Autosalon Ženeva 2018
Informace
Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.
Termín
Kdy: od 8. - 18. 3. 2018
Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.
spousta blbců to neřeší, maj rádi smrad a volejvole [odkaz] [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁
ukažkáruaneser oficijál
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Prvá vec je bezpečnosť, airbag je v každom okamihu v ideálnej polohe, bez ohľadu na natočenie volantu. Bezpečnosti prispieva aj tým, že núti vodiča mať ruku tam, kde má byť - na venci volantu, nie na priečkach. Ďalším pozitívom je, že tlačidlá na volante sú stále v tej istej polohe. Vďaka tomu sú tiež spoľahlivejšie, žiadne riziko spojené s pripojením káblov alebo plošných kontaktov tu nehrozí.
Čo sú tie samé nevýhody, ktoré spomínaš?
Bez ohledu na Michaly a jejich druhé stejné auto v řadě 😉
Byl to zkrátka výkřik a nezafungovalo to.
Občas se dívejme na vozy, které se řídit musí, tedy ty závodní. Pokud by toto řešení napomáhalo snadnějšímu ovládání, pak by jej všichni piloti chtěli používat.
Nějak jsem to však nezaznamenal. 😉
Ale k 508cke. Nadherny design. Dokonca aj ten klavir sa da zniest, i ked je to hruza. Siska a pristroje skoro na celnom skle je nekomentovatelne. Snad sa raz umudria a urobia to tak, ako to spravne robili. Tot je len truc podnik, ktory im zakaznikov nanahana.
Neujalo se to hlavně díky nesmyslné novinářské kritice, bo novináři si na to za těch pár desítek minut co auta testují nezvykli a taky proto, že PSA neumí obecně své inovace mediálně prodat......
Dalším typickým příkladem u Citroenu je hydraulika - věc, která tu značku 60 let naprosto odlišuje a z auta dělá létající koberec, ale je to dražší než smotaný drát a novináři tvrdí, že poruchové, což od dob Xantie absolutně není pravda.......
[odkaz]
A v tom obkecávání pitomostí vede VW, který zabil motory.