Výsledkem dalšího prodloužení převisů a snížení výšky karoserie je působivý celek, který nemá mnoho sobě rovných konkurentů. Na českém trhu jej od příštího týdne pořídíte od 920 tisíc korun.
Tak nevím, kam to zařadit. U takového auta bych očekával trochu sportovní charakteristiky, tady se o nich však nedá mluvit. Trochu škoda v porovnání s 406Coupé. Navíc docela vysoká cena. ;-\
ja nevim, ale kupe je charakterizovano bez stredniho sloupku. Dnes se naprosta vetsina automobilu kupe vyrabi se strednim sloupkem a jsou odvozena ze sedanu a mela by se jim tak tedy rikat tudor. Jedinym pravym kupe ve stredni tride zustava MB CLK.
Nelíbil se mi sedan a nelíbí se mi ani Coupé. Nicméně jsem potěšen, že Peugeot nechal té pošetilosti a nehraje si na sporťák. Tohle je stylový cruiser. Něco jako CL třída v menším měřítku. A pod ty převisy se před deštěm schová půlka pražských toulavých psů, takže od strany zelených to taky dostane :yes:;-)
Jo, brácho, tohle, to je téma pro šlechtu. Tady tvoje triky s digitálkama na pravým zapěstí nefungujou. Rozumíš… PEUGEOT 407 COUPE, to je auto pro dokonalýho gentlemana. Tak až se půjdeš mrknout někam, kde rozdávaj kupíčka, nezapomeň – zapomeň na všechno, cos dosud považoval za projev dobrýho vychování… tohle chce noblesu. Tohle chce shodit tanga, ponožky s třema pruhama i triko z tržnice. Tetování na bicepsu přelep náplastí, servi z ucha kroužek od klíčů a vyraž směr Peugeot. Tam dělej, žes včera v Zoo zachránil z klece pro lvy svou sekretářku… to by mohlo u Peugeotu zapůsobit a ta náplast umocní dojem. Tak až tam vejdeš, vláčným krokem obejdi prodejnu… rozumíš…to kupíčko na tobě musí bejt poznat ze tří kilometrů, tak ne, abys u vchodu zakop´a přistál rovnou pod jeho zadní nápravou. Dělej, že máš nejmíň na dvě až tři podobný. To, že za rohem parkuješ něco, o čemž Technický služby zrovna podávaj hlášení na městský vrakoviště, nemusí tady nikdo tušit. Takže to kupíčko – poznáš ho podle toho, že se mu svažuje střecha. U Peugeotu Partner se taky lehce svažuje, ale jen přední kapota, tak to nepoleť. Poměrně viditelně žvejkej… dělá to dojem, že máš před vejplatou víc, než na lístek na metro. Bubliny ale nezkoušej, tolik prostoru zas v coupe není. Sedíš v něm a zažíváš po dvaceti létech obdobnej pocit, jako když ti maminka zpívala hajej-dadej. Nenech se ukolébat… cena, ta tě probudí určitě. Rázem vystřízlivíš. Možná ti pak nabídnou koňak a víno. Reaguj stylově větou, že ses nepřišel vykoupat a že si dáš tedy ten koňak. Koňak… vybírej zásadně jako svý oblíbený auto, tedy podle hvězdiček… zde opravdu platí heslo „cimvic pruhu, tymvic konak“ Tak ber tolik hvězd, co má tohle tvý coupe. Na závěr vyžádej katalog, ceník a vizitku prodejce. Katalog nestrkej do igelitky z Globusu, tu nech v zadní u kalhot a drž jej elegantně v levačce. Zakonči svou seanci stylovým sloganem… třeba - je to dobrý, skoro jako sousedovo Žigul… aby poznali, že maj před sebou fajnšmekra. Svojí vizitku nedávej,ohli by tě najít v seznamu dlužníku Homecredit a to by tvůj statut značně ponížilo. Jo, a nezapomeň nám o tom všem tady napsat… to víš… čtyřistasedmička v coupe, ta se nevybírá každej den. :yes:
>:D >:D:yes: Ta představa, jak zakopne u vstupu a jede po dlaždicích až pod auto mě dostala. >:D Nějak si tvýho antihrdinu představuju jako Horáčka z Macha a Šebestový. "No jasně, kupé, to ví přece každý malý dítě. Kupé, to je taková místnost ve vlaku. A pažót kupé, to je ta místnost, když je v ní tady Pažout."
