Posaď sa do Picanta a možno zmeníš názor. Ja z dizajnu Hyundaiov tiež nie som zrovna odviazaný, ale Picanto má niečo do seba. Interiér je podstatne vzdušnejší ako u konkurentov, a zrovná Káčko v tejto disciplíne jednoznačne deklasuje. Picanto v tomto smere šplhá skôr k Fabii,a to je už na zamyslenie. Mimochodom - tebe je jedno, či má auto 5 dverí alebo len 3?
Interier Picanta je podla mna naozaj podareny a oproti konkurencii o cosi vpred. Zvlast priestorovo je na tom velmi dobre. Zrejme ide ale o vobec strategiu Kie, ved tymto smerom-teda velkostou interieru je Venga uzasna! Bohuzial, ten predok sa mi nikdy nepacil a vlastne je Picanto jedina Kia, ktora sa mi nepaci.
Jel jsem 5dv.Picantem 1.0 51 KW Edition 1.Standartní výbava 14,kola,přední okna v elektrice,6x airbag-prodejce počítal i zadní hlavové,já je beru jako jedny.Zrcátka na švihadla,navíc metla a manuální klima.Podvozek stabilní,dobře filtruje nerovnosti.Vevnitř místo jak ve FI.Odhlučnéní velmi dobré,motor do 80 jezdí krásně,netřeba ho točit.Bohužel na dálnici jsem nejel,tak nebylo víc možné vyzkoušet.Volant se vrací oproti fabii rychleji,ale rychlost je akorát.Brzdy příjemný nástup,žádné jedovaté brzdy,odpovídá to FI.Tohle byla verze s bubny.Jde si připlatit za zadní kotouče.
Motor příjemné překvapil,jak pružností,tak tichostí.Klima s motorem spolupracuje dobře,nezaznamenal jsem pokles výkonu.Řazení šlo krásně,šlo řadit jenom prstama.Ještě lepší řazení než v Ceedu.Bylo to jak ve FI.Funkce komfortní blikání standartně.Ovládání palubního počítače je količek v palivoměru,ale téhle třídě se zase tak často tak nepoužívá,takže to zase tak nevadí.
Spokojenost s autem velmi dobrá,nerad jsem ho vracel.Musím pochválit prodejce,znalosti o motoru a celkově i o nových modelech Kia velmi dobrá.Komunikace mailem taky super.Hodnocení auta i prodejce za 1.
Ikdyž bude cena špatná, tak půjdou do vedení. Domácí značka. Navíc německá auta zde mají dobrou pověst a lidi na ně slyší. Takže ať tak, či onak picanto se odsune z první pozice. Jak moc se odsune uvidíme. Já to vidím minimálně na třetí možná čtvrté místo. První bude Škoda a na druhém místě nová Panda. Dál se pak popere právě picanto s VW.
Helej Klaudis, sleduj trendy,fakta a pak ti to bude jasný.Čemu věříš či ne, je úplně jedno.Koncern jde do třídy malých aut naplno a ve všech automobilkách.Tak je snad jasný, že to s trhem zahejbe a že konkurenci sebere hodně procent.Už jen z důvodu povinného nákupu Fleetu.Až to pochopiš, napiš.Vzpomeň si na Pólo a místní smích.Už skončil.Teď přichází další kolo. >:D
Reagoval som na výsmech, že trieda mini nemá fleet.
V Nemecku, či ostatnej Európe neexistujú firmy, ktoré by malé mestské auto využili pre svoje účely?
Rozmysli si, čo píšeš, keď sa chceš vysmievať.
Ak by VW rýchlo zareagoval a postavil "dodávkovú verziu" na čo sa trojdverový variant hodí, mohol by dosť zamiešať karty i v takom Taliansku. (obľuba nemeckých áut je tam jasná). Súčasná Panda je štvordverák a "dodávkovú" verziu už nemala (iba upravený variant so zatmavenými sklami a vyhodenými sedačkami), narozdiel od prvej generácie, ktorá bola dvojdverák.[odkaz] [odkaz]
Na druhej strane je pravda, že Fiat má v tomto segmente napr. Fiorino, väčšie Dobló....
Nebuď vzťahovačný. Kde inde ako v Taliansku putuje toľko malých áut do fleetu? A koľko percent z predaných miniáut tvorí práve Panda? Keď oba tieto fakty spočítaš, tak ti z toho vyjde, že malé autá sa v Európe na fleet spoliehať nemôžu. Panda bude tou známou výnimkou potvrdzujúcou pravidlo. Aj to len v Taliansku...
Minulý rok tvorili európske fleetove predaje cca 54% predajov. Naprieč všetkými kategóriami.
To, že malé vozidlá netvoria fleetove predaje u nás neznamená, že sa to tak nedeje alebo nebude diať v Európe. Prehustené veľké európske aglomerácie si žiadajú riešenia mobility, dopravu tovarov a realizáciu služieb v centra mesta. Na to postačujú malé a mini automobily s pridanou „EKO hodnotou“ – elektromobily. Pozri sa na Londýn, Paríž, Berlín,Brusel …. rôzne formy EKOdaní a spoplatnených vstupov do centra miest priam nabádajú k využívaniu kategórie mini.
A nie len Taliansko, ale i Španielsko – tam sa hojne využíval napr. Seat Marbella, čo vlastne bola prvá generácia Pandy.
Všeobecne celý juh Európy(Španielsko, Francúzsko, Taliansko, čiastočne i Grécko vzhľadom na urbanizáciu tamojších miest vo veľkej miere používa miniautomobily ako v súkromnom sektore tak i vo firemnom. Takže potenciál tu je a dostatočne veľký.