie auto ako 6er
20. 10. 2008 15:38
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Co kdo po 5 minutach testovaci jizdy u dealera nevymysli :no:
:yes: Pseudoodborniku.

Rekl bych ze pravda je jinde....viz tento test..
Nový Superb 3,6 FSI V6 versus Ford Mondeo 2,5T

[odkaz]
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:19
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
pozri, ja novy Superb neznasam. Hlavne za dizajn a tym padom ma netrapi. Ale tu sa zas Zezulka rozplyva, ako je komfortny: [odkaz] Ktory test je OK? no ten, co si nasiel Ty, jasne predsa :) ako inak

delear - keby tu niekto jazdil po skusobnych jazdach, je to stale lepsie, ako Ty, co jazdis tak vo sne a citas len testy. tie co Ti nevyhovuju neexistuju, tie co Ti vyhovuju sem hadzes... a marketingove tiskove spravy Fordu, to Ti ide. Su tu ludia, ako dinar alebo ja, co maju moznost jazdit s autami vyrazne lepsie, ako u dealera (aj ked ja som tu moznost uz stratil)... Ale to som Ti uz vysvetloval a neviem, preco to skusam zas.

A porovnavat 3.6 FSI je trosku mimo, tam uz aby to jazdilo musi byt auto zakonite nastavene fakt tvrdo. Ja osobne si myslim, ze o moc makksi ako R36 nebude a R36 je tvrdy skoro ako 3er v M-ku. A ten plk tam, ze 1.8 TSI nema o moc lepsi, je dost velky plk, lebo tam je superb vyslovene komfortny a ma kvalitu jazdy tiez snad vyssej strednej

Co Ti ale budem rozpravat... je to zbytocne
22. 10. 2008 00:03
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Hazet si muzu co chci, to nikomu blbecek jako Ty zakozavat rozhodne nebude.

A clovek ktery hodnoti auta v ktery nejezdi nebo jel jen 5min nebo nikdy, nebude ostatnim rikat cim jezdi nebo ne!!! :no:

Jsi fakt velky blbec. rozpravat... NEMUSIS stejne z tebe nic rozumneho nikdy nevypadne. Bez si radeji konecne vyzkouset ten Type-R.
PS pan. Zezulka je rozhodne ten nejvice neuplatny novinar od koncernu uz podle toho kde pracuje a pracoval. ;-)
Avatar - skejpa
20. 10. 2008 18:05
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
boli to kdyz vidis jakym pomerem drti v ankete insignia tveho passata co ? :-)

insignia je podle me ted nejkrasnejsi auto ve tride... ani moje oblibena mazda 6 se na to designem nechyta. je to nadherne auto, hlavne hatchback... a v cervene barve mi pripomina M3 ;)
20. 10. 2008 18:21
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Žádného "mého" Pasata neznám. Na druhou stranu vím, že Passat vypadá po čtyřech létech života nejlépe z mainstreamové nabídky. Vím i kdo vypadá nejhůře. Nechci ti ale kazit odpoledne. Insignia (bez ohledu na tabulku) těží z toho, že je nová. Přesto, to co jsem napsal nahoře nemám důvod měnit.

P.S. Jasně... M3... to jako myslíš nějakej novej empétrojkovej přehrávač? :-) ;-)
Avatar - skejpa
20. 10. 2008 21:17
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
no precu TVUJ apostol ne ? passat urcite nevypada nejlepe z dnesni mainstreamove nabidky ;)
a ackoliv znam tvuj odpor k japoncum, insignia je nemec a je krasna.
Tim M3 jsem myslem BMW M3, prehravace si pod tim predstavis asi jen ty. jde mi o tu cervenou. kdyz budes porad delat ze nevis, budu muset najit i tu cervenou M3ku...
Avatar - Pierro
21. 10. 2008 08:53
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Skejpo, nepij už tolik kluku jeden... >:D Hledat v insignii BMW M3 už vyžaduje hoooodně vysokou promili alkáče v krvi o ty bumbale?? >:D
Avatar - skejpa
21. 10. 2008 13:48
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
[odkaz]

[odkaz]

jista podoba tam v tom pohledu je. hlavne ten bok a to svazovani strechy.
21. 10. 2008 08:36
Re: PLYŠOVÝ... XEDOS
Ono je anketa a realita. Na diskuzích to je pořád kdybych takbych a když jsou nějaký love pohromadě, tak realita bývá krapet jiná.
Insignia se teď klidně může někomu zdát jako bomba. Stejný boom byl kolem new Mondea a i tak trochu kolem M6, ale časem, až se ten první vjem trochu "usadí" , lidé vychladnou a ty stroje zapadnou do běžných kolejí běžně výdaného modelu se najednou ukáže jak ten "nudný" Passat vlastně nestárne a je vyvážený
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:13
Zachraňte kupé!
Myslím si, že výroba kupé na základě Insignie je zcela jasná a logická. Jasně to naznačila i loňská studie, ze které Insignia vlastně vychází. Na platonického nástupce Calibry se docela těším... :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 10. 2008 11:18
Re: Zachraňte kupé!
Nechi vypadat jako idiot tak predesilam ze tuhle otazku myslim bez ironie- Co to je platonicky nastupce?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:38
Re: Zachraňte kupé!
Myslím to tak, že se budoucí kupé nemusí jmenovat Calibra, ale bude na ni navazovat jak segmentem, tak pojetím.
24. 10. 2008 11:03
Re: Zachraňte kupé!
Navazovat pojetím nebude ani náhodou, Calibra má extra nízkej ostrej předek, takový auto už dneska nikdo kvůli crash testům s chodcem nevyrobí. Dnešní auta se to snaží různě maskovat ale pravda je taková že jejich výška a hlavně výška předních kapot šla hodně nahoru.
Avatar - Pierro
20. 10. 2008 11:21
Nic moc
Viděl jsem tohle auto minulý týden a nějak mě tedy neuchvátilo. Je podivně kulaté, působí snad ještě větším dojmem než ve skutečnosti je, chybí mu jakákoliv jiskra a svým pojetím evokuje japonské střednětřídé sedany z půli devadesátých let (viz GTIho Xedoska). Nudné, bezpohlavní a veliké auto. :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:00
Re: Nic moc
presne tak, gulate ako brambora proste :-) a bezpohlavnost celkom srsi... jedine kombi, to este ide
20. 10. 2008 11:30
Hopla do Opela
"...byli u Opelu poslední léta zvyklí a na zaběhlou konkurenci útočí technikou, cenou a světe zboř se, i designem." Tohle se mi líbí, za to má autor :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2008 11:58
Re: Hopla do Opela
U mě :yes: za lehkou humornou narážku na horní rakousko a nehodovost za určitých podmínek :-)
20. 10. 2008 11:46
Dizajn
No ... podľa mňa celkový dizajn Insignir vystihuje toto: ocucaný bonbón. To Vectra (jedno aká generácia) bola podľa mňa pohľadnejšia. Tento dizajn akoby sa rozplýval. Asi pôvodný návrh modelu strčili do kyseliny a čo vytiahli, to vyhlásili za nový dizajn ...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:01
Re: Dizajn
tak tak :yes:
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 12:08
Re: Dizajn
Tohle je zajímavý fenomén, většina těch, kteří rádi mluví o sportovním a dynamickém designu, pak při pohledu na něco, co nahrazuje právě auto, kterému byla vyčítána nijakost nebo nudnost či konzervativnost, začnou pět ódy na to staré, jak to bylo skvělé... a tohle je... atd. atp. Tak kdo je tu vlastně konzervativní?
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:17
Re: Dizajn
no teda samozrejme VECTRA C bola podla mna horsia (fakt nepodareny dizajn). Ale toto v sedane nevyzera dobre ani trochu
20. 10. 2008 18:34
Re: Dizajn
