Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 908 V12 HDi: první testy na trati (video)

Další vítězství Peugeotu ve vytrvalostních závodech má přinést naftový speciál 908 V12 HDi. Automobilka jej minulý týden představila vybraným novinářům.
Zpět na článek
16. 1. 2007 07:35
neregistrovaný "Jogi"
17. 1. 2007 15:28
neregistrovaný "hippo c."
16. 1. 2007 08:09
neregistrovaný "wolff"
16. 1. 2007 10:53
neregistrovaný "FX"
17. 1. 2007 11:51
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 08:41
neregistrovaný "BOBes"
16. 1. 2007 09:22
neregistrovaný "chytrak"
16. 1. 2007 13:35
neregistrovaný "Juan Pervez"
16. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "BOBes"
16. 1. 2007 15:58
neregistrovaný "Beemer"
4. 3. 2007 18:35
anonym
16. 1. 2007 09:59
16. 1. 2007 12:24
anonym
16. 1. 2007 12:54
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 13:41
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2007 13:44
neregistrovaný "vladi"
16. 1. 2007 18:02
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 18:51
neregistrovaný "vladi"
16. 1. 2007 18:58
neregistrovaný "FX"
16. 1. 2007 20:53
16. 1. 2007 22:59
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 07:06
neregistrovaný "vladi"
17. 1. 2007 05:11
17. 1. 2007 09:07
neregistrovaný "Dusio"
17. 1. 2007 11:55
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 14:17
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "Juan Pervez"
16. 1. 2007 16:57
anonym
16. 1. 2007 18:07
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 17:35
neregistrovaný "Whirlwind"
16. 1. 2007 17:46
neregistrovaný "jumpman"
16. 1. 2007 19:37
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 1. 2007 20:26
neregistrovaný "Franta"
17. 1. 2007 11:58
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 17:50
neregistrovaný "Han Solo"
16. 1. 2007 17:55
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 18:52
neregistrovaný "svaja"
16. 1. 2007 20:14
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 23:05
neregistrovaný "svaja"
17. 1. 2007 00:01
anonym
17. 1. 2007 07:40
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 23:06
neregistrovaný "svaja"
17. 1. 2007 21:15
neregistrovaný "Franta"
neregistrovaný "Jogi"
16. 1. 2007 07:35
Peugeot a vytrvalostne ?
To mi nejako nejde dokopy, obavam sa peugeot 24 hodin v kuse nevydrzi :o)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hippo c."
17. 1. 2007 15:28
Re: Peugeot a vytrvalostne ?
kdybysis precet clanek, tak bys vedel, ze ...908 má navázat na Peugeot 905, který v Le Mans vyhrál v letech 1992 a 1993. Vole... >:-[]
neregistrovaný "wolff"
16. 1. 2007 08:09
hmmm
Když to vydržel VW, tak Peugeot to v pohodě vydrží taky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FX"
16. 1. 2007 10:53
Re: hmmm
Co vím, tak VW nejezdí LeMans... :-!
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 11:51
Re: hmmm
wolf myslel asi audi .. co je vlastne wv >:D
neregistrovaný "BOBes"
16. 1. 2007 08:41
VW x PEUGEOT???
Srovnávat spolehlivost Peugeotu a VW??? :yes: :yes: :yes: >:-[] >:D >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Perun
16. 1. 2007 09:05
Re: VW x PEUGEOT???
Ano. Bez diskuze.
neregistrovaný "chytrak"
16. 1. 2007 09:22
Re: VW x PEUGEOT???
Ano. Bez diskuze. Peugeot je výrazně horší. >:D
Avatar - Perun
16. 1. 2007 09:33
Re: VW x PEUGEOT???
Nomen Omen, chytráku ;-)
neregistrovaný "Juan Pervez"
16. 1. 2007 13:35
Re: VW x PEUGEOT???
kruta pravda...je tam rozdil minimalne dvou trid co se tyce kvality. zabozrouti proste neumej tak dobre jak skopcaci. jak jiz bylo receno "Francie jako zeme... je dobra leda tak na invazi..."
