Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

V návaznosti na informace a dvě fotografie, které jsme jako první v ČR zveřejnili 18.11. vám nyní přinášíme dalších 24 fotografií, které dnes oficiálně zveřejnil Peugeot.
Zpět na článek
3. 12. 2003 13:07
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 13:24
neregistrovaný "HUFUH"
3. 12. 2003 13:46
neregistrovaný "Gabrosh"
3. 12. 2003 14:01
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 21:14
neregistrovaný "Ron Jeremy"
5. 12. 2003 07:44
neregistrovaný "limach"
3. 12. 2003 14:09
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 14:17
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 14:19
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 14:28
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 14:45
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 15:35
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 15:44
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 17:17
neregistrovaný "Naproti"
3. 12. 2003 17:43
neregistrovaný "fuky"
3. 12. 2003 19:05
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 20:33
neregistrovaný "digital"
3. 12. 2003 20:52
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 22:03
neregistrovaný "digital"
4. 12. 2003 17:43
neregistrovaný "HUFUH"
6. 12. 2003 18:02
neregistrovaný "fuky"
4. 12. 2003 17:40
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 07:46
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 07:00
neregistrovaný "lovec"
3. 12. 2003 21:32
neregistrovaný "Ron Jeremy"
4. 12. 2003 22:40
neregistrovaný "mathew"
9. 12. 2003 16:57
neregistrovaný "riop"
4. 12. 2003 12:08
neregistrovaný "Vacmar"
4. 12. 2003 17:34
neregistrovaný "HUFUH"
3. 12. 2003 19:31
neregistrovaný "omi"
4. 12. 2003 13:33
neregistrovaný "Gabrosh"
4. 12. 2003 12:06
neregistrovaný "Vacmar"
4. 12. 2003 14:19
neregistrovaný "Gabrosh"
3. 12. 2003 14:02
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 14:40
neregistrovaný "Kuba"
4. 12. 2003 08:09
neregistrovaný "pepa"
3. 12. 2003 13:56
neregistrovaný "IVOHOE"
3. 12. 2003 14:45
neregistrovaný "BACK"
3. 12. 2003 14:52
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 08:22
neregistrovaný "rsv"
3. 12. 2003 15:05
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 15:12
neregistrovaný "Bazimill"
3. 12. 2003 19:33
neregistrovaný "omi"
3. 12. 2003 15:37
neregistrovaný "merc"
3. 12. 2003 16:00
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 16:10
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 18:57
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 16:19
neregistrovaný "zbstr"
3. 12. 2003 17:22
neregistrovaný "tg"
3. 12. 2003 17:39
neregistrovaný "Honna"
3. 12. 2003 17:50
neregistrovaný "Franta"
3. 12. 2003 19:10
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 19:23
neregistrovaný "omi"
3. 12. 2003 21:05
neregistrovaný "Šumík"
4. 12. 2003 12:42
neregistrovaný "Baldi"
3. 12. 2003 19:29
neregistrovaný "wallmart"
3. 12. 2003 20:08
neregistrovaný "ace3"
3. 12. 2003 20:38
neregistrovaný "Permon"
3. 12. 2003 20:22
neregistrovaný "Mikez"
3. 12. 2003 21:07
neregistrovaný "cool-hand"
4. 12. 2003 07:51
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 08:06
neregistrovaný "607"
4. 12. 2003 08:36
neregistrovaný "Milan"
4. 12. 2003 09:54
neregistrovaný "geroc"
4. 12. 2003 14:57
neregistrovaný "Michal"
4. 12. 2003 18:57
neregistrovaný "Jarda"
4. 12. 2003 21:40
neregistrovaný "Niemand"
12. 2. 2004 15:29
neregistrovaný "Mili"
5. 12. 2003 07:10
neregistrovaný "MISAN"
16. 12. 2003 13:53
neregistrovaný "mikez"
21. 4. 2004 12:13
neregistrovaný "mot"
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 13:07
kdo umí ten umí.