To síce možné je, ale rozhodne nie u mňa. Ja neznášam "sportovní a dynamický" dizajn u mainstreamových áut. Športová a dynamická Alfa a BMW, prípadne Honda áno - u ostatných mi to pripadá ako hranie sa na niečo na čo nemá. Športové a dynamické majú byť v prvom rade športová autá - a to Insignia nie je ani omylom. Mimochodom, to súčasné preferovanie športových a dynamických kriviek je podľa mňa úplne nafigu - autá robí nepohodlnými, uskákanými a navyše sa nejako zmenšuje kvôli blbému kupé-vzhľadu miesto na hlavu vzadu. Stačí si porovnaž Mazdu - v poslednej 626 som sa vzadu mohol normálne vystrieť, v starej 6 a v novej 6 už nie. Bohovský pokrok ...
Avatar - iudex
20. 10. 2008 20:55
Re: Dizajn
Súhlasím s názorom, ze hranie sa na sportovost ide na úkor úzitkových vlastností. Ale moj skromný názor je, ze to tak chcú samotní zákazníci: snívajú o "sportovom" aute,ktoré sa tvári ako trhac asfaltu, ale v skutocnosti nan nie sú pripravení a ked sa v takom prevezú, zistia, ze to je velmi nepohodlné, tvrdé a sú z toho celí vytrasení. Takze im toto hranie sa na sportovost vyhovuje.
21. 10. 2008 07:53
Re: Dizajn
No ... podľa mňa to nie je zákazníkmi. Myslím, že je to skôr ovplyvňovanie motoristickými novinármi - predsa sú to ľudia, ktorí za volantom sedia denne, sú to autofanúškovia, testovanie je ich chlebíček a tak testujú aj pre radosť z jazdy - a tam športové jazdné vlastnosti patria.
Avatar - iudex
20. 10. 2008 20:58
Re: Dizajn
A k tej Mazde 6: no neviem, kolko merias, ale ja som sa v M6 predoslej generácie viezol vzadu cca. 200 km a so svojimi 193 cm som sa mal celkom dobre. Nespomínam si na priestrannejsie auto v triede okrem Mondea a Laguny.
21. 10. 2008 08:00
Re: Dizajn
Meriam len 170 cm, ale mám neštandardné rozloženie - krátke nohy, dlhý trup :-) Napr. vo Felícii musím vzadu cestovať so sklonenou hlavou :-) V Oktávke I. to mám tak-tak a dokonca aj v Audi A6 sedan pri nerovnostiach trocha búcham hlavou o strop :-)
Avatar - jurajos
20. 10. 2008 12:21
Tak neviem...
...ale až doteraz som si myslel že som pomerne konfekčnej veľkosti. A kedže mám podobne ako Dinar statickú prehliadku už za sebou, súhlasiť s tvrdeniami a priestoroch nad hlavou alebo v oblasti kolien na zadných sedadlách môžem len s blahosklonným úsmevom. ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "babo"
20. 10. 2008 12:32
Re: Tak neviem...
ja mam staticku prehliadku tiez... kolena su v zadu OK, ale ta hlava... v tak obrovskom aute... Az tak strasne usmevne mi to nie je :-)
Avatar - Arnold Hackel
20. 10. 2008 13:50
Re: Tak neviem...
já si dozadu pohodlně nesednu ve většině aut této třídy. A co má být? Takový je trend. Je to daň za překrásně se svažující střechu
20. 10. 2008 13:01
Překvapivě příjemný interiér...
:yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 13:29
Re: Překvapivě příjemný interiér...
Ovšem pokud nemá imitaci dřeva...jinak OK.
Avatar - Arnold Hackel
20. 10. 2008 13:46
Re: Překvapivě příjemný interiér...
:yes: souhlasím, vypadá to fakt dobře
Avatar - freeman
20. 10. 2008 14:52
Mondeo
Osobne by som dal prednosť Insidnie pred Mondeom. Každý hovorí, že Mondeo je etalón triedy a nič lepšie človek nekúpi. Ale mne sa nepáči ani z vonku a ani z vnútra. Z vonku my Mondeo pripadá také nafúknuté a v interiéri si dáko nemôžem nijak ulahodiť. Drevo je "grc" a strieborné titánium my tak tiež moc nevoní. A pochybujem, že bežný smrteľník rozozná technické rozdiely ako je podvozok a motor medzi Insigniou a Mondeom. Tu rátam, že to bude nerozhodne.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "rickyr"
20. 10. 2008 14:57
Re: Mondeo
mondeo taky zaujme jen svou velikosti
20. 10. 2008 15:42
Re: Mondeo
Nerekl bych, to se hodne pletes.:no:

Nový Superb 3,6 FSI V6 versus Ford Mondeo 2,5T
[odkaz]

Mondeo :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "rickyr"
20. 10. 2008 17:29
Re: Mondeo
problem je ze tohle mondeo s timhle motorem bude zrat jak utrzeny... cca 15L/100, chapu ze bude asi kvalitni ale to je dneska kazdy auto, zaujmout je cimdal tezsi.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 17:57
Re: Mondeo
Co se týče Mondea: na počátku produkce jsem měl pro něj slabost! Jeho kinetický design mě doslova uchvátil. Ale jakmile plynul čas, jehi linky jako by se ztrácely v davu. Krásy Mondea ještě tak vnímám ve světle zelené metalíze a prosím pěkně, bez tragické imitace dřeva... 8-s

Uvidíme, jak se Insignia po stránce designu osvědčí do budoucna. Nadčasovostí je jistě opatřena Laguna. A to nepíšu jako příznivec značky, ale jako nestraník. Její hladké a jasné plochy se jen tak neokoukají... :yes:
neregistrovaný "Donovan"
20. 10. 2008 23:07
Re: Mondeo
Jooo, Laguna. V sobotu byl zase jeden takový krásný podzimní den, svítilo slunko a kolem mě projela jedna stříbrná Laguna GT. Zatajil se mi dech. tomu říkám nádherný design :yes:

--
Líbí se i naprosté většině mých známých, s kterými jsem se o ní bavil. Nechápu, že tady na diskuzích je naprostá většina proti. Možná je to tím, že tu jsou lidi, kteří se považují za odborníky přes auta, a mají nějak vžito, že Renault je "žabožrout" - nesnášet ho je součástí jejich image. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
neregistrovaný "rickyr"
20. 10. 2008 14:55
a co ten display?
k cemu je ten displejicek uprostred kdyz na nej nikdo nebude videt? tak mizerne malej a jeste k tomu 5cm zapustenej pod uroven :-( :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2008 15:46
Re: a co ten display?
K prdu >:D
20. 10. 2008 15:52
4X4 chyba v clanku
Jenom bych upresnil docela zavadejici informace ze dvou clanku o Insignia, 4x4 pohon je Haldex XWD(generace 4) Kterou uz ma davno nejaky ten patek Saab nebo Ford Kuga!!!!

Aby byl poradek!!!! ;-)
Je videt jakou uroven maji info na auto.cz. :yes: :no:
Rozbalit vlákno
4
20. 10. 2008 15:55
Re: 4X4 chyba v clanku
Však proto je tady diskuse a neomylní přispěvatelé s kůdlou! >:D
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:53
Re: 4X4 chyba v clanku
HALDEX 4gen ma aj Tvoji nepriatelia, ktorych ches vykastrovat s kudlou :-) PASSAT R36, TIGUAN a SUPERB... chytraku... a co ma byt?

A okrem toho, INSIGNIA ma ale 2x HALDEX CLUTCH... Aj medzi prednou a zadnou napravou, ale aj medzi zadnymi kolami... Mne sa zda, ze autor je k pravde daleko blizsie, ako Ty, skolaku (len neber kludlo do skoly prosim :-) )
21. 10. 2008 21:25
Re: 4X4 chyba v clanku
PASSAT R36, TIGUAN a SUPERB Haldex XWD nema >:D

Haldex eLSD a ECU s dvemi Haldex couplings "aj medzi zadnymi kolami" ma prave Haldex XWD (generace 4) ;-)

[odkaz]

Skolaku >:D Blbec zustane blbcem i s 20 skolami :no:
neregistrovaný "babo"
27. 10. 2008 23:15
Re: 4X4 chyba v clanku
chlapce, spamataj sa. Autor proste svoje vysvetelnie ako funguje 4x4 v insignii dobre.

