Peugeot po třech letech zmodernizoval řadu 208. Vedle optických retuší nyní všechny motory plní emisní normu Euro 6. Spolu s 208 přijíždí také inovovaný Partner.
Že Peugeot nepodlehl dvouspojkovému šílenství. A i ve 208 nabídl měničový 6° automat Aisin. Který bude životností naprosto bez problému ve srovnání s DSG 7° se suchými spojkami. Holt není automat jako automat. Sice i v měniči se mění olej, ovšem není potřeba měnit spojky, v případě DSG dokonce dvě...Jen klasická měničová převodovka umí komfortní rozjezd, "plížení" a hladce přeřadit. Navíc ve spojení s velmi povedeným 1,2 THP 81kW :yes: .
Abych jen nechválil, čekal jsem, že i 81kW dostane manuální 6°, který je výrazně přesnější než už přestárlý i když stále modifikovaný 5°.
Cenová politika není špatná, výbava bohatá s plnohodnoutnou navigací či 2-zónovou klimou. 208 zraje :yes: