Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 206+: Ceny na českém trhu začínají na 214.900,-Kč

Už tento měsíc startuje prodej modernizovaného Peugeotu 206+. Jediný motor a jediný stupeň výbavy z něj dělají alternativu minivozu 107 a základním verzím modernější dvěstěsedmičky.
Zpět na článek
6. 3. 2009 10:48
6. 3. 2009 10:51
6. 3. 2009 11:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 3. 2009 11:21
6. 3. 2009 22:33
6. 3. 2009 11:21
6. 3. 2009 11:26
6. 3. 2009 12:04
neregistrovaný "Kubajsu"
6. 3. 2009 12:28
8. 3. 2009 17:10
6. 3. 2009 16:07
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 20:26
6. 3. 2009 22:36
6. 3. 2009 11:17
neregistrovaný "Mato_87"
6. 3. 2009 12:05
neregistrovaný "Kubajsu"
6. 3. 2009 15:51
neregistrovaný "nick02"
6. 3. 2009 11:51
6. 3. 2009 12:34
6. 3. 2009 14:38
6. 3. 2009 15:03
6. 3. 2009 15:24
6. 3. 2009 16:48
6. 3. 2009 17:02
6. 3. 2009 17:16
6. 3. 2009 17:34
6. 3. 2009 17:38
6. 3. 2009 17:56
6. 3. 2009 19:12
6. 3. 2009 17:04
6. 3. 2009 17:15
6. 3. 2009 17:18
6. 3. 2009 17:20
6. 3. 2009 20:51
7. 3. 2009 16:21
6. 3. 2009 17:22
6. 3. 2009 17:28
6. 3. 2009 17:34
6. 3. 2009 17:37
6. 3. 2009 17:41
6. 3. 2009 17:57
6. 3. 2009 18:05
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:24
6. 3. 2009 18:32
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:40
6. 3. 2009 18:48
6. 3. 2009 22:42
6. 3. 2009 18:48
6. 3. 2009 18:54
6. 3. 2009 19:03
6. 3. 2009 19:06
6. 3. 2009 19:19
6. 3. 2009 15:49
neregistrovaný "nick02"
6. 3. 2009 22:45
9. 3. 2009 14:58
6. 3. 2009 16:44
6. 3. 2009 18:13
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 20:03
neregistrovaný "jsemlump"
6. 3. 2009 20:49
7. 3. 2009 21:06
9. 3. 2009 18:42
neregistrovaný "Octavia.Combi"
6. 3. 2009 10:48
Ideál
Čo chcieť viac - šikovné auto s malým úsporným motorom, s rádiom a klímou za 250 je dobrá ponuka.
Rozbalit vlákno
12
6. 3. 2009 10:51
Re: Ideál
Čo chcieť viac? ...no třeba aspo%n trochu jisté jízdní vlastnosti a šaltrpáku fungující jinak, než jako vařečka v hrncu plném škeblí...

Jo.. bude to lidem stačit..., ale v podstatě není rozumný důvod tohle auto koupit... Za ty peníze je i ta Fabie, i to Punto a konec konců třeba i ta 207 (když se člověk trochu posnaží)...o Cliu nemluvě... úspora 10 000 Kč vzhledem ke kvalitě těch aut podle mne nestojí za řeč. 206 už bohužel v ničem nevyniká...10 let je 10 let... a design není všechno... :no:
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 3. 2009 11:08
Re: Ideál
Jenze kazdy nepotrebuje s autem zavodit- na pohyb zenske po meste je tahle kara OK a za dobrou cenu
6. 3. 2009 11:21
Re: Ideál
Tak tvé slečně vysvětluj řazení na převodovce u které i pro m je někdy problém najít tu správnou rychlost... To opravdu není o závodění... ;-)
Avatar - gld
6. 3. 2009 22:33
Re: Ideál
s 206-kou mám celkom slušne najazdené a môžem s kľudným srdcom vyvrátiť tvoje reči o "katastrofickej" prevodovke

dráhy sú trochu dlhšie a spiatočka občas na druhý raz..to je všetko
;-\
Avatar - Atomas
6. 3. 2009 11:21
Re: Ideál
I ženská jezdící po městě ocení jisté jízdní vlastnosti a nechce mít během jízdy pocit, že stojí u kuchyňské linky. V tom má Wolff pravdu... ;-)
6. 3. 2009 11:26
Re: Ideál
Tak to si teda vedľa ... morálny vek je aspoň prísľubom spoľahlivosti. A u malého auta je 10 tisíc sakra dobrým argumentom.
A čo sa radenia týka, nehovor mi, že si s P206 jazdil, opakuješ len dookola omieľané slová niektorých novinárov... :no:
neregistrovaný "Kubajsu"
6. 3. 2009 12:04
Re: Ideál
Já s nim jezdim a wolfova slova můžu jenom potvrdit. Možná by ses měl zamyslet nad tím, jestli náhodou třeba novináři nemůžou mít hromadu srovnání s jinejma autama a psát občas pravdu...
6. 3. 2009 12:28
Re: Ideál
Máme ho v rodine a nedá sa povedať, že by to bol nejaký sypák, nabehal nejakých 160 tisíc km, nijak zvlášť sa nekazí, a nemám problém s ním vpohode jazdiť, ani radiť rýchlosti, aj keď v ňom sedím skutočne zriedka. Jasné, s radením Fábky sa to porovnať nedá, ale žena, čo s tým vozom bežne jazdí, nemá najmenší problém.
Tiež mi potom nejde do hlavy, prečo sa tých dvestošesťtiek doteraz toľko predalo, a prečo to vlastne idú vyrábať, keď sa s tým vlastne ani nedá jazdiť, že... ;-)
Čo tak naučiť sa radšej s autom slušne zaobchádzať, namiesto dokazovania aká je to nekvalita... :-!
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2009 17:10
Re: Ideál
Já s ním taky jezdím, dokonce se stejnou motorizací, jakou bude mít 206+ a musím wolffova slova jen a jen vyvracet. Samozřejmě, kdo chce mít z 206 supersport, těžko bude spokojený. Ale pak není chyba v autě, ale v řidiči.
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 16:07
Re: Ideál
U malého auta je 10 000 pri rozhodnutí či prestarnuté auto, alebo nové auto sakra malým rozdielom.
6. 3. 2009 20:26
Re: Ideál
ty si v živote auto nekupoval, inak by si netrepol takú volovinu
Avatar - gld
6. 3. 2009 22:36
Re: Ideál
ale predstav si aký je rozdiel 10 000 pri kúpe jeho novej trojkolky...to zaváži ;-)
neregistrovaný "Mato_87"
6. 3. 2009 11:17
buducnost
aspon majitelia 206 nemusia mat strach o bucnost a nedostakok naradnych suciastok ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2009 11:28
Re: buducnost
Tiež pravda... ;-)
6. 3. 2009 11:31
Sú to blázni...
Sú to úplní blázni tí Francúzi, že chcú ďalej predávať ten hrozný šrot, s mizernými jazdnými vlastnosťami, kde šaltpákou miešaš jak varechou v hrnci a kvalty musíš hľadať, sú to idioti, že ešte vrážali prachy do faceliftu interiéru a exteriéru, len idiot by si kúpil také staré, možno až nefunkčné auto...

To chce mokrú handru na čelo, vážení... :-!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Kubajsu"
6. 3. 2009 12:05
Re: Sú to blázni...
Trpíš schizofrenií, nebo chceš mít jenom za každou cenu co nejvíc příspěvků?
Avatar - Perun
6. 3. 2009 12:28
Re: Sú to blázni...
Klaudius tě nachytal se spoďárama u kotníků ;-) Víš, co to znamená "ironie" nebo "sarkasmus"? Pokud ne, tady je odkaz: [odkaz] & [odkaz]

K věci: 206 je sice technicky celkem jednoduchý automobil, ale má několik předností...
a) Vysoká spolehlivost a minimální náklady na provoz (jezdil jsem, znám)
b) Po faceliftu dobrá ergonomie (tlačítka ovládání oken jsou otázkou zvyku, ale chvíli to trvá)
c) Výborné (!) řízení, které možná dodnes nemá mezi malými vozy obdobu. Alespoň před pár lety bylo mechanické s hydraulickým posilovačem
d) Reálně vysokou míru pasivní bezpečnosti (známou ve 206 vzal bočně ve vysoké rychlosti xindl se dvěma promile v krvi. Auto na odpis, ona v nemocnici, doktor jen kroutil hlavou, že to vůbec přežila i po těch kotrmelcích ve vzduchu)