VW koncern ma haldex 4g. Ale este nie XWD. Inisgnia ho ma tiez, co je logicke, kedze tomal prvy saab a to je GM koncen ze ano, takze nie je prekvapko, ze to ma aj isnginia. V podstate XWD bolo dlho vyhradne dodavane pre GM

neviem aky piatok to ma kuga, lebo to ma az 2.5 verzia a ta tu moc dlho nie je.
20. 10. 2008 16:12
Silny hrac
Myslim, ze Insignia bude opravdu silnym hracem ve strednetridnim mainstreamu. Design se podle me opravdu povedl, Insginia pusobi velmi prijemne - je elegantni, ale ne usedla, takova svezi. A stejne na me pusobi takhle na prvni pohled z fotek i interier - svezi a elegantni. Nabidka motoru je opravdu pestra a ceny vypadaji velmi lakave, ale zakladni 1.6(85kW) a 2.0(81 a 96kW) mi prijdou na takto velke auto az prilis slabe, takze by me spis zajimala cena za 2.0(118kW). Technickych vymozenosti to ma taky plno, takze ja davam :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
20. 10. 2008 17:35
UŽ SOM SA PRESVEDČIL
V podslednej dobe stále oba kritizujem, no keď verte, že mám mnoho obľúbencov. No v prípade Isignie nemôžem inak. Tak som sa na ňu tešil. To auto ma priam fascinovalo. A potom sa naň pozerám. Tak toľko hrán a prelisov snáď nemá ani šalamúnová r .iť. Vážne. Na fotkách mi to vadí, no proporice to zamaskovali. A Opláci tiež tvrdia, že na fotkách všetko nevynikne. Nuž,je to ich štastie. Keby vyniklo toľo absolútne a totálne nemzyselných hrán, absolútne nemzyselných, tak asi by mnoho ľudí neprelákali. Inteiré aboslútne neprijateľný, úbohý priestor na hlavu vzadu. To ma veľmi skalmalo. No a výplň schránky z takého úbohého plastu. 8-s Dobre, je to len schránka, ale pozrite si Accord, aj v detailoch očakávam, že stojí za tie peniaze. Najviac sa mi páči Accord. A pokiaľ ide o interiér, tak C5 a aj Accord sú ešte lepší než Passat. Tak ako som hovoril, že Isiginia bude pre Passat HODNE ťažká konkurencia, teraz je to inak. Teraz si dovolím niečom povedať: Nový Accord, C5, Mondeo, ale dokonca aj starý Passat budú pre Isigniu naozajn veľmi, veľmi žaký konkurenti. A mám pocit, že s nimi neporadí. No len mi povedzte- kúpili by ste si Vy isigniu alebo prémiový Accord. Ešte aj dvere sa zatvárajú ako u prémiového auta. Alebo dávete prednosť "Ismignii" pre vesmírnou loďou(interiér C5 fakt vyzerá ako z vesmírnej lode) C5? Alebo Superb. No určite nie Isigniu. Isignia je proste priemerne auto. A ten dizaj... :*)
Rozbalit vlákno
13
20. 10. 2008 18:17
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
No já bych si Insignii klidně koupil a je to i designový favorit společně s C5. Jinak docela mě zde překvapují některé negativní názory. Na motor-talku.de jsou víceméně jen pozitivní reakce (samozřejmě nějaká negativa se najdou všude) a už tam píší lidi své objednávky a to i někteří co Opla předtím neměli. V německu už by mělo být něco kolem tisíce objednávek, takže jsem rád, že dosti lidem se to auto průměrné nezdá:-)
20. 10. 2008 19:56
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
507 byl svymy nazory vzdy na hony vzdalen normalnim lidem, uz jen hodnoceni otevirani kasliku ve fabii,ktere mu pripomina premiove vozy >:D
20. 10. 2008 18:56
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
novy Accord a A4 maju podla mna najlepsie interiery v strednej triede, Insignia vsak za nimi (zatial dojmy len z fotiek) v nicom nezaostava :yes:

