Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 407: první fotografie a informace

Máme pro vás první snímky nového Peugeotu 407. Podrobné informace a bohatá fotogalerie budou k dispozici již na počátku prosince.
Zpět na článek
18. 11. 2003 18:59
neregistrovaný "clk"
19. 11. 2003 10:05
neregistrovaný "Vasek"
18. 11. 2003 19:26
neregistrovaný "Šumík"
18. 11. 2003 19:28
neregistrovaný "Storm"
18. 11. 2003 20:34
neregistrovaný "Šumík"
18. 11. 2003 20:51
neregistrovaný "Ace2"
18. 11. 2003 21:12
neregistrovaný "vedeni"
18. 11. 2003 23:02
neregistrovaný "Pěník"
18. 11. 2003 23:45
neregistrovaný "vedeni"
19. 11. 2003 00:14
neregistrovaný "Boris"
19. 11. 2003 07:35
neregistrovaný "Speed_G"
19. 11. 2003 09:20
neregistrovaný "Vlada"
19. 11. 2003 10:21
neregistrovaný "Pali"
19. 11. 2003 18:47
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 19:55
neregistrovaný "AV"
19. 11. 2003 20:49
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 22:14
neregistrovaný "Michal"
19. 11. 2003 23:58
neregistrovaný "Šumík"
20. 11. 2003 03:41
neregistrovaný "Dr.Caligula"
20. 11. 2003 09:23
neregistrovaný "Michal"
20. 11. 2003 14:22
neregistrovaný "Šumík"
20. 11. 2003 14:56
neregistrovaný "Peter"
22. 11. 2003 11:36
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 13:24
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 15:19
neregistrovaný "mex"
26. 11. 2003 14:44
neregistrovaný "Vacmar"
21. 11. 2003 21:28
neregistrovaný "RomanP"
1. 12. 2003 21:35
neregistrovaný "Méša"
19. 11. 2003 22:03
neregistrovaný "Radim."
19. 11. 2003 22:19
neregistrovaný "Michal"
20. 11. 2003 16:34
neregistrovaný "Radim."
20. 11. 2003 20:32
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 11:40
neregistrovaný "mex"
26. 11. 2003 15:23
neregistrovaný "Vacmar"
21. 11. 2003 21:35
neregistrovaný "RomanP"
26. 11. 2003 14:46
neregistrovaný "Vacmar"
19. 11. 2003 10:07
neregistrovaný "Vasek"
19. 11. 2003 08:42
neregistrovaný "michal"
19. 11. 2003 10:17
neregistrovaný "emil"
19. 11. 2003 11:13
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 11:17
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 11:35
neregistrovaný "Mac"
20. 11. 2003 15:10
neregistrovaný "ar"
8. 12. 2003 15:20
neregistrovaný "riop"
26. 5. 2006 22:42
neregistrovaný "yellow pages main"
19. 11. 2003 15:05
neregistrovaný "jeffo"
19. 11. 2003 15:15
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 18:18
neregistrovaný "mates"
19. 11. 2003 18:18
neregistrovaný "mates"
19. 11. 2003 18:44
neregistrovaný "Šumík"
20. 11. 2003 16:32
neregistrovaný "Dr.Caligula"
22. 11. 2003 11:42
neregistrovaný "Doc. Chocholousek"
19. 11. 2003 18:19
neregistrovaný "Zdenda"
21. 11. 2003 10:43
neregistrovaný "Mikez"
21. 11. 2003 14:10
neregistrovaný "mates"
21. 11. 2003 18:15
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 11:37
neregistrovaný "mex"
21. 11. 2003 22:11
neregistrovaný "cool-hand"
22. 11. 2003 13:33
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 15:18
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 15:26
neregistrovaný "Šumík"
24. 11. 2003 16:06
neregistrovaný "Asis"
26. 11. 2003 13:19
neregistrovaný "pepa"
11. 12. 2003 15:08
neregistrovaný "mikez"
21. 11. 2003 18:12
neregistrovaný "Franta"
21. 11. 2003 21:16
neregistrovaný "Jarda"
21. 11. 2003 23:17
neregistrovaný "Mikez"
22. 11. 2003 10:44
neregistrovaný "martin"
22. 11. 2003 17:55
neregistrovaný "Mikez"
22. 11. 2003 11:43
neregistrovaný "Doc. Chocholousek"
22. 11. 2003 10:48
neregistrovaný "martin"
22. 11. 2003 18:32
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 10:07
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 11:01
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2003 11:40
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 10:56
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2003 11:44
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 11:46
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 18:36
neregistrovaný "Šumík"
24. 11. 2003 10:58
neregistrovaný "Fechta"
25. 11. 2003 21:20
neregistrovaný "Tony"
neregistrovaný "clk"
18. 11. 2003 18:59
2.4 V6 HDi nebo 2.7 V6 HDI ??
nema to byt nahodou 2.7 V6 HDI ??
postamble();
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vasek"
19. 11. 2003 10:05
Re: 2.4 V6 HDi nebo 2.7 V6 HDI ??
To je presne ono,reknes ze BMW je nejlepsi ale taky za to musis zaplatit,kdyby na svete bylo jen BMW(samozrejme teoreticky), tak v cem by jezdili chudsi obyvatele, ze?!!
neregistrovaný "Šumík"
18. 11. 2003 19:26
Krámy...
Není to nic jinýho než francouzskej šmejd ukrývající se pod ,,elegantním" kabátem. BMW GO,GO
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Storm"
18. 11. 2003 19:28
Re: Krámy...
Mno covece jenze mnohem levnejsi a ze by to byl primo smejd si nejsem jistej. BMW jw trosku o necem jinem...
neregistrovaný "Šumík"
18. 11. 2003 20:34
Re: Krámy...
O tom zda je to šmejd nemusíš pochybovat ani sekundu.....znáš francouze, jsou to flákači...
neregistrovaný "Ace2"
18. 11. 2003 20:51
Re: Krámy...
Naše rodina měla od revoluje jen Peugeoty a jsou to dobrá auta s perfektním designem který stárně jen velmi pozvolna. Naše historie je 309D, další novější 309D, 405TD a nyní 607HDi, takže vím o čem mluvím. Nikdy s nima nebyl zásadní problém a fungují tak jak se očekává. Naopak si myslím, že VW je na tom s kvalitou dnes hůře. No a BMW je to trochu nefér, to je jako bych říkal, že BMW je *** a Maybachu nesahá ani po ventilky...
neregistrovaný "vedeni"
18. 11. 2003 21:12
Re: Krámy...
No voni ty Turci v Rajchu taky nebudou buhvico. Ja bych rek, ze mytus, ze napr. VW ma dokonaly zpracovani uz trosku dostava trhliny a to je dobre. Pac je to blbost.
neregistrovaný "Pěník"
18. 11. 2003 23:02
Re: Krámy...
Šumíku, největší flákači jsou přece Češi, tzn .Škoda = *
neregistrovaný "vedeni"
18. 11. 2003 23:45
Re: Krámy...
...to je pravda. Kdyz mi znamej rikal, ze jim nelicovalo na lince svetlo, tak ho zarazili palici... Upozornuju, ze do Fabie, ne do 105ky
neregistrovaný "Boris"
19. 11. 2003 00:14
Re: Krámy...
je palice po slovenky (kladivo) po anglicky (hammer) alebo to znamena nieco ine? Ak ano, tak to snad nemyslis vazne?
neregistrovaný "Speed_G"
19. 11. 2003 07:35
Re: Krámy...
tak to asi tezko, na lince nemaji zadne naradi, ktere ten ktery clovek nepouziva a kladivo nebo palici tam nemaji urcite, takze to jsou kecy. Kdyz neco nesedi, maji tam primo u linky nekolik boxu, kam s tim autem zajedou a opravi to, asi jsi tam nikdy nebyl, vid?
neregistrovaný "Vlada"
19. 11. 2003 09:20
Re: Krámy...
Vy jste tam určitě asi byli na montáži, co...
Lehce poklepou gumovou paličkou a světlo tam usadí. Pak ho dotahnou šrouby. To je vše.
neregistrovaný "Pali"
19. 11. 2003 10:21
Re: Vive La France
Hosi nejak Vam ta debata utekla, takhle se ocitnem za chvili v Mototechne... Jak jsem uz vcera psal, ja jsem fanousek Citroenu, ale potesi mne kazda novinka z krajiny galskeho kohouta a taky z krajiny makaronu..Jsem ale rad ze aspon uznavate ze dizajn a´la France dela poradnou melu v kazdem segmentu a navic nejde jenom o nejake dizajnove vystrelky. Pockejte jeste na Citroen C6, faceliftovanou C5, novou C4 a mozna Ti Nemci se zacnou drbat v hlave jestli se uz nedrbou :))) A k nemecke kvalite. I ja jsem uz slysel od hodne lidi co maji a meli jenom nemecky auta, i Mercedesy atd. ze to uz neni davno ono co bejvavalo..myslim 80,90 leta..A pardon za mou cestinu, ale delam to kvuli mamince ktera se narodila v zaslibeny zemi. Takze Vas vsechny zdravim z pod Tatier resp. z krasavice na Dunaji. Salut
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 18:47
Re: Vive La France
Já mám Octávku TDI a jsem max. spokojen, takže žádnej *. Ale můj známý má problémy s 307, úplně neskutečný závady (klimatizace, uvolňování matic u kola, závěsy, prostě auto místo toho aby jezdilo, tak si užívá v servisech)
neregistrovaný "AV"
19. 11. 2003 19:55
Re: Vive La France
Nejvetsi * jsou objakziva francouzke Peugeoty!!! Nechci delat reklamu, ale napr. v casopise Svet Motoru ve srovnavacich testech JE FABIA NEJLEPSI!! I kdyz nekdy trosku straci na VW Polo... A co ta odporna, stara Peugeot 206? Ta ma podvozek na urovni Favorita z roku 1988, totez i dilenske zpracovani! Pristrojova deska z 206 mi pripada jak kus plastu, koupeny v Bauhausu a doma v garazi ohly na kolene! Podivejte se na www.skoda-auto.cz (zprava "Napsali o nás" a tak si můžete přečíst PŘELOŽENÝ )
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 20:49
Re: Vive La France
Díky bohu, že někdo konečně potvrdil moje slova o Pežoťácích, jsou to holt hrozný plechovky, vůbec nejhorší řazení a spoustu dalších chyb maj. Škodovce kvalitou nesahaj ani po patníky
neregistrovaný "Michal"
19. 11. 2003 22:14
Re: Vive La France
To Vám tak žeru, vy vypatlanci. Mám 406 ku a je to designový skvost, exteriér i interiér. Bohužel jsem měl jednou tu smůlu a měl jsem týden vypůjčenou Fábii. Byl jsem jako v jiném světě, všechno tvrdé, strašně easy, příšerný tvrdý plast apod. Nikomu z Vás, kdo tady haní Peugeoty nevěřím, že měl v posledních 5 ti letech s nimi něco do činění. 206,307,406,607 jsou ve svých třídách naprosto bezvadnou volbou. Měl jsem i jiné auta - Škoda, Mazda, Ford.. Můžu porovnávat...
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 23:58
Re: Vive La France
Ale na co mi je, když je auto "designový skvost", když nejezdí, jak jsem psal výše. Taky jsem měl 307SW, tedy půjčenou, ale bylo to auto k posrání. Byl tam motor 2.0 HDI s 66Kw, ale vono to skoro nejelo, takový vlažný, děsně blbě se tam řadila zpátečka, odpornej design interiéru, furt tam něco vrzalo, levný plasty. Zlatá Oktávka, po tejdnu jsem byl rád, že ji mám zpátky..... Taková Fabka 1.4MPI Classic(taky jsem v ní jel) nebyla o nic horší a to je o dvě kategorie niž.
neregistrovaný "Dr.Caligula"
20. 11. 2003 03:41
Re: Vive La France
Nevěřím ti už ani slovo. Po tom jak se projevuješ se nediv. Nikdy si žádnou Francii neřídil, natož s ní řadil (což o to, v Brně na autosalonu můžeš kvedlat řadičkou v čemkoliv). Tvůj otec má určitě "tvojí" ochcávku TDi a ty jako pasažér na sedadle smrti nějak nemůžeš překousnout, že ho na silnici bere všechno, co má kola. Tohle nemá být urážka, pouze můj úsudek. Načteno z pochybných testů Autocaru, Speedu a jiných "skvostů" Stratosféry má každej dvanáctiletej jouda, tak vychladni.
neregistrovaný "Michal"
20. 11. 2003 09:23
Re: Vive La France
Přesně.. Takže nejsem sám na koho takhle Šumík působí Fakt to nechápu - laciný plasty?? To už spíš v té tvojí modle Š Octavia. 66 kwHDI sice není žádný rychlík, v podstatě je na tom výkonově jako 1.9 TDI 66Kw, nicméně jsem si myslel, že kdo volí tenhle motor tak chce ušetřit, ne závodit.
neregistrovaný "Šumík"
20. 11. 2003 14:22
Re: Vive La France
Jak můžeš bejt tak chytrej a vědět, zda jsem řídil francouze nebo ne?? Samozřejmě, že jsem ho řídil, když o tom píši. Myslíš že bych si vymýšlel nebo to vycucal z prstu??? Vy dva, Michal a Ty jste holt hodně ubohý, když nepřijmete, že někdo má jiný názor na Peugeoty....
neregistrovaný "Peter"
20. 11. 2003 14:56
Re: Vive La France
Koukám, že tady Šumík má asi nějakej komplex. Asi nedokáže přenést přes srdce, když ho předjíždí nablejskana 406, 607. Ja se ti nedivim, že si v ty Octavce pripadas menecenej. Ja jsem zastancem Peugeotů. Jezdil jsem 206, 406, 607 a vubec si nemuzu stezovat. Spolehlivy, atraktivni a hlavne pohodlny auta. S pohodlim v Octavce se to vubec neda srovnavat. No a interier v Octavce - škoda mluvit
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 11:36
Re: Vive La France
Sem je ve 4kovym golfu a ze dveri mu za jizdy odpadlo oblozeni, hnus fuj je mi nabliti z Golfua zejmena ze zamnidrakovanejch chudaku co si je koupi, protoze to musi byt vazne * jako Sumik
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 13:24
Re: Vive La France
Se vsadím, že kecáš..... nebo si jel v Golfu po bouračce...
