Diskuse

Peugeot 508 se ukázal na prvních fotkách. Je to hodně extravagantní kousek!

21.2.2018

Ještě před premiérou na ženevském autosalonu kolují sociálními sítěmi první snímky Peugeotu 508. Na silnici jej nepřehlédnete.

 

  • 714 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 21.02.  08:45

    pěkné auto

    s i-kokpičem a 2x sploštělým pidi volantem. Oni si stou ergonomickou zrůdičkou nedají pokoj ani ve střední třídě. Takže nic pro mě.
    • 612 Reagovat !

      foto 718

      718 21.02.  09:01

      « Re: pěkné auto

      francuzko - činsky mutant :'-(
      • 32 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 21.02.  13:33

        « Tyoe a volej neměníš a do 4 roků máš náklady na palivo zpátky :))))

        nj
        spousta blbců to neřeší, maj rádi smrad a volejvole [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D
        ukažkáruaneser oficijál
        >:D
        >:D >:D
        >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
    • 611 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 21.02.  09:49

      « Re: pěkné auto

      Ten šišatý volant rozhodně nebude fandům francouzů a peugeotu na překážku, spíš naopak. Stačí si vzpomenout jak citoenáři přijali dementní pevný střed. ;-)
      • 103 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 21.02.  10:01

        « Re: Re: pěkné auto

        Čo bolo na tom pevnom strede dementné?
        • 310 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 21.02.  10:04

          « Re: Re: Re: pěkné auto

          Všetko. :-)
        • 73 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 21.02.  10:05

          « Re: Re: Re: pěkné auto

          Že sa nepáčil J@W-ovi... ;-)
          • 69 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 21.02.  10:14

            « Re: Re: Re: Re: pěkné auto

            Proč by měl J@W být vyjímkou. Všechny solidní auta mají volant a ne obruč.
          • 210 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 21.02.  10:18

            « Re: Re: Re: Re: pěkné auto

            Jen krásně potvrzuješ můj první příspěvek, jak bude frantíkofily přijat šišatý volant. :yes:
            • 34 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 21.02.  10:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

              Kolik % frankofilů odhaduješ, že se jim to líbí. Udělat to zvěrstvo třeba Ford, tak se budou válet smíchy.
              • 35 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 21.02.  11:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                Asi je jich dost, mínusy /palce dolů/ se jen hrnou :-) , než aby uznali, že pevný střed má mimo designového opodstatnění, jen samé nevýhody. Taky se prostě neujal.
                • 43 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 21.02.  12:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                  Má dosť výhod, len konzervy, čo berú VW/Škodu za etalón ho odušu kritizujú.
                  Prvá vec je bezpečnosť, airbag je v každom okamihu v ideálnej polohe, bez ohľadu na natočenie volantu. Bezpečnosti prispieva aj tým, že núti vodiča mať ruku tam, kde má byť - na venci volantu, nie na priečkach. Ďalším pozitívom je, že tlačidlá na volante sú stále v tej istej polohe. Vďaka tomu sú tiež spoľahlivejšie, žiadne riziko spojené s pripojením káblov alebo plošných kontaktov tu nehrozí.
                  Čo sú tie samé nevýhody, ktoré spomínaš?
                  • 21 Reagovat !

                    foto mbrzda

                    mbrzda 21.02.  12:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    Byl jsi rychlejší....
                  • 52 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.02.  12:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    Bylo to tak výhodné a úžasné, že od toho upustil i sám Citroen ;-)
                    • 42 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 21.02.  12:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                      Presne to som chcel napísať. Ak si vývojári Citroenu dali spraviť prieskum u zákazníkov, ktorí im potvrdili, že je to blbosť, tak podľa niektorých mali zjavne nesprávne dáta, alebo oslovili nesprávnych ľudí, alebo... skrátka zlý Citroen, ktorý zahodil svoj geniálny nápad. Určite v tom má prsty koncern VW, Soros a slobodomurári. >:D
                      • 14 Reagovat !

                        foto traveldrive

                        traveldrive 21.02.  13:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Netrep... Skrátka v tom boli peniaze.
                        • 20 Reagovat !

                          foto iudex

                          iudex 21.02.  13:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                          Trepeš možno Ty. Peniaze sú v tom, že neponúkajú širokú paletu motorov, lebo vývoj nových motorov spĺňajúcich aktuálne emisné normy je sakra drahá vec. Ale či sa točí volant so stredom alebo bez neho, to je z hľadiska financií zanedbateľné. Skrátka to bola len neúčelná maniera, čo musel priznať aj Citroen a zbavil sa toho. Keby to bola super vec, robia to všetci. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto traveldrive

                            traveldrive 22.02.  06:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                            Už sa prebuď. Účel bol úplne jasný, že sa to vymykalo zažitým zvyklostiam a konzervatívna verejnosť to neprijala, je iná vec. Prečo by teda ponúkali niečo, čo zákazníci nechcú, aj keď je to dobrá vec. Podobný prípad je hydropneumatické pruženie, ako som tiež spomenul, to je podobne neúčelná maniera, že? Určite preto ho prestali robiť. A preto podobnými systémami disponujú len niektoré autá vyšších tried...
                        • 30 Reagovat !

                          foto ptr078

                          ptr078 21.02.  15:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                          Osobne poznam troch ludi, ktori si nekupili c5ku koli volantu
                          • 10 Reagovat !

                            foto Michal12

                            Michal12 21.02.  21:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                            Osobně mám už druhou C5V6 v řadě. Volant s pevným středem je třeba vnímat také tak, že máš přímo před sebou všechno to, na co ty se musíš natahovat někam doprostřed palubky, klopit přitom oči, šátrat a hledat. Je na tom něco neergonomického nebo nepochopitelného? To že ovce zůstanou ovcema a starý psy novým kouskům nenaučíš, protože učení bolí ze všeho nejvíc, to bohužel pro zbytek světa pochopil i Citroen, v tom je určitě velká pravda těch, co to vůbec nepochopili.
                            • 11 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 22.02.  06:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                              Víš Michale, vždy se najde nějaký nadšenec, ale vymýšlet znovu kolo a dělat ho hranaté se nevyplácí.
                              Bez ohledu na Michaly a jejich druhé stejné auto v řadě ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Michal12

                                Michal12 22.02.  15:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                                No a já jsem zase rád, že se po silnici nemusím pohybovat v autech pro ovce. A ten volant mám kulatý a nový velký citroen čtvrtý v řadě ;-), dohromady na nich bez jakékoli fatální závady a zbytečných nákladů přes 600 tis. km.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Emel

                                  Emel 24.02.  22:56

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                                  On to Citroën udělal tak naprosto geniálně, že to pochopí jen naprosto geniální kupci... kterých je bohužel tak málo, že už dneska žádný velký Citroën není. Ale tak hlavně nebýt ovce, že jo, tím se dá obhájit cokoli... minimálně sám před sebou, to tu vídáme dnes a denně.
                    • 43 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 21.02.  13:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                      Nepleť hrušky s kolečkami. Koľkokrát treba napísať, že objem predaja nie je priamou úmerou kvalít výrobku? Tí, čo s tým jazdia, to oceňujú. Ale keďže kritikov bolo veľa (najmä tých, čo si to vyskúšali staticky prípadne to odhadli len z obrázku), a veľa z radov novinárov, ktorí významne ovplyvňujú verejnú mienku, a predaj C5 nebol taký dobrý ako čakali, museli proste klesnúť medzi bežný mainstream a proste od tejto vychytávky upustiť. Proste sa to nevyplatilo vyrábať. Podobne skončilo hydropneumatické pruženie. Málokto bol ochotný si zaň priplatiť - a chceš tvrdiť, že bolo zlé?
                      • 21 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.02.  13:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Nesmysl, pokud se podíváš na portfolio PSA a prodané kusy, tak je jasné, že v případě vydařeného zlepšováku se to mohlo ujmout.
                        Byl to zkrátka výkřik a nezafungovalo to.

                        Občas se dívejme na vozy, které se řídit musí, tedy ty závodní. Pokud by toto řešení napomáhalo snadnějšímu ovládání, pak by jej všichni piloti chtěli používat.

                        Nějak jsem to však nezaznamenal. ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto J-W

                        J@W 21.02.  13:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Už zase ti zlí novináři? Že by ocas vrtěl psem?
                  • 13 Reagovat !

                    foto miro68

                    miro68 21.02.  13:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    az na to, ze airbag vodica je vzdy viac menej kruhoveho tvaru, takze je jedno, ako je natoceny volant. Pre ergonomiu ovladania tlacidiel na volante je tiez vyhodne, aby sa hybali s volantom. Jedina nevyhoda su padla automatickej prevodovky, ktory ba mali skor byt fixne, aby sa dalo radit aj pri natoceni volantu. Inak to bol len vystrelok francuzskych designerov, nic viac. Esgonomia Citroenov Bola strasne zalostna. Vseto bolo uplne inde, ako logicky malo byt. CX bol sialene elegantny, ale co sa ovladacich prvkov tykalo, sialene nelogicky.

                    Ale k 508cke. Nadherny design. Dokonca aj ten klavir sa da zniest, i ked je to hruza. Siska a pristroje skoro na celnom skle je nekomentovatelne. Snad sa raz umudria a urobia to tak, ako to spravne robili. Tot je len truc podnik, ktory im zakaznikov nanahana.
                    • 00 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 22.02.  06:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                      Až na to, že viac-menej kruhový tvar a kruhový tvar sú dve rozličné veci, že? ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 22.02.  10:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Airbag C5 přeci vůbec není kruhový. To je pointa. Tedy alespoň, co vím. U klasického volantu musí být alespoň zhruba kulatý (po obvodu), protože nikdy neví, jak bude natočen. Kdežto u C5 mohli použít airbag podobně tvarovaný jako u spolujezdce, který má větší pokrytí.
                  • 00 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 22.02.  06:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    Pevnej stred volantu je proste dementni...ani nevis v jaky poloze ten volant je...ze mas tlacitka furt na stejnym miste je nanic kdyz prsty mas furt jinde >:D bal bych se ze si skripnu palce..a vypada to fakt odporne ...
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 22.02.  10:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    U klasického volantu je airbag také vždy prakticky stejně (je to v moci designera). Ta výhoda je ve tvaru pytle. To, že se tlačítka nehýbou, zase jako takovou výhodu nevidím. Většinou mám ruce na jednom místě, takže jsou tlačítka pořád tam, kde mají být (jsem zvyklý). Nemusím pouštět věnec/ přehmatávat, abych na ně dosáhl, nemusím se koukat na volant.
                • 24 Reagovat !

                  foto mbrzda

                  mbrzda 21.02.  12:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                  Mimo designového? Hlavní opodstatnění byl větší a vždy ideálně umístěný airbag. Design a tlačítka ovládání vždy na jednom místě byl bonus navíc (stejně jako třeba to, že to nutí lidi držet volant tak, jak mají).
                  Neujalo se to hlavně díky nesmyslné novinářské kritice, bo novináři si na to za těch pár desítek minut co auta testují nezvykli a taky proto, že PSA neumí obecně své inovace mediálně prodat......
                  • 33 Reagovat !

                    foto J-W

                    J@W 21.02.  12:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                    Kdyby to bylo jak píšeš,tak se to prodá samo. chudáčkům v PSA novináři zlikvidovali nápad. Se musím smát. :-)
                    • 22 Reagovat !

                      foto mbrzda

                      mbrzda 21.02.  12:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                      Je spousta věcí, od kterých se upustilo, i když byly dobré. Ať už pod tíhou (zbytečné) kritiky nebo třeba pod tíhou ořezávání nákladů.
                      Dalším typickým příkladem u Citroenu je hydraulika - věc, která tu značku 60 let naprosto odlišuje a z auta dělá létající koberec, ale je to dražší než smotaný drát a novináři tvrdí, že poruchové, což od dob Xantie absolutně není pravda.......
                      • 21 Reagovat !

                        foto J-W

                        J@W 21.02.  12:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        No, jak se to vezme, uznávám, že hydopneumatický podvozek tak jak jej léta nabízel citroen, má svoje kvality a určité skupině nabízel uspokojení. Mým snem a ho mít to však nikdy nebylo. A nejsem sám.
                        • 23 Reagovat !

                          foto mbrzda

                          mbrzda 21.02.  12:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                          Jo, stejně jako je možná snem mnoha lidí ho mít. A kdo nezkusil, neví o čem mluví ;-)

                          [odkaz]
                          • 42 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 21.02.  12:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                            Opět, proč od něj sám Citroen upustil?
                            • 03 Reagovat !

                              foto mbrzda

                              mbrzda 21.02.  12:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                              Možná proto, že Citoen je dnes Linda Jackson a Xavier Peugeot ;-\
                            • 00 Reagovat !

                              foto traveldrive

                              traveldrive 22.02.  06:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                              Pre to isté, prečo upustil od iných pokrokových riešení.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Michal12

                          Michal12 21.02.  21:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                          Však nebyl určen pro tebe ani pro ty, co jsou s tebou. To je přeci jasné, tak jako že avantgarda není pro každého.
                      • 23 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 21.02.  13:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Tak dokonce i za konec hydroactivu můžou novináři? :-O
                    • 44 Reagovat !

                      foto KANKUNEN

                      KANKUNEN 21.02.  12:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                      V PSA vymyslí pitomost, pak to obkecají tak, že některým vypláchnou hlavu a ti přesvědčení to šíří dál. Jenže v autech se nehraje na bizarnosti, lidi mají rádi u drahých věcí solidnost. Žádná solidní značka si nehraje na kolotočáře.
                      • 23 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 21.02.  13:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                        Plácáš zase blbosti, jako vždy a ještě to vydáváš za obecné pravdy.
                        A v tom obkecávání pitomostí vede VW, který zabil motory.
                        • 30 Reagovat !

                          foto KANKUNEN

                          KANKUNEN 21.02.  13:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkné auto

                          Konečně s tebou můžu souhlasit, VW sváděl poruchy svých benzínových motorů na všechny kolem a sám z toho vyšel bez újmy.
        • 22 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 21.02.  13:02

          « Re: Re: Re: pěkné auto

          Všechno!!! 8-s :no:
  • 99 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 21.02.  08:47

    Prooooč ?

    Proč docela střízlivé a líbivé auto střední třídy, které by mohlo být i v interiéru zajímavé zkazí i-cockpitem ?!
    • 16 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.  09:08

      « Re: Prooooč ?

      tiez mi tu i-cocpit nepasuje... u aut s vyssim pontonom kasne aj akymsi vyssim posedom ako napr 3008 a 5008 to neposobi az tak "kontroverzne" ale u nizkeho sedanu s nizkym posedom to nemusi sadnut kazdemu... navyse ani ten maly volant nevyzera moc dobre... predsa len toto nie je mala hrava "motokara" ako nejaka 208 ale prerastena mainstremova stredna trieda masivnych rozmerov kde uz clovek ocakava aj istu konzervativnost ... kasna ma ale prekvapila velmi prijemne... snad prvy peugeot od faceliftu 2008 na ktory sa da s nadsenim pozerat... a aj ked som si i-cocpit v kamaratovej malej 208 pochvaloval tu by som sa ho s radostou vzdal... ale ako sme sa uz bavili skor... tie i-cocpity budu asi vsade... teda vo vsetkych peugeotoch... nielen v malych a SUV... a nova 508 tuto predtuchu len potvrdila... za mna konecne pekny dizajn.. ziadne vajicko ani nejaka obla trojfarebna splacanina bez tvarov ako u braceka od PSA ale pekny hranaty sviezi moderny dizajn... akurat podla mna tu prave ten i-cocpit bude rozhodovat ( a rozdelovat ludi v praxi ) na tych ktorym to sadne a pojdu do leva a na tych ktori to neprekusnu a pojdu inam ( povedzme do talismanu alebo suberbu atd ) ... ale jedna vyhrada aj k dizajnu... tie "kly" vpredu tam byt nemuseli... ale chapem ok...
      • 36 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 21.02.  09:20

        « Re: Re: Prooooč ?

        Mne hodně icockpit nesedí, přitom Peugeot jinak má interiéry docela dotažené i po materiálové stránce (poslední 508 či 308), akorát ten volant a kaplička budíků. Když už z venku auto vypadá elegantně a né extravagantně, tak ho musí pohnojit uvnitř... Francouzské automobilky tápou... když už dotáhnou něco, tak jinde chybí... proč ?

        Peugeot - exteriéry ok, interiér i-cockpit . Auta pro mne proto nezajímavé
        Citroen - exteriéry jednou ano, jednou ne, když už jsou ok (viz C5), tak dostane divný volant, nebo je divné jak ext, tak interiér
        Renault - vzhled aut je pro mne lákavý, ale dokud do střední třídy nedovalí větší motory, tak kupovatelný jen v základních motorizacích, popřípadě do velikosti Mégana.
        • 16 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.02.  09:44

          « Re: Re: Re: Prooooč ?

          si dost vysokej postavy... a tu prave moze byt problem... pritom taketo auta strednej tiredy si kupuju ozaj nie studenti IT-radoby autickari ani mamicky "supervodicky" ale otcovia rodin a manazeri ... tu ten "volant" mohol byt fakt klasicky no ale co uz... mne by to asi tiez vadilo v takomto voze ( v malom to je o zabave ale tu sme inde ) .. ale aj tu to chce asi najprv skusit.... kazdopadne nevidim jediny prinos tohto riesena.. naopak.. zakaznikkov to skor odradi... tak k comu taketo nieco... neviem .. ale je to auto z francie .. takze logiku tu radsej nehladam ;-) .. proste komu sadne kupi si ho
    • 62 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 21.02.  13:19

      « Re: Prooooč ?

      Třeba proto, že zákazníci Peugeotu prokázali, že i-cockpit zkrátka chtějí a nemají s ním problém? Problém mají akorát ti, kdo by si Peugeota tak jako tak nekoupili.
      • 26 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 21.02.  14:20

        « Re: Re: Prooooč ?

        Naopak, Karel má pravdu.
        • 31 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 21.02.  15:39

          « Re: Re: Re: Prooooč ?

          Jistě... každý, kdo jde proti něčemu, co nesnášíš, má pravdu. Normální...
          • 12 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 21.02.  16:35

            « Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

            No to je tak 90% diskutujících. Jediné auto, kde musím sezení přizpůsobovat autu a ne sobě. Sedím vysoko, malé budíky stejně trčí do výhledu, šišatý volant u pupku. Jednoznačně super. Sám Peugeot dělá samé kompromisy, aby to trochu fungovalo. A to jsme se ještě nebavili o tom, že to podivně i vypadá. Je to popřehazované násilně.
            • 21 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 21.02.  17:01

              « Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

              Já se vždycky musím přizpůsobit autu, žádná dvě auta nejsou stejná.
              Pořád nechápu, jak se v těch autech rozvalujete, že vám budíky lezou do výhledu. Ten problém jsem nikdy neměl.
              • 12 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 22.02.  06:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

                Volant je malý a hranatý, nemá od dorazu k druhému počet otáček lehce přes 1 (což by málokdo dal). Je tedy v krizových situacích mnohem méně předvídatelnější než klasický kruh.
                Drží se dole a celkově tak považuji podobný posaz za ergonomický přešlap.

                A opět se francouzi snaží vynalézat kolo a opět to skončí v propadlišti dějin s menšími prodeji než by byl potenciál auta.
            • 10 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 21.02.  22:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

              Musi byt pre teba vazne frustrujuce, ked nas musis vsetkych neustale presviedcat - hlavne tych, co s tym jazdime a ocenujeme i-cockpit, ze je to vlastne nahovno. Az tak nahovno to napriek tvojmu "nazoru" nie je, a kedze to nezapada do tvojho vnimania sveta, silou mocou dookola papagajujes to iste. Uz si s tym naozaj trapny.
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 22.02.  06:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

                Musí být frustrující, být fanouškem Peugeotu a přesvědčovat všechny ostatní, jak je "ajkokpit" skvělý.

                A přitom auta to jsou slušná. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 22.02.  07:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

                  Nie som fanusik pezotu, som len jeho pouzivatel a kokpit skvely jednoducho je, ale zase necitim potrebu o tom kazdeho presviedcat. Ja zvycajne len reagujem na tie zufale vykriky od takych ako je kankunen, co to neustale potrebuju v kazdej diskusii spominat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 22.02.  10:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prooooč ?

                    A přitom by stačilo dát tomu autu pořádný HUD. Vždyť to byla pointa, ne? Dostat přístroje víc do zorného pole. Pořád si myslím, že opravdu dobře to tenkrát zvládla Toyota s tím segmentovým displayem promítaným doprostřed. Krásně čitelné (segmentové displaye možná nepůsobí moderně, ale jsou velmi ostré, rychlost opravdu velkými čísly), snad se mi nestalo, že by byl nečitelný kvůli slunci, umístěný vysoko, holt ke středu (ale to má logiku - nebrání výhledu vpřed a volant ho nemůže zakrýt). Jak jsem byl skeptický, když jsem to řešení viděl tenkrát na fotkách, musím smeknout klobouk. Jo, to prázdno před řidičem vypadalo nezvykle.
  • 1010 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 21.02.  08:50

    Jak jsme se obávali,

    slušný auto zabitý kroutítkem na klíně :no:
    • 55 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 21.02.  09:15

      « Re: Jak jsme se obávali,

      Přesně tak, pořád čekám, kdy už se budu moci projet Peugeotem s normálně umístěným volantem (pokud možno kulatým) a zase nic >:-[] :no:
    • 35 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.  09:16

      « Re: Jak jsme se obávali,

      to by ale nebolo auto z francie keby nemalo vzdy nejaku superprakticku "vychytavku" :-) pritom taka 406tka po facelifte dodnes nema chybu.. a nemusela mat ani i-cocpit ani "kly" vpredu v narazniku a pritom ma dodnes viac pezotackej elegancie ako vsetky tieto nove levy dohromady... ale ok uznavam ze dizajn tohto leva je fakt pekny.... neda sa zit z historie vecne to jasne... akurat fakt ta kabina mohla byt kusok inak riesena a i-cocpit mohol kludne ostat len pre nejake mensie vozy alebo SUVecka... tu to posobi za mna kusok "neprakticky" a az moc vystredne... pritom nevidim jedinu vyhodu tohto riesena ani ziadny prinos voci konvencnemu rieseniu

      PS. vsimli ste si ze aj v peugeote sa ta maska uz nenapadne taha k vytuzenemu 6uholniku ... este to nie je moc viditelne ale aj tam to uz nabera tento smer a la ford opel subaru hyundai atd.. ale zatial este ok ... pasuje mi tam v poho ... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.02.  09:59

        « Re: Re: Jak jsme se obávali,

        Nenápadně tahá? Ale už od představení P208??? To je od roku 2011.

        [odkaz]
      • 02 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 21.02.  13:20

        « Re: Re: Jak jsme se obávali,

        A přitom ta maska je pořád jen evolucí tvaru, se kterým kdysi přišla dvěstěšestka... Jen se momentálně v duchu módy zaostřil, namísto dříve kulatého...
        Fakt, ty jsi totálně mimo.
      • 30 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 22.02.  06:36

        « Re: Re: Jak jsme se obávali,

        Už sa konečne nauč písať podľa pravidiel slovenského pravopisu, to tvoje československé lečo s bodkami sa číta horšie jak prepadlíkov diktát... :-! Vychodil si celú základku?
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 22.02.  07:48

          « Re: Re: Re: Jak jsme se obávali,

          Určitě. A některé třídy rovnou dvakrát.
  • 107 Reagovat !

    foto comper

    comper 21.02.  09:03

    508

    Chcel som napisat ze prazdne keci na i-cockpit o 3, 2, 1 ... ale par borcov ma uz predbehlo. Podla mna auto vyzera vyborne vratane interieru, i-cockpit nicomu nevadi a aspon nikto nemoze povedat ze peugeot kopiruje. Originalne a luxusne vyzerajuce, ak sa maju frantici udrzat v strednej triede presne toto potrebuju.
  • 72 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 21.02.  09:12

    Vlastní cestou

    Jako nekoupil bych si to, ale líbí se mi, že jdou vlastní cestou v interiéru i ve střední třídě. Nikde není psáno, že mainstreamová střední musí být konzervativní. :yes:
    • 13 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 21.02.  11:55

      « Re: Vlastní cestou

      To je pravda..že se to bude málo prodávat je pak vlastně jedno.. ;-)
      Design auta je pěkný , interier nepoužitelný.
      Ale ve Francii se jistě dost kupců najde.
      V EU to bude zřejmě naopak minimální úspěch.
  • 122 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 21.02.  09:13

    Fíha!

    Tak aspoň podle obrázků - za mě - asi nejhezčí auto třídy. Škoda, že sedan a ne liftback. Zadek vč. svetel považuju za extrémně povedený :yes:

    Je zbytečný tu po x-té rozdmýchávat téma kokpitu, ale marná sláva - [odkaz] - kdybych takhle skutečně viděl na budíky, nebylo by proti čemu protestovat. Ale ono to nejde. Leda za cenu "sedím co nejvýš to je álá autobus a volant mi hobluje koule". Škoda. Někomu takový posez vyhovuje, někdo je natolik vysokej, že to jde i bez toho, nevím, pro mě k ho.vnu.
    • 30 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 21.02.  09:34

      « Re: Fíha!

      Tenhle pohled s radostí přenechám motorkářům.
    • 25 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.02.  12:57

      « Re: Fíha!

      Plne sa stotožňujem s Tvojím názorom. Parádny exteriér, krásne dynamické línie, z profilu úplná nádhera, k tomu bezrámové okná, proste super.
      Ale ten interiér to ako obvykle zabíja. Ja verím, že sa nájdu ľudia, ktorým vyhovuje nakúkať na budíky ponad volant a pri tej správnej výške to možno aj funguje. U mňa žiaľ je to tak, ako píšeš: aby to človek dobre videl, musí sedieť vyššie a podvedome sa stále vystierať, aby videl všetky budíky; súčasne ale má volant pomaly na stehnách, čo je neprirodzené a mne sakra vadilo. Pritom zvyšok interiéru vyzerá na pohľad kvalitne a príjemne futuristicky. Prečo sa neobmedzili "len" na toto?
      Ale je tu ešte jedna vec, čím to môžu zabiť: benzínové motory. V dobe, keď celá Európa ustupuje od nafty a také Porsche vyradilo dízle z produkcie úplne, stavia PSA stále na nafte a benzíny má len také z núdze cnosť. V dnešnej dobe je potrebná dostatočná benzínová paleta, aspoň 3 motory povedzme od 130 do 250 koní, ale na to môžeme u Peugeotu zabudnúť.
      • 02 Reagovat !

        foto ptr078

        ptr078 21.02.  15:49

        « Re: Re: Fíha!

        Suhlasim, psa nema momentalne v benzine co ponuknut voci konkurencii, tak hadam na to v blizkej buducnosti nedoplatia nizsimi predajmi
    • 11 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 22.02.  10:51

      « Re: Fíha!

      Jen při pohledu na předek si říkám, zlaté kly Renaultu. A už mě i napadlo, jak tomu budu říkat. Mrož. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 22.02.  16:01

        « Re: Re: Fíha!

        Mě to zas tak moc neruší, ale mrož je trefnej! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 23.02.  08:20

          « Re: Re: Re: Fíha!

          Neřekl bych, že mě to nějak příliš ruší, ale musím si při pohledu říkat proč. A ten tvar je takový... to zahnutí se mi prostě nezdá. Přijde mi to jak odlišnost pro odlišnost.

          A nemyslel jsem to hanlivě. Myslíc na kly, když jsem vzpomínal, jak se to říkalo té kreaci Renaultu, se mi najednou v hlavě vybavil mrož. A sedí to opravdu pěkně. :-)
  • 01 Reagovat !

    foto milic

    milic 21.02.  09:17

    Exeo

    První asociace při pohledu na titulní fotku ... Exeo :-)
  • 51 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 21.02.  09:17

    Mazec

    Tedy, exteriérem mě Peugeot docela šokoval. Ostré, originální a zároveň střízlivé linie, bezrámečková skla, žádné globalistické kreace. Při prvním pohledu na titulku mě dokonce napadlo, že tak nějak jsem si představoval Giulii. Na druhý pohled jsem si jen všiml rozdělení zadních světel, to mi nepřijde úplně šťastné.

    Druhá věc je i-kokpit. Bez dlouhodobé zkušenosti nechci kritizovat, ale kdyby to znamenalo, že se mám přizpůsobovat autu, pak by šlo o zbytečnou vadu na kráse. Jinak ale vypadá pěkně, už v 3008 jsem z něj byl nadšený. Překvapilo mě umístění displeje "u kolen," navzdory trendům.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.  09:25

      « Re: Mazec

      ta maska ale uz pomalicky tiez zacina posobit globalne... s podobnou by kludne uspel aj ford alebo volvo a hadam podobnu ma uz aj skoda ( vid kodiaq ).... ale zatial este nechcem malovat certa na stenu a vyzera to fakt pekne a pasuje to k celkovej hranatosti a genetike danej kasne..... :yes:

      aj zboku to vyzera vcelku sviezo az sportovo...
    • 40 Reagovat !

      foto frite

      frite 21.02.  11:25

      « Re: Mazec

      Vždy se přizpůsobuješ autu! Rozdíl je jen v tom že na tradičnímu umístění volantu a budíku jsi se přizpůsobil už v autoškole.
      Že to někdo dělá jinak neznamená že to dělá špatně, evidentně s tím jezdí miliony řidičů a řídí s tím úplně normálně.
      Mimochodem - kolega si objednal 5008 aniž v ní seděl, o auta se prakticky nezajímá, a i když o icockpitu neměl ani tušení, tak si jej od začátku pochvaluje.
      Prostě je jen uživatel, a evidentně s tím nemá problém..
      • 36 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 21.02.  11:33

        « Re: Re: Mazec

        Zajímavý názor. Nemalá část řidičů nevidí na budíky, ale to neznamená, že je to špatně.
        • 10 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 22.02.  06:39

          « Re: Re: Re: Mazec

          Jak sakra sedíte, ľudia, za tým volantom? Pred časom tu bola kritika, že v Renulte Scenic sú prístroje v strede zlé, lebo veniec volantu prekrýva časť prístrojov. Teraz sú kokpity Peugeotov zlé, lebo vraj nevidno na prístroje. Asi som divný, že v žiadnom z týchto áut, ktoré som vyskúšal, som taký problém nemal.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 22.02.  06:58

            « Re: Re: Re: Re: Mazec

            Já si říkám to samý - jak v tom sedíte? Seděl jsem v 308, 3008, 5008 a ten problém mám všude. A není to jen můj problém, ani jen problém zdejších diskutérů.
            • 00 Reagovat !

              foto sachs800

              sachs800 22.02.  07:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazec

              Problém bude, že to píšou diskutéři, nikoli uživatelé. Mám jen 178cm, volant nemám v klíně přesto na budíky vidím.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 22.02.  10:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazec

                Trochu nelogicky argument. Kdyz mi nevyhovuje posez, tak se samozrejme nestanu majitelem neboli uzivatelem. A troufam si tvrdit, ze kritici si auto vyzkouseli a tedy vi,co kritizuji.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 22.02.  11:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazec

              To by to člověk musel vidět. Tipoval bych, že velkou proměnnou může být výška posedu. Jsou lidé, kteří sedí tak nízko, jak to jen při zachování výhledu jde. Přesně tak, jak se na kurzech snad po celé Evropě učí (alespoň já jsem se vždy setkal s prakticky stejnými instrukcemi a v nich se o přístrojích normálně nemluví). Což znamená, že máš hlavu nízko a volant musíš mít o to níž, pokud přes něj máš vidět. Navíc se zdá (z vizualizace), že by Peugeot chtěl, abych držel volant ze shora, na 10-2. Což by vylepšilo pozici rukou u nízko položeného volantu. Jako řídit se tak dá, ale víc mi vyhovuje 9-3 (dává mi dobrou kontrolu, manévrovatelnost) a to je také to, co se učí.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 22.02.  16:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazec

                Ano, je to o výšce posedu. Já si dávám v každým autě bez výjimky sedačku úplně dolů a volant v rámci možností nahoru. V Peugeotu to mám úplně opačně. Kdyby jen trochu, přežiju to - nemusím nutně sedět na podlaze. Ale je to až moc. Volant totéž.
      • 23 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 21.02.  12:11

        « Re: Re: Mazec

        Já ti nevím, většinou si dám nižší posaz, jak jsem zvyklý, případně přenastavím volant, a nějaké velké přizpůsobování se nekoná.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 21.02.  12:16

        « Re: Re: Mazec

        Už nemohu editovat, ale ještě jsem chtěl dodat, že i-cockpit jsem letmo zkusil ve třech autech a nevadil mi, ale je otázka, zda bych pro dlouhodobé užívání nezvolil trochu jiný posaz. Zkrátka od klávesnice se hodnotit nedá.
    • 22 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 21.02.  13:23

      « Re: Mazec

      Mně sednul i-cockpit v 208 okamžitě. Dokonce tak moc, že příští auto bude nejspíš Peugeot, ačkoli mě více táhnou Renaulty.
  • 50 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 21.02.  09:18

    Wau

    Vypada paradně a trochu mi přijde jako by tam bylo něco z nějake ameriky snad dodge, nevim, ale tohle se mi prostě hodně libi. Interierem taky parada, ergonomie je otazna, ale minimalně 2x sploštěly volant nevim, nevim.
    • 30 Reagovat !

      foto LuCZiano

      LuCZiano 21.02.  09:40

      « Re: Wau

      plný souhlas, to auto mě dostalo. Je to moc pěkný brmbítko.
      Interier mi nevadí, zkoušel jsem si to v současné generaci 308 a 2008 a já si pozici našel, ba naopak se mi ten malý volantík líbil.

      Jsem zvědav na kombík.
      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 21.02.  10:13

        « Re: Re: Wau

        No ja se pravě s tou ergonomii v 308 nepopasoval což se nove 508 nemusi samozřejmě tykat, ale už jsou tam nějake znamky či předpoklady a minimalně ten na dvou mistech sploštěly volant neni něco co by ve mě budilo duvěru pravě naopak.
      • 00 Reagovat !

        foto ptr078

        ptr078 21.02.  15:53

        « Re: Re: Wau

        Tiez sa tesim na kombi, ak by bol aj 2l benzin k tomu, urcite pojdem skusit
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.02.  10:02

      « Re: Wau

      Challenger ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 21.02.  10:10

        « Re: Re: Wau

        Blik :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 21.02.  10:34

        « Re: Re: Wau

        Takže by se Peugeot mohl líbit i Barikovi? >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.02.  10:52

          « Re: Re: Re: Wau

          Tam nebude nic bez turba, ale líbit by se měl. Tohle je karoserie, která bude dělat parádu. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 21.02.  11:18

            « Re: Re: Re: Re: Wau

            Jo, to je fakt a nebude to mít vlastně vůbec motor - alespoň V6. Mě se to taky líbí, né, že né, ale trochu se bojím, aby v reálu tak líbivá karoserie byla ze všech úhlů a třeba jako 308 netrpěla až skoro disproporčním profilem s masou plechu nad zadními koly :-) .
      • 00 Reagovat !

        foto kosmonaut

        kosmonaut 21.02.  11:24

        « Re: Re: Wau

        Vážně v tom vidíte Challenger?
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.02.  11:51

          « Re: Re: Re: Wau

          Něco v kukuči, světla, černé pozadí, jejich usazení...
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 21.02.  12:19

          « Re: Re: Re: Wau

          Neni to jak např. některe korejske modely, ktere napadně kopiruji zavedene modely konkurence nebo model, kde mužeš najit toho či onoho, kde se da prakticky u každeho modelu nějaka podoba najit, ale prostě jeden z mojich prvnich dojmu bylo, že je to vzdaleně jak nějaka klasika snad i retro z americkeho kontinentu. A vybavil se mi pravě dodge jen mi nemohl naběhnoud přesny model.
          • 00 Reagovat !

            foto kosmonaut

            kosmonaut 21.02.  17:02

            « Re: Re: Re: Re: Wau

            Ale jo, samotného by mě to teda nenapadlo, ale v podstatě rozumím kam oba míříte.
  • 36 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 21.02.  09:26

    Vnější design pěkný, ale celkové zaměření podivné a i-cocpitem to dorazili...

    Bohužel stále platí, že poslední opravdu povedený sedan Peugeot střední třídy byla 406. Toto není auto střední třídy zaměřené na komfort, ale na sport. No dobrá, jenže tomuto zaměření zase vůbec neodpovídají nabízené motorizace!
    Vnější design je jistě zajímavý (zejména zadek a příď se mi hodně líbí), ale co je to platné, když to úplně zabili tím prokletým i-cocpitem. A aby bylo ještě hůř, tak místo klasických budíků tam dali digitální rychloměr (a samozřejmě el. P brzdu) a celé to dorazili šišatým volantem. Tfuj tajbl, Giulia mi sedí mnohem více, jenomže u ní zase k benzinovému dvoulitru a manuální převodovce nenabízí manuální převodovku a při zkušební jízdě mi hodně vadilo i příliš lehké řízení... :-O :-( ;-\ 8-s
    • 13 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.  09:32

      « Re: Není to ono

      suhlasim.. 406tka ( obzvlast po facelifte ) je dodnes aj v mojom rebricku levov proste "ten nejvetsi" lev .... samozrejme aj spolu s rodinkou ( kombikom a 406tkou kupatkom ) ;-)

      u 406tky bolo citit doslova uz na pohlad akusi francuszku eleganciu .. pritom tento novy peugeot by kludne mohol byt aj alfou ( takato giulia by sa mi pacila viac ) alebo acurou keby sme tma hodili ine logo.... ale tak to dnes chodi... z historie sa uz zit neda a tomu treba prisposobit zrejme aj tvary kasne a celkove smerovanie ...
      • 11 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 21.02.  09:34

        « Re: Re: Není to ono

        Omlouvám se za překlep v poslední větě, ta manuální převodovka u dvoulitrové benzinové Giulie tam samozřejmě měla zaznít jen jednou... ;-\
        • 12 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.02.  09:40

          « Re: Re: Re: Není to ono

          to je v poho... chapeme predsa vo co go

          mne by presne tento hranaty dizajn sedel na alfu ( ako reinkarnacia 155tky ) .. proste hranate tvary... naopak k peugeotu by mi sedeli kusok ladnejsie a elegantnejsie tvary.. nie zase vajcoidne ale nieco kusok ladnejsie a la 406 ... ale tak ok... dnes su v mode hrany a akasi agresivnost kasne... a peugeot to vie
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 21.02.  10:07

          « Re: Re: Re: Není to ono

          ............díkec...už sem myslel, že díky vysokému věku sem už docela mimo........ ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.02.  09:55

      « Re: Vnější design pěkný, ale celkové zaměření podivné a i-cocpitem to dorazili...

      Které motorizace máš na mysli? Kde o nich reálně čteš?

      Nářky nad Giulií bychařů nechám být ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 21.02.  12:58

        « Re: Re: Vnější design pěkný, ale celkové zaměření podivné a i-cocpitem to dorazili...

        Mám na mysli, že Peuteot v nové, jasně sportovně laděné 408, není schopen nabídnout ani benzinový dvoulitr. :-O

        Obviňování z bychaření někoho, koho dotyčný vůbec nezná také raději nechám být...
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.02.  13:47

          « Re: Re: Re: Vnější design pěkný, ale celkové zaměření podivné a i-cocpitem to dorazili...

          Já si nevšiml žádné motorové nabídky. Jestli má být nejvýkonnější verzí 300HP hybrid, tak to není špatné. Šestiválec se tam podívá těžko.

          Samosebou, že bude s automatem.
  • 60 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.02.  09:53

    Čistota

    Ladný, elegantní a čistý design se Peugeotu moc povedl. Návrat od překombinovanosti se povedl u 208, 308 je až na GT verzi mdlé a SW je autobusoidní, SUVky se povedly a tohle je opravdové vyvrcholení programu.

    Jen ten i-cockpit, přitom obecně je interiér až audinozně čistý a pěkně navržený...
  • 30 Reagovat !

    foto JoKo

    JoKo 21.02.  09:57

    night vision

    som milo prekvapeny, ze vozidla tejto kategorie dostanu nocne videnie ;) z mojho pohladu velka konkurencna vyhoda, ak bude za rozumnu cenu.

    [odkaz]
    {stvrta fotka}
  • 13 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 21.02.  10:03

    Tak to je nádhera, vidím tam ten francouzký šarm,

    tak krásný Peugeot byl naposledy 407 coupé. Ten displej je úplně k breku, u pologazíka se to ještě dá, ale tady to je úplní hrůza. Tady sedíš nízko. Ten displej nad šiškou je na výšku poloviční než u normálního auta. :-(
    • 23 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 21.02.  12:59

      « Re: Tak to je nádhera, vidím tam ten francouzký šarm,

      Tak pokud superobézní 407 kupé s předním převisem o délce 1,2 m byla krásná, tak pak už asi každé auto... >:D
  • 20 Reagovat !

    foto removed

    removed 21.02.  10:11

    moc fajn

    Ve změti PSA designových šaškáren (s výjimkou OPELu, který do toho brzy beztak spadne – viz opopelené berlingo) tohle dopadlo moc dobře. Ba dokonce nominace na nějakou RedDot cenu je téměř jistá, řekl bych. Mezi všemi těmi SUV a Crossovery a já nevím co ještě… příjemné zjevení. Interiér… asi není vhodné činit nějaké závěry, snad ten středový tunel nebude ve skutečnosti tak široký, jak opticky vypadá… a také použité aplikace pro infotainment nebudou přeplácány složitými a zbytečnými „kliky“ (tuhle „logistiku“ teda Francouzi opravdu moc neumí). Tvary karoserie až klasické, ale parádní. Jsem příjemně překvapen.
  • 44 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 21.02.  10:11

    ex ok, in ko

    Ten se poved, ako by povedali naši bratia. Dokonca aj interiér je skvelý, ale ikokpit bol omyl a nechcú si to priznať, dúfajú, že ľudia si zvyknú. Nápad to bol zaujímavý, ale to bol aj komunizmus na papieri, ale prax je krutá. Ja som uletený a skúsnem aj úlety, ale aby som musel prispôsobovať posed tomu, aby som videl na budíky je nezmysel. Nebudem v strednej sedieť jak v autobuse 6 h. Fatal eror.
    • 35 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 21.02.  10:48

      « Re: ex ok, in ko

      :yes: přesně tak - nechtějí si to přiznat. Mají slušné prodeje, ale navzdory kokpitu, ne díky kokpitu. S klasikou by byly zcela jistě lepší. Proč to po nich asi nezkouší nikdo jiný? Všechny dobré nápady se vždycky rozšíří i mezi konkurenci.
      • 22 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 21.02.  11:43

        « Re: ex ok, in ko

        Měli dokonalou příležitost tu svoji blbost odpískat s tím, že se to hodí jen do pologazíku,
        ale do sedanu z nízkým posazem ne. V čele automobilek jsou pošahanci. To je jak s řazením + a - , všechny závodní auta to mají stejně, jen v běžných autech to je často naopak. A najdou se ještě pomatenci, kteří budou tvrdit, že naopak je to logické.
      • 14 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 21.02.  11:47

        « Re: Re: ex ok, in ko

        Napsal jsi to přesně - "dobré prodeje navzdory i-kopitu a ne díky němu." Změní to až jim prodeje klesnou, nebo až vyhodí nejvyššího šéfa. Pak třeba přijde někdo kdo nemá v hlavě i-kokpit ale selský rozum. U nových modelů PSA je tady naštěstí Opel, který přiláká zákazníky kteří to ergonomické zvěrstvo nepřekousnou.
        • 00 Reagovat !

          foto sachs800

          sachs800 22.02.  07:51

          « Re: Re: Re: ex ok, in ko

          Až na to, že jim prodeje stoupají....
      • 22 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 21.02.  16:22

        « Re: Re: ex ok, in ko

        Hm, to samé bych mohl říci třeba o Volkswagenu, že má dobré prodeje navzdory naprosto nesmyslnému ovládání.
        A dle tvé logiky asi lidi jako já neexistují. Nebo si to jen nalháváme...
        • 04 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 21.02.  16:32

          « Re: Re: Re: ex ok, in ko

          Dle mojí logiky jsem dnes napsal "Je zbytečný tu po x-té rozdmýchávat téma kokpitu, ale marná sláva - [odkaz] - kdybych takhle skutečně viděl na budíky, nebylo by proti čemu protestovat. Ale ono to nejde. Leda za cenu "sedím co nejvýš to je álá autobus a volant mi hobluje koule". Škoda. Někomu takový posez vyhovuje, někdo je natolik vysokej, že to jde i bez toho, nevím, pro mě k ho.vnu.".

          Takže víc polopaticky - nijak nepopírám, že to někomu vyhovuje nebo nevadí. Jen považuju za zcela nezpochybnitelný, že to nemálo lidem nevyhovuje/vadí. A pokud tolika lidem vč. závodníků zásadně vadí takto důležitá věc, něco není v pořádku.

          Samozřejmě je možný, že ti dělají problém koncernový auta, (mě napadá leda páčka tempomatu), ale evidentně jsi v menšině. VW má určitě slabá místa, ale v ergonomii je vidí málokdo. Jó takhle spolehlivost/motory, to je jiná. Ale ergonomie?
        • 01 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 21.02.  16:37

          « Re: Re: Re: ex ok, in ko

          VW naprosto nesmyslné ovládání? Můžeš to nějak upřesnit?
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 21.02.  17:03

            « Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

            Jasně. Prostě mi jejich logika ovládání vadí.
        • 24 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 21.02.  16:47

          « Re: Re: Re: ex ok, in ko

          Proč těm co chválí I cockpit tak leží v žaludku VW? Zášť vás pak vede dělat prohlášení, že VW má nesmyslné ovládání.
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 21.02.  17:04

            « Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

            Jde o prodeje a ikonou prodejů, kterou se všichni ohání, je VW. Dovolil jsem si tedy vzít Karlovo vyjádření a otočit je jiným směrem. A najednou je v tom osobní zášť, což mě u tebe ovšem nepřekvapuje.
            Když něco napíšeš ty, je to objektivní. Když ostatní, je to zášť.
            • 22 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 21.02.  18:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

              No a co vede člověka kopnout do VW v něčem, kde celkem vyniká, zralá úvaha?
              • 11 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 21.02.  18:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                Vlastní názor, stejně jako u tebe. Nebo já na vlastní názor právo nemám, pouze ty?
                Kroutíš se hezky.
                • 22 Reagovat !

                  foto KANKUNEN

                  KANKUNEN 21.02.  18:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                  A nepřipadá ti divné, že VW je chválený za ovládání a zrovna tobě nevyhovuje. A dokážeš definovat co ti nevyhovuje? Rád si to přečte i Jirka
                  • 11 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 21.02.  19:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                    Každý chválí něco.
                    • 22 Reagovat !

                      foto KANKUNEN

                      KANKUNEN 21.02.  19:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                      Odpověz pořádně co ti vadí. Já to řekl jasně co mi vadí.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 21.02.  19:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                        Odpovím. Prostě všechno.
                        • 02 Reagovat !

                          foto JirkaX

                          JirkaX 21.02.  19:47

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                          Jenže část toho všeho je i v Peugeotech. A teď jak z toho vycouvat.
                        • 23 Reagovat !

                          foto ericn

                          ericn 21.02.  19:51

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                          Přijde mi to jako když trucuješ a kopeč nožičkou a just vám ten VW pohaním ;-)

                          Upřímně, i-Cockpit mi nevadí, mám ho vyzkoušení v 208,308 i 5008, nicméně pokud si mám vybrat, beru interiér koncernu, jelikož je vše logicky umístění a "po ruce". O co lepší je nový designový směr Peugeot v exteriéru, o to horší je vnitřek ;-\

                          Měl jsem doma PUGy 2 na když jsem se rozmýšlel o nástupci své 5008, tak jsem na novou generaci čekal a těšil se. Po prvním prolezení a zkoušce jsem ji zavrhl, naprosté zklamání a interiér asi největší :no:
                          • 00 Reagovat !

                            foto Blue-Sun

                            Blue Sun 21.02.  22:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                            Vidíš, a mně tam "po ruce" nepřijde naprosto nic. Ale co se budu hádat s dětmi.
                            • 10 Reagovat !

                              foto ericn

                              ericn 22.02.  08:14

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                              Neber to jako hádku, spíš jen vysvětli svůj názor. Zatím se ti to nepovedlo... Měl jsem několik aut od PSA včetně C4GP 1G, kde bylo ovládání hodně rozdílné od ostatních a dalo se na to zvyknout - volant s pevným středem s mraky tlačítek, displej uprostřed atd.

                              Pak přišla 1G 5008, kde bylo vše tak nějak po ruce + několik služebních Octávek. No a interiér v nové generaci 5008 jsem prostě nedal, tak mám Tourana a maximální spokojenost...

                              Tolik k těm dětem a zkušenostem ;-)
                        • 13 Reagovat !

                          foto KANKUNEN

                          KANKUNEN 21.02.  21:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                          Budíky se točí doprava, teplotu přidáváš plusem nebo ovladačem doprava. To ti vadí? A tak co ti vadí nejvíce.? Aspoň něco řekni.Nějaký ten vlastní názor ne jen něco obecného.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Blue-Sun

                            Blue Sun 21.02.  22:44

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

                            Vlastní názor? Máš ho tu několikrát, nestačí? Tak si škubni ploutvičkou. :-)
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.  11:52

      « Re: ex ok, in ko

      z tohto pohladu to vyzera ze ten volant bude opat prekryvat displej ;-\ nech vodic robi co robi ale idealny vyhlad na neho tu asi opat nebude [odkaz] ... kusok som sklamany ze nerozvijali styl kabiny aky nahodila prva 3008-cka .. to bola supa...
      • 21 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 21.02.  18:23

        « Re: Re: ex ok, in ko

        Ten volant, pokud se za ním neválíš jak svině v bahně, přístroje vůbec nezakrývá.
        Ty se tak snažíš, aby tě tu milovali, že odkýváš úplně jakoukoli blbost.
        • 03 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 21.02.  18:28

          « Re: Re: ex ok, in ko

          Z první věty ti vypadlo slovo "mě".
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 21.02.  19:08

            « Re: Re: Re: ex ok, in ko

            To vám vypadává celkem často, když mluvíte o Peugeotech. Tak jsem ho už taky vynechal.
            • 12 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 21.02.  19:18

              « Re: Re: Re: Re: ex ok, in ko

              V množném čísle tam patří nám ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Allo

    Allo 21.02.  10:40

    Motory

    Tak motory jsou jasný 1.2pt 1.5hdi 2.0hdi a 1.6 thp nic jiného nikdo nemůže čekat >:D
    Jinak auto je celkem pěkné, ten icockpit bych musel vidět naživo osobně se mi víc líbí icockpit z 308cky nez tento hranatý...
    • 15 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 21.02.  11:58

      « Re: Motory

      Opel má kliku , že skvělou Insignii si vyrobil sám..!
      Tohle je pěkné jen zvenčí..uvnitř škoda mluvit.
      • 13 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 21.02.  12:14

        « Re: Re: Motory

        a insignia ponuka aj verziu s 4x4 a aj silne motory ... obavam sa ale ze tu to nehrozi.. proste tu mas miesto toho i-cocpit no...
      • 34 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.02.  12:23

        « Re: Re: Motory

        Je to pěkné i uvnitř, jen budíky a volant jaksi nejsou ve správné poloze.
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.02.  13:06

      « Re: Motory

      Toho sa bojím. Ako niežeby som 1,6 turbobenzín nepovažoval za dostatočný pre rodinné zvezenie, to určite nie, ale práve k dynamickému výzoru 508 a avizovanej verzii GT sa rozhodne pýta niečo výrazne silnejšie. Ale keďže PSA väčší benzín nemá, tak jediná šanca na silnejšiu motorizáciu bude práve tá 1,6ka s nejakou výpomocou bateriek.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.02.  13:48

        « Re: Re: Motory

        Nemá dvoulitr Opel? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto sargis

          sargis 21.02.  14:15

          « Re: Re: Re: Motory

          Opelacke motory akosi nepasuju na ich EMP2 - aspon tak zdovodnili, preco Gandland/Cossland nemaju whisper diesel 1,6 ale PSA HDI a podobne oturbenu 1,4 ale PSA 1,2 R3. Proste boli vyvijane pre GM platformy a pochybujem, ze Opelacky 2,0 pojde do 508. To skor 2,0 v Opli vypadne na ukor 200k 1,6 SIDI.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 21.02.  14:31

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            Tak tak, aj ja som niečo podobné čítal. Teda nielenže nebude oplácky dvojliter v Peugeotoch, ale skôr pôjde pežoťácky 1,6 benzín do Oplov. A celkovo je logické, že v budúcnosti motory bude vyvíjať/vyrábať len jeden a tým bude najskôr materská automobilka.
            • 00 Reagovat !

              foto removed

              removed 21.02.  14:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motory

              Logické ano, ale ten slabší Opláckej naftovej dvoulitr v Insi je suprovej motor (spotřeba, reakce atd... zatím 10000 a spotřeba ustálená na 6,8) čili je to i škoda.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 22.02.  13:05

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            Všechno jde, když se chce, jen to stojí peníze. :-) Ale ano, motor Opelu/ GM jen těžko půjde do auta PSA (na jejich platformě). Nebudou mít ani zájem (kvůli emisím CO2). Časem tyto motory opustí i Opel (původně to bylo plánováno až s přechodem na nové platformy v dalších generacích, ale díky problematickým emisím u Opelu to může být dřív/ generační výměna může být urychlena/ můžou být nuceni roubovat motory PSA na platformy GM). Z jejich pohledu jsou motory Opelu rozežrané a zastaralé.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 21.02.  14:42

        « Re: Re: Motory

        Alebo nieco silnejsie niekde nakupia :-)
  • 01 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 21.02.  11:16

    Hodně Extravagantní nebo Hodně Nudný

    Co je na tom extravagantního, ta šíkmá světla nebo ta velká maska ???
    • 02 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 21.02.  11:23

      « Re: Hodně Extravagantní nebo Hodně Nudný

      Dobrá otázka, je to dokonalý mix solidnosti a krásy. Samozřejmě jen exteriér.
  • 25 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 21.02.  12:10

    50 : 50

    Exteriér výborný, interiér hrozný.
  • 21 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 21.02.  12:55

    Brankář Francouz

    Extravagantní je především vztah auto.cz blesk.cz, ale tenhle Peugeot nikoliv. Líbí se mi vč. interiéru. Při pohledu na zadní světla si stále říkám, že by to bylo i pěkné Mitsubishi. Stačilo by vyměnit pár plastů vepředu.
    • 33 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 21.02.  13:17

      « Brankář Francouz

      A proč je Fourcade nejlepší biatlonista? Protože francouz je zvyklý pár krát vystřelit a utéct.
    • 00 Reagovat !

      foto kosmonaut

      kosmonaut 21.02.  17:13

      « Re: Brankář Francouz

      Přesně, zadek nástupce posledního Galantu, nebo Accordu 7G.
  • 40 Reagovat !

    foto NAD

    NAD 21.02.  13:19

    Interiér

    Asi nebudem vo väčšine ale podľa toho čo vidím je interiér priam prémiový. Po skúsenosti s P3008 predpokladám, že tak bude pôsobiť aj v reáli. Dovolím si tvrdiť, že materiálovo súčasná produkcia Peugeotu predčí aj ospevovaný VW. No a i-Cocpit. Pozrite, to auto nestojí pár drobných, takže odporúčam dôkladne sa povoziť, vyskúšať a potom si urobiť názor. Nevyhovuje? - nekupujte. Je to tak prosté.
    • 42 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 21.02.  13:29

      « Re: Interiér

      Já myslím, že nejsi v menšině. Interiér opravdu vypadá parádně.
  • 12 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 21.02.  13:28

    Vzhledem

    naprosto skvělé, jenže... proč dali displej palubního systému tak nízko, dokonce pod výdechy? Roky za to byl kritizovaný VW a když se to konečně povedlo vymýtit, s velkou slávou s tím vyrazí Peugeot. Na to, že se tímhle displejem ovládá půl auta, to není moc velký příspěvek k bezpečnosti.
    • 10 Reagovat !

      foto removed

      removed 21.02.  14:26

      « Re: Vzhledem

      že by všechná důležitá zobrazení přímo v "kapličce" a ovladače na volantu? Ale souhlas, nízko položený displej se mi také nezamlouvá. Naopak takové ty vystrčené nad palubku ano... když jsou "zajížděcí".
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.02.  14:38

        « Re: Re: Vzhledem

        Zbývá spousta věcí, které musíš ovládat přes dotykové rozhraní.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 21.02.  14:53

          « Re: Re: Re: Vzhledem

          no to jo, u Francouzů až moc věcí:) Zlaté Mazdí "kolečko"
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 21.02.  15:52

      « Re: Vzhledem

      No ale zase kdyby ty vydechy s displejem prohodili tak jak ta palubka je tak zase nebude vyhrou mit tak nizko umistěne vydechy.
      • 11 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 21.02.  18:26

        « Re: Re: Vzhledem

        Stačí kouknout vedle na Hyundai SantaFe a tam je uspořádání obráceně. Nemám pocit, že by výdechy byly příliš nízko, nebo že by jejich pozice byla nějak nevýhodná.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 21.02.  18:35

          « Re: Re: Re: Vzhledem

          To same by se dalo napsat o tom umistěni displeje. A umistěni vydechu ma vliv na distribuci prouděni vzduchu do kabiny u některych aut je otravnějši jinde je nenapadna. Umistěni muže mit i vliv na zvyšenou hlučnost protože misto nižšiho stupně vykonu musiš dat vyšši atd.
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 21.02.  19:07

            « Re: Re: Re: Re: Vzhledem

            Pořád to není věc se zásadním vlivem na bezpečnost.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 21.02.  19:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vzhledem

              To je fakt, i když i ta ventilace se svym zpusobem podili na bezpečnosti a třeba pohodě na palubě. A někdo to třeba uvita vic než displej co nejidealněji umistněny, ať už z duvodu nevyužiti nebo minimalniho využiti nebo se přispusobi tak, že to nebude mit žadny vliv na bezpečnost. Ale je mi to jasne, že ten "nezodpovědny" nemusi ohrozit jen sebe.
  • 00 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 21.02.  14:37

    tie roky...

    80/90-te, tam som sa vratil pri pohlade na tento sedan. Klasicke tvary, samozrejme trochu "kupeoidne" :-) Spredu a zozadu zavan klasickych sedanov, trochu smrnc starej dobrej 405. Ziadne tlamy, baroko, jednoduchy styl, ako to ma vyzerat. Aj ten cierny pas vzadu je OK, aj ked to uz bolo. Interier je proste moderny.
  • 10 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 21.02.  17:11

    Pěkné

    Mi se předek zrovna úplně nepozdává (a to Challengera zbožňuju ;-) ), na tu skvělou japonskou řezaninu od předních dveří dozadu je zbytečně těžký, ale ten zadek je prostě ohromující! A zase konečně něco co má pravděpodobně real normální kulaté výfuky :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 21.02.  18:55

    Pro redakci

    Super nápad, možnost projet galerii hned v úvodním obrázku. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 21.02.  19:03

      « Re: Pro redakci

      To už je dlouho, ale úplně jsem na to zapomněl. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Motorkář našel v autě u D1 mrtvolu: Policie nechápe, jak se vůz dostal za svodidla

Motorkář našel v autě u D1 mrtvolu: Policie nechápe,…

Záhadu, jak se havarovaný automobil dostal na 110. kilometru dálnice D1 u Pávova na Jihlavsku za neporušená více…

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Na hogo fogo parties nejsou jen slavní, jež povinnou atraktivnost akce víceméně jistí. Většinu hostů naopak…

 

iSport.cz

"Fotbalista" Bolt pobláznil Sydney. Získá angažmá?…

Bývalý sprinter Usain Bolt dnes dorazil do Austrálie, kde se pokusí splnit si sen a získat angažmá ve fotbalovém…

Hráči z

Hráči z "Nezmarovy tabule" přestupují: Slavia padla…

Hit poslední doby, tabule v kanceláři sportovního ředitele Slavie Jana Nezmara, stále žije. Ale už ne…

 

Reflex.cz

Cyril Höschl: Kolik máme pohlaví a čím je vnímání vlastního genderu dáno?

Cyril Höschl: Kolik máme pohlaví a čím je vnímání…

Jsou známé faktory, ovlivňující to, že se konkrétní osoba neztotožňuje se svým biologickým pohlavím?

ČR potřebuje další přehrady, pomůžou proti povodním i suchu. Odpor proti betonu je u nich úplný nesmysl

ČR potřebuje další přehrady, pomůžou proti povodním…

Jedním z témat diskusí týkající se prevence rizik sucha v ČR je, bohužel poněkud nesmyslný spor o to, zda je v…