A co by s takovou značkou VW dělal? Zdědil by pouze drahé zaměstnance v Německu, které nepotřebuje a sám se jich snaží zbavit, výrobu a obchodní vazby výhradně zaměřené jen na evropský trh, který je v úpadku a vývoj toho co sám má vyvinuto. Takže ev. přínos nula a jenom velká koule na noze. V Evropě je nadvýroba a ti co vyrábí jen pro tento trh musí zkrachovat nebo razantně omezit výrobu.
Jako že by koupili rozjetou mainstreamovou automobilku s širokou modelovou řadou určitě poměrně slušných aut, aby z ní udělali "Dacii"? No to by byl hodně divný krok.
Asi spis uplne nesmyslny, jediny proc by ho kupoval, tak aby ho zavrel ale to je taky kravina :), to by neproslo. Proste clovek s praxi dela co umi :-) nic divnyho, deje se to i v jinych odvetvich.
jednak by s tym urcite mal problem protimonopolny urad a tiez aj samotne GM. Posilnit konkurenciu takym sposobom,to radsej nechaju Opel padnut ako Saab a zakaznici sa rozlezu na vsetky smery.
Myslím,že Opel jde pomalu nahoru.. ;-)
Nové modely se prodávají dost slušně,na tu krizi v EU..
Kvalita je dobrá.
FIAT se díky akvizici Chryleru taky dopotácel k ziskům..Opel to snad čeká taky. ;-)
ja si teda na Opel stazovat nemozem, vzdy sa tam da vybrat kombinacia podla chuti, hlavne pre tych co maju radi auta so starsou vyvojovou koncepciou. Trebars SUV s pohotovostnou hmotnostou 2 tony, diesel motorom 2248 ccm s mega turbom bez variabilnej geometrie co dava kopance ako stare dobre Tdi a zerie 11 litrov nafty. Ziadna dualna klima a pekna vybavicka za podmienok ako z krasneho sna >:D to sa len tak niekde nenajde (=Antara).