Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 206+: Ceny na českém trhu začínají na 214.900,-Kč

Peugeot 206+
Peugeot 206+
Peugeot 206+
Peugeot 206+
31 Fotogalerie
Diskuze (83)
Už tento měsíc startuje prodej modernizovaného Peugeotu 206+. Jediný motor a jediný stupeň výbavy z něj dělají alternativu minivozu 107 a základním verzím modernější dvěstěsedmičky.

Se 6,5 miliony vyrobených aut je Peugeot 206 nejúspěšnějším modelem v historii automobilky. Design od roku 1998 příliš nezestárl, což umožnilo výrobu 10 let bez výrazných změn vzhledu. Modernizovaná verze 206+ má zajistit prodejní úspěchy na následující roky.

Hlavní změnou proti aktuálnímu modelu je příď 206+, která má dynamičtější design a přiblížila vzhled tohoto modelu nejnovějším Peugeotům. Přední světlomety jsou stejně jako u 207 více protažené a zasahují hluboko do boků. S Peugeotem 207 je sjednocený také design předního nárazníku a v masce chladiče se objevuje velké logo automobilky. Zachovány zůstaly dva otvory v pravé části kapoty pod čelním sklem.

Pohled zezadu odhaluje nově tvarovaný zadní nárazník a sportovnější grafiku zadních světel. Zadní mlhové světlo se přestěhovalo z nárazníku do sdružených svítilen. První oficiální snímky také ukazují lesklé víčko palivové nádrže. Tato možnost figuruje už v nabídce současného Peugeotu 206.

Modernizací projde i interiér, který vymění jednoduché oblé tvary konce 90. let za moderní design.

Novou dvěstěšestku Peugeot umisťuje do pomyslného trojúhelníku mezi modely 107, 1007 a 207 – to znamená přesně tam, kde se už nyní nachází 206. Francouzská automobilka má tedy v úmyslu i nadále nabízet hned čtyři kompaktní modely: malý Peugeot 107 je koncipován jako městské auto, 1007 jako stylová záležitost a 207 jako moderní kompaktní hatchback, který dokáže zastat také roli rodinného auta. 206+ nabídne především dobrou užitnou hodnotu za příznivou cenu a vysokou image modelu.

Výroba bude probíhat ve francouzském Mulhouse a hlavním trhem pro 206+ bude Evropa. Na evropském trhu budou na výběr dva benzinové motory – 1,1 l o výkonu 44 kW a 1,4 l s 55 kW. Turbodiesely bude zastupovat 1,4 HDi (50 kW), který se může pochlubit emisemi CO2 pod hranicí 110 g/km.

V České republice se nabídka zužuje na základní benzinový čtyřválec 1,1 l. Jeho 44 kW není velký výkon, ale dvěstěšestka stále nepřekračuje pohotovostní hmotnost 1000 kg, takže dynamika jízdy je lepší než u některých modernějších základních verzí malých aut konkurence.

Základní výbava obsahuje dva čelní airbagy, ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku, posilovač řízení, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, nárazníky, boční lišty, kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie.

Příplatky lze snadno vyjmenovat: klimatizace (+30.000,-Kč), mlhové světlomety (+4.000,-Kč), Rádio RD3 + CD přehrávač + 4 reproduktory + ovládání u volantu (+12.000,-Kč), metalický lak (+9.000,-Kč), boční airbagy (+9.000,-Kč).

Peugeot 206+ na českém trhu
Karoserie3 dv.5 dv.
Zdvihový objem [cm3]11241124
Válce/ventily4/24/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]44/500044/5000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]94/330094/3300
Max. rychlost [km/h]159159
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,116,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,7
Akční cena Urban [Kč]214.900,-229.900,-
Akční cena Urban vč. klima+radia [Kč]236.900,-251.900,-

Vstoupit do diskuze (83)