interierom sklamal Avensis :no:
Avatar - iudex
20. 10. 2008 21:01
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
Sedel si vo Volve? Potom mozes hodnotit, co je spickový interiér v triede.
20. 10. 2008 21:23
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
na S60 uz vidno vek, Accord a A4 su dalej. Volvo zufalo potrebuje novu S60...zial, ani spionazne fotky zatial nevidno
20. 10. 2008 22:20
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
Jakekoliv Volvo je lepsi nez jakakoliv Honda (srovnatelne roky vyroby samozrejme) :-! .
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:57
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
ale ano, volvo ma fakt krasny interier. Na s60 uz naozaj vidno vek, ale to je docasna zalezitost... Len ma mrzi, ze interier a zacina byt poslednou lakavovou vecou od Volvo... No dobre, bezpecnost ano. Ale ich S40, S60 S80 nemozem prist na chut. Ked uz, tak V70 alebo XC70 (az na tie chromove listy), alebo X60, to ano
21. 10. 2008 16:23
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
Jo tak to souhlas, kazdopadne ona zase prijde ze strany Volva naka ,,kosmicka" revoluce a vytahnou nove trumfy.
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 16:55
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
to by mali rychlo, lebo v poslednomc ase sa im moc nedari
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 00:59
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
s tymi interiermi A4 a ACCO ale suhlasim, maju fakt asi najpodarenejsie v triede. Prekvapivo trochu zavahalo C-klasse, ale to budu len dozvuky a opatrenia z mensich problemov zaciatkom tohto desatrocia...
20. 10. 2008 19:55
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
Nejlepsi je, ze si tady tve dojmy naprosto protireci s realitou :-) ...a premiovej akord kterymu se premiove zaviraj dvere,covece to bude zase rusno na fanklubu 507ky..
neregistrovaný "babo"
21. 10. 2008 01:01
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
507 nikoho nezaujima, ale posad sa do ACCO a potom hovor. Interier vyzera spickovo, top vybava v bledej kozi an inehovorim. Ze si do premie zavara honda dvere absenciou V6 je jej nepochopitelna vec.
Aj ked ako pises inde, ano, Volvo ma vo vseobecnosti fakt krasny interier
25. 10. 2008 19:22
Re: UŽ SOM SA PRESVEDČIL
To je hezky co pises a v Insignii jsi uz sedel, ze tu takhle hlasas :)?
neregistrovaný "507--"
20. 10. 2008 17:36
PRIPOMIENKA
KDE JE PORSCHE PANAMERA?! !!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
20. 10. 2008 23:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2008 19:23
Re: PRIPOMIENKA
To bude zase pruser :D, ale budou ho plny Cz-Sk hory >:D
20. 10. 2008 18:45
Insignia rocks
zda sa ze Insignia ma na to aby poriadne zamiesala kartami v strednej triede :-! Sympaticky dizajn, vyborne motory, priam premiovy interier :yes:

Tentoraz Opel a GM zasluzene :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "scratch"
20. 10. 2008 22:23
pre GTI
GTI - páči sa mi tvoja poznámka že "komu je Insignia určená" viem na čo narážaš, ale veď odpoveď poznáš. Dnes chce mať každý ostré lakte a pohľad a zrejme nie len u nás je taký trend. (keď už aj také niečo ako C5 chce byť nemec?? - choré) :-) Freud by nám to vysvetlil :-) ale každopádne Insignia je zrejme omnoho lepšie auto než by malo byť že? no časy sa menia :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter, France"
22. 10. 2008 23:37
Velmi pekne urobene auto,
Ak sa bude v podobnom duchu niest ZAFIRA C, nebudem vahat... Zafira B druhy rok slape ako hodinky, plna spokojnost s Oplom...
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2008 19:21
Re: Velmi pekne urobene auto,
To jak bude vypadat Zafira, jestli pujde stejnou cestou jako Insignie (coz se da ocekavat) , hodne napovi nova Astra, uvidime, snad se budou uz porad jen zlepsovat.
24. 10. 2008 10:30
Tohle jako Xedos? ani náhodou!
Nedoporučuju nikomu srovnávat tohle auto s Mazdou Xedos 6, která je jedním z nejhezčích aut let minulých. Nízkej ostrej předek, nekompromisně klínovitý profil s placatou a nízkou kapotou. Tahle potvora s vysokým rovným předkem a supervysokým pontonem karoserie se s Xedosem vůbec nedá srovnávat. Na co jsou designové finesy v podobě naprosto bezúčelných prolisů když celkově je auto moc "nafouknuté"? A pokud opravdu nemůže vzadu pořádně sedět ani člověk s podprůměrnou výškou, je to auto o ničem, to už potom nic nezachrání ani diskotéka na přístrojovce. :no:
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2008 19:20
Re: Tohle jako Xedos? ani náhodou!
Co to placas?
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:20
.
Tak tenhle Opel zaujme v mém žebříčku druhé místo v oblasti nejkrásnějších sedanů, akorát že od zdola... >:D :no:
Rozbalit vlákno
0