Až na ty protiběžky a až na ta příliš vykulená světla se jedná o jasnou oplovskou trefu. Čitelné linie, okenní markanty a velký vnitřní prostor. Já tak úplně přesně nevím jaké komunity sedlají tyhle oře, ale jako estické pohlazení to působí snad na každého. Tedy vyjma milovníků modusu, týdy a podobných sošných majstrštyků.
Tak vnitřek. Bez připomínek. I z těch obrázků z toho čiší absolutní nadhled, znalost segmentu. Jistota střiku... dalo by se napsat.
No... bravo bravo. Ne každý je sám sobě Bullittem...
>:D Pojistka proti otevření bude asi z pancíře... Přemýšlel jsem o tom, no, tohle bych asi v garáži nerozdejchal. Posuvné dveře ano, ale protiběžky jedině v báru :-)
No to nevim, kam koukas. Zase ty hloupe kelimky, neprakticky sklenik, protibezne dvere. A ani uz tu bocni linii neumi udelat rovnou. Mne se to nelibi. :no:
PS: protismerne otvirane zadni dvere vytvareji smrtelne nebezpeci pro pasazery i okoli. Takove auto s jednoucelovym lacinym, ale zaroven strasne nebezpecnym konstrukcnim prvkem nepatri v 21 stoleti na silnici! :no::no::no:
Ty si myslíš že konstruktéři Opelu pustí na silnici něco životu nebezpečného? Myslíš, že tam nejsou pojistky proti otevření? Myslíš, že tam je jen jedna jednoduchá, kterou si tam představuješ ty?
A co se týče designu.. tomu zřejmě nikdy neporozumíš ;-)
No... nevypadá to špatně. Sice kromě efektnosti nechápu jediný pozitivum v otevírání dveří proti směru ale když to musí být, tak budiš.
V interiéru je koukám opět přetlačítkováno 8-s
Pokial chcu ludia nastupit dopredu aj dozadu naraz, tak je toho nastupneho priestoru praveze menej. A to ani nevravim o takej situacii, ked treba nastupovat v stiesnenom priestore, povedzme na parkovisku. To pak prides k svojmu autu, pozries sramy na dverach, a povies si "...no jo, zase stal vedla mna opel meriva, a pokusali sa donho narvat vsetci naraz..."
Nevím, lidi, co stále máte proti tlačítkům u Opelu. Dá se s tím naučit za chvíli a dává to smysl. Mám zkušenosti s Insignií i s Astrou J, nevidím důvod se obávat, že by člověk zabloudil, pokud pobral alespoň trochu inteligence, není co řešit... Navíc, ve tmě to vypadá nádherně >:D
Každopádně ten interier je nádherný, velice příjemný pro oko a řidiče bude příjemně obklopovat..
Jinak vyznat se v tlačítkách dle mého názoru nebude zas tak těžké, jak se tvrdí.. ;-)
co se týče designu, tak nejsem v ničem proti.. a ty zadní dveře, to se uvidí podle reakcí v praxi..
no ja neviem petre, v kazdom pripade je ten interier ako celok na 1*
Uhladeny a tak decentne elegantny.
Stavim sa, ze polovicu tlacidiel pouzijes raz na nejake nastavenie a nebudes ich denne mackat. Ked sa dnes mnohi venuju za jazdy eSeMeSkovaniu, tak zvladnu i toto ;-)
Dal jsem si trochu práce a spočítal si tlačítka na rádiu: Fábia 20 + 1 kolečko, Meriva 22 + 2 kolečka, takže to zase tak velký rozdíl není. Jen jsou větší a na větší ploše. Nehledě na to, že u těchto Opláckých rádií tlačítka slouží k nastavení kompletního vozu(rádia, komfortních funkcí, vnějšího osvětlení a pod.) Tyto věci si nastavíš většinou jednou a během jízdy maximalně přecvakáváš stanice a přidáváš zvuk.
mam pocit ze ople sa kritizuju kvoli velkosti tych tlacitok - vyzera ze ich je viac ako sa na prvy pohlad zda. napriklad kia ceed ich ma mensie a pocitovo je ich menej - napriek tomu je ich cca 35. taka astra ich ma cca 40 a este jeden otocny ovladac navyse - len treba podoktnut ze ovladaju este aj navigaciu a adaptivny podvozok. takze ich je zhruba rovnako ako u konkurencie...
Lepsi je mit tlacitko s primou volbou ( a tim padem vice tlacitek), nez se prokousavat k nastaveni i blbosti jako jsou basy pres 4 menu . Hlavne starsi lidi se vice orientuji v tlacitcich, nez v systemech, jako je iDrive atd...
Ten interier je nadherny - elegantny, vyvazeny a prehladny :yes:
Exterier (okrem zadnych dveri) sa mi tiez velmi pozdava a tak neostava nic ine, len popriat Merive uspesne predaje! :yes::yes:
Mohl bys sepsat, kteří to jsou? Vidím akorát vtipný koment s odkazem na strohou palubní desku fabie.. ale jinak o Škodovce nikdo neřekl ani slovo... ;-)
a někdo jiný ti na to řekne např.: neoriginálnost, ošklivá jednoduchost až lacinost, nepůsobí to příliš komfortně a pohodlně,...takhle to působí na mě a ne jen z obrázku, ale i když s ní občas jedu.. ;-)
no to bude asi tím, že tam je puštěná navigace a když je puštěná navi tak asi chceš vidět mapu a ne jaké tam máš rádio. Pokud navi puštěná naní tak stanici samo vidíš Nevím jak to je přesně u ostatních vestavěných navigací, ale myslím že tam když máš puštěnou navi tak taky nevidíš jakou máš nalezenou stanici.
vies...vsetci (na cele s GTI) nam tu masiruju mozgy tym, ze Skoda je v kazdej triede najlepsia. Takze s kym to mam porovnavat? S najhorsim???