tema pro slichtu
coupe s prednym pohonom je oxymoron, to co plati pre hot hatch, nemoze byt meritkom pre coupe, pochop ze smoking sa nenosi na popoludnajsi raut, ibaze ti niekto vrazi prazdny pohar od sektu do ruky a vrati ta spat do reality
Prispevek hodny tvych nespocetne krat zde ocenenych literarnich kvalit,nicmene venujme se autu jako takovemu: 407C je nedustojnym a designove nepovedenym radoby nastupcem prekrasne a sexi 406C. 406C mela flair, mela oci ktere te vzaly, mela zadecek, ktery na ktery byla radost poplacat... To vsechno je pryc, tohle je k extremum dovedena karikatura na temu 407, kupe ma vypadat jinak, takhle by ho udelali amici v 80-tych letech. Je to katastrofa, kazdej peugeot se sklebi takhle: >:D . Min je nekdy vic, i u holek, i u aut. ;-)
No kdyz si vzpomenu na tehdejsi bezne americke "sportovni" "kupe", tak vetsina mela V6 3,1 nebo 3,8 s výkonem který mely BMW 2,0 nebo 2,5, i Corvette byla dost "orezana", jeden cas tam snad montovali nejakej 6-ti valec... :*) To byly casy, kdy i Cadillac mel asi 150 koni... :*)
Jo takže si myslel sportovně-výkonově. Tak to jo. Já se lekl, že mluvíš třeba o designu nebo něčem jiném. Ale srovnávat 20let starou produkci s dnešní není fér. Rád bych tě upozornil, že v 80.letech měl třeba Rolls-Royce ze zdvihového objemu 6,8 úžasných 185koní. Takže nevím, proč se otírat zrovna o americkou produkci. Ostatně litrový výkon je veličina naprd. Čím větší atmosférický motor, tím ho má horší. Já kontruju tzv. litrovou spotřebou (spotřeba na litr zdvih. objemu). Taky hodnota naprd. A malý motory jí mají vždycky horší. >:D
Pozor pozor, design byl v pohode, mne se amriky libily, ne vsechny, ale nektere byly k sezrani :-) Motoricky to uz bylo horsi, ale pro cruising na highways to urcite stacilo. K RR: RR je posvatna znacka, ktere by prosla mozna i vrazda Bentley - to si jen delam srandu, ja bych zanik Bentley asi neprezil. Co ja pamatuju, tak V8 6,75L mel treba v RR Camargue nejakych 180 kW, ale mozna v poslednych Silver Shadow to mohlo byt tech 185 koni. Kde ty casy jsou... :-)
Ja blb, este jsem zapomel na ten litrovy vykon: nemyslim, ze je to naprd velicina, ukazuje hodne o tom, jakou technickou uroven motor dosahuje, ne vzdy, pochopitelne. Ferrari Enzo ma 110 k/L a je to 6.0 V12 a treba Honda S 2000 ma R4 2.0 a na produkcni motor fantastickych 120 k/L. Jiste, ze kdyz chces kroutak jako lokomotiva, tak vemes neco jiny, nejakej turbodiesel. A jeste jeden priklad: vzpomen, kolik meli z litru turbodiesely pred 10-15 lety, koli maj dnes? Temer tolik, stejne i vice, kolik stejnej motor benzin bez turba - tak je to uplne naprd? ;-)
Ty *brácho, to zas byla perla... >:D >:D Já nevim jak to děláš ale ty mě vždycky okážeš pobavit ;-) Apropos Lonesi, ten Horáček s Pažoutem.. he he no prostě BRAVO >:D >:D
Dobrej článek, máš talent. Coupé se mi líbí a navíc k firmě Peugeot mám nostalgický vztah přes mé příbuzné, kteří pracovali ve vývojovém odd. v Sochaux u Montbéliard a tak jsem rád, že se automobilka zdecimovaná po válce vzchopila a dotáhla to až k dnešnímu stavu, kdy min. v malé třídě udává tón a u seriových sportovních nastavila vysokou laťku. Coupé má vynikající jízdní vlastnosti, lepší než 406 (prodalo se jí přes 100 000), v bezpečnostních testech Euro NCAP získalo všech 5 hvězdiček a design má šarm, i když myslím že tentokrát není od Pininfariny, pak by to byl úspěch návrhářů Peugeotu.
