sa na porovnanie s 5 dverovym ceedom GT ..... tie parametre vykonu benzinu su dost podobne... sikovnych GT-ciek na dennodenne pouzitie nie je nikdy dost a mne osobne su taketo auta blizsie ako 400 konove golfy.....
inak v tej modrej farbe to 308micke GT moc slusi :yes:
Musím říct, že Peugeoty 208 a 308 se povedly. Zdařilý motory, skvělej design zvenku, a nesmírně zajímavej vnitřek, avantagardní, originální a přitom to není přehnané..
Vím ovládání klimy matláním po displeji není nejlepší a najde se i dost lidí kterým nesednou vyvýšené budíky ale stejně. Takovýhle design a podobná řešení na dostupných, malých a relativně "levných" autech mě fakt baví..Když už není Lancia a Alfa je v posledním tažení, tak jsem čekal designově zajímavá auta od Francouzů..Ale že zrovna Peugeot to vezme takhle od podlahy..:-):yes:
Tak zrovna Alfy umí být krásné a zajímavé bez otáčení věcí naruby. 156 měla ovládaní klimy tak jednoduché, že to šlo naladit i poslepu velkými otočnými knoflíky. Tak by to mělo být z důvodu bezpečnosti dle zákonu.
Jinak ale současné tři Alfy taky nejsou zrovna přehlídka ergonomické a logické dokonalosti.. Ale pořád to není tak excentrické jako Peugeot.
I když mě se upřimně to sloučené ovládání na 308 a otočené budíky líbí.
Má to šmrnc a co si budeme povídat, časem ovládání přes obrazovky bude ve všech autech a bojím se že teprve to budou ergonomické průsery. Tady je to alespoň zvládnuté:-)
zmrvená typicky francouzskou manýrou. Co eště nikdo nemá? Ha, budíky na čelním skle, že HUD? Hm, ten neumíme a plexisklo z 5008 se nechytlo, takže prdnem tam rovnou přístrojovku a fin. Jo, kur.va, ale teď se sem nevejde volant... tak nic, použijem nějaký z motokáry. Voila, sypeeerh, jak sme my krheatifní!
V těch běžných verzích možná tahle ergonomická pitomost Francouzkám vadit nebude, ale v ostré verzi si moc neumím představit sportovní jízdu s volantem mezi stehny. :no:
Hm.... jenže ty máš volant mezi stehny i ve V3S.... tohle v provoze nevadí, není to nic, co by bylo špatně.... ;-) ....nicméně souhlas s tím, že co můžou, to po.urví. Nová 508 např. už nemá xenony, ale led a to jen pro verzi allure za 30papáků nebo pro GT. A vynikající xenony pašli v pizdu... Jsou to idiotičtí *.
Víš co, přestaň blbě kecat a jdi si to vyzkoušet. Garantuju ti, že ti bude stačit 5 minut za volantem třeba P208 GTi a budeš mluvit jinak. Měl jsem tu možnost si ho půjčit a projet, vracel jsem ho a usmíval se od ucha k uchu, prostě paráda. Volant je ok a budíky nad ním taky :yes:
Pro tebe možná OK, pro mě třeba nikoliv. ;-) 208 GTi jsem projížděl, dokonce vícekrát, a musel jsem si kvůli těm budíkům upravovat posez jinak než bych chtěl. Jo, taky na ně třeba nemusíš čumět a užívat si jízdu, jenže bohužel ani v tomhle ohledu mě 208 GTi nepřesvědčila. Nesedla mi v jednotlivostech a nesedla mi ani celkově.
No možna je to kus od kusu ale když jsem usedal do RCZ-R tak jsem očekaval problem pravě s polohou za volantem. Jenže světe div se ale zřejmě diky klasickemu uspořadani jsem polohu našel během par sekun u sportovně zaměřeneho auta. Pak jsem usedal do 308 a diky inženirum z Francie najednou nastal problem. Polohu jsem sice našel ale trvalo mi to značně dele než u RCZ-R a navic s ustupkem v podobě vyše posazeneho sedadla než bych si přal.
Takže ja ti naopak doporučuju ať se koukneš ke konkurenci aby jses přesvědčil že to opravdu jde udělat lepe.
No hele mě 208GTi sedla. Neříkám, že to nejde lépe, jen nemám rád hloupé keci jako předvedl Dinar. Dost by mě zajímalo, jestli si to zkusil - já jo a s mými 188cm výšky jsem žádný problém jsem s tím neměl, kdo si umí nastavit volant a sedačku, je v pohodě. Tohle auto mi vykouzlilo úsměv na rtu, stejně jako jeho ikonický předek P205GTi :yes:
Taky jsem si projel 208 GTI a po něm RCZ-R . 208GTI skvělé a s budíky nad volantem žádný problém , zpočátku trochu nezvyk s malým volantem posazeným poměrně nízko , ale rychle jsem si zvyk . Sice na českém tankodronu tvrdé , ale na hladkým povbrchu skvělé . Jenže pak jsem měl objednanou jízdu s RCZ-R , trochu jsem měl strach z těch 199kW ve spojení s pohonem na předek , říkal jsem si , mohla to být čtyřkolka . Ale naprosté překvapení , i s mojí značně nekonfekční , prostorově náročnou postavou i se sportovníma sedačkama bylo krásně pohodlný , jízda plavná bez pocitu tvrdosti , v nízkých otáčkách motoru krotké jak beránek a když se za to vzalo tak se probudil ďábel . Ale největší překvapení , to neočekávané pohodlí , hned bych ho bral na normální ježdění , radši než tvrdou 208GTI . No a k těm budíkům a ovládání třeba klimy v 208 a 308 . Naprosto v pohodě , budíky pěkně vysoko nemusíš k nim sklánět zrak a klima , kdo z vás si furt ladí klimu , vy ji nemáte nastavenou prakticky na furt na jednu teplotu ? V mý 406ce jsem si ji nepřenastovaval už kolik let
Sportovní 308 vypadá velmi slibně, ale 2 věci na ní jsou katastrofa - ovládání řady funkcí dotykovým displejem (vysloveně nebezpečné) a příšerná elektrická parkovací brzda (u sportvní verze absurdní). Oběma těmto problémům se u běžných verzí naštěstí lze vyhnout volbou nižšího stupně výbavy (+ příplatků), je ale otázka, jestli to bude možné také u verze GT! :-O:-!
S timhle ovladanim klimatizace jsem se setkal u C4picassa a neni to zas takovy problem jak to vypada. Zaprve jsou tlacitka fakt velka takze neni problem se do nich trefit. Zadruhe tim ze je ten display nahore tak to ma clovek vice na ocich. A at mi tu nekdo netvrdi ze kdyz ma klasicka tlacitka nekde dole, ze se vubec nepodiva jakou tam ma zrovna teplotu a jestli to nastavil spravne a tak dale.