Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel v Paříži: ještě ostřejší Astra GTC

Libor Zezulka
Diskuze (23)
Opel se do Paříže náležitě vyzbrojil. Kromě dříve oznámené premiéry Astry GTC a astry provedení kombi bude na stánku německé automobilky vystaven i nadupaný koncept se třemi dveřmi a přeplňovaným zážehovým dvoulitrem pod kapotou.

Opel se do Paříže náležitě vyzbrojil. Kromě dříve oznámené premiéry Astry GTC a astry provedení kombi bude na stánku německé automobilky vystaven i nadupaný koncept se třemi dveřmi a přeplňovaným zážehovým dvoulitrem pod kapotou. Studie vychází z nové třídveřové astry, jejíž dynamické linky ještě zvýrazňuje 19palcovými koly, svalnatým předním i zadním nárazníkem, rozšířenými prahy či dvěma koncovkami výfuku.

Sportovní naturel vozu podtrhuje agresivní červená barva a spoiler nad zadním sklem. Sadu sportovních doplňků nalezneme rovněž v interiéru. Mezi nejdůležitější prvky patří sedačky Recaro, které podrží tělo i v nejprudších zatáčkách a zároveň poskytují dostatečný cestovní komfort. I proto sedadlům neschází bederní opěrka. Ve sportovním voze nesmí chybět ani kůží potažený volant a hlavice řadicí páky.

To nejzajímavější z nové studie se ukrývá pod kapotou. Přeplňovaný zážehový motor s objemem 2.0 l dostal úpravou turba, sání a výfukového systému výkon 176 kW/240 k a točivý moment 310 Nm proti původním 200 koním a 262 Nm. Takto vybavena dosáhne studie vůz maximální rychlosti 240 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí ze méně než sedm sekund. Výkon přenáší na vozovku šestistupňová manuální převodovka.

Maximální požitek z jízdy zajišťuje podvozek IDS Plus, jež vhodně doplňuje a spolupracuje se silným zážehovým motorem. Při práci na studii spojili síly inženýři z Rüsselsheimu a firmy OPC.

      

Libor Zezulka
Diskuze (23)