No asi se mnou budete souhlasit když řeknu, že to kombi je vskuku famozní, C sloupek do podoby designu zámořských jachet je prostě francouzský šik :) nádhera. Předek je diskutabilní, interiér na můj vkus spíše německý než klasicky francouský. Ale jako celek je to dobře promyšlené auto. 4dv vypadá pořád jako coupe a je to velmi dynamicky vzhlížející auto čemu dopomáhá i zadek sedanu, který podle mě evokuje italské supersporty, ploché čelo a vsazené svítilny, jeden by ze zádu řekl, že je to studie rodinného Ferrari :) Řekl bych, že tady asi nebude problém s prodejností :)
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "HUFUH"
3. 12. 2003 13:24
Re: kdo umí ten umí.
zadky se jim povedly, ale ten předek ... no nic moc ... hlavně z boku mi přijde čumák před nápravou divně dlouhej ... jedinej plus tohu čumáku odhaduji v bezpečnosti posádky
neregistrovaný "Gabrosh"
3. 12. 2003 13:46
Re: kdo umí ten umí.
Nádherný vůz!!! Konečně bude ve střední třídě designový skvost!!! 2,7 V6 HDI 207 PS bude bomba!!!
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 14:01
Re: kdo umí ten umí.
fakt je, že tenhle styl nežeru. Řekl bych, že s prodejností bude mít problém, protože to je design tak pro ženský a ty budou většinou kupovat 206 nebo 307 (když už pežota).
neregistrovaný "Ron Jeremy"
3. 12. 2003 21:14
Re: kdo umí ten umí.
Design pro ženský? A jaký je design pro chlapy? Něco krabicoidního? Kdepak. Z ouchcapka v tanku nebude rázem macho, a naopak muž, který nemá problém s hledáním vlastní identity, se nemusí cítit nesvůj v autě, které má líbivý design.
neregistrovaný "limach"
5. 12. 2003 07:44
Re: kdo umí ten umí.
Asi něco jako Touran nebo nový Golf. To je to správné chlapácké auto. Jako v té reklamě na Tourana s chlapíky co jedou na pařbu a dostanou bombóny pro děti.
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 14:09
Re: kdo umí ten umí.
No jo no, ale jsem zvědavej kolik bude stát.... 850 v základu, znamená 950 v rozumný výbavě... a to je již cena za kterou si můžu koupit BMW, MB, Audi i když s touto motorizací těžko bude mít nějaké zvýše jmenovaných za tuhle cenu na tuhle motorizaci šanci... Ke všemu Peugeot nedělá špatná auta, která se musejí cítit méně ceně ve společnosti výše jmenovaných (A4, C, 3xx)
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 14:17
Re: kdo umí ten umí.
320d je jasná volba. Rád ty koně oželím.
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 14:19
Re: kdo umí ten umí.
jo to by byla výhra :) co bys tím získal ?
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 14:28
Re: kdo umí ten umí.
Auto ve kterym bych mohl jet za holkama. Hlavně sem prosím nerozváděj debaty o 7xx a 5xx.
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 14:45
Re: kdo umí ten umí.
hmm BMW se soc motorem a soc výbavou je skutečně auto na balení. Myslím, dokud nebudeš mít kanárkově žlutého Kadeta GSi s patřičně velkým křídlem tak toho moc nesbalíš... :)
A tobě se nádherné 5xx nelíbí ? My ze slepeckého sdružení s tím nesouhlasíme, myslíme si že 5xx je nejpoveednější auto i s ohledem na nevidomé spoluobčany, protože tak hnusné auto vidíme i přes naší slepotu. Je to totiž tak ošklivé auto, že tento výkřik beznaděje designerské studia prorazí i ty největší ochranné bariery. Ke všemu já nevím jestli jste v tom někdo seděl, ale interier je fakt dost diskutabilní, když pominu ten vzhled, tak použité materiály někdo asi kupoval jako použité z eBaye...
neregistrovaný "john"
3. 12. 2003 15:35
Re: kdo umí ten umí.
Tvoje sdružení mě moc nebere.
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 15:44
Re: kdo umí ten umí.
škoda
neregistrovaný "Naproti"
3. 12. 2003 17:17
Re: kdo umí ten umí.
2 l diesel od BMW je soc moturek? Nyni vykon 150 koni, obrovskej kroutak, pruzne zrychleni srovnatelne s 2,5 l benzinem, lepsi parametry nez 2 l benzin. Ve srovnani s 1.9 TDI od Audi o 2 generace napred. Cena v zakladu 900 tis. taky moc socialni neni. Nejsi nahodou socan teda vlastne socka ty?
neregistrovaný "fuky"
3. 12. 2003 17:43
Re: kdo umí ten umí.
Tdi že je o 2 generace nazpět? se nějak moc nevyznáš...A co nový 2,0 tdi 16v 170 ps?To je asi nemoderní motor, viď! Tdi motory jsou, byly a budou ty nejlepší ve svý konkurenci a nikdo na ně nemá!
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 19:05
Re: kdo umí ten umí.
Přesně. TDI jsou nej....ale i 2.0d v BMW je taky špičkovej motor
neregistrovaný "digital"
3. 12. 2003 20:33
Re: kdo umí ten umí.
Problem je v tom, že jsi v novým tdi ještě nejel, tak nekritizuj. Asi jsi nejel ani v BMW 320D, protože by si mluvil jinak. Líbí se mi, když se kritizují motory, ale jenom podle papírových údajů. Pro informaci, jsem odkojený na VW, naposledy červený TDI (PD). Všichni u mě v práci mají VW tdi. Před měsícem jsem se asi zbláznil a šel do BMW 320D compact. Všichni mě od toho zrazovali, ale změna je život. Takže můžu porovnat dva špičkové motory. Vítěz je jasný - BMW. Všem v práci spadla brada (i mě). Rozdíly jsou tyto: absolutní ticho oproti syrovému řevu pd tdi, absolutně perfektní průběh motoru bez jakýkoliv výkyvů (tdi tě sice ze začátku mohutně nakopne, tím to vypadá na strašlivou akceleraci, ale opak je pravdou, BMW tě tak nezatlačí do sedačky, ale tlačí pořád stejně až skoro do 5000 ot. Takže ve finále má mnohem lepší akceleraci.) Ten motor je prostě sameťák. Z 0-100km pod 9 sekund. Takže můžu jako jeden z mála (a nestranných) doopravdy porovnat. V novém tdi jak píšeš jsem nejel, ale po mých hodněletých zkušenostech s VW musím bohužel prohlásit, že tdi nemá na D od BMW. Přečti si testy na německým auto-moto..., naposledy srovnávací test Jaguar X type, BMW 320D a Mazda 6. Všechny v naftě a vítěz BMW. Jejich testům se dá určitě věřit.
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 20:52
Re: kdo umí ten umí.
V tomhle ti věřím. BMW má lepší diesel v porovnání s 1.9 TDI PD. Uvidíme jak dopadne ve srovnání s 2.0 TDI. Jenom si musíš uvědomit, že každej si nemůže dovolit zrovna BMW. A BMW si nemůže dovolit mít horší diesel, už kvůli image..
neregistrovaný "digital"
3. 12. 2003 22:03
Re: kdo umí ten umí.
Máš pravdu, že BMW je dražší, ale o to v mojí reakci nešlo. Chtěl jsem jenom dodat svůj názor na dva špičkové motory, které jsem měl možnost dokonale osahat. Na rozdíl od jiných jsem doopravdy nestranný.
neregistrovaný "HUFUH"
4. 12. 2003 17:43
Re: kdo umí ten umí.
... to je přesný ... u 320D fakt na poslech nepoznáš, že je to nafta ... a to mluvim o poslechu z venku a ne zevnitř ... 8-O
neregistrovaný "fuky"
6. 12. 2003 18:02
Re: kdo umí ten umí.
Nekritizuju BMW, jen konstatuju, že 2,0 Tdi je dobrej motor.Jel jsem sice tou 100 kw v Touranu a zapůsobila na mě dobře.V 320 d jsem se vezl a nějak přehnaně bombasticky na mě nepůsobila. Projev motoru ušel, ale osobně když BMW, tak benzín šestiválec.A volba BMW - je otázka preference, já mam radši Audi. (Ať žije Bangle!)
neregistrovaný "HUFUH"
4. 12. 2003 17:40
Re: kdo umí ten umí.
... tak zaprve zadny takovy motor v nabidce VW nevidim a zadruhe ... BMW nabizi 110kw cca rok ... pred tim mel ten motor 100kw ... u VW bylo dlouho max 96kw ...
neregistrovaný "limach"
5. 12. 2003 07:46
Re: kdo umí ten umí.
Nebylo by možná od věci vyzkoušet i jiný diesel než ten v Octávkách, co?
neregistrovaný "lovec"
11. 12. 2003 07:00
Re: kdo umí ten umí.
Já nejsem zrovna nadšenej fanda německých značek, ale ty auta nejsou špatný a nezaslouží si, aby v jejich fanklubu byli jen lidi s IQ pod 60
neregistrovaný "Ron Jeremy"
3. 12. 2003 21:32
Re: kdo umí ten umí.
BTW, co je to v poslední době za dementní parametr "pružné zrychlení"? Zejména pokud se měří s určitým konkrétním zařazeným rychlostním stupněm? A co takhle "pružné zrychlení" dieselů 30->160 na 3 rychlostní stupeň? Nebo 40->200 na 4? Měřit zrychlení např. 70->120 by možná mělo smysl, ale neomezoval bych to na konkrétní převodové stupně - prostě zrychli jak chceš. Každá převodovka je jiná a každý motor má raději jiný režim. Test pružného zrychlení na n-tý stupeň je navíc naprostý nesmysl s automatickou převodovkou nebo variátorem.
Pokud je ale někdo lempl a neumí řadit, má si koupit auto s automatem. (Tím neříkám, že každý, kdo má automat, je lempl, někdo má prostě rád pohodlí. )
neregistrovaný "mathew"
4. 12. 2003 22:40
Re: kdo umí ten umí.
TDI = kadla kadla. parametry ano, zvukovy projev des
neregistrovaný "riop"
9. 12. 2003 16:57
Re: kdo umí ten umí.
Tdi je shit made by wolksvagen a audi .Common rail je modernější a Tdi už dlouho nebude.Co na to říkáš?
neregistrovaný "Vacmar"
4. 12. 2003 12:08
Re: kdo umí ten umí.
Ty si vážně slepý, nebo si v tom nikdy nejel. Zkus to někdy, budeš mile překvapený v čem je kouzlo BMW.
neregistrovaný "HUFUH"
4. 12. 2003 17:34
Re: kdo umí ten umí.
320d ma 110kw cili 150koni ... to mi prijde slusna hodnota tak nevim jake kone chces ozelovat? ;)
neregistrovaný "omi"
3. 12. 2003 19:31
Re: kdo umí ten umí.
To presne nechapu. S kazdym novym modelem je vestina aut drazsich a drazsich. Vsichni chteji vyrabet "luxusni" auta. Ale zlepsi se natolik, ze tomu odpovida i cena? A kdo jim to bude kupovat? Myslim u nas a podobnych ne zrovna bohatych statech. Ani se nedivim, jak jde nahoru kia, hyundai apod. U nas rozhodujou predevsim penize.
neregistrovaný "Gabrosh"
4. 12. 2003 13:33
Re: kdo umí ten umí.
Asi te zklamu, ale predpokládaná základní cenovka je okolo 600tis. Kč.
neregistrovaný "Vacmar"
4. 12. 2003 12:06
Re: kdo umí ten umí.
No ten motor bude vážně bomba!!! 2.0 HDI 100kw, 2.7 HDI tak 120kw! To mohla být výkonová bomba, tak před 6 lety. Nová 320d, co se má začít prodávat bude mít 130kw a to nemluvim o 330d!
neregistrovaný "Gabrosh"
4. 12. 2003 14:19
Re: kdo umí ten umí.
Sorry, ale tady nemluvíme o 120 kW ale o 153 kW!!! To je po přepočtu na koně necelých 210!!!
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 14:02
Re: kdo umí ten umí.
Když se na to auto dívám z boku tak ten předek je fakt až moc dlouhej - přední náprava by měla bejt tak o půl metru vpředu:-) A jestli to bude vepředu tak nízký jako 206, tak nevím jak s tím někdo zaparkuje u obrubníku (já vím, to s oktávkou taky nejde, tak už mlčím).
neregistrovaný "Kuba"
3. 12. 2003 14:40
Re: kdo umí ten umí.
Peugeot zrovna dvakrat nemusim, ale ten kombik je opravdu nadherny. Rekl bych, ze je dokonce o dost hezci nez sedan.
Prodejnost bude hodne zalezet na cene. Podle me si nemuzou vyskakovat, prece jenom je to porad "jenom" Peugeot. Videl bych to tak od 700 tis nahoru. Design je vcelku odvazny, ale je to jenom dalsi vyvoj toho co zacala 206 -> 307. Rozhodne to neni takovej brutalni obrat jako predvedl Renault se svymi "hybdridy" :-/
neregistrovaný "pepa"
4. 12. 2003 08:09
Re: kdo umí ten umí.
Fakt nadherny, jsmem zvedav, zda dodrzi slibenou start cenu 20 tis eur :-)
neregistrovaný "IVOHOE"
3. 12. 2003 13:56
:-( Nic moc
No mně se nová 407 moc nelíbí.406 se mi líbila,ale podle mě to teď trochu přehnali.Osobně jsem sice fanda odvážného designu a nějaký konzervativní GOLF nemá u mně šanci,ale je vidět,že Peugeot vsadil trochu na jinou notu.Obvykle když má auto odvážný design,tak má hranaté křivky.407 je zakulacená po francouzku a do toho ty modní kreace.Hrůza
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BACK"
3. 12. 2003 14:45
Jenom ten předek
Ten předek se mně vysloveně hnusí. Na mě ta díra působí až moc nenažraně a protiaerodynamicky. Ale třeba se na tu díru budou prodávat kryty ( aerodynamické spojlery ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 14:52
bez titulku
ten otvor v narazniku ma asi evokovat ferari nebo co .myslim ze na tom aute se daji najit pekne partie ale celkove ja predek v az moc velkem kontrastu se zadi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rsv"
4. 12. 2003 08:22
Re: bez titulku
správný názor, zadek O.K., předek se hodí tak k Ferrari...
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 15:05
bida
ech, tomu nerikam pekny auto (307 se mi libi hodne, 607 predek)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bazimill"
3. 12. 2003 15:12
DESIGN
Vyhnu se jakémukoli cenovému nebo technickému srovnání a budu se bavit čistě o designu. Několik let jsem byl fanouškem peugeotu. Poslední slušně vypadající byla 607. Jednoduchá, žádné složité nesmysly ala nový proamerický-BMW-Bangle-design. V současnosti u mě jasně vítězí Audi - jednoduchý, čistý, robustní přitom sportovní design. S napětím jsem očekával novou 407. Je pravda, že působí dost dynamicky. Dají se na ní nalézt jednotlivosti, které se mi líbí. Ovšem jako celek to moc neladí, takže mě bohužel zklamala. Ale uvidíme. Třeba ve skutečnosti bude vypadat líp než na fotkách (i když to někdy bývá naopak:-))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "omi"
3. 12. 2003 19:33
Re: DESIGN
Moje rec. V jednoduchosti je krasa...
neregistrovaný "merc"
3. 12. 2003 15:37
bez titulku
kdyz uz nic jineho tak se jedna o nejnapadnejsi auto od stredni tridy nahoru a to se ceni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 16:00
Děs
díra v předním nárazníku je děs, HDI asi špatnš chladí, přední převis je děs, prudši přibrždění a jdu na přední kola design kolem zrcátka je děs zrcátka by mohly taky být pro přední cestující. Od sloupku B docela pěkné auto (tucťák) nevyvážený design+jakobydiesly HDI+německý interiér (viz výše)=v česku půjde naodbyt.že?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 16:10
Re: Děs
To by mě zajímalo jaký děs-auta se líbí Tobě. Typnul bych si nějaký plagyáty o kamarádů z východu.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 18:57
Re: Děs
pise se to "tipnul" a "plagiat" (to pro pripad, ze ses s udelem dyslektika nesmiril)
neregistrovaný "zbstr"
3. 12. 2003 16:19
bez titulku
všecny pažouty vypadají ve skutečnosti líp než na fotkách, pevně doufám že to bude patit i pro čtyřistasedmu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tg"
3. 12. 2003 17:22
francie vs. Německo
Nevyvážený design. Vpředu moc dlouhý, střed 307 v kombinaci s 206 (zadní dveře zvlášť markatní) a krátká záď. Vždy kritizovaná německá strohost přístrojovky slouží jako vzor pro konkurenci viz. 407, C-max..., stejně jako německá škola tvrdšího podvozku např. Scenic. Takže sečteno podtrženo v místních fórech tak kritizované německé vozy slouží jako vzor všem opěvovaným Frantíkům :o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honna"
3. 12. 2003 17:39
Humáč
To by mě zajímalo, co jim trvalo tak dlouho při vymýšlení "tohodle" výtvoru....Jako by nová 407 chtěla tím předním otvorem požírat konkurenci, či co...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Franta"
3. 12. 2003 17:50
Slabé
Připadá mi, že to nic moc převratného nepřineslo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 19:10
No jeje...
...to se zas předvedli!!!!Někomu se to bude líbit někomu ne. Já to radši nebudu komentovat. Moc by mě spíš zajímalo, zda bude pokračovat ta jejich otřesná kvalita. Ono totiž auto nedělá jenom design, ale spousta jiných a mnohem důležitějších faktorů....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "omi"
3. 12. 2003 19:23
Re: No jeje...
Libi se mi 307 a 607, ale tohle je fakt osklivy auto. Konkretne ten obrovskej predni naraznik nebo ta zad u kombiku. Celkove je to strasne nevyvazenej a rusivej design, a to z duvodu pro me velmi nepochopitelne kombinace ostrych a oblych tvaru.
Sumiku, slovo "kvalita" radsi uplne vynech. Je to strasne diskutabilni a akorat rozpoutas valku mezi frantikama, nemcema a japoncema.
Co se tyce me, tak ja bych dal prednost designu nez kvalite. Ale kvalite ceho? Zpracovani? Pravdepodobne jsi myslel spolehlivost. Myslis, ze se lidi rozhodujou hlavne podle spolehlivosti? Ani ne, to by musela byt nejprodavanejsi toyota. (mozna pak MB) Penize jsou rozhodujici, alespon u nas...
neregistrovaný "Šumík"
3. 12. 2003 21:05
Re: No jeje...
Můj názor je, že si můžeš koupit pěkný auto, bejt na něj pyšnej......ale uteče měsíc, dva, tři....no a najednou to ani nevnímáš. Pak je pro tebe důležitý, že tě to rychle, pohodlně a hlavně spolehlivě doveze z bodu A do bodu B. Tady mluvím z pozice člověka, pro kterého je auto čistě spotřební záležitost...
Dále bych neřekl, že "kvalita" je diskutabilní téma, neboť leccos potvrzují autotesty. Co si myslí zarytý příznivci francouzskej značek je mi jedno...
Je škoda, že u nás se auta kupují hlavně na cenu, když se z toho pak vyklube pěknej křáp(Lada, Kia, Daweo). Pak takový auto stojí celkově víc...
neregistrovaný "Baldi"
4. 12. 2003 12:42
Re: No jeje...
No a potom existujú autá ako napr. Porsche Carrera, Ferrari 355, Cobra atď. atď., z ktorých by si si mohol kľudne kúpiť jedno na celý život a neverím tomu, že po každý raz čo by si do neho nasadal, by si si nepovedal " bože to je nádhera" a ver, že by si sa ho nikdy nenasýtil. Lenže to je rozdiel medzi autami s dušou vdíchnutou človekom a bohapustým konzumom na ktoré platí to čo si napísal . Takže nehádzal by som však všetky autá do kopy.
neregistrovaný "wallmart"
3. 12. 2003 19:29
cool
je to fakt úžasnej auťák,tohle se francouzům fakt povedlo!!!Vypadá ještě líp než 307 a to je už co říct!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ace3"
3. 12. 2003 20:08
Re: cool
Ježišmarjá coje to za VODPORNÝ AUTO!!!!???? panebože, tohle budu hodne dlouho rozdejchavat... Az me to vylekalo, ten kombik obzvlast, protoze sem ho jeste nevidel.. predek ma priserne dlouhej previs, podle me v Praze si s timhle nekdo neurve spoiler, ale celej naraznik! bok je normalní 206ka a *je totalne nudna, nezazivna (ala vw, ikdyz novej golf ma zadek 20krat zajimavejsi)typuju ze za rok zestarne tak, ze uz si to nikdo nekoupi..jestli si to vubec nekdo koupi ted..:) protoze tohle si podle me muze koupit jen clovek s dusevni chorobou! proste vodpor
neregistrovaný "Permon"
3. 12. 2003 20:38
Re: cool
Ty woe! Tak to je HNUS FIALOVY. No to snad ne! To ma jako ve predu pred motorem jeste zavazadlovy prostor? Nebo co je? ! ! ! ! S timhle prisel v 90. letech Chrysler (myslim kabina posunuta hodne dopredu...) a jak dopadl:-(. Ale vim jak to spravit:150 km/h do zdi (zbytek auta totiz ujde).
neregistrovaný "Mikez"
3. 12. 2003 20:22
Zlatý Accord
...zase jedna plečka od pežota, co bude tři sezóny sklízet ovace. No co, aspoň setrvisy pořádně vyvaří... Rada pro případného kupce: do kastlíku určitě rodinné fotoalbum, protože v servise budete víc, než doma . A dobře Vám tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cool-hand"
3. 12. 2003 21:07
Jsem docela zklamanej
No, když jsem vyděl studii Elixir, těšil jsem se na pěkné auto s netradičním designem (přijatelnějším než třeba renault). Ale tohle mě hodně zklamalo, zvlášť ten sedan. Kombi si naštěstí ponechalo ten negativně skloněný c-sloupek, ale kde je uhlazenost zádě Elixiru...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 07:51
Re: První hezký Peugeot...
