Opel se do Paříže náležitě vyzbrojil. Kromě dříve oznámené premiéry Astry GTC a astry provedení kombi bude na stánku německé automobilky vystaven i nadupaný koncept se třemi dveřmi a přeplňovaným zážehovým dvoulitrem pod kapotou.
asi ani moc ne ... dyt to nejede ani 250 km/h ... nezapomen, ze je to dvoulitr ... ten vykon bude zrejme vysoko v otackach ... jediny dobry na tom bude kroutak nekde kolem 1700 tis/m ... chtel byc videt vykonovou krivku
Cervene otacky zacinaju pri 6500. Na preplnovany dvojliter je ten vykon velmi slaby, takze tipujem, ze max. krutak bude poriadne nizko (aj preto ma tak malo otacok). Cize ten motor bude vhodny tak na tahanie vozika. Inak je to auto pekne aj zvonku aj zvnutra..
A kdyz dostava subarko sti z dvoulitru nakych 265k (ano JE to o 25k vic, ale ruku na srdce - neni tu trosku jina kategorie? A ten rozdil mi az tak markantni nepripada) nekde u 6500 tak je to nabrousenej motor, ale kdyz ma podobne parametry Opel, tak je to velmi slabe a max. na tahani voziku. Zajimave. Podle tebe je 2.0T 240k velmi slaby, takze subaru impreza STI s 265ti kobylkami je teda pouze slaby. Muzes uvest prikaldy 'normalni', 'silny' a 'velmi silny'? Uvadej pouze seriova silnicni auta. Pripominam - bavime se tu POUZE O MOTORU.
Naprosto souhlasim. Komu pripada 240k ve 2.0 turbo malo, ten je normalni magor. Ukazte mi "normalni" auto s takovym vykonem ve 2.0 T. Mozna by si taky lidi meli uvedomit, ze tahle Astra je odpovedi na Golf 5 GTi a podle me povedena ( Golf 5 je nudnej a ma ve 2.0 T jen 200koni - to mel Opel uz pred 15 lety o 5 vic ).
Ten, kdo si mysli ze ten motor ma kone az ve vysokych otackach, by mel vedet ze kone hlavne prodavaji auta - kroutak vyhrava zavody ... a ten je u tohohle motoru dostatecnej. Opel nikdy nedelal "motorky" a'la Honda, ktery musi tocit 10000rpm, aby neco ukazaly.
mne by zajimalo kde tech 240 koni na nasich cestach vyuzijes. V Bratislave nebo Praze je sama jama a dalnice na tuto rychlost nejsou vubec stavene, navic nasi ridici nejsou zvyknuti, ze se vlevo jede rychle a tak se casto stane ze pri predjizdeni kamionu se ani poradne nepodivaji do zrcatka navic mnozi jedou celou dobu 110 vlevo nebo je tam hezci cesta
Kdyz jsem byl mlady tak jsem jezdil z moji calibrou i 250 ale jen v nemecku u nas bylo 180 castokrat na zabiti
Koukám,že máte sakra vysokou laťku. A navíc si myslím,že budeme mít sakra velký štěstí, když se v takovým autíčku svezeme. Pro mě byla už sériová nová astra láskou na první pohled. Z toho vyplývá, že mě tahle červená krasavice dostala do kolen. Z pohledu ženský Vám chci jenom říct, že tohle auto bude nás baby přitahovat tak, jako vosy bonbóny. Takže koukejte napsat až se někomu poštěstí... S pozdravem a přáním krásného dne Veronika
P.S. : Opel se vytáh, to se musí uznat. Klobouk dolů!
Ja bych se toho nebal Totez jsme si mysleli zacatkem 90. let o sportovnich verzich Opelu taky. I ja jsem tenkrat pokukoval po Kadettu GSi 16V a rikal jsem si "V tomhle se nikdy ani nesvezu" a podivej tedka kolik techhle Kadettu (i Aster GSi) tu jezdi. I ja jsem si jednoho pred 6 lety poridil (a jezdim s nim porad). Astra GTC OPC (treba Opel jednou zase zacne pouzivat oznaceni GSi) neni vyjimkou a za par let se z nich stanou dostupny auta.
Sam jazdim novu Astru H, uz ta sama o sebe je super. Ale toto je fakt bomba. S tym panoramatickym sklom a v tej cervenej by som ju bral okamzite. A ten vykon. Podla mna je neprehanany. Aj v Opli vedia kolko toho tam dat, tak aby mali o trosku lepsie parametre ako VW.