A má pár much.. nevelký kufr, vzadu stísněný prostor, nepřesné (ale ne nefunkční!) řazení (vzpomeňte na Felicie, tohle je o trochu lepší, ale každej ví, že to za nic nestojí ;-) )
Průměrné jízdní vlastnosti standardních verzí, ale zase čitelné a nezáludné.. Až výkonejší verze měly poněkud náročnější pilotáž, včetně zajímavé přetáčivosti při ubrání plynu..
Ale 90% zdejších diskutujících vůbec netuší, co to znamená.

Takže za ty prachy? :yes:
Avatar - jazva
6. 3. 2009 13:03
Re: Sú to blázni...
a zabudol si na jednu veľmi podstatnú vec. Vyzerá to stále dobre aj na 14" plecháčoch a bez bielej strechy, narozdiel od "etalónu"... ;-)
6. 3. 2009 14:41
Re: Sú to blázni...
MNo. Já taky pořád slintám jak honíš 407mu na hranu a jaký má ten podvozek lehce sportovní charakter, ale stejně prostě nevím o čem píšeš, protože já se nikdy k té hraně ani nepřiblížím. Jezdím svižne ale to je všechno. A to většinu řidičům předjíždím, takže úplný souhlas, že většině řidičů jsou nějaké sportovní vlastnosti podvozku úplně na nic. A blbec se o strom přerazí jak ve 120ciákovi, tak v 206, tak v Impreze. Nahrkal jsem dobře 350 000 km a ještě jsem nedostal smyk :no: Někdy mě budeš muset povozit :-) .
Avatar - Perun
6. 3. 2009 15:38
Re: Sú to blázni...
Jéje, to by ses neprovezl nějak jinak, než jsi zvyklej, prostě žádnej zázrak nečekej >:-[] Dnes už mě víc baví jezdit klidně, dokonce si někdy i pomalou jízdu v některých autech vysloveně užívám..
Asi je to o limitech pudu sebezáchovy, který máme prostě každej nastavený jinak.
Takže jestli jsi ještě nedostal smyk, jsi mnohem větší kanón, než já. Mnohem :yes:
6. 3. 2009 12:30
Re: Sú to blázni...
Máš s tým problém? Poradím Ti - nečítaj moje príspevky. Ja na auto.cz príjemne trávim čas a ak ty máš nejaké iné úmysly, láskavo si ich nechaj pre seba. Chceš mi snáď predpisovať, koľko môžem a nemôžem do debát písať, alebo o čom mám písať? Daj si pohov, chlapče. :-!
Avatar - Pierro
6. 3. 2009 12:45
Re: Sú to blázni...
a ja sa pýtam prečo by som ti nemohol predpisovať príspevky?? Povec my ty neználek prečo?? myslím, že mokré hadry vieš kde hladať ty jedno malé matelko.... >:-[]
6. 3. 2009 12:46
Re: Sú to blázni...
Matelko je po slovensky rodu mužského, nie stredného... >:-[]
Avatar - Pierro
6. 3. 2009 13:16
Re: Sú to blázni...
čo to táraš ty jeden mudrlant, ja mám zo slovenčiny jednotku aby si vedel... >:-[] ty nemóžeš byť dospelí toto povie len decko anebo neználek... >:-[]
neregistrovaný "nick02"
6. 3. 2009 15:51
Re: Sú to blázni...
Z takíchto tupcov mám nervi. Keď sa nedokážeš ovládať, dupni si na desať alebo viacročné Burago a popros rodyčov o šrotovné na zakúpenie novej ykony s bielou strechou, ti jeden neználek >:-[]
6. 3. 2009 11:51
Cena?
Auto samo o sobě je v dané kategorii OK. Řazení není tak zlé a jízdní vlastnosti v běžných režimech naprosto postačující. Ale ta cena mi přijde nesmyslná, navíc se slaboučkým motorem 1.1. Kdyby za ty peníze byla alespoň ta 1.4... Takhle je tu skutečně spousta jiných alternativ - cena už je srovnatelná s Grande Puntem nebo Cliem, o starších typech jako Clio Storia, Punto Classic nebo C3 ani nemluvě.
Rozbalit vlákno
34
6. 3. 2009 12:34
Re: Cena?
Asi tak. Tá cena neviem, trh odpovie. Motor 1.1 je slabší, zase do mesta to môže stačiť (ako HTP Fabii), a 250 za auto vrátane klímy a rádia mi nepríde ako nejaká extrémne premrštená cena. Koniec-koncov auto je docela zmodernizované a v konečnom dôsledku ani v tej Fabii nemáš nejakú novú extra modernú techniku.
Ak sa ukáže, že cena je silná, tak proste zase nasadia nejaké "akcie" a cena bude konkurovať Chevroletu Spark... ;-) Celkovo má Peugeot dosť sebavedomé ceny, uvidíme, ako dlho mu to vydrží.
6. 3. 2009 14:38
Re: Cena?
Tak například Grande Punto, které je lepší snad ve všech ohledech, se dá s motorem 1.2 (65 koní) a klimou pořídit za 236.900 Kč, nemluvě o dalším bonusu min. 10.000 Kč za jakoukoliv ojetinu...
6. 3. 2009 15:03
Re: Cena?
Nebudem sa hádať, keď máš navyše pravdu...osobne si myslím, že 206 pôjde zakrátko len cez akčné ceny.

U nás ten trh vyzerá už trochu inak, rozdiely voči českému sú časom stále väčšie.
Akciová cena Fiat Grande Punto ICE - 10.120,-Eur
Klasický 5dv. Peugeot 206 1.4 (motor 1.1 sa nepredáva) stojí s klímou 8.597,-Eur. Ceny pluska nie sú ešte určené.
6. 3. 2009 15:24
Re: Cena?
Tak to je opravdu o něčem jiném... Kdyby 206+ s motorem 1.4 a srovnatelnou výbavou stála o nějakých 40 tis. Kč méně než GP, mluvil bych taky o hodně dobé ceně.
6. 3. 2009 16:48
Re: Cena?
Seděl jsi v tom puntu? Posaď se do něho a pak přeběhni do 207 (206+ převzala vnitřní konfiguraci), tehdy pochopíš, že nemáš co řešit. 206+ je malé auto které si nehraje na maserati pro nezaměstnané. je to ikona, narozdíl od punta. Pokud ten rozdíl nevnímáš ani takto, nevíš o těch autech vůbec nic. Design 206 je (stále) o vesmír nad puntem.
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:02
Re: Cena?
Já jezdil v 206 i v 207 a nemyslím si, že interiér z 207 nějak "vytrhne" 206 celkově. Navíc design 206 vnímám spíš jako líbívý, než vyjímečně kvalitní...
6. 3. 2009 17:16
Re: Cena?
Design 206 byl právě design dohezka, proto se stále líbí. Píšeme o subkompaktech nikoliv o supersportech... Vnitřek 207 je velmi kvalitní oproti 206. Jak materiálově, tak konfigurací.
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:34
Re: Cena?
Ale podívej se třeba na 205 GTI vedle 206 GTI. I kdybych bral jen design. Plakát prvního by mi v garáži nevadil ani dnes, ten druhý "jen přes mou mrtvolu"... 8-s
6. 3. 2009 17:38
Re: Cena?
Jasně, 205 GTI byl parádní drzek.
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:56
Re: Cena?
:yes: ... tedy až na tu "zkratku" (logo-nick), co "nám" tak trochu Peugeot "ukradl"...myslím Golfa GTI...
Avatar - miromen
6. 3. 2009 17:04
Re: Cena?
Design 206 je (stále) o vesmír nad puntem? No nevim design je sice spiše subjektivni ale myslim že drtiva většina nebude s tebou souhlasit. Punto,fiesta,207 to jsou podle mě designovy premianti.
6. 3. 2009 17:15
Re: Cena?
Bože, O puntu jsme se tu něco napsali... dokonale to odtušil Mari - murénní tvář. O holé zádi snad už nemusím ani psát. To auto nemá jiskru. Fiesta? Na silnici vypadá o poznání lépe, než na snímcích, je přitžlivá, ale pro mne je fordův knedlík design nepřijatelný jak u Fiesty tak u nového Mondea. To jsou auta postrádající švih, lehkost. 207 ano, to je rafinovaný design, inteligentní design... vychází z krásky 206... jí vyvrcholila auta "do krásna" proto také dvěstěsedma dvestěšvestku nepřebila, je jen modernější, ale přitažlivá není kvůlivá blatníkům, nýbrž kvůlivá vizuálnímu vztahu k předchůdkyním, 205 a 206.
Avatar - miromen
6. 3. 2009 17:18
Re: Cena?
Jak už jsem psal myslim že většina s tebou souhlasit nebude.
6. 3. 2009 17:20
Re: Cena?
S tím souhlasím... :-)
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2009 20:51
Re: Cena?
Obyčejně nemám příliš času pročítat zdejší diskuse a přispívat. Ale zde si neodpustím můj komentář. P206 byl PODLE MĚ vzhledově velice povedené. Ale dnes je rok 2009 a design se posunul o notný kus dál. S Fordovým kýčnetic design také souhlasím. Ale konkrétně Fiat se vrátil tam, kde býval. Jeho vozy jsou prostě nádherné. Punto je vzhledově vyvážený a naprosto dotažený vůz. Nové Bravo také. Naopak Peugeot jen uboze umocňuje některé linie. To, co na P206 bylo ještě hezké, je nyní naprosto přeplácané. Jsou to zcela naprosto ošklivé rozšklebené a kýčovité vozy. P206 byl poslední pěkný Peugeot. P407? Děs a bída. P308? Rozšklebený hnus. P207? Žádná sláva, leč akceptovatelné (až na zadní tuzer imitation světla). Ale jestli Fiat někde nad Peugeotem notně vyniká, pak je to rozhodně design.
K ceně P206+: nevidím jediný důvod proč jej za tuto cenu koupit. Fabia bude nezanedbatelně levnější, kvalitněji sestavená, mnohem prostornější. Punto - o tom jsem psal. Dále tu je i20 (kdo ještě dnes ohrnuje nos nad "koreou", pak neví, o čem píše).
Toť jen můj osobní náhled na věc :-!
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:22
Re: Cena?
No tak ty Fordovy "knedlíky" okamžitě podepisuju, to je trefné... u Mondea navíc velmi "vkusně přezdobené"... 8-s
Avatar - miromen
6. 3. 2009 17:34
Re: Cena?
Podle mě většina fordu jsou ozdoby silnic a auta za kterymi se lidi i otoči coš se neda řict o jinych automobilkach ale samo že jsou tu i ti kterym se nelibi vubec.
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:37
Re: Cena?
Ale bavíme se jen o dvou současných modelech, není třeba to hned paušalizovat na celou produkci Fordu...
Avatar - miromen
6. 3. 2009 17:41
Re: Cena?
Jo maš pravdu kapanek jsem ujel a přitom je tu předevšim debata o pažoutu. Takže sorač.
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:57
Re: Cena?
Tak na omluvu to ale určitě nebylo... ;-)
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:05
Re: Cena?
>:D >:D GIUGIARO sa pôjde učiť k Peugeotovi. Škoda, že tam nešiel, keď vytváral aj Golfa či Lotus Esprit. 8-s >:D

A interiér, že je od Grande Punta lepší v 206. Ach jaj.
Avatar - white label
6. 3. 2009 18:24
Re: Cena?
GTI srovnával spíš interiér 207 s GP (přečti znovu), ale já jeho nadšení z 206 ani z 206+ (přes lepší interiér) rozhodně nesdílím. Jízda s 206 byla a je v lepším případě jen průměrná a jeho líbivě "nasládlý" design není určitě můj šálek kávy...
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:32
Re: Cena?
Ale písal aj o dizajne. Aj keď GRANDE PUNTO vyzerajú úplne obyčajne čo sa týka dojmu, tak ako také má krásny dizajn. A ten zadok so svetlami zakomponovanými tak, akoby neboli oddelené od plechu, to je paráda. 206 nemá pri Grande Punte šancu a to aj v interiéry.
Súhlasím, že jazda nie v 206 úžasna. Je to proste Francúz.
Avatar - white label
6. 3. 2009 18:40
Re: Cena?
Já jsem jen psal, že srovnával interiér GP ne s 206, ale s 206+, která má jeho architekturu v podstatě převzatou od 207...
Kdybych musel já volit celkově mezi GP a 206+ tak by to bylo taky GP...
6. 3. 2009 18:48
Re: Cena?
Piš až potom, co přečteš. Já nahoře píši, že 207 (nikoliv 206) má lepší interier než Punto, a že 206+ převzala tu kokpitovou konfiguraci z 207.
Avatar - gld
6. 3. 2009 22:42
Re: Cena?
lepší ako lepší...mal som možnosť previezť sa dvestosedmou v kombíku a ktovieako "prémiovo" na mňa ten interiér nepôsobil...skôr akýmsi prázdnym dojmom...zas bolo to holátko ale aj tak ;-\
6. 3. 2009 18:48
Re: Cena?
Neboj, v Grande Puntu, ve 206 i v 207 jsem jel. Interiéry všech tří pokládám za velmi povedené:
GP je sportovně laděné (což mi vyhovuje) a jak je u Italů pravidlem, má perfektní využití obestavěného prostoru, ani s mými 192 cm jsem neměl problém.

207 je mnohem víc laděná do pohodlí, což lépe funguje u vyšších a lépe vybavených verzí (takovou jsem jel). Interiér je podle mého srovnatelný s GP, ovšem celkově bych dal Fiatu určitě přednost kvůli motorům, cenám a především designu exteriéru - 207 ani ostatní nové Peugeoty s otevřenými tlamami se mi zvenku příliš nelíbí.

206 (nikoliv 206+) má interiér pochopitelně o generaci starší a IMHO povedenější než třeba Punto 2. generace (dnes Classic), ale na GP nebo 207 samozřejmě nemá. Problémem jsou třeba menší sedadla.

Vnější design 206 i 206+ je pěkný, ale na design GP v mých očích nemá žádný současný subkompakt.
6. 3. 2009 18:54
Re: Cena?
206+ má interiér resp. přístrojovku převzatou z 207 (soudím podle snímků) a asi tedy nějak mírně upravený. Každopádně přístrojová deska z 206 nebyla do 206+ převzatá.
6. 3. 2009 19:03
Re: Cena?
Kdepak, ta palubovka není stejná s 207, má jenom stejný styl. Ale když si otevřeš ty obrázky vedle sebe, tak zjistíš, že to nejsou stejné díly. Všimni si proporcí výdechů v rozích a návaznosti na dveře, spolujezdcova airbagu nebo střední konzoly.

Ostatně 207 je o kus širší než 206+
6. 3. 2009 19:06
Re: Cena?
Jo, píši o konfiguraci, asi jsem se špatně vyjádřil, prostě má nyní styl přístrojovky jako 207. Což je dobře.
6. 3. 2009 19:19
Re: Cena?
Jo, na stylu vnitřku 207 není nic špatného. Nicméně 206+ konkuruje spíš Puntu Classic a Cliu Storia než GP, aktuálnímu Cliu nebo třeba Fabii.
Avatar - white label
6. 3. 2009 13:25
206 Zombie
Nevím kdo měl ten "geniální" nápad exhumovat zrovna tento líbivý model, který suveréně prohrál snad všechny srovnávačky které s ním vyšly, a to zdaleka ne jen s německými auty. Doporučoval by jsem, orientovat se víc na "náhrobek" s číslem "205"... tomu totiž, na rozdíl od 206, opravdu: čest jeho památce!... :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nick02"
6. 3. 2009 15:49
Re: 206 Zombie
Nejde o víťazstvá v zrovnávačkách ale o predajné úspechy - na menejnáročných trhoch (a v čase krízy nielen na nich) má toto auto v prípade rozumnej ceny šancu.
Avatar - white label
6. 3. 2009 16:54
Re: 206 Zombie
Prodejní úspěchy rozhodně nespochybňuju, kromě zmíněné líbivosti, mne ale stále nenapadá vážnější argument, nebo důvod, proč nejít do schopnější konkurence. A té je v tomto případě opravdu hodně...
Avatar - gld
6. 3. 2009 22:45
Re: 206 Zombie
dva dôvody prečo ísť do pluska
1. cena
2. dizajn
------------------
viac ma ozaj nenapadá
Avatar - pallas
9. 3. 2009 14:58
Re: 206 Zombie
tak to potom nepoznas zeny >:D u nich sa akekolvek racionalne dovody pri vybere nevyskytuju. Tak ako pri obleceni, ty by si snad dal na seba minisuknu, ked su vonku -10 mrazy?
Kupuju auta stylom: jeee, to je pekne, take cervene - a aky ma pekny kukuc. Aj preto sa tych 206-tiek tolko predalo.
6. 3. 2009 16:44
HESLO - KOUPIT
Fantastická nabídka, ikona subkpmaktní třídy, nejkrásnější karoserie, která svou vizualitou ctí časovou kotvu až k legendární 205. Důležité je, že se aktualizoval vnitřek, zvětšila se přední světla a hlavně, že se zachovalo to, o čem subkompakty mají být - malá auta, přitom vnitřními rozměry velmi uspokojivá. Nafukování subkompaktů, jak jsme toho svědky v posledních pěti letech je sice prvoplánově efektní a přitažlivá cesta, mezi praktiky ovšem cesta do nikam.

Ano, omlazená dvěstěšvestka je velkým silničním plusem, dohoď tam pytle a klimačku a jsi za čtvrt melounu králem každé silniční módní přehlídky na dalších pět let.

BRAVO 206+ :yes:
Rozbalit vlákno
9
6. 3. 2009 17:00
Re: HESLO - KOUPIT
No v celku s tebou souhlasím, ale malou pihou na kráse tohoto auta je motor 1,1. Ale když to tak vemu tak mladé holčině to do města stačí ba co víc bude se ji líbit a to je asi to co dělá výborné prodeje.
Jinak pod tu větu o nafukování bych se i podepsal. :yes:
6. 3. 2009 17:08
Re: HESLO - KOUPIT
Ten motor je malý a auto je také... malé (lehké), takže s tím problém nebude.

Píšeš to přesně - mladá dívka v červeném třídveřáčku... jednička města :-) :yes:
Avatar - white label
6. 3. 2009 17:16
Re: HESLO - KOUPIT
Ano, ale zase naopak normální chlap v něm, může působit trochu "růžově". Ale při půjčení na dovolené to snad projde...
6. 3. 2009 17:19
Re: HESLO - KOUPIT
Pro chlapa nad cca 30 to také není stavěné, je to dokonalé dámské malé auto. Na druhou stranu v přijatelné barvě si v tom mladého kluka umím představit.
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2009 17:20
Re: HESLO - KOUPIT
Co je pro tebe přijatelná barva? Abych věděl, jestli zapadám nebo ne >:D
Avatar - white label
9. 3. 2009 00:18
Re: HESLO - KOUPIT
Předpokládám, že vše kromě červené a všech jejich odstínů ;-)
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:13
Re: HESLO - KOUPIT
No práve-zväčšiť predné svetlá je snáď to najhoršie čo sa pri facelifte môže urobiť. Presná situácia ako u Octavie. Predtým dokonale, ale dokonale vyladené auto teraz vyzerá jak keby mu odtrhli prednú tvár a dali mu z väčšieho auta. A za 250 000, pozri sa koľko dnes stojí Fabia. A tiež si treba uvedomiť, že bezpečnosť je u novej generácie(myslím u každého auta) o kus ďalej, než u 206, čo bol model, ktorý patril len k prvým, ktoré dosahovali štandardy. Vôbec-vo všetkom je 206 dnes už prekonané auto. Viem, že je úžasne ako oproti nemu všetci vyzerajú podstatne staršie, ale ani ona už proste nie je moc dobrou kúpou. Ale-každému nejaké auto zostane v srdciach... Mňa toto auto totiž nikdy ničím nenadchlo.
6. 3. 2009 18:38
Re: HESLO - KOUPIT
Aha, takže u porovnání 206 vs. Grande Punto je "Nafukování subkompaktů, jak jsme toho svědky v posledních pěti letech je sice prvoplánově efektní a přitažlivá cesta, mezi praktiky ovšem cesta do nikam.", zatímco když píšeme o miniautech Fox vs. Panda, tak "Vnitřní šířka vpředu, tedy rozměr rozměrů, činí u Foxe 140 cm (panda 131cm). To vše dělá z Foxe vskutku “malé/velké auto. Venkovní rozměry definují vlastně třídu MINI shora, vždyť délkou karoserie 384 cm by se Fox mohl směle řadit i mezi menší kompakty… Také ve vnější šířce karoserie je Fox premiantem (166 cm) a utíká tak například pandě o 7 centimetrů, což je vlastně rozdíl třídy." (citát z blogu GTI)

Takže podle Tebe co je u subkompaktu špatné, je u třídy mini dobré. Zajímavý názor, který ovšem nesdílím. Buď je pro mě důležitá kompaktnost auta (třeba kvůli parkování a proplétání se městem), nebo preferuji víc místa uvnitř za cenu větších rozměrů. Ani jedno není špatně, ale člověk by měl jaksi vědět, co chce...
6. 3. 2009 18:51
Re: HESLO - KOUPIT
Foxe nikdo nenafukoval (mezigeneračně). Já problém vidím právě v tom mezigeneračním nafukování.
neregistrovaný "jsemlump"
6. 3. 2009 20:03
Focus II 1.8 125 ps
To je kára. Motor, který se do Focusu II u nás nedával. Přesto... ideální kombinace mezi uvadající 1.6 100 ps a 2.0 145 ps... mám jí dát na moje.auto? Focus s tímto motorem tam ještě není... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
6. 3. 2009 20:11
Re: Focus II 1.8 125 ps
Že vahaš. :yes:
Avatar - miromen
7. 3. 2009 11:51
Re: Focus II 1.8 125 ps
Tak co kdy ho tam hodiš?
Avatar - miromen
6. 3. 2009 20:49
ZAJIMAVE
OT: Pry je to hlavni konkurent GOLFU GTI si dělaji srandu ne?
FOCUS RS určitě ale.....

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
7. 3. 2009 12:41
Re: ZAJIMAVE
Proč srandu? Poslední Golf VGTI30Edition měl 230PS, Golf VI GTI má mít v zákl. min. 211PS a 350!Nm, ale má být i čtyřkolka s výkonem podobným Audi S3 (označení R20,neboR20T s logem GTI,nebo bez), tedy někde mezi tvým MeganemRS a Focusem RS. Navíc výkon MRS( 250PS) má pořád blíž k 211PS GTI (na krouťáku naopak MRS ztráci 10 Nm), než k 305PS a 440 Nm! ve FRS!!! Nemluvě o konstrukci motoru - především počtu válců...
Takže je to právě naopak...navíc kvalita auta se přece nerovná jen výkonu, že...
Srovnatelnou konstrukci motoru jako FRS má v koncernu právě představené Audi TT RS a to naopak FRS výkonově jasně překonává (340PS/450Nm), nemluvě o podstatně lepším přenosu výkonu díky 4kolce. Vzhledem k technické příbuznosti TT s A3 a Golfem nebude určitě problém, v případě potřeby trhu, nabídnout variantu Audi RS3, nebo Golf RS (spíš R25T)... A tam by už opravdu srovnání s MRS nebylo na místě...
Avatar - Hory
7. 3. 2009 21:06
OBNOVTE FELICII!
Myslím, že to není vůbec špatný nápad! Mohla by se inspirovat třeba škoda auto a obnovit model Felicia! Felicia+ pro méně majetné, kteří chtějí nové auto! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Octavia.Combi"
9. 3. 2009 18:42
Re: OBNOVTE FELICII!
noo ani to nie je zlý nápad... :-)