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 15:19
Re: Vive La France
proc bych kecal je to proste smejd a basta!!
nacisticky auto uz mi nesmi do domu!!
neregistrovaný "Vacmar"
26. 11. 2003 14:44
Re: Vive La France
:-))))))) Odku jsi utekl? Určitě tě hledají!
neregistrovaný "RomanP"
21. 11. 2003 21:28
Re: Vive La France
No podobnej skvost byl můj Ford escort, hlavně design přední části a světel, ale to byl rok 1992. A o palubce u frantíků se nedá mluvit jako o designu. Upřímě... je to hrůza, ta 406ka i jinak (jediná slušná z Renaultů) Laguna má uvnitř palubku s robustnímy prvky hodícíse spíš do dodávky
neregistrovaný "Méša"
1. 12. 2003 21:35
Re: Vive La France
No konečně někdo normální. Je mi s toho na blití co tady čtu. Nechci nikomu vnucovat svůj názor, ale designéři jsou už asi jen ve Francii. Pokud chcete dál kupovat ty koncernový nádhery tak v tom pokračujte, držím vám palce. Aspoň my v Peugeotech budem mít na silnicích volno, když vy budete víc v servisech. Chvilkama nechápu jestli VW vyrobil nový auto nebo jen překopal starý. Asi ještě někonu nedošlo, že se auta v rámci koncernu VW liší jen světlama. Ještě že je tak nesnáším jinak bych asi nevěděl který si mám vybrat, když je každý tak jiný. Nám co dokážem zhodnotit i design, přeju aby těch koncerňáků dál ubívalo. Jen tak dál....
neregistrovaný "Radim."
19. 11. 2003 22:03
Re: Vive La France
Pěníku, Pěníku ,Jak již někdo zmiňoval , nikdy jsi na montáži nebyl a ani nevíš jak se montujou auta .Pravdu má ten kdo napsal že se na lince používá jen nářadí určený k montáži , přičemž kladivo ani palice ve výbavě montážnika není .Ten kdo píše že škodovka má špatný dílenský zpracování , tak vědomě lže a nečte různé motoristické časopisy , kde by si přečetl , že škodovka má jedno z nejlepších dílenských zpracování. Nechci dělat škodovce reklamu , ale sám se můžeš přesvědčit , když půjdeš okolo Peguota a podíváš se na slícování karoserie je to k breku Nestejné spáry,pátý dveře hozený k jedné straně , převodovka a řazení kapitola sama pro sebe. Jediný co na Peuguotu uznávám je vychytanej nafťák motor , kterej patří k nejlepším na světě.Je spousta hezkejch aut a nejlepší je a bude asi auto od kterého máš klíče a jezdíš s ním .
neregistrovaný "Michal"
19. 11. 2003 22:19
Re: Vive La France
to Radim: Jasně, pokud koukáš na 206ku dotáhlou a opravenou po bouračce, tak máš samozřejmě pravdu, jinak je to totální blbost a nesmysl. To co popisiješ si dneska nedovolí ani Kia nebo Daewoo, tak se uklidni, tvrdit to o Dacii nebo Zastavě tak možná ale jinak je to jenom obyčejný tlach.
neregistrovaný "Radim."
20. 11. 2003 16:34
Re: Vive La France
Že by Frantíci dováželi nový auta jako jetý? A k tomu repasovaný? Né a znovu ne není to žádnej blábol , ale pořádně se podívej , až budeš někde na prezentačce novejch aut , jaká je slícovanost ,jak jsou stejnoměrné spáry a pokud mi budeš tvrdit , že řazení v 206 je na stejné úrovni néli lepší jak třeba ve Fábce , tak v životě jsi fábku neřídil a co se týče dílenskýho zpracobvání , víš o tom taky prd a né že to jsou tlachy , bohužel holá zkutečnost...
neregistrovaný "Šumík"
20. 11. 2003 20:32
Re: Vive La France
Souhlas, bez komentáře.
PS: Ostatním: Komplex nemám, jenom říkám, co si myslím o Peugeotech a asi jsem bohužel narazil na ty co na 100% nedaj dopustit na svýho milovanýho Peugeota. Jestli s nima máte dobrý zkušenosti, líbí se vám, prosím, mě to může být ukradený, já si je nekoupím ani omylem. Ale útočit na mě jenom kvůli tomuhle normálnímu názoru je trapný....
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 11:40
Re: Vive La France
FUUUUJJJJ kourici hnuuuusnej gofistaaaaaaaa s obrovskym zanicenym uhrem na xichtu!!!!!
To mas z toho hluku v tom hnusnym traktoru, kterej omylem nazvali autem, je mi zo toho na bliti, bleeeeee, hnus jeden. Vzdycky kdy sedim v Golfu tak ho celej pobleju jak je hnusnej a nekvalitni, vevnitr neni slyset vlastniho slova diky hnusnym a nekvalitnim plastum, to je koncert jako ve favoritu!!!!
neregistrovaný "Vacmar"
26. 11. 2003 15:23
Re: Vive La France
Zlatíčko, to bude dobrý. Pojď zpátky do ústavu. Vezmeš si opět prašky, zalezeš si do postýlky a přivážem tě. Tak pojď a neboj se. Koupil jsem ti angličáka Peugeot na hraní. Můžeš se kochat kvalitou zpracování a nízkymi emisemi.
neregistrovaný "RomanP"
21. 11. 2003 21:35
Re: Vive La France
Taky souhlas. kolega vlastní 306-ku a i když je zastáncem této značky, ta "slícovanost" je hrozná, což mi musel potvrdit
neregistrovaný "Vacmar"
26. 11. 2003 14:46
Re: Vive La France
A ty si buď slepý, nebo blbý!!!
neregistrovaný "Vasek"
19. 11. 2003 10:07
Re: Vive La France
To je presne ono,reknes ze BMW je nejlepsi ale taky za to musis zaplatit,kdyby na svete bylo jen BMW(samozrejme teoreticky), tak v cem by jezdili chudsi obyvatele, ze?!!
neregistrovaný "michal"
19. 11. 2003 08:42
to neni on
v peugeotu na posledni chvili matou a mlzi. takhle nemuze prece vypadat. predek mozna, ale ten zadek je fakt des. a k tem vasim vymenam nazoru. klidne tu reste co chcete ale od 407 se dostat ke kladivu ve skodovce mi prijde legracni. slyseli jste nekdy o chatu? neberte to ale spatne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "emil"
19. 11. 2003 10:17
ach jo
Předek je takový, jaký jsem plus minus očakával a líbí se mi. Ten zadek mi ale připomíná dosavadní generaci, a jako takový žádnou evolucí neprošel a nelíbí se mi. Hezký den všem!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 11:13
peugot balamutí ...
tak to je jasne, peugeot tak trosku mate, nedavno jsem videl jine "udajne" fotky 407, a byly uplne jine opet ... trosku 607 v mensim provedeni, nebo vymazleny sedan se zadkem jako vectra ... pockejte, zkusim to najit jeste ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 11:17
Re: peugot balamutí ...
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

a tady to je podle me finalni kousek:
[odkaz]

tak ze at si strci toto za klobouk ;)
neregistrovaný "Mac"
19. 11. 2003 11:35
Re: peugot balamutí ...
Ten podle Tebe finální mě přijde stejnej jako to co je tady. Hlavně ten kufr.
Jinak ta druhá - kufr - je fakt pěknej, ale dost a to je docela slabý slovo, se podobá Audi.
neregistrovaný "ar"
20. 11. 2003 15:10
Re: peugot balamutí ...
Tak tady je jeste jedno foto:
[odkaz]
Rekl bych, ze ta delku toho predniho previsu docela odpovida tomu maskovanemu autu z fotek, ktere tu daval martin.
neregistrovaný "riop"
8. 12. 2003 15:20
Re: peugot balamutí ...
LEXUS je jenom FAKT VELKEJ JAPONSKEJ *- OSTUDA
neregistrovaný "yellow pages main"
26. 5. 2006 22:42
Re: peugot balamutí ...
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] About DIRare, Search in Business Category, Yellowpages search. Also [url][odkaz] and [link=[odkaz] of the world[/link] from yellow pages .
neregistrovaný "jeffo"
19. 11. 2003 15:05
Je to komedie!!!
Nač se tady všichni vzrušujete??? Když to bude o pár měsícú stát na každém roze, nikoho to víc nebude zajímat. Ale to je vždy tak, nejprve se všichni jdou přetrhnout, a pak o měsíc později o to auto člověk ani pohledem nezavadí ... Připadá mi to celkem směšné ... A taky si ještě dovolím něco napsat k vojně mezi stoupenci BMW a Mercedes - Benz, případně Audi. LEXUS je stejně nejlepší !!!!!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "martin"
19. 11. 2003 15:15
Re: Je to komedie!!!
NEJLEPSI JE SAAB, VOLVO A SUBARU!
neregistrovaný "mates"
19. 11. 2003 18:18
Re: Je to komedie!!!
Nejlepsi je Ferda, to byste meli vedet! Jinak je jasne, ze z aut je nejlepsi Jaguar
neregistrovaný "mates"
19. 11. 2003 18:18
Re: Je to komedie!!!
Jo a z exotu Aston Martin!
neregistrovaný "Šumík"
19. 11. 2003 18:44
Re: Je to komedie!!!
... za exot považuji BMW Z8.
neregistrovaný "Dr.Caligula"
20. 11. 2003 16:32
Re: Je to komedie!!!
Já tebe za volantem.
neregistrovaný "Doc. Chocholousek"
22. 11. 2003 11:42
Re: Je to komedie!!!
On nema volant u nas v ustavu mu jej odebirame, protoze sis nim uz mnohokrat ublizil.
No nic uz mu nesu uklidnovaci injekci....
neregistrovaný "Zdenda"
19. 11. 2003 18:19
Re: Je to komedie!!!
Nejlepsi je kara, od ktere mam klicky:-)
neregistrovaný "Mikez"
21. 11. 2003 10:43
hoši, hoši, hoši...
...vy se tady patláte s nějakýma přitroublýma pežotama nebo co to je. Každému normálnímu člověku je přece jasné, že pežota si nikdy nekoupí, protože to jsou nespolehlivé plečky. Když už ho ale někdo má, asi sotva přizná, že udělal blbost a měl si koupit třeba Accord, Corolla nebo něco na ten způsob. Kdo si koupí pežot, tak ať si dá do přihrádky rodinné fotoalbum, protože v servise bude za chvíli víc, než doma. Zlatí japončíci. Nezajímají mne nesmysly o "drahých náhradních dílech". To produkují škodovkáři a žabožrouti. Nejsou možná tak designově zajímaví na dvě sezóny jak žabáci a taloši, ale je na nich spolehnutí!!! A vo-vo-vo tom to je. A za kvalitu se platí, proto si třeba asi žádný Lexus nekoupím, protože na něj asi nebudu mít. Ale nakoupím si ani žádného žabožrotského šmejda, který má horší řazení, než moje horské kolo za 10 tisíc. A vo-vo-vo tom to taky je.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mates"
21. 11. 2003 14:10
Re: hoši, hoši, hoši...
Tak nam teda rekni co si vlastne koupis?
neregistrovaný "Šumík"
21. 11. 2003 18:15
Re: hoši, hoši, hoši...
Další, kdo potvrzuje moje názory o Pažoutech.....díky
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 11:37
Re: hoši, hoši, hoši...
To co napsal plati bezezbytku i na Golfy, jsou na blittiiiii bleeeeeeeee, to uz radsi jedu za avii ta alespon neni zahalena kourem jakonejakej smrdutej golf, bleeeee
neregistrovaný "cool-hand"
21. 11. 2003 22:11
Re: hoši, hoši, hoši...
Co se týče kvality japonských aut, taky souhlasim. Nedavno byla, myslim, v Autocaru zveřejněná anketa o spolehlivosti aut a spokojenosti zákazníků v Británii. Nadpis zněl nějak takhle: Nejlepší opět japonci, jediný evropan, který se jim dokázal vyrovnat byla Škoda...
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 13:33
Re: hoši, hoši, hoši...
Taky mohu potvrdit ze svý vlastní zkušenosti. Za 3 roky a 100 000km mě nepotkala s Oktávkou žádná porucha. Frnacouzská auta kupují Češi hlavně na předvádění se před sousedem, ale nemají ponětí o jejich špatné kvalitě.
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 15:18
Re: hoši, hoši, hoši...
jojo dobre jsi to napsal Ochcavky jsou ty nejhorsi auta a cesi se s tema krapama musi chlubit pred sousedem
JInak v ochcafce a Foblii to vrzeje snad jeste vic nez ve favoritu a ty jejich vahy vzduchu, tesneni pod hlavou, posilovace rizeni, predni napravy a bidny jizdni vlastnosti ani nekomentuju, takovy auto si muze koupit a jeste se s nim chlub leda magor.
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 15:26
Re: hoši, hoši, hoši...
Ty jsi nějakej zakomplexovanej...
neregistrovaný "Asis"
24. 11. 2003 16:06
Re: hoši, hoši, hoši...
Po 140 000 km v Peugotu 406 byla prvni zavada praskla zarovka. Jinak auto jezdi porad stejne jako po 10 tis. Ono to mozna taky chce tomu autu obcas doprat kvalitni servis a ne jezdit dokud se neco neposere. Jinak muj kamarad ma na Octavce 30tis a to auto je uplne v *. Ochazi elektronika, cip, pri rozjezdu se mu vali cernej kour z vyfuku jak kdyby jel v nejakym starym escortu. Asi zalezi na jakej kus zrovna narazis. Nekomu Octavka slouzi 200 000km nekomu se to hned posere.
neregistrovaný "pepa"
26. 11. 2003 13:19
Re: hoši, hoši, hoši...
kazdej at si jezdi, v cem chce. ale peugeot jsou skvela auta, pohodou uzivani daleko presahujici napr. accord, passat, oktavku, galant. mam petilete zkusenosti s 405 a 406, bezproblemova auta :-)
neregistrovaný "mikez"
11. 12. 2003 15:08
Re: hoši, hoši, hoši...
Pepo, až budeš mít pětileté zkušenosti s Accordem, napiš své dojmy. Věřím, že Tě přejde chuť na žabí stehýnka
neregistrovaný "Franta"
21. 11. 2003 18:12
bez titulku
dobrý
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda"
21. 11. 2003 21:16
bez titulku
Hoši hoši nepřeháníte stima pežotama vždyť 206 a 307 jsou v prodeji hned za škodama tak je maj asi lidi rádi.Já osobně mám Octavku 1,9TDI výbava laurin a klement s navigací a můžu vám říct že když porovnáte :Škodu octavia 1,9 TDI s výbavou Laurin a Klement.Je stejný jako nejvíce vybavenej superb mě osobně se superby moc nelíbí jediný rozdíl mezi těmehli dvěma auty je desing a cena 400 000kč.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mikez"
21. 11. 2003 23:17
Re: bez titulku
Jarine, člověče, nechej Laurina i s Klementem být. Ale je to lepší, než ta plečka 307. To, že se u nás něco prodává není vůbec o tom, jestli je to dobré, ale o tom, do jaké míry se podařilo zmagořit dostatečný počet kupců. Pěkná světla, na každou hovadinu nějaký senzor, který Ti pomalu rozepíná poklopec, když projíždíš okolo pěkné kočky (samozřejmě vypínatelný...)
Uvedu extrém: Koupíš si toaleťák - logo Pežot. Vyruluješ ho s pocitem, že už máš pokoj a v klidu si ulevíš - na špulce fotka 307. Zvedneš dekl že si sedneš - nasprejovaný nápis 106. Koupíš si noviny - na půl strany Partner. Pípne Ti Nokia - někdo posílá nápis 607 Je to děs. Přijdeš večer utahaný domů z rachoty, otevřeš lahváče že si odpočineš a přijde manželka se slovy:" Miláčku, co kdybychom si koupili konečně nové auto na leasing? Třeba tu hezkou 206, co tak inzerují? Vždyť je to hezké auto, nemyslíš? Kolegyně v práci si ho koupila a je sním spokojená." ...Blíží se konec světa. Všichni kupují pežoty a co víc, jsou s nimi spokojení!!!

Lidi, přestaňte chlastat a přemýšlejte, než investujete peníze do auta!!
neregistrovaný "martin"
22. 11. 2003 10:44
Re: bez titulku
hele, za a) do auta se neinvestuje ;) to je nenavratna investice, ale muzes mi poradit, jak ho zhodnotit a po letech z nej dostat vic nez sem za nej dal ...

co se ty reklamni masaze, neplati to same pro napriklad pro skodovku? masaze v radiu, v tv, v tisku, doma prijdu a stara mi zacne skakat a kricet "ja na to mam" a bude vam tvrdit ze ta fabia krasna na 4 roky za par stovek se opravdu vyplati! nenech se vysmat!
neregistrovaný "Mikez"
22. 11. 2003 17:55
Re: bez titulku
Jistě, brďo. U Škodné je to to samé. Ty jsi to asi nepochopil. Já jsem reagoval na borce nade mnou, který dával úměru mezi počet prodaných vozů a spolehlivost. Kde je masáž na Hondy? BMW? Toyoty? Kdo chce, si to auto najde i pod zemí. Kdo je líný, koupí, co se mu vnutí.
neregistrovaný "Doc. Chocholousek"
22. 11. 2003 11:43
Re: bez titulku
Tx se bez taky lecit, vim ze to potrebujes, posilam ze tebou kluky s kazajkou...
neregistrovaný "martin"
22. 11. 2003 10:48
Re: bez titulku
nechapu jak muzes srovnavat hatchback 206,307 cenove do 500,000czk s octavii kombikem L&K v cene radove kolem 750,000czk ...
kdyz uz taky 307SW combiv plny vybave a to uz bych se hochu prel o tom jestli je lepsi jit do skodarny nebo pazouta ...
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 18:32
Re: bez titulku
Octávka a 307 patří do jedné kategorie aut, takže srovnání(jízda, bezpečnost, pohodlí) je na místě.....
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 10:07
SPOLEHLIVOST
Ta anketa v Británii, ve které tak opěvujete škodovky je ale o spokojenosti zákazníka (Consumer Satisfaction Index) a ne o počtu poruch (Vehicle Dependability Index).
Skutečnost je (i když to bolí) takováto (v závorce počet poruch na 100 aut za 4 roky):
1.Lexus (japan) (163)
2.Infiniti (japan) (174)
3.Buick (usa) (179)
4.Porsche (de) (193)
5. Acura (japan) (196)
6.Toyota (japan) (201)
7. Cadillac (usa) (209)
8.Lincoln (usa) (212)
9.Honda (japan) (218)
10. Mercury (usa) (240)
11.Jaguar (gb) (247)
12.Saab (sweden) (255)
13. BMW (de) (262)
14.Subaru (japan) (266)
15.Nissan (japan) (267)
16.GMC (usa) (269)
17.Chevrolet (usa) (272)
18. Saturn (usa) (273)
Průměr všech značek (273)
19.Oldsmobile (usa) (283)
20.Mazda (japan) (288)
21.Pontiac (usa) (293)
22.Chrysler (usa) (295)
22.Ford (usa) (295)
23.Plymouth (usa) (302)
24.Dodge (usa) (312)
25. Mercedes-Benz (de) (318)
25.Audi (de) (318)
26.Jeep (usa) (321)
27.Volvo (sweden) (330)
28.Mitsibishi (japan) (339)
29.Hyundai (korea) (342)
30.Isuzu (japan) (368)
31.Volkswagen (de) (391)
32.Suzuki (japan) (403)
33.Daewoo (korea) (421)
34.Land Rover (gb) (441)
35.Kia (korea) (509)
Jihoevropské značky nejsou natrhu USA přítomny, ale lze předpokládat, že by se umístily všechny úplně vespod.
Pořadí určují všechny modely značky.
Mercedesu kazí průměr terénní a velkoprostorové vozy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2003 11:01
Re: SPOLEHLIVOST
Ale to NE ! nelze porovnávat USA s Evropou - každá značka má pro USA úplně jiny vozy !!! A navíc jezdí se tam úplně jinak - Lexus musel pro Evropskej (hlavně pro němce) trh upravovat podvozek a brzdy u modelu který byl doposud je pro USA ...
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 11:40
Re: SPOLEHLIVOST
Ano upravovat podvozek museli, nebot Němci a asi i hodně Čechů má rádo když je auto na každý nerovnosti pořádně kopne do zadku. :-)
Úplně jiný modely? Tak to si zas nemyslím. Obzvláště vaše glorifikované německé značky nabízejí úplně to samý až na to, že v USA na to dávaj 4 letou záruku!!! a lepší standartní výbavu za míň peněz!!!
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2003 10:56
každý má na výběr
Všichni si dnes můžete vybrat : dokonalá technika - VW, ŠKODA, BMW ....
nebo moc pěknej design - Francouzská auta Pugeot, Citroen Renault ...
u mě TECHNIKA vítězí !
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Michal"
22. 11. 2003 11:44
Re: každý má na výběr
Až na to že Americký auta mají hezčí design než francouzský (ta 407 má stejně čumák jak ukradenej z Chrysleru Concorde nebo sebring) a techniku o který se němcům může jen zdát (head-up displej, magnetický odpružení, noční vidění, satelitní rádio Sirius...)
A cena: ta je i s clem u Amerik asi poloviční než u srovnatelného Evropana s podobným motorem.
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 11:46
Re: každý má na výběr
U me vitezi rozum, proto si koupim auto, ktery nemusi byt porad v servise, motory za neco stoji a neco vydrzi, necoudi jak spatne serizena avie a z jizdy je cloveku spatne ze se z toho poblije, z toho plyne, ze...
... nikdy nic z rodiny Volkfaken, dvakrat stejnou chybu uz neudelam!!!
neregistrovaný "Šumík"
22. 11. 2003 18:36
Re: každý má na výběr
A pokud ten rozum vůbec máš, tak si logicky koupíš německý nebo japonský auťák..... Tvoje názory se tady střetávají, jakobys nevěděl co meleš.....
neregistrovaný "Fechta"
24. 11. 2003 10:58
Re: každý má na výběr
to co jsi právě napsal je "dokonalá blbost"
neregistrovaný "Tony"
25. 11. 2003 21:20
Re: každý má na výběr
Mam Citroen a jsem spokojenej, myslim ze Peugeot je taky skvelej, jsou to krasny a kvalitni auta, ne jako Opel, VW, Ford, Hyundai apod.