Tohle je patetický. Vážně. Co se stalo s designem Peugeotu? 406 Coupé mělo do sporťáku hodně daleko, ale ve třídě GT (tohle berte hodně s rezervou, protože třída GT pro mě znamená minimálně dvěapůl tuny stylu, image, charismatu, rychlosti a luxusu, což je samozřejmě něco, čeho se Pažoutu nedostává - nicméně nechme to být, dejme tomu, že je to "middle-class GT" ;-) ) si vedle třeba Volva C70 Coupé vůbec nevedl špatně. A přiznejme si to - jen díky svýmu vzhledu. Jo, Pininfarina to udělal vážně dobře. Jenže s novou generací je to jinak. 407 sedan i kombi vypadají děsivě nevyváženě, proporce s předním převisem dlouhým jak tejden před výplatou vypadaj jak Titanic, co jde za nosem ke dnu. Teď se určitě bouří řada frankofilů a jinejch žabožroutů, ale přiznejte si to, chlapi. Tohle nemá styl. Tak nějak jsem doufal, že to kupé změní. Že něco udělá jinak, že se na to chlápci od Lvíčka podívaj z toho správnýho úhlu. Ne. Bohužel. Jejich představa vyváženosti není v tom, že by zkrátili ten předlouhatananánskej rypák. Ee. Oni prodlouží i zadek. Oui, oui, s'il vous plaît! Takže místo stylového kupé máme kánoi na dvoukoláku - protože přesně tak působí ten půlmetrovej rozvor. A že k němu postavili slečnu Verešovou tak nějak završuje trapnost celý záležitosti. Škoda. Vážně. Tohle je auto, po kterým za pět let neštěkne ani pes. Au revoir, mes amis.
Souhlas... 406 coupe je dokonalost navždy... Pininkrása... tohle se nedá opakovat... Ovšem, vemme to tak, že je ti pětapadesát... má to super sedadla... dáš tam 2,7 naftu, bude tě to krásně vozit... Co jiného vzít v tomto stylu za cca milión? Jedině až vyjede Apoštol v coupe...
Myslím, že Peugeot 407 Coupé je první novodobý francouz. Už to není jen klasická houpačka. Zatáček už se nebojí, právě naopak projíždí je závratnou rychlostí, i když to není jeho pravé poslání. Ale adrenalin se vám z toho do krve nevyplavý. Není to přece žádné sporovní auto, ale pořádné GT. Co na tom, že má přední pohon. Jezdit bokem s ním nikdo nebude. Podvozek trochu přitvrdil, V6 mají proměnné tlumení(sportovní mod je prý snad až příliš tuhý-to bych fakt nečekal). Interiér zase o trochu povýšil. Základem vetšiny francouzských vozů jsou pořádný sedadla, vlastně spíš křesla. Tyhle jsou opravdu parádní. A ta kožená přístrojovka vypadá taky moc dobře. Středový panel má trochu víc tlačítek, ale jde jen o zvyk.
A když se silnice narovná je ve svém živlu, tak jak to mají pořádná GT v popisu práce. Tisíc kilometru za pár hodin a pak vystoupit odpočatý. To je paráda. Pro mě je jasnou volbou sametový třílitr(pár koníků navíc by mu prospělo) a k tomu manuál(automaty my moc nejedou). A přední převis, je to kompromis mezi designem a bezpečností. Ta je v tomhle případě příkladná. Jsem zvědavý jak vypadá naživo. Své zákazníky si určitě najde, dejme mu čas. ;-)
Uznávám, že 2.7HDI je momentálně jeden z nej dieselových motorů a těch 440Nm je sakra znát než 290Nm z benzínu. Jízda bude rozhodně plynulejší. No jo kupátko trochu přibralo ;-\.Ale ten třílitr fakt dobře zní. :-)
Vetsinou se neshodnem, ale tadys mi usetril cas na psani prispevku - 406C byla super prave proto, ze design 406 poslouzil jen jako zaklad, se kterym si Pininfarina krasne pohral (navic ten zaklad byl sam o sobe velmi podareny). 407 je jen low-cost obluda a to prirovnani "kanoe na dvoukolaku" je presny.
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Přiznej se, hodně si bumbal, fantazíroval o růstu Toyoty o 300%, pak si to říznul zprávou o supersportu od Lexusu za $180,000 a pak tě napadají takovýhle věci. >:D
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Vloni tu přece... ani nevím kdo ;-) psal, že prej Bond... jo, James bond :-) má valit v novým bijáku Apoštola >:D Tohle, to fakt na ostrovejch nevydejchaj >:D >:-[]:yes:
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
O tom sním denně, ani nemusim chlastat ;-) Supersport od Lexmi už teďka nedá spát.. ale tohle je fakt pravda - někdo se asi fakt ožral, ale já to nebyl :-( [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] fakt tragédie!!! :no::no::no: Sice je Mondeo povedný auto, ale Bond musí mít Astona! Nebo aspoň Jag, beru i BMW, ale nééééé Modeóóóóó :-(:-(:-(
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Klid, vidím to na nějakou epizodku, když hlavní roli tam bude mít Aston. Něco ve stylu "sem tajný agent, zabavuju vám automobil" a rozfláká ho o dvě ulice dál. >:D
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Dali za to 20 miliónů eur, tak že se bojím, aby to nebyla spíš "hlavní" role.. něco ve stylu "James Bond potřebuje pro svou tajnou misi splynout s davem a tak si nechám připravit speciální Mondeo.." a budem celej film čučet na (jinak pěkné) výběhové Mondeo.. Už teďka je to v hajz.u, protože Bonda hraje ten blonďatej teplejš, teďka mu ještě daj Mondeo :no: Ale pořád to mohlo bejt horší, taky se mohl prohánět třeba Passatem.. to by teprve byla brutální apokalypsa :no::no::no:
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
No TTTome odhalim ti realitu. Ford je i pres tve zpravy od Toyoty na tom dobre a takovou vec si muze dovolit >:-[] >:-[] Takze JB dube mit AM, semo tamo se tam mihne XK a XJ a par rozbitejch Mondeii, to uz je jen tresnicka na dortu:-) To vis jeden ma papirovy vysledky a druhy si muze lecos dovolit ;-):-) >:D >:-[]:-!
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
No, nebudu tu dělaj ekonomickou přednášku.. dám paraelu - určitě to znáš, frajer machruje v nejnovějším Merglu pořízeným na leasing, na který přitom skoro ani nestačí vydělat a navíc má dluhy všude, kam se podívá.. tom že někdo jezdí v Merglu nebo že někdo vyplázne 20 mega eur přeci ještě neznamená, že je za vodou.. vzhledem k tomu, že se Ford (Jag) stáhnul z F1 a z WRC, tak bych si spíš dovolil tvrdit opak (srovnej s rozpočtem 350 mil $ Toyota F1 racing :-! ).. když sme u těch filmů - určitě si zaznamenal jak se Cruise proháněl v Lexu v Minority Reportu ;-) Navíc Aston k Bondovi patří stejně jako "protřepat nemíchat", tak že je logický že mu to TTT "přenechala" - ale klidně se vsaď, že kdyby šlo o "všechno" tak ho TTT přeplatí a vysolí takovou sumu, že by Bond ještě rád celej film jezdil v Yarisu a místo "Bond, James Bond" by za každou větou vykřikoval "malý velký" >:-[] >:-[] >:-[];-)
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Jagů se při natáčení tohohle filmu určitě spotřebuje hodně, sklady jsou plný, tak že se budou moc scény opakovat dokud nebude režisér opravdu spokojenej >:-[] >:-[] navíc to bude pro Ford ekonomicky výhodnější, to víš, sešrotování neprodejnejch ležáků dneska docela leze do peněz >:-[] >:-[] >:-[];-)
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Conney byl nej, to je jasný.. Brosman je Brosman, ale pořád lepší než blonďatej přiteplenej (nic proti 4% menšině, ale Bond je Bond) malej skrček s ksichtem, který se hodí tak maximálně pro hraní nájemnejch vrahů, mafiánů apod. ;-)
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Pro mě platí rovnice James Bond = Sean Connery/Aston Martin DB5. Z těch posledních pár filmů o si pamatuji pouze Halle Berry, jak leze ven z vody :-! Toho Mondea bych se nebál, tépadesátpětka v zlatém oku byla taky mainstream mezi tanky a nikdo si nestěžoval ;-)
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
Zkouknul sem ještě další zdroje.. možná budeš mít pravdu, respetive si přeju aby jsi jí měl.. jedna scéna s Mondeem by se snad dala přežít.. na jiných zdrojích se zase píše, že by měl jezdit s Astonem DBS a dalšíma autama z PAG - jestli je to pravda, tak určitě projede novej Lincoln Navigator - v tom případě bys ses měl na co těšit.. Oficiální stránka Fordu zase tvrdí, že pojede Astonem DBS [odkaz] pro všechny odpůrce mistra Craiga je tu zajímavej (ale asi už profláklej) odkaz [odkaz]
Re: OT: Ford se zblánil aneb Bond bude jezdit v Mondeu
To porovnání s lemurem je dost hustý. >:D Ale celkově mi to navážení se do vzhledu přijde dost trapný. Mně je úplně ukradený, jak vypadá Bond. :-) Do reg.partnerství s ním stejně nepůjdu.
Straslive nerad to delam, ale upozornuji vsechny prispivajici, ze uzivatel s nickem Tom69, ktery tu jiz dlouho pise o svych problemech s Meganem necti zakladni zasady slusnosti:-( Je mi lito, ze to musim rict takhle tvrde, ale je to tak. Takze vsichni, kteri by mu chteli mailem poslat nejakou svoji zkusenost, dejte pozor! Tom69 bez vaseho souhlasu poskytne ten mail mediim jako dalsi pribeh o zlych vyrobcich aut. Jeho zast vuci vyrobcum aut (a asi vsem) je az patologicka. Napsal jsem mu mailem svuj problem s Jagem, ktery uz jsem tady nekolikrat publikoval, i se svym pohledem na jeho situaci a on bez meho souhlasu poskytl mail redaktorovi jednoho motoristickeho media:-(:no: Takze i kdyz jsem redaktorovi odmitl jakkoliv se podilet na medializaci tohoto problemu, jiz nejsem schopen nadale ovlivnit, zda-li to pouzije nebo ne:-(:no:
Uchylky jsou mi putna. Klidne muzete publikovat, ze nosim damske spodni pradlo a jine veci, ktere o me vite, to se tyka jen me. O me stejne kazdy vi, co jsem zac:-) Ale tohle se dotyka spousty lidi a dost mi to vadi!:-(
No jo, já a současný Peugeoty si už nemáme, co říct. Do dnes si pamatuji, když jsem poprvé zahlédl P406 Coupé by Pininfarina. Bylo to na křídovém papíře na obálce magazínu. JEN červené linky - silueta. Ten Bohem navržený tvar. Trávil jsem hodiny jeho pozorováním a nemohl se vynadívat. Tolik automobilové krásy se jen tak nevidí. Toto coupé se mi vrylo do paměti velmi. A znáte ten pocit. Víte, že neuvaří, neuklidí, ale je tak nádherná, že každý Váš pohled na ní... a Vy zapomenety na ty neduhy, jako je blikání všemi blinkry, když ji trochu povodíte, na prakticky stejný interiér jako obyč 406, na nevýrazné motory a spíše komfortní naladěný podvozku. Ale ta krása, ten dokonalý tvar! Taková auta se "rodí" jednou za dekádu. Možná spíš za dvě. V této se to evidentně nepovedlo. P407C nemá z 406C vůbec nic. Zbývají jen ty úžasné vzpomínky. Vzpomínky na dobu, kdy Pininfarina pomohl na svět jednomu zázraku z plechu. Pokaždé, když v restauraci pohlédnu na Pininfarinovu láhev od Mattoni, přejedu palcem vylisované logo, v mysli mi vyskočí unikátní profil 406 Coupé a na jeho blatníku stejné logo, jako právě hladím na té zelené orosené kráse. Tak snad u 408C, chlapci... ;-)
Hmm, mám podobné pocity. V té době, kdy přišla 406c, jsem jezdil v "podobném" Prelude 2.2vti a přestože jsem věděl, že mám auto, které se dá skoro srovnat, čas ukázal, že kupé má zvenku vypadat tak jak Mr. P ukázal na 406c.
V názoru na 406C se shodneme... :yes: Na druhou stranu - má někdo z nás pocit, že by na plátně bez problémů zastoupil Brada Pitta? ;-) Tak v obdobné roli je 407C - snad i proto je můj náhled na 407C o něco shovívavější než Tvůj, nemá to lehké... ;-)
Tipnul bych to na tu cast drzky hnusnyho psa, ktera je pod jeho osklivou celisti:-) Jinak ja si myslim, ze ty nebo ja bysme toho capka na platne zastoupili vic nez dustojne >:-[] >:-[]
..... :yes::yes::yes: >:D >:D .. přijďte mě vytáhnout z pod stolu....!! >:D >:D doteď jsem si to myslel jen o sobě.... >:D >:D >:-[] ostatně vždy večer - doma - by asi on byl raději v moji kůži... teda moje holka by byla raději aby tam byl.. místo mě... >:D >:D .. jo jo.. vona má ráda pesy.... >:D >:D;-):yes:
Protože Fight Club > Edward Norton, Edward Norton > American History X, Fight Club > Mýdlo, Mýdlo > AHX a vůbec, jsme naladěni na stejnou vlnovou délku >:-[] A jelikož jsme naladěni na stejnou vlnovou délku, tak mám o Tobě hned horší mínění! >:D
..tak já teda... vždycky když držím v ruce Mattoni ve své oblíbené kavárně a přejdu prstem přes embosovaný logo... přes ten dokonalý tvar sklenice s ne už tak dokonalou stabilitou, když prohlédnu k bublinkám přes sytě zelenou...tak mě nas ere, že v nákupu stojí 3.50Kč a já za ni platím 30 Ká.... >:D >:D BRAVO PININFARINA
Ahojte, me se líbí moc, ale asi bych si ho nekoupil, ja radej MB CLK 320CDI , nebo BMW 330D coupe.
Jo a nevíte náhodou nekdo jak se jmenuje ten song ktery doprovazi 407 Coupe v reklame? Děkujuuu