Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Meriva: První fotografie interiéru

Evropská odnož GM plánuje na letošní autosalon v Ženevě velkou premiéru nové Merivy. Jako druhou ochutnávku vypustila automobilka snímky interiéru.
Zpět na článek
18. 1. 2010 17:11
18. 1. 2010 17:21
neregistrovaný "RayBan"
18. 1. 2010 17:25
18. 1. 2010 17:13
18. 1. 2010 19:12
18. 1. 2010 21:31
19. 1. 2010 11:38
19. 1. 2010 17:13
18. 1. 2010 17:36
18. 1. 2010 17:47
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 18:12
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:24
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 17:50
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 18:37
18. 1. 2010 18:45
18. 1. 2010 18:48
18. 1. 2010 19:14
18. 1. 2010 19:30
18. 1. 2010 19:36
18. 1. 2010 19:42
18. 1. 2010 19:44
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:48
18. 1. 2010 23:25
19. 1. 2010 11:35
19. 1. 2010 17:10
18. 1. 2010 19:30
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:33
18. 1. 2010 19:34
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 20:24
18. 1. 2010 21:10
18. 1. 2010 20:06
18. 1. 2010 20:18
neregistrovaný "konipur"
18. 1. 2010 17:11
KONEČNĚ AUTO
Až na ty protiběžky a až na ta příliš vykulená světla se jedná o jasnou oplovskou trefu. Čitelné linie, okenní markanty a velký vnitřní prostor. Já tak úplně přesně nevím jaké komunity sedlají tyhle oře, ale jako estické pohlazení to působí snad na každého. Tedy vyjma milovníků modusu, týdy a podobných sošných majstrštyků.

Tak vnitřek. Bez připomínek. I z těch obrázků z toho čiší absolutní nadhled, znalost segmentu. Jistota střiku... dalo by se napsat.

No... bravo bravo. Ne každý je sám sobě Bullittem...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RayBan"
18. 1. 2010 17:21
Re: KONEČNĚ AUTO
Až při jízdě na dálnici děti zkusí otevřít zadní dveře, tak to bude revers, páni >:D
18. 1. 2010 17:25
Re: KONEČNĚ AUTO
>:D Pojistka proti otevření bude asi z pancíře... Přemýšlel jsem o tom, no, tohle bych asi v garáži nerozdejchal. Posuvné dveře ano, ale protiběžky jedině v báru :-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2010 01:18
Re: KONEČNĚ AUTO
No to nevim, kam koukas. Zase ty hloupe kelimky, neprakticky sklenik, protibezne dvere. A ani uz tu bocni linii neumi udelat rovnou. Mne se to nelibi. :no:

PS: protismerne otvirane zadni dvere vytvareji smrtelne nebezpeci pro pasazery i okoli. Takove auto s jednoucelovym lacinym, ale zaroven strasne nebezpecnym konstrukcnim prvkem nepatri v 21 stoleti na silnici! :no: :no: :no:
20. 1. 2010 11:00
Re: KONEČNĚ AUTO
Nezlob se na mě, ale seš hňup.. ;-)

Ty si myslíš že konstruktéři Opelu pustí na silnici něco životu nebezpečného? Myslíš, že tam nejsou pojistky proti otevření? Myslíš, že tam je jen jedna jednoduchá, kterou si tam představuješ ty?

A co se týče designu.. tomu zřejmě nikdy neporozumíš ;-)
18. 1. 2010 17:13
Maxicorsa
No... nevypadá to špatně. Sice kromě efektnosti nechápu jediný pozitivum v otevírání dveří proti směru ale když to musí být, tak budiš.
V interiéru je koukám opět přetlačítkováno 8-s
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2010 18:18
Re: Maxicorsa
Při takto otevíraných dveřích je mnohem větší nástupní prostor a je to i pohodlnější. ;-)
18. 1. 2010 19:12
Re: Maxicorsa
Pokial chcu ludia nastupit dopredu aj dozadu naraz, tak je toho nastupneho priestoru praveze menej. A to ani nevravim o takej situacii, ked treba nastupovat v stiesnenom priestore, povedzme na parkovisku. To pak prides k svojmu autu, pozries sramy na dverach, a povies si "...no jo, zase stal vedla mna opel meriva, a pokusali sa donho narvat vsetci naraz..."
19. 1. 2010 11:38
Re: Maxicorsa
Nevím, lidi, co stále máte proti tlačítkům u Opelu. Dá se s tím naučit za chvíli a dává to smysl. Mám zkušenosti s Insignií i s Astrou J, nevidím důvod se obávat, že by člověk zabloudil, pokud pobral alespoň trochu inteligence, není co řešit... Navíc, ve tmě to vypadá nádherně >:D
Avatar - petrumr
19. 1. 2010 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 17:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 17:47
Re: jednoduchost
hovori z teba zavist. Ale ani sa nedivim [odkaz]
18. 1. 2010 17:52
Re: jednoduchost
>:D >:D :yes: :yes:
18. 1. 2010 18:07
Re: jednoduchost
Já se taky nedivim... >:D tohle mě pobavilo..

Každopádně ten interier je nádherný, velice příjemný pro oko a řidiče bude příjemně obklopovat..
Jinak vyznat se v tlačítkách dle mého názoru nebude zas tak těžké, jak se tvrdí.. ;-)

co se týče designu, tak nejsem v ničem proti.. a ty zadní dveře, to se uvidí podle reakcí v praxi..
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 18:12
Re: jednoduchost
Vacsina je ovladanie audia. Nahadzes stanice do pamete, nastavis par veci a hned je tych tlacitiek na denne pouzivanie menej ;-)
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:24
Re: jednoduchost
no ja neviem petre, v kazdom pripade je ten interier ako celok na 1*
Uhladeny a tak decentne elegantny.
Stavim sa, ze polovicu tlacidiel pouzijes raz na nejake nastavenie a nebudes ich denne mackat. Ked sa dnes mnohi venuju za jazdy eSeMeSkovaniu, tak zvladnu i toto ;-)
18. 1. 2010 21:52
Re: jednoduchost
Dal jsem si trochu práce a spočítal si tlačítka na rádiu: Fábia 20 + 1 kolečko, Meriva 22 + 2 kolečka, takže to zase tak velký rozdíl není. Jen jsou větší a na větší ploše. Nehledě na to, že u těchto Opláckých rádií tlačítka slouží k nastavení kompletního vozu(rádia, komfortních funkcí, vnějšího osvětlení a pod.) Tyto věci si nastavíš většinou jednou a během jízdy maximalně přecvakáváš stanice a přidáváš zvuk.
18. 1. 2010 22:55
Re: jednoduchost
mam pocit ze ople sa kritizuju kvoli velkosti tych tlacitok - vyzera ze ich je viac ako sa na prvy pohlad zda. napriklad kia ceed ich ma mensie a pocitovo je ich menej - napriek tomu je ich cca 35. taka astra ich ma cca 40 a este jeden otocny ovladac navyse - len treba podoktnut ze ovladaju este aj navigaciu a adaptivny podvozok. takze ich je zhruba rovnako ako u konkurencie...
Avatar - petrumr
19. 1. 2010 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2010 10:49
Re: jednoduchost
Lepsi je mit tlacitko s primou volbou ( a tim padem vice tlacitek), nez se prokousavat k nastaveni i blbosti jako jsou basy pres 4 menu . Hlavne starsi lidi se vice orientuji v tlacitcich, nez v systemech, jako je iDrive atd...
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2010 01:21
Re: jednoduchost
Nekdo ma zkratka o kolecko mene, jiny vice... >:-[]
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 17:50
Nadhera
Ten interier je nadherny - elegantny, vyvazeny a prehladny :yes:
Exterier (okrem zadnych dveri) sa mi tiez velmi pozdava a tak neostava nic ine, len popriat Merive uspesne predaje! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 18:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
17
18. 1. 2010 18:45
Re: pátý
Mohl bys sepsat, kteří to jsou? Vidím akorát vtipný koment s odkazem na strohou palubní desku fabie.. ale jinak o Škodovce nikdo neřekl ani slovo... ;-)
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 19:14
Re: pátý
prosim? co sem do toho pleteš Forda?
Nějak nechápu smysluplnost tvýho příspěvku.. ;-)
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 19:36
Re: pátý
nesmíš bejt tak vztahovačnej... ;-) v těhdle diskuzích to opravdu nemá cenu...
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:44
Re: pátý
pecka! Dnes ti ide >:D :yes:
18. 1. 2010 19:48
Re: pátý
a někdo jiný ti na to řekne např.: neoriginálnost, ošklivá jednoduchost až lacinost, nepůsobí to příliš komfortně a pohodlně,...takhle to působí na mě a ne jen z obrázku, ale i když s ní občas jedu.. ;-)

každej to má jinak, tak to tak prostě ber...
19. 1. 2010 11:35
Re: pátý
no to bude asi tím, že tam je puštěná navigace a když je puštěná navi tak asi chceš vidět mapu a ne jaké tam máš rádio. Pokud navi puštěná naní tak stanici samo vidíš Nevím jak to je přesně u ostatních vestavěných navigací, ale myslím že tam když máš puštěnou navi tak taky nevidíš jakou máš nalezenou stanici.
Avatar - petrumr
19. 1. 2010 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:30
Re: pátý
vies...vsetci (na cele s GTI) nam tu masiruju mozgy tym, ze Skoda je v kazdej triede najlepsia. Takze s kym to mam porovnavat? S najhorsim???

GTI v decembri 2009 napisal:
"Do Octavie se clovek posadi a obklopi ho jednak dokonaly material, dokonala ergonomie a hlavne - dokonaly styl. Fantasticky vybalancovany luxus se sportovním pojetim, zkratka chlapskej kokpit se vsim vsudy"

To iste tvrdi aj o Fabii. Takze musime porovnavat s majstrami designu a elegancie - so Skodou :yes:
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:34
Re: pátý
:yes: ale uznas, ze ten interier je super, ze? ;-)
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 20:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 21:10
Re: pátý
No ještě že tu máme neohroženého bojovníka za pravdu, který ty nesmysly o Škodovkách obrací na pravou míru a to i v případě, že se o Škodovkách nikdo nebaví.