neregistrovaný "BOBes"
16. 1. 2007 15:51
Re: VW x PEUGEOT???
Peugeotáci umí design...podle mě proto vůbec ještě existujou...já vím ale min. o třech známých, co se Peugeoutu co nejrychleji zbavovali...V servise byli vaření pečení...A hlavně měli lehčí kapsy!!! Protože i cena dílů je relativně drsná. 8-s
neregistrovaný "Beemer"
16. 1. 2007 15:58
Re: VW x PEUGEOT???
Náhodou víno maj dobrý...
anonym
4. 3. 2007 18:35
Re: VW x PEUGEOT???
Ja osobne mam P306 1,9d, najazdených 310 000 km. Mam ho od 120 tkm. Doteraz sa mi ani raz nepokazilo nikde ma nenechalo visiet. Len udrzba - rozvody, ložiska, kotuce...
V maminej firme jazdila 405D do 610 tkm!!!! - raz sa na nej menilo tesenie pod hlavou. Hovor si co chces, nesuhlasim s tebou. V rodine mame i P206 2,0HDi - 170 tkm bez problemov. S autami Peugeot som na rozdiel od VW velmi spokojny. Prispevky typu "jedna babka povedala..." mam najradsej.
16. 1. 2007 09:59
Peugeot
Tak tady máme po dlouhé době Peugeot,který je podařený po designové stránce >:D >:D >:D >:D ,po technické stránce se teprve uvidí... ;-) P.S.Zase byli němci s Audi první :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
16
anonym
16. 1. 2007 12:24
Re: Peugeot
Čo presne myslíš tým zase? V čom boli ešte Audi prví?
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 12:54
Re: Peugeot
>:D Skus trochu pohladat na nete a mozes referovat - len to skus skratit tak do 1 A4. ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
16. 1. 2007 13:41
Re: Peugeot
Aspoň jednu dvě věci bys mu napsat mohl, ne? Nebo je to problém?
neregistrovaný "vladi"
16. 1. 2007 13:44
Re: Peugeot
Milý jjk, ak myslíš tdi či pohon štyroch kolies, tak sa vyveď z omylu
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 18:02
Re: Peugeot
Ešte že si ma vyviedol. Tuším to bolo Audi ktoré nasadilo 4x4 do rallye a pretekov do vrchu, pri okruhových pretekoch im to dokonca postavili mimo pravidiel kvôli prílišnej dominancii. Tdi - áno, iné auto na LeMans s dieslom? Hliníkový priestorový rám, multitronic (bezstupňová prevodovka), s-tronic (dsg, dvojspojková prevodovka), tlmiče s magneticko-elektrickým regulovateľným účinkom, nízkoobjemový motor s turbom a kompresorom, priamovstrekový motor s turbom. To tak čo mi na prvý krát napadlo, možno sa mýlim, kľudne ma opravte - a prosím hovorme o reálne užitých technológiách, nie čo si niekto v garáži vystrúhal a nikomu neukázal.
neregistrovaný "vladi"
16. 1. 2007 18:51
Re: Peugeot
audi má slogan náskok vďaka technike, čo je pravda. Ale nebol vo všetkom prvý. Neponúkol prvýkrát diesel s priamym vstrekom v aute(Fiat Croma), ani pohon štyroch kolies(Jensen Interceptor FF). Oveľa lepšie však tieto novinky dokázal využiť a spropagovať.
neregistrovaný "FX"
16. 1. 2007 18:58
Re: Peugeot
A kolik se tech Jensenu prodalo? Pokud vim, byla to vlastne kusova vyroba. Zadna seriovka. Taky cena Jensenu byla pomerne vysoka.
Avatar - 125S
16. 1. 2007 20:53
Re: Peugeot
Dokonce i méno vymisleli první (Croma TDi).
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 22:59
Re: Peugeot
Vy uz mate mysliet z makkym i? A to som si myslel ze sme reformny narod :-(
neregistrovaný "vladi"
17. 1. 2007 07:06
Re: Peugeot
To bohužiaľ nie. Taliani použili skratku TDid(turbo diesel injection direct), ale ani tú si nedali patentovať :'-(
17. 1. 2007 05:11
Re: Peugeot
Tak prvni diesel na LeMans to opravdu nebyl.
neregistrovaný "Dusio"
17. 1. 2007 09:07
Re: Peugeot
Hele budu Ti trosku oponovat... S 4x4 mas pravdu ale...

Variator (multitronic) rozhodne neni jejich vynalez, jezdilo to v autech 30 let pred tim nez o tom Audi zaclo vubec uvazovat. Multitronic je skvelej ale nebyl ani prvni a neni ani jedinej (a ani nejlepsi...;o).

Co se tyce DSG, asi Te naseru ale navrh to byl francouzskej a sice kontruktera Andolphe Kégresse...;o). A poprvy to pouzilo Porsche (PDK - Porsche DoppelKupplungs).

Dvojity preplnovani bylo poprvy pouzity u italu a sice na Lancii Delta S4 (skupina B). Nemci to vylepsili o to ze maj kompresor na elektrospojce tudiz kdyz ma turbo dost tlaku, je vypnutej zatimco u Delty bezel naprazdno (ale porad zral urcitej vykon).

V ostatnim uz si nejsem tak jistej ale mam pocit ze s elektronickym podvozkem poprvy laborovali u Lotusu.

O primym vstriku se nehadam nebot nemam dostatek informaci, Mitsu bylo s primym vstrikem pred nima ale pravda je ze nemeli turbo...

Audi je super ve vsech smerech ale i fanousek musi obcas sundat klapky z oci...;o).

Btw. resit u zavodniho Peugeotu kvalitu je myslim trosku zcestny. Francouzi zavodni auta umej a tohle rozhodne nebude vyjimka tj. sazim na vitezstvi.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 11:55
Re: Peugeot
inac fakt je celkom zaujimave ze frantici .. vedia robit zavodaky uz dlho a dobre .... ale ich auta nemaju taky sportovy nadych ... myslim vecsina automobiliek ... hm
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 14:17
Re: Peugeot
Vobec si ma nenasral, prave naopak, vela zaijimavych info, za tvoj prispevok :yes: :yes: . Fanusik audi som, to nezapieram, a tiez netvrdim ze su neviem aky genialni - ale automobilizmu nieco predsa len dali. Multitronic nebol prvy, to suhlasim, no zatial co ostanty vyrobcovia prevazne hlasaju ze máme, audi ze integrujeme a predávame,a tak je to bohuzial s viacerímy technologiami. Magneto-elektrické tlmiče s premenlivými vlastnosťami kovu vnútri predávalo určite prvé audi.
17. 1. 2007 12:42
Re: Peugeot
ja mel pocit ze multitronic, nebo CVT, zavedl nissan...ale nejsem si jist.
neregistrovaný "Juan Pervez"
16. 1. 2007 13:38
Re: Peugeot
kdyz si bracha koupil 206ku tak si o nem kamaradi zacali myslet ze je teplej...
anonym
16. 1. 2007 16:57
sound
Taky chci takovej zvuk ve svym tdi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 18:07
Re: sound
Nechcem ta zklamat, ale takyto zvuk bude dostupny jedine pri modeloch s motormi hdi - za maly poplatok vyrobcovy (v sade chromova koncovka vyfuku + jedno CD) ;-)
neregistrovaný "Whirlwind"
16. 1. 2007 17:35
K věci
Krásně se zde dohadujete který z dvojice VW x Peugeot má "hodnotnější" plasty v interiéru >:D, fakt úsměvný.
Ale ač je to žabožrout, držím mu palce. Protože je to jediná možnost jak klepnout Audi přes prsty. To jejich naparování a rostoucí nadutost lidí v koncern mě již přestává bavit. Konečně přibude R10 nějaký konkurent a věřim že ji i spráská. Když ne pvní rok (což možná ani nemůžem chtít), tak další zcela určitě :-) . Laická veřejnost, která tvoří až na pár procent veškeré obyvatelstvo, si myslí jak je Audi úspěšná sportovní značka. Opak je však pravdou. Jediný úspěch Audi a vlastně celého koncernu byla jen Audi S1. Tam kde byla opravdová konkurence se jