Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 5 by Peugeot: Podoba nové 508 se odhalí v Ženevě

Koncept 5 by Peugeot je dalším zástupcem nového designového směru Motion & Emotion, tentokrát v podobě čtyřdveřového sedanu. Jeho karoserii převezme nový zástupce Peugeotu ve střední třídě.
Zpět na článek
16. 2. 2010 09:35
16. 2. 2010 09:57
16. 2. 2010 10:18
16. 2. 2010 10:51
16. 2. 2010 11:41
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
16. 2. 2010 11:03
16. 2. 2010 12:22
17. 2. 2010 06:54
16. 2. 2010 12:59
16. 2. 2010 13:17
16. 2. 2010 14:32
16. 2. 2010 15:26
17. 2. 2010 06:58
16. 2. 2010 11:19
neregistrovaný "duchar"
17. 2. 2010 17:13
neregistrovaný "soukon"
17. 2. 2010 17:12
neregistrovaný "soukon"
16. 2. 2010 14:20
16. 2. 2010 15:50
16. 2. 2010 18:58
16. 2. 2010 18:45
16. 2. 2010 19:00
16. 2. 2010 23:06
neregistrovaný "dzeronimo"
16. 2. 2010 14:44
16. 2. 2010 16:08
neregistrovaný "Liptovsky baca"
16. 2. 2010 17:51
17. 2. 2010 00:21
16. 2. 2010 16:23
neregistrovaný "marcelkooo"
16. 2. 2010 20:42
neregistrovaný "marcelkooo"
16. 2. 2010 19:35
16. 2. 2010 22:54
neregistrovaný "dzeronimo"
16. 2. 2010 09:35
Mňam
Dle mého názoru to Peugeotku moooc sluší. Peugeot usměrnil světla do patřičných mezí a přivřel lvíčkovi tlamu, takže spousta zdejších kritiků by mohla zavřít tu svou... Prostě krása... sem s ním
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
16. 2. 2010 09:56
sním, či bdím?
Opravdu tohle krásný auto má ve znaku logo Peugeota??? Pokud to nejsou nějaký halucinace, tak půjde o první Peugeot od dob 405 a 605, který se mi líbí - ba co víc, je dokonce krásnej!!! :yes: Tohle je jednoznačně krok správnym směrem! Poslední roky jsem už myslel, že francouzi zapoměli, jak má vypadat auto, ale nový Citroëny a teď i tahle 508 dokázali, že tomu tak není. :-) :yes: Ještě jsem zvědavej na motory, tenhle design by si zasloužil i něco pořádnýho pod kapotu!
Rozbalit vlákno
36
Avatar - VelkejChytrák
16. 2. 2010 09:58
Re: sním, či bdím?
Zapomněl jsi na stálekrásnou 406!
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2010 10:21
Re: sním, či bdím?
Pánové zapoměli na tu krásnou šelmu 607?
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 11:15
Re: sním, či bdím?
a co nádherná 206, 207, 307 a 308 a moc povedená 407 atd... Peugeot dělá krásná auta a nový designový směr je perfektní moc se těším na "motion and emotion". Jak se říká u Peugeotu "Když ho řídíte nemůžete ho vidět, když ho vidíte, nemůžete ho řídit... škoda :-( " :yes:
Avatar - euro89
16. 2. 2010 11:26
Re: sním, či bdím?
Nemůžu souhlasit ani s jedním v vás, pánové. 406, 607, ani žádný jiný novější modely se mi už nelíbí. A čím novější, tím horší!! Až do teď, nová 508 je v tomhle směru velkej zlom. Jinak mě se líbí spíš starší modely, jako 304, 305, 404, 405, 504, 505 a 604 a teď už i 508 ;-)
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 11:43
Re: sním, či bdím?
každý má trochu jiný názor, jaké auto se mu líbí a jaké se mu nelíbí ;-) už jsem to tady párkrát psal, ale třeba 207 se stala nejprodávanějším autem v EU za rok 2007 a to už svědčí o tom, že se design hodně lidem líbil a byla to od peugeotu trefa... stejný designový směr měla i 307,308,407.. Osobně jsem měl P309,306,405,307. Ale musím souhlasit, že třeba 405 měla hodně povedený a nadčasový design. :yes:
16. 2. 2010 11:49
Re: sním, či bdím?
Dosud mě nejvíce designem oslovovaly modely P 306 a 406 Coupé, teď jim zdatně konkuruje "508"
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 12:04
Re: sním, či bdím?
nádherná byla taky 306 cabrio :yes:
16. 2. 2010 12:30
Re: sním, či bdím?
Prostě Pinifarina >:-[] :yes:
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 12:43
Re: sním, či bdím?
Napsal bych to tak, že Peugeot upřednostňuje aktuální design (který se prodává) před nadčasovým designem (bazarový design). Taky je třeba si uvědomit, že Peugeot, stejně tak jako všichni výrobci, musí dodržovat nejrůznější nové předpisy spojené s bezpečností (posádky, chodců …) a ekologí. Dodržování všech těchto předpisů už bohužel nedovolí vyrábět auta ve stylu 205, 306, 406…
16. 2. 2010 12:51
Re: sním, či bdím?
Líbí se mi i současný design vozů Peugeot a dle prodejů zřejmě nejsem sám, ale trochu jim chybí ten sportovní švih, který se u modelu 508 zase objevuje
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 13:07
Re: sním, či bdím?
Přesně tak, ale Peugeot se v posledních letech orientuje spíš na rodinu (přeprava dětí, odkládací plochy, nápaditá řešení)...pro mě je tohle důležitější, sympatičtější a proto mi jsou a budou Francouzská auta vždycky blíž. Je to pravý opak Německé produkce, která se snaží prodávat většinou jen agresivně/sportovním designem – nic pro mě a dalších milióny Evropanů J Mě nezajímá, jestli řadička má krátké dráhy, jestli podvozek sedí v zatáčce jak přibitý ani slícování plastu na 0,1 mm J Zajímá mě panoramatická střecha, prosvětlující celý interiér, barevné čalounění, flexibilní zadní sedačky atd.. U auta mě baví Francouzská hravost. A testy v českých médiích bohužel málo kdy toto hodnotí. ;-)
16. 2. 2010 13:32
Re: sním, či bdím?
Česká média jsou bohužel většinou s nádechem Německa, proti i testy vyznívají většinou ve prospěch německých vozů. Mám Picasso, takže vím, o čem mluvíš...
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 14:04
Re: sním, či bdím?
je to bohužel tak, pořád se ostatní srovnávají s německou produkcí... neustále se řeší přesnost řazení, citlivost řízení, zpracování interiéru... mě spíš třeba zajímá klimoška v základu, přesná převodovka mi děcka v autě při cestě na dovolenou neshladí :-) :yes: (PS: ta klimoška je jen příklad, příklad z mnoha, aby se toho zase někdo nechytil)...
Avatar - kolmar
16. 2. 2010 15:17
Re: sním, či bdím?
No vidis, najcastejsie na tomto foru som asi pouzil frazu 100 ludi 100 chuti. Napr. ja farby, vykon klimi ci vselijake odkladacie a vyskakovacie prkotiny neriesim. Pre mna naozaj dôlezity ten cit v riadeni, kratke drahy radenia, perfekt sedadla a stabilny podvozok (s ohladom na tiredu...MPV ci SUV ma ine priority).

PS: a naozaj neriesis kratke drahy radenia, presnost a hluk co vydava? tomu neverim, napr. 206-ka je uplna hroza, napr. pri preradeni kazdej rychlosti som krutil nemohucne hlavou...toto musi vadit asi kazdemu, aj tym nepretekarom...
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 18:38
Re: sním, či bdím?
Je to hodně výstižné "sto lidí sto chutí"... Když mi bylo dvacet, tak sem samozřejmě taky hledal u auta něco jiného, to jsem jezdil v 323 kupé E30 od BMW ... nádhera... s tím řazením a vším okolo, je vždycky důležité s čím to srovnáváš, z čeho přesedneš, vždycky bude nějaké auto lepší, nebo horší, ale žádná moderní automobilka dneska nedělá vyloženě špatné převodovky, jsou jen výborné a nebo průměrné... můj názor na to je takový, že to v testech prostě přehánějí a věnují tomu příliš velkou pozornost, chápu to u vyloženě sportovních aut ale neřešil bych to u rodinných aut, u nižší třídy a u MPV a SUV už vůbec ne, tam jsou určitě důležitá jiná kritéria... Obzvláště pokud většina lidí, kteří testují auta pro české noviny většinou jezdí v německých autech a jsou zvyklí na jejich převodovky, stejně tak jako na jejich ergonomii interiéru, to je také časté a oblíbené téma :-) … ale jak říkáte, sto lidí, sto chutí, sto názorů ;-)
Avatar - kolmar
17. 2. 2010 15:06
Re: sním, či bdím?
Ta fraza je naozaj vystizna... vidite, ja napr. mam velmi rad SUV skusal som ich naozaj dost a aj tam chcem famozne radenie a riadenie... fakt 100 ludi 100 chuti ;-)
16. 2. 2010 23:27
Re: sním, či bdím?
"Mě nezajímá, jestli řadička má krátké dráhy, jestli podvozek sedí v zatáčce jak přibitý ani slícování plastu na 0,1 mm J Zajímá mě panoramatická střecha, prosvětlující celý interiér, barevné čalounění, flexibilní zadní sedačky"

Koukám, že máš stejný kritéria pro nákup auta jako ženy >:D
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 23:44
Re: sním, či bdím?
jj ještě vybírám podle barvy ;-) ... vybírám podle toho, k jakému účelu to auto budu používat, když v něm budu vozit ženu, dvě děcka a psa, tak jsou pro mě důležitý právě třeba výše citované věci ;-) … a proto si můžu dovolit napsat, že podle mě, nejlepší auta v Evropě vyrábí třeba Renault, protože jeho auta mají tak veselé interiéry, že se cestou na nákupy všichni pořád jenom smějeme a to je pro mě třeba právě to nejdůležitější… třeba a pro mě. Kde je proboha napsáno, že auto se musí posuzovat pouze podle jeho sportovních výkonů a ambicí?? Jaký na to máš názor ty?
Avatar - white label
17. 2. 2010 00:47
Re: sním, či bdím?
Doufám, že ten smích vydrží celé tvé rodině (včetně psa) i cestou
z těch nákupů...díky tomu "veselému" interiéru, ale jistě i panoramatické střeše, která jej jistě také "vesele" prosvětluje... ;-) >:-[]
17. 2. 2010 09:40
Re: sním, či bdím?
Teda já jsem ještě ve Scénicovi nikdy neviděl vysmátého člověka >:D
Avatar - white label
17. 2. 2010 17:20
Re: sním, či bdím?
Na co by se smála i posádka? Stačí, že se směje ten prosvětlený interiér... ;-) >:-[]
Avatar - pocitac
17. 2. 2010 17:44
Re: sním, či bdím?
Zrovna ve Scénicu jezdí samé veselé kopy ;-)
17. 2. 2010 09:36
Re: sním, či bdím?
Svůj názor jsem ti už řekl ;-)

Pro mě je na prvním místě design exteriéru. Vyberu auta v dané třídě, která se mi líbí a následně případně vyřadím ty, se kterými mám já nebo mé blízké okolí špatné zkušenosti (tímto odpadávají Francouzi). Pak zbylé vyzkouším a vybírám hlavně dle motoru, jízdních vlastností a brzd a s tím spojenou co možná nejvyšší aktivní bezpečností. Interiér řeším až nakonec. Prosvětlující interiér nebo jakou nití mám prošitý sedačky neřeším vůbec :-)
Avatar - pocitac
17. 2. 2010 17:46
Re: sním, či bdím?
no vidíš, já třeba zase upřednostňuji design interiéru ... ;-) a taky znám hodně lidí, kteří mají kamaráda a ten má špatné zkušenosti s Franzouzskými auty ;-
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2010 15:56
Re: sním, či bdím?
406 coupe byla (je) opravdu nadherna :yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2010 14:40
Re: sním, či bdím?
jaks to říkal? ... KDYŽ HO VIDÍŠ, NEMŮŽEŠ HO CÍTIT, KDYŽ HO CÍTÍŠ, NEMŮŽEŠ HO VIDĚT..... Hele, bavíš se pořád o autech....nejsi nějaká nymfička.... >:D >:D >:D ty ďáble.... >:D
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 18:42
Re: sním, či bdím?
nene, tak se bavíme my, co máme rádi auta, to je normální ;-) a já už jezdím v Peugeotech pěknou řádku let a tak je to pro mě do jisté míry srdeční záležitost ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2010 15:52
Re: sním, či bdím?
bohuzel z tebou jmenovanych se mi libi snad jen 307, zbytek uz nic moc podle me...nejhezci byla asi 406 :-)
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 13:15
Re: sním, či bdím?