Konečně tady máme koukatelný auto od žabožroutů. Super design, dravej ksicht-ta přední maska to je fakt super a hlavně pěkná palubka - ne žádné kudrliny a hnusně vypouklé výdechy, kterým někdo říká, že nejsou strohé, bodejť by ne, jak by cirkus mohl být strohý. Ještě něco s turbem a je to parádá.
neregistrovaný "607"
4. 12. 2003 08:06
velmi hezký, avantgardní
Jak stárnu, dávám ovšem stále více významu užitným vlastnostem. 607 je taky krásná, ale jezdit se v ní moc dobře nedá. Rozumněj! Jízdní vlastnosti má super, sedí 1A, výkon O.K. ale ovládací prvky, sedačky, displeje, automatická výbava, to je HOROR!!!! Kterej * to vymýšlel, či spíše nevymýšlel???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
4. 12. 2003 08:36
PLAKÁTY 407
Tak nevím, mám hodně fotek, ale názor si na 407 udělám až v reálu. Myslím, že se docela povedla až na kombík, zadek je příliš mohutnej a těžkopádnej.... Našel jsem už dva plakáty na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
4. 12. 2003 09:54
Nová 407
Nevím jak koukám na ty fotky, nějak mi to auto neladí. Je to akési celé nevyrovnané jakoby Peugeot pokoušel následovat nový design u BMW. Obrovský otvor vpředu vypadá jakoby kdyby někdo zapomněl zavřít kufr (evokuje to u mně uložení rezervy u Š 1000 MB). Světla pod narázníkem taky nebudou mít valnou účinnost, připadají mi jakoby designéři nevěděli so s tím. Prostřední panel taky jakoby Oplům z oka vypadl u kombíka zadní sklo a lá MB A160 atd. Prostě nějak mi to neladí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
4. 12. 2003 14:57
Zvláštní příď
Já Vám povím, proč je tak divná: Pevgeot chtěl okopírovat Chrysler Sebring a Chrysler Cocorde a jaksi se mu to nepovedlo. Co u Chrysleru působí ladně, tady upravili tak, že to vypadá jak auto u zubaře. "udělej ááá"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda"
4. 12. 2003 18:57
Zklámání
Myslel jsem kdyžn jsem viděl Elixir že 407 bude hezký auto taky že je až na ten předek co to má bejt že Hdi nestačilo chladit nebo má požírat soupeře kdo ví ale dámy a pánové ten předek je vážně hnus fialovej.206 a 307 a 607 se mi líbí ale tohle...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Niemand"
4. 12. 2003 21:40
Kdo neumi, ten proste neumi.
Bohuzel to musim rict, ale Peugeot proste neumi. Design je vec osemetna, ale tohle monstrum bych nekoupil ani nahodou. Alespon neubude. Jedine v cem vidim kvalitu vozu jsou vyborne dieslove motory PSA. 407ce preji hodne uspechu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mili"
12. 2. 2004 15:29
Re: Kdo neumi, ten proste neumi.
Ještě že každý má jiný vkus.Asi nevíš,že Peugeot byl v minulém roce jen těsně druhý nejůspěšnější prodejce.Takže naštěstí tvůj názor,že někdo neumí,je jeden z mála.Chtěl bych vidět tvojí studii nějakého auta,aby jsme taky mohli říci,že někdo něco umí!
neregistrovaný "MISAN"
5. 12. 2003 07:10
Je to totální bomba....prostě Pugeot je PEUGEOT
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mikez"
16. 12. 2003 13:53
Re: Je to totální bomba....prostě Pugeot je PEUGEOT
MISAN: ano, to máš naprostou pravdu. Tak to bylo, je a bude. Zlatý Accord...
neregistrovaný "mot"
21. 4. 2004 12:13
Re: Je to totální bomba....prostě Pugeot je PEUGEOT
Zlatý Accord? Bez palubního počítače?