GTI v decembri 2009 napisal:
"Do Octavie se clovek posadi a obklopi ho jednak dokonaly material, dokonala ergonomie a hlavne - dokonaly styl. Fantasticky vybalancovany luxus se sportovním pojetim, zkratka chlapskej kokpit se vsim vsudy"
To iste tvrdi aj o Fabii. Takze musime porovnavat s majstrami designu a elegancie - so Skodou :yes:
No ještě že tu máme neohroženého bojovníka za pravdu, který ty nesmysly o Škodovkách obrací na pravou míru a to i v případě, že se o Škodovkách nikdo nebaví.
Mne se palubka Skody libi rozhodne vic, nez palubka toho Opelu. Auto je NASTROJ na prepravu lidi! Proto kazda zbytecna ficurka, ktera odrazuje ridice od ucelu, tedy prepravy osob, je kontraproduktivni!
Treba uznť, že interiér vyzerá o úroveň lepšie ako celé auto zvonka. Množstvo tlačidiel na stredovom paneli iste bude pedmetom kritiky, ale pokiaľ sú delené logicky a jedna blbosť sa neovláda tromi spôsobmi na dvoch miestach, je to O.K.
Celkovo interiér na mňa pôsobí ľahším dojmom ako auto ako celok. Trochu podivne na mňa pôsobí vyzdvihnutie náväznosti palubky na dvere - to predsa nie je nič nové. Naopak, v tejto podobe to počítam ako isté mínus, palubka síce akoby pokračovala ďalej do bokov interiéru, ale hneď na začiatku dverí jej plast končí. Vyzerá to jek sklopené oslie uši. Alebo ako keď pekár vaľká cesto a dva také laloky mu trčia z bokov zo stola...
Keď k fádnemu vonkajšiemu dizajnu, diskutabilným zadným dverám pripočítam nie presvedčivý dizajn interiéru, vychádza mi, že sa treba spoľahnúť už len na priestrannosť, variabilitu a najmä kvalitu tohto vozu, spolu s presvedčivými výkonmi. Dizajn na to, aby ohúril, určite nemá.
Nová Meriva je proti první jak z jiné galaxie vnitřek i vnějšek.Diskutabilní protisměrné dveře si asi každý přebere sám.Některé předchozí příspěvky jsou spíš z kategorie já jsem nejchytřejší a mám vždycky pravdu a dotyční si řeší vlastní komplexy v anonymní diskusi.Nejlépe tyto dohady rozseknou až prodejní čísla.
Konečne po Opli Insignia nejaký pekný nový model. Oceňujem hlavne 2 veci:
1. že sa vyhol tomu malému okienku pred prednými dvermi (doslova ma vytáča, keď tento úplne neprehľadný prvok majú autá, ktoré to vôbec nepotrebujú (Fiat Grande Punto, Opel Corsa, Ford Fiesta, Honda Civic Sedan a naopak Toyota Auris - sedan Corolla ho nemá) a pod.
2. že sa Opel konečne vracia v budíkoch k systému 2 veľké a 2 malé - v predchádzajúcich rokoch mala väčšina jeho modelov len 1 malý budík, čo zase vo mne vzbudzovalo trochu nepríjemné pocity, že sa Opel snaží šetriť za každú cenu.
podla manualu ide elektricka rucna brzda astry J pouzivat aj za jazdy. asi to bude fungovat tak isto aj u merivy, takze tie hradky na snehu asi nebudu uplne vylucene...
No dobře, ale stejně nechápu přínos tohoto vynálezu. Co se stane když v autě třeba nebude/bude vybitá baterka? Zůstane brzda v zablokovaném stavu a auto třeba nepůjde odtlačit, nebo se naopak sama odblokuje? Co když se třeba "zblázní" řídící jednotka a brzdu zablokuje při rychlé jízdě? Znám Citroena C4 co při zapnutí blinkrů praskal do repráků, zapínal stěrače, vypínal světla. To naštěstí nebylo tak nebezpečné a samo se to opravilo. Ale ruční brzda?
s tymto postojom ku elektronike by si nemal do modernejsieho auta ani nastupit. co ked mi zlyha eps a zablokuje mi zadne kolesa a dostanem smyk? alebo mi airbag vystreli do tvare? moze sa to stat, ale v reale sa to nedeje. tak isto je to aj s elektrickou brzdou...
Hele, vis ze pedal plynu je taky elektronicky? Co kdyz se ti v automatu zblazni a budes mit bezklickove startovani a zblazni se i startovaci/vypinaci tlacitko? Jo hele a letas obcas nekam...? Chce to klid, zadne predsudky, vse je vyzkousene, predimenzovane a pojistene nekolika bezpec. okruhy...
Elektrická ručná brzda môže byť super vec pokiaľ to bude mať v sérii esp. Ak nie tak to bude o hubu. Pri nižších rýchlostiach používam ručnú na šmyklavej ceste aj v premávke keď je to potrebné.