Souhlasím i s tou 406, málokteré auto z té doby vypadá dodnes tak dobře :yes:
Avatar - Ronault.
16. 2. 2010 13:57
Re: sním, či bdím?
Tak tak, 406, ještě dodat 306, 307, 206 a to byl konec pěkných Peugeotů... až na tohle krásné dílo :yes:
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 14:01
Re: sním, či bdím?
Jo to je fakt, že ještě 307 před faceliftem byla moc pěkný auto :yes: 407 to už zahnala do slepé uličky, v sedanu teda má moc sexy zadek, ale jenom sexy zadek nestačí, když zbytek není nic moc >:D
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 14:11
Re: sním, či bdím?
Facelift je u 307 výrazný a mnoha lidem se nelíbí, mě se ale třeba líbí víc než původní verze. 307 a především verzi SW se ale nedá upřít obrovská praktičnost, tu bohužel postrádám u 407 po této stránce je 407 i pro mě zklamáním a 406 byla v tomto směru lepší.
16. 2. 2010 14:19
Re: sním, či bdím?
Svatá pravda, zamiloval jsem si ji i ve filmu Taxi a je krásná dodnes...
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 15:17
Re: sním, či bdím?
Jo tak jako u Taxi 1-3 byla P406 jedním z dobrých důvodů ten film sledovat, v Taxi 4 P407 (ani Cissé) tím důvodem nejsou... Tak snad se to s Taxi 5 a P508 vrátí zpět ;-) >:D :yes:
Avatar - VelkejChytrák
16. 2. 2010 09:57
Jo!
Ty francouzský kluci, ty to uměj! Nebo jim to zas dělal nějakej Ital? Každopádně parádní kousek!
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2010 10:18
Ano!
Tak tohle ano. Po dlouhé době opravdu pěkný Peugeot :yes: Teď jen doufat, že to nebude stejná myš jako C5, která při prezentacích vypadala také nadějně a skutek utek.
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2010 10:51
Ne ...
Hm, tak budu prvni, me se to nelibi. Proc ta single frame??? A jeste zkrizena s pozustatkem vykulene prejete zaby ze stareho designu ... Rozhodne je to odvaz, ale me to proste neoslovuje ...
Ale bocni profil ujde a zadni cast je skoro bych rekl krasna.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
16. 2. 2010 11:41
Re: Ne ...
Musím uznat že pro mě také zklamání. Čekal jsem větší odvaz, který byl dost cítit ze všech dosud zveřejněných konceptů. Jistá usedlost se dala předpokládát, ale není tohle až moc? Konečná verze ukáže.
16. 2. 2010 11:03
Nazov...
...by tomu mohli dat "Volvo Insignia" >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
16. 2. 2010 12:22
Re: Nazov...
Napadlo mě ale nemlich to samé. ;-)

Peugeot měl šanci na nový, i když historií inspirovaný, designový směr, viz. Gallixova studie coupé 504 [odkaz] . Tohle je jen pokračování designového plácání se, žádný hlavní motiv, žádný výraz, nuda v Brně. :no:
16. 2. 2010 12:32
Re: Nazov...
Tak tak, ve Francii v současnosti udává směr Citroen...
17. 2. 2010 06:54
Re: Nazov...
Nový voz Peugeot ešte len plánuje odhaliť - tak že by si vystrieľal patróny vopred a ukázal konečné tvary na týchto obrázkoch? Čo keď nimi úmyselne zavádza a realita bude o kus iná? Myslím, že so súdmi a závermi by sme mali radšej ešte počkať.
Avatar - Emel
16. 2. 2010 12:59
Re: Nazov...
Já v tom vidím trošku i Passat CC. Zatím to ovšem vypadá dost konceptuálně.. nízká zrcátka i hvězdičková světla zřejmě vezmou za své.

Jako celek se mi to ale líbí a těším se na kombi :yes: .
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 13:17
Re: Nazov...
Insignia má naprosto odlišný design (jo má 4 dveře, 4 kola a plynulou linii střechy, tím to tak končí)
16. 2. 2010 14:32
Re: Nazov...
myslel som to s nadsazkou, ale ta zadna partia vyzera dost "Insigiovsky". Uprimne, mne sa tento trend paci. Aj ked sa vacsina aut podoba na niektore ine, cim viac takychto vydarenych modelov bude jazdit tym lepsie :yes:
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 15:26
Re: Nazov...
Nezpochybňuju tvůj pohled, ale jako hlavní designové rysy zádi Insignie vnímám vykrojení v nárazníku, klínovitý tvar dveří od kufru a hlavně linku oken, která z profilu přímo přechází do tvaru zadních světel (to má i Chevy Cruze). Na tomhle Peugeotu nevidím nic z toho, podoba je jen v linkách, které snad při dané koncepci designu ani nešlo udělat jinak
17. 2. 2010 06:58
Re: Nazov...
Ten zadok a´la "jazvečík so stiahnutým chvostom" vníma veľa ľudí ako prvok typický práve pre Insigniu. Ja si k Insignii pridávam ešte neodbytný pocit zbytočnej rozšafnosti až megalománie - vidím v nej plytvanie priestorom aj materiálom. Ak v posledných rokoch letí štýl "zvonka malé, zvnútra veľké", pripadá mi byť Opel (tak Insignia ako nová Astra) predstaviteľom presne opačnej filozofie.
A touto cestou sa Peugeot snáď nedá...
neregistrovaný "duchar"
16. 2. 2010 11:19
škoda že to bude opět poruchový
ten design je k nakousnutí :-)
Rozbalit vlákno
15
16. 2. 2010 11:26
Re: škoda že to bude opět poruchový
bude to poruchový stejně jako všechny auta na světě od všech výrobců vozů
16. 2. 2010 11:48
Re: škoda že to bude opět poruchový
Kolo možná poruchový nebude, pěšky je to taky celkem fajn... >:-[]
Avatar - ZoomZoom
16. 2. 2010 12:10
Re: škoda že to bude opět poruchový
Nechceš nám ještě sdělit nějaké tvé poznatky o tomto voze? Věru si s ním najel nemalou řádku kilometrů, když si ho takto hodnotíš.
Zajímalo by mne konkrétně, čím to auto trpí nejvíc? Je to elektrika, podvozek, brzdy, řízení nebo je špatně dílensky zpracované? Určitě mě obeznámíš s tvojí zkušeností s 508...
Těším se na odpověd :no:
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 12:20
Re: škoda že to bude opět poruchový
Přečti si ještě jednou jeho příspěvek, píše o všech vozech na světě a má bohužel pravdu ;-) ani Peugeot není dokonalý, i když k tomu má hodně blízko :-) ...
Avatar - ZoomZoom
16. 2. 2010 12:47
Re: škoda že to bude opět poruchový
Z toho jeho nadpisu normálnímu člověku vyplívá fakt, že píše konkrétně o Peugeotu. Nejsem sám, kdo to takto pochopil. Stejně tak jako já, tomu rozumí autoři dvou, předemnou přidaných příspěvků t.j. Peugeot207GT a Billy Madison.

Je fakt, že auta už nejsou to co bývala. Dnes je to jen spotřebka, jako počítač, mobil... Sice s větší cenou, ale je... A taky to tak vypadá. Protože dneska kdo nemá tři auta v garáži, který obměňuje každý čtyři roky, tak je nýmandská socka...
16. 2. 2010 12:49
Re: škoda že to bude opět poruchový
Naprosto souhlasím...
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 13:12
Re: škoda že to bude opět poruchový
omlouvám se, původního nadpisu jsem si nevšiml ;-) mislel jsem si, že ta reakce je na ironicku poznámku od peugeot207GT
Avatar - ZoomZoom
16. 2. 2010 13:44
Re: škoda že to bude opět poruchový
Já jsem si to myslel... Taky se v tý šňůře někdy ztratím ;-)
16. 2. 2010 17:18
Re: škoda že to bude opět poruchový
Teď se v tom ztrácím :-) . každopádně mě rozčiluje to neustálý kritizování francouzských vozů. Už by bylo na čase aby s tím přestali.
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 18:51
Re: škoda že to bude opět poruchový
Je to nepříjemné, v Čechách je to už trošku národní sport, kdyby „plivání špíny “ zavedli na olympiádě jako sportovní disciplínu, tak jsme jasní mistři světě ;-) … Výhodou pro nás, jsou ale nižší ceny ojetin, takže ten kdo kupuje ojetá francouzská, nebo třeba italská auta, tak na tom vlastně vydělává. :yes: Můžu tě ale ujistit, že co jsem zatím stačil poznat, tak tady na foru auto.cz je spousta lidí, kteří dokáží auto posoudit objektivně, bez zbytečného škatulkování na značky :yes:
16. 2. 2010 21:25
Re: škoda že to bude opět poruchový
Tak to sem rád. Doufám, že to bude lepší. Ale vem si obecně, když koukáš třeba na testy aut, autosalon, autostyl, i top gear. A hlavně v časopisech...pravda, že většina je německých. Tak kdykoliv testujou francouzské auto, je jedno či Peugeot, Citroen či Renault, tak si nezapomenout rejpnout něčím. Např. " to bych teda na francouze nečekal", samozřejmě klasika je gumové řazení atd. No snad se to jednou změní, alespoň s novými modely. Ale v Český republice o tom dost pochybuju :-(
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 22:01
Re: škoda že to bude opět poruchový
Nové modely na tom nic nezmění, není to problém francouzských aut, je to problém lidí, kteří je posuzují. ;-) Srovnávají je s něčím, co není jejich předlohou, francouzi mají svůj pohled na to jak mají vypadat auta. ;-)
neregistrovaný "soukon"
17. 2. 2010 17:13
Re: škoda že to bude opět poruchový
Například v C5 je 6stupňová manuální přesná a u DS3 jsou taky převodovky přesný
neregistrovaný "soukon"
17. 2. 2010 17:12
Re: škoda že to bude opět poruchový
Mě tot aky pořádně štve ale co s tím naděláš...
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2010 15:46
Re: škoda že to bude opět poruchový
:yes: zhodnotit auto podle par fotek konceptu, to je umeni, to se musi nechat... >:-[]
16. 2. 2010 13:56
Singlframe
tak nějak hezky zakomponovaná, že to ani není vidět. Ne jako litinová mříž od kanálu u Audi. A zadek lehce (ale jen opravdu lehce) připomínající styl Thesisu, nebo nového XJ. Subjektivní dojem.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 14:20
Re: Singlframe
XJ v tom také vidím (profil), necháme se překvapit jak bude nová 5 vypadat v reálu... nedivil bych se, kdyby se ale víc přiblížila novinkám 3008 a 5008, jak v exteriéru tak interiéru. Pěkný je nápis PEUGEOT pod znakem :yes:
Avatar - Ricardo
16. 2. 2010 15:50
Re: Singlframe
Souhlasím - trochu XJ, trochu Maybach. Designéři odvedli opravdu dobrou práci. Teď ještě aby je to někdo nedonutil přemalovat >:D
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 18:58
Re: Singlframe
Pěkných návrhu už jsem viděli... a když do toho potom promluví výrobní a ekonomický úsek, jsme pak s designem úplně jinde ;-)
16. 2. 2010 18:45
Re: Singlframe
Je legrační, když nějaký wool začne psát o designu...použije termín singleframe nebo třeba "singlframe" (proč ne rovnou singlfrejm? >:D ) a pak shazuje Audi... :-) Jasně...u Pažoutů uměj všechno líp než Audi...úplnej Jag >:D P.S.: Jak psal někdo výše, tohle auto nemá ústřední designovou myšlenku, je to spatlanina aktuálně platného="moderního" designu. A že míří mezi luxusní sedany? >:D >:D >:D
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 19:00
Re: Singlframe
Je to jiné auto než Audi. Audi dělá perfektní desig, stejně tak Peugeot. Každý má jiný vkus a hodnotit design můžeme jen svým vlastním subjektivním dojmem.
neregistrovaný "dzeronimo"
16. 2. 2010 23:06
Re: Singlframe
Myslím, že míří mezi luxusní sedany mnohem intenzivněji než ty >:-[] Ten design je třída a těžko se mu něco rovná. Otazkou bude ale, co sjede z výrobních linek :yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2010 14:44
Spolehlivost
...taky si myslím, že to bude obdobné jako jinde. Prostě chytíš dobrý kus, tak zlaté trenky....špatný .... trenky.... . Moje zkušenost s 607 je, že když stála a jelo se občas, tak co nastartování, to cesta do servisu... pak jsem s ní začal jezdit každý den a každý den s ní teď i jezdím šlape jak švýcary bez jediné chybičky.... pro mě je 607 nádherná a i, klidně mi za to setněte hlavu, MB se inspiroval ve tvaru při cls.... howk.... ;-) :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Liptovsky baca"
16. 2. 2010 16:08
Re: Spolehlivost
607-ka je krasna,vzdy sa za nou otocim!
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2010 17:51
Re: Spolehlivost
Je nádherná....taková důstojná šelma.... :yes:
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 19:04
Re: Spolehlivost
607 je pěkná, ale znám i hezčí ;-) ... auto jste koupil nové, nebo popisujete ojetinu, u které nemůžete vědět jaký byl předchozí servis??
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2010 00:21
Re: Spolehlivost
Fungláčka. A nemusíš mi vykat... ;-)
neregistrovaný "marcelkooo"
16. 2. 2010 16:23
Predne led svetla??
Je jasne ze predne led svetla tam nebudu, a preco?? [odkaz] ale inak spy fotky sa celkom zhoduju s tymto dizajnom takze uz sa tesim!!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pocitac
16. 2. 2010 19:09
Re: Predne led svetla??
dobrá práce... Ježíš, ta je teda zamaskovaná, jakoby ukrývali nejcennější Francouzský poklad ;-) Z fotek se zdá, že konečně nebude mít nová pětka tak obrovské převisy přední části karoserie, popravě mě právě tohle nejvíc odrazovalo od její případné koupě. Nakonec vycházela lépe, praktičtější 307 SW, ale bohužel postavená na levnější platformě.
neregistrovaný "marcelkooo"
16. 2. 2010 20:42
Re: Predne led svetla??
A hlavne dufam ze v motoroch bude mat technologiu od BMW ako to uz byva v poslednych modeloch od pežotu zvikom :-)
16. 2. 2010 19:35
Krasavec
Tak takhle nám to postavte do showroomu a bude se to prodávat jedna radost. Je opravdu krásný, jo a co se týče spolehlivosti, dneska to je vylej nalej. Záleží hodně jak je technika náchylná na zacházení s ní. Existují lidé co mají vynikající zkušenosti z Frantíky a z Němci né a zase naopak. Spolehlivost se spíše musí posuzovat v dlouhodobějším pohledu a taky celoflotilově značky
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
17. 2. 2010 10:09
Re: Krasavec
Jojo, jenže takhle vzniká averze vůči značkám - obecně. Někteří to prostě nepochopí... já si koupil 407 a sem spokojenej, jen nafta (u nás plus aditivum), olej a hromada vody do ostřikovačů :))
Avatar - rohYpnol
16. 2. 2010 20:22
První vyloženě pěkný Peugeot
Po 406ce podle mě první vyloženě pěkný Peugeot. Bohužel v něm vidím mnoho linií, které jsou dnes tzv. univerzální a jde je najít u mnoha vozů. Ale čert vem originalitu, hlavně když se na to dá koukat (a není kopie).
Jen doufám, že pro výrobu to inženýři příliš neokleští. Ale linie nevypadají příliš komplikovaně pro výrobu, tak snad přijde pěkný Peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dzeronimo"
16. 2. 2010 22:54
sqele
Je to paráda

Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5 a o fauvé ani nemluvim, nacházím u tohohle pažouta. Ikdyž skutečnost bude nejspíš trochu slabší, přesto říkám paráda a je to snad první Peugeout, který mě takto nadchl :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jáchym
17. 2. 2010 18:34
Chudáci Asiati
Teda chudáci Asiati...neni to tak dávno co se tady objevila jistá mutace Peugeotu, myslim 408 nebo tak, a když srovnám ty designy....
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2010 19:26
Skvělý design
Jen doufám, že sériový model nebude okradený o všechny zajímavé motivy. Je jasné, že přední světla z diod nebudou, ale zadní světla by mohli nechat jak jsou. Ceny LED už nejsou dneska vysoko, na celkovou cenu auta jejich osazení nemá vliv a přináší to jistou míru "exkluzivity". Akorát servisům by asi neudělali radost, např. na C4 stála výměna žárovky v blinkru snad 500,- a že se tam měnily dost často s tím neustále blikajícím centrálem ;-)
Rozbalit vlákno
0