Hele, na Maďara píšeš docela slušně Slovensky ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2010 01:23
Re: pátý
Mne se palubka Skody libi rozhodne vic, nez palubka toho Opelu. Auto je NASTROJ na prepravu lidi! Proto kazda zbytecna ficurka, ktera odrazuje ridice od ucelu, tedy prepravy osob, je kontraproduktivni!
18. 1. 2010 20:06
Interiér
Treba uznť, že interiér vyzerá o úroveň lepšie ako celé auto zvonka. Množstvo tlačidiel na stredovom paneli iste bude pedmetom kritiky, ale pokiaľ sú delené logicky a jedna blbosť sa neovláda tromi spôsobmi na dvoch miestach, je to O.K.
Celkovo interiér na mňa pôsobí ľahším dojmom ako auto ako celok. Trochu podivne na mňa pôsobí vyzdvihnutie náväznosti palubky na dvere - to predsa nie je nič nové. Naopak, v tejto podobe to počítam ako isté mínus, palubka síce akoby pokračovala ďalej do bokov interiéru, ale hneď na začiatku dverí jej plast končí. Vyzerá to jek sklopené oslie uši. Alebo ako keď pekár vaľká cesto a dva také laloky mu trčia z bokov zo stola...
Keď k fádnemu vonkajšiemu dizajnu, diskutabilným zadným dverám pripočítam nie presvedčivý dizajn interiéru, vychádza mi, že sa treba spoľahnúť už len na priestrannosť, variabilitu a najmä kvalitu tohto vozu, spolu s presvedčivými výkonmi. Dizajn na to, aby ohúril, určite nemá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "konipur"
18. 1. 2010 20:18
za každou cenu
Nová Meriva je proti první jak z jiné galaxie vnitřek i vnějšek.Diskutabilní protisměrné dveře si asi každý přebere sám.Některé předchozí příspěvky jsou spíš z kategorie já jsem nejchytřejší a mám vždycky pravdu a dotyční si řeší vlastní komplexy v anonymní diskusi.Nejlépe tyto dohady rozseknou až prodejní čísla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
18. 1. 2010 20:45
2 veci ktoré sa mi páčia
Konečne po Opli Insignia nejaký pekný nový model. Oceňujem hlavne 2 veci:
1. že sa vyhol tomu malému okienku pred prednými dvermi (doslova ma vytáča, keď tento úplne neprehľadný prvok majú autá, ktoré to vôbec nepotrebujú (Fiat Grande Punto, Opel Corsa, Ford Fiesta, Honda Civic Sedan a naopak Toyota Auris - sedan Corolla ho nemá) a pod.
2. že sa Opel konečne vracia v budíkoch k systému 2 veľké a 2 malé - v predchádzajúcich rokoch mala väčšina jeho modelov len 1 malý budík, čo zase vo mne vzbudzovalo trochu nepríjemné pocity, že sa Opel snaží šetriť za každú cenu.
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2010 10:55
Re: 2 veci ktoré sa mi páčia
Ja jen k tem budikum...ukazatel teploty chladici kapaliny je k nicemu..to je vse co jsem chtel dodat, jinak souhlasim.
18. 1. 2010 22:31
elektricka rucna brzda aj za jazdy
podla manualu ide elektricka rucna brzda astry J pouzivat aj za jazdy. asi to bude fungovat tak isto aj u merivy, takze tie hradky na snehu asi nebudu uplne vylucene...
Rozbalit vlákno
7
19. 1. 2010 00:38
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
No dobře, ale stejně nechápu přínos tohoto vynálezu. Co se stane když v autě třeba nebude/bude vybitá baterka? Zůstane brzda v zablokovaném stavu a auto třeba nepůjde odtlačit, nebo se naopak sama odblokuje? Co když se třeba "zblázní" řídící jednotka a brzdu zablokuje při rychlé jízdě? Znám Citroena C4 co při zapnutí blinkrů praskal do repráků, zapínal stěrače, vypínal světla. To naštěstí nebylo tak nebezpečné a samo se to opravilo. Ale ruční brzda?
19. 1. 2010 10:16
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
s tymto postojom ku elektronike by si nemal do modernejsieho auta ani nastupit. co ked mi zlyha eps a zablokuje mi zadne kolesa a dostanem smyk? alebo mi airbag vystreli do tvare? moze sa to stat, ale v reale sa to nedeje. tak isto je to aj s elektrickou brzdou...
19. 1. 2010 10:58
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
Hele, vis ze pedal plynu je taky elektronicky? Co kdyz se ti v automatu zblazni a budes mit bezklickove startovani a zblazni se i startovaci/vypinaci tlacitko? Jo hele a letas obcas nekam...? Chce to klid, zadne predsudky, vse je vyzkousene, predimenzovane a pojistene nekolika bezpec. okruhy...
19. 1. 2010 11:33
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
A navíc, elektronická brzda není u automobilů žádná novinka, nejak vychytaný to určitě mají za tu dobu.
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2010 01:26
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
Citroen je prece ale FRANCOUZSKE vozidlo!
Avatar - petrumr
20. 1. 2010 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 1. 2010 22:21
Re: elektricka rucna brzda aj za jazdy
Elektrická ručná brzda môže byť super vec pokiaľ to bude mať v sérii esp. Ak nie tak to bude o hubu. Pri nižších rýchlostiach používam ručnú na šmyklavej ceste aj v premávke keď je to potrebné.