Koncept 5 by Peugeot je dalším zástupcem nového designového směru Motion & Emotion, tentokrát v podobě čtyřdveřového sedanu. Jeho karoserii převezme nový zástupce Peugeotu ve střední třídě.
Dle mého názoru to Peugeotku moooc sluší. Peugeot usměrnil světla do patřičných mezí a přivřel lvíčkovi tlamu, takže spousta zdejších kritiků by mohla zavřít tu svou... Prostě krása... sem s ním
Opravdu tohle krásný auto má ve znaku logo Peugeota??? Pokud to nejsou nějaký halucinace, tak půjde o první Peugeot od dob 405 a 605, který se mi líbí - ba co víc, je dokonce krásnej!!! :yes: Tohle je jednoznačně krok správnym směrem! Poslední roky jsem už myslel, že francouzi zapoměli, jak má vypadat auto, ale nový Citroëny a teď i tahle 508 dokázali, že tomu tak není. :-):yes: Ještě jsem zvědavej na motory, tenhle design by si zasloužil i něco pořádnýho pod kapotu!
a co nádherná 206, 207, 307 a 308 a moc povedená 407 atd... Peugeot dělá krásná auta a nový designový směr je perfektní moc se těším na "motion and emotion". Jak se říká u Peugeotu "Když ho řídíte nemůžete ho vidět, když ho vidíte, nemůžete ho řídit... škoda :-( " :yes:
Nemůžu souhlasit ani s jedním v vás, pánové. 406, 607, ani žádný jiný novější modely se mi už nelíbí. A čím novější, tím horší!! Až do teď, nová 508 je v tomhle směru velkej zlom. Jinak mě se líbí spíš starší modely, jako 304, 305, 404, 405, 504, 505 a 604 a teď už i 508 ;-)
každý má trochu jiný názor, jaké auto se mu líbí a jaké se mu nelíbí ;-) už jsem to tady párkrát psal, ale třeba 207 se stala nejprodávanějším autem v EU za rok 2007 a to už svědčí o tom, že se design hodně lidem líbil a byla to od peugeotu trefa... stejný designový směr měla i 307,308,407.. Osobně jsem měl P309,306,405,307. Ale musím souhlasit, že třeba 405 měla hodně povedený a nadčasový design. :yes:
Napsal bych to tak, že Peugeot upřednostňuje aktuální design (který se prodává) před nadčasovým designem (bazarový design). Taky je třeba si uvědomit, že Peugeot, stejně tak jako všichni výrobci, musí dodržovat nejrůznější nové předpisy spojené s bezpečností (posádky, chodců …) a ekologí. Dodržování všech těchto předpisů už bohužel nedovolí vyrábět auta ve stylu 205, 306, 406…
Líbí se mi i současný design vozů Peugeot a dle prodejů zřejmě nejsem sám, ale trochu jim chybí ten sportovní švih, který se u modelu 508 zase objevuje
Přesně tak, ale Peugeot se v posledních letech orientuje spíš na rodinu (přeprava dětí, odkládací plochy, nápaditá řešení)...pro mě je tohle důležitější, sympatičtější a proto mi jsou a budou Francouzská auta vždycky blíž. Je to pravý opak Německé produkce, která se snaží prodávat většinou jen agresivně/sportovním designem – nic pro mě a dalších milióny Evropanů J Mě nezajímá, jestli řadička má krátké dráhy, jestli podvozek sedí v zatáčce jak přibitý ani slícování plastu na 0,1 mm J Zajímá mě panoramatická střecha, prosvětlující celý interiér, barevné čalounění, flexibilní zadní sedačky atd.. U auta mě baví Francouzská hravost. A testy v českých médiích bohužel málo kdy toto hodnotí. ;-)
Česká média jsou bohužel většinou s nádechem Německa, proti i testy vyznívají většinou ve prospěch německých vozů. Mám Picasso, takže vím, o čem mluvíš...
je to bohužel tak, pořád se ostatní srovnávají s německou produkcí... neustále se řeší přesnost řazení, citlivost řízení, zpracování interiéru... mě spíš třeba zajímá klimoška v základu, přesná převodovka mi děcka v autě při cestě na dovolenou neshladí :-):yes: (PS: ta klimoška je jen příklad, příklad z mnoha, aby se toho zase někdo nechytil)...
No vidis, najcastejsie na tomto foru som asi pouzil frazu 100 ludi 100 chuti. Napr. ja farby, vykon klimi ci vselijake odkladacie a vyskakovacie prkotiny neriesim. Pre mna naozaj dôlezity ten cit v riadeni, kratke drahy radenia, perfekt sedadla a stabilny podvozok (s ohladom na tiredu...MPV ci SUV ma ine priority).
PS: a naozaj neriesis kratke drahy radenia, presnost a hluk co vydava? tomu neverim, napr. 206-ka je uplna hroza, napr. pri preradeni kazdej rychlosti som krutil nemohucne hlavou...toto musi vadit asi kazdemu, aj tym nepretekarom...
Je to hodně výstižné "sto lidí sto chutí"... Když mi bylo dvacet, tak sem samozřejmě taky hledal u auta něco jiného, to jsem jezdil v 323 kupé E30 od BMW ... nádhera... s tím řazením a vším okolo, je vždycky důležité s čím to srovnáváš, z čeho přesedneš, vždycky bude nějaké auto lepší, nebo horší, ale žádná moderní automobilka dneska nedělá vyloženě špatné převodovky, jsou jen výborné a nebo průměrné... můj názor na to je takový, že to v testech prostě přehánějí a věnují tomu příliš velkou pozornost, chápu to u vyloženě sportovních aut ale neřešil bych to u rodinných aut, u nižší třídy a u MPV a SUV už vůbec ne, tam jsou určitě důležitá jiná kritéria... Obzvláště pokud většina lidí, kteří testují auta pro české noviny většinou jezdí v německých autech a jsou zvyklí na jejich převodovky, stejně tak jako na jejich ergonomii interiéru, to je také časté a oblíbené téma :-) … ale jak říkáte, sto lidí, sto chutí, sto názorů ;-)
Ta fraza je naozaj vystizna... vidite, ja napr. mam velmi rad SUV skusal som ich naozaj dost a aj tam chcem famozne radenie a riadenie... fakt 100 ludi 100 chuti ;-)
"Mě nezajímá, jestli řadička má krátké dráhy, jestli podvozek sedí v zatáčce jak přibitý ani slícování plastu na 0,1 mm J Zajímá mě panoramatická střecha, prosvětlující celý interiér, barevné čalounění, flexibilní zadní sedačky"
Koukám, že máš stejný kritéria pro nákup auta jako ženy >:D
jj ještě vybírám podle barvy ;-) ... vybírám podle toho, k jakému účelu to auto budu používat, když v něm budu vozit ženu, dvě děcka a psa, tak jsou pro mě důležitý právě třeba výše citované věci ;-) … a proto si můžu dovolit napsat, že podle mě, nejlepší auta v Evropě vyrábí třeba Renault, protože jeho auta mají tak veselé interiéry, že se cestou na nákupy všichni pořád jenom smějeme a to je pro mě třeba právě to nejdůležitější… třeba a pro mě. Kde je proboha napsáno, že auto se musí posuzovat pouze podle jeho sportovních výkonů a ambicí?? Jaký na to máš názor ty?
Doufám, že ten smích vydrží celé tvé rodině (včetně psa) i cestou
z těch nákupů...díky tomu "veselému" interiéru, ale jistě i panoramatické střeše, která jej jistě také "vesele" prosvětluje... ;-) >:-[]
Pro mě je na prvním místě design exteriéru. Vyberu auta v dané třídě, která se mi líbí a následně případně vyřadím ty, se kterými mám já nebo mé blízké okolí špatné zkušenosti (tímto odpadávají Francouzi). Pak zbylé vyzkouším a vybírám hlavně dle motoru, jízdních vlastností a brzd a s tím spojenou co možná nejvyšší aktivní bezpečností. Interiér řeším až nakonec. Prosvětlující interiér nebo jakou nití mám prošitý sedačky neřeším vůbec :-)
no vidíš, já třeba zase upřednostňuji design interiéru ... ;-) a taky znám hodně lidí, kteří mají kamaráda a ten má špatné zkušenosti s Franzouzskými auty ;-
jaks to říkal? ... KDYŽ HO VIDÍŠ, NEMŮŽEŠ HO CÍTIT, KDYŽ HO CÍTÍŠ, NEMŮŽEŠ HO VIDĚT..... Hele, bavíš se pořád o autech....nejsi nějaká nymfička.... >:D >:D >:D ty ďáble.... >:D
nene, tak se bavíme my, co máme rádi auta, to je normální ;-) a já už jezdím v Peugeotech pěknou řádku let a tak je to pro mě do jisté míry srdeční záležitost ;-)
Jo to je fakt, že ještě 307 před faceliftem byla moc pěkný auto :yes: 407 to už zahnala do slepé uličky, v sedanu teda má moc sexy zadek, ale jenom sexy zadek nestačí, když zbytek není nic moc >:D
Facelift je u 307 výrazný a mnoha lidem se nelíbí, mě se ale třeba líbí víc než původní verze. 307 a především verzi SW se ale nedá upřít obrovská praktičnost, tu bohužel postrádám u 407 po této stránce je 407 i pro mě zklamáním a 406 byla v tomto směru lepší.
Jo tak jako u Taxi 1-3 byla P406 jedním z dobrých důvodů ten film sledovat, v Taxi 4 P407 (ani Cissé) tím důvodem nejsou... Tak snad se to s Taxi 5 a P508 vrátí zpět ;-) >:D:yes:
Tak tohle ano. Po dlouhé době opravdu pěkný Peugeot :yes: Teď jen doufat, že to nebude stejná myš jako C5, která při prezentacích vypadala také nadějně a skutek utek.
Hm, tak budu prvni, me se to nelibi. Proc ta single frame??? A jeste zkrizena s pozustatkem vykulene prejete zaby ze stareho designu ... Rozhodne je to odvaz, ale me to proste neoslovuje ...
Ale bocni profil ujde a zadni cast je skoro bych rekl krasna.
Musím uznat že pro mě také zklamání. Čekal jsem větší odvaz, který byl dost cítit ze všech dosud zveřejněných konceptů. Jistá usedlost se dala předpokládát, ale není tohle až moc? Konečná verze ukáže.
Peugeot měl šanci na nový, i když historií inspirovaný, designový směr, viz. Gallixova studie coupé 504 [odkaz] . Tohle je jen pokračování designového plácání se, žádný hlavní motiv, žádný výraz, nuda v Brně. :no:
Nový voz Peugeot ešte len plánuje odhaliť - tak že by si vystrieľal patróny vopred a ukázal konečné tvary na týchto obrázkoch? Čo keď nimi úmyselne zavádza a realita bude o kus iná? Myslím, že so súdmi a závermi by sme mali radšej ešte počkať.
myslel som to s nadsazkou, ale ta zadna partia vyzera dost "Insigiovsky". Uprimne, mne sa tento trend paci. Aj ked sa vacsina aut podoba na niektore ine, cim viac takychto vydarenych modelov bude jazdit tym lepsie :yes:
Nezpochybňuju tvůj pohled, ale jako hlavní designové rysy zádi Insignie vnímám vykrojení v nárazníku, klínovitý tvar dveří od kufru a hlavně linku oken, která z profilu přímo přechází do tvaru zadních světel (to má i Chevy Cruze). Na tomhle Peugeotu nevidím nic z toho, podoba je jen v linkách, které snad při dané koncepci designu ani nešlo udělat jinak
Ten zadok a´la "jazvečík so stiahnutým chvostom" vníma veľa ľudí ako prvok typický práve pre Insigniu. Ja si k Insignii pridávam ešte neodbytný pocit zbytočnej rozšafnosti až megalománie - vidím v nej plytvanie priestorom aj materiálom. Ak v posledných rokoch letí štýl "zvonka malé, zvnútra veľké", pripadá mi byť Opel (tak Insignia ako nová Astra) predstaviteľom presne opačnej filozofie.
A touto cestou sa Peugeot snáď nedá...
Nechceš nám ještě sdělit nějaké tvé poznatky o tomto voze? Věru si s ním najel nemalou řádku kilometrů, když si ho takto hodnotíš.
Zajímalo by mne konkrétně, čím to auto trpí nejvíc? Je to elektrika, podvozek, brzdy, řízení nebo je špatně dílensky zpracované? Určitě mě obeznámíš s tvojí zkušeností s 508...
Těším se na odpověd :no:
Přečti si ještě jednou jeho příspěvek, píše o všech vozech na světě a má bohužel pravdu ;-) ani Peugeot není dokonalý, i když k tomu má hodně blízko :-) ...
Z toho jeho nadpisu normálnímu člověku vyplívá fakt, že píše konkrétně o Peugeotu. Nejsem sám, kdo to takto pochopil. Stejně tak jako já, tomu rozumí autoři dvou, předemnou přidaných příspěvků t.j. Peugeot207GT a Billy Madison.
Je fakt, že auta už nejsou to co bývala. Dnes je to jen spotřebka, jako počítač, mobil... Sice s větší cenou, ale je... A taky to tak vypadá. Protože dneska kdo nemá tři auta v garáži, který obměňuje každý čtyři roky, tak je nýmandská socka...
Je to nepříjemné, v Čechách je to už trošku národní sport, kdyby „plivání špíny “ zavedli na olympiádě jako sportovní disciplínu, tak jsme jasní mistři světě ;-) … Výhodou pro nás, jsou ale nižší ceny ojetin, takže ten kdo kupuje ojetá francouzská, nebo třeba italská auta, tak na tom vlastně vydělává. :yes: Můžu tě ale ujistit, že co jsem zatím stačil poznat, tak tady na foru auto.cz je spousta lidí, kteří dokáží auto posoudit objektivně, bez zbytečného škatulkování na značky :yes:
Tak to sem rád. Doufám, že to bude lepší. Ale vem si obecně, když koukáš třeba na testy aut, autosalon, autostyl, i top gear. A hlavně v časopisech...pravda, že většina je německých. Tak kdykoliv testujou francouzské auto, je jedno či Peugeot, Citroen či Renault, tak si nezapomenout rejpnout něčím. Např. " to bych teda na francouze nečekal", samozřejmě klasika je gumové řazení atd. No snad se to jednou změní, alespoň s novými modely. Ale v Český republice o tom dost pochybuju :-(
Nové modely na tom nic nezmění, není to problém francouzských aut, je to problém lidí, kteří je posuzují. ;-) Srovnávají je s něčím, co není jejich předlohou, francouzi mají svůj pohled na to jak mají vypadat auta. ;-)
tak nějak hezky zakomponovaná, že to ani není vidět. Ne jako litinová mříž od kanálu u Audi. A zadek lehce (ale jen opravdu lehce) připomínající styl Thesisu, nebo nového XJ. Subjektivní dojem.
XJ v tom také vidím (profil), necháme se překvapit jak bude nová 5 vypadat v reálu... nedivil bych se, kdyby se ale víc přiblížila novinkám 3008 a 5008, jak v exteriéru tak interiéru. Pěkný je nápis PEUGEOT pod znakem :yes:
Je legrační, když nějaký wool začne psát o designu...použije termín singleframe nebo třeba "singlframe" (proč ne rovnou singlfrejm? >:D ) a pak shazuje Audi... :-) Jasně...u Pažoutů uměj všechno líp než Audi...úplnej Jag >:D P.S.: Jak psal někdo výše, tohle auto nemá ústřední designovou myšlenku, je to spatlanina aktuálně platného="moderního" designu. A že míří mezi luxusní sedany? >:D >:D >:D
Je to jiné auto než Audi. Audi dělá perfektní desig, stejně tak Peugeot. Každý má jiný vkus a hodnotit design můžeme jen svým vlastním subjektivním dojmem.
Myslím, že míří mezi luxusní sedany mnohem intenzivněji než ty >:-[] Ten design je třída a těžko se mu něco rovná. Otazkou bude ale, co sjede z výrobních linek :yes:
...taky si myslím, že to bude obdobné jako jinde. Prostě chytíš dobrý kus, tak zlaté trenky....špatný .... trenky.... . Moje zkušenost s 607 je, že když stála a jelo se občas, tak co nastartování, to cesta do servisu... pak jsem s ní začal jezdit každý den a každý den s ní teď i jezdím šlape jak švýcary bez jediné chybičky.... pro mě je 607 nádherná a i, klidně mi za to setněte hlavu, MB se inspiroval ve tvaru při cls.... howk.... ;-):-!
dobrá práce... Ježíš, ta je teda zamaskovaná, jakoby ukrývali nejcennější Francouzský poklad ;-) Z fotek se zdá, že konečně nebude mít nová pětka tak obrovské převisy přední části karoserie, popravě mě právě tohle nejvíc odrazovalo od její případné koupě. Nakonec vycházela lépe, praktičtější 307 SW, ale bohužel postavená na levnější platformě.
Tak takhle nám to postavte do showroomu a bude se to prodávat jedna radost. Je opravdu krásný, jo a co se týče spolehlivosti, dneska to je vylej nalej. Záleží hodně jak je technika náchylná na zacházení s ní. Existují lidé co mají vynikající zkušenosti z Frantíky a z Němci né a zase naopak. Spolehlivost se spíše musí posuzovat v dlouhodobějším pohledu a taky celoflotilově značky
Jojo, jenže takhle vzniká averze vůči značkám - obecně. Někteří to prostě nepochopí... já si koupil 407 a sem spokojenej, jen nafta (u nás plus aditivum), olej a hromada vody do ostřikovačů :))
Po 406ce podle mě první vyloženě pěkný Peugeot. Bohužel v něm vidím mnoho linií, které jsou dnes tzv. univerzální a jde je najít u mnoha vozů. Ale čert vem originalitu, hlavně když se na to dá koukat (a není kopie).
Jen doufám, že pro výrobu to inženýři příliš neokleští. Ale linie nevypadají příliš komplikovaně pro výrobu, tak snad přijde pěkný Peugeot :yes:
Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5 a o fauvé ani nemluvim, nacházím u tohohle pažouta. Ikdyž skutečnost bude nejspíš trochu slabší, přesto říkám paráda a je to snad první Peugeout, který mě takto nadchl :yes::yes::yes:
Jen doufám, že sériový model nebude okradený o všechny zajímavé motivy. Je jasné, že přední světla z diod nebudou, ale zadní světla by mohli nechat jak jsou. Ceny LED už nejsou dneska vysoko, na celkovou cenu auta jejich osazení nemá vliv a přináší to jistou míru "exkluzivity". Akorát servisům by asi neudělali radost, např. na C4 stála výměna žárovky v blinkru snad 500,- a že se tam měnily dost často s tím neustále blikajícím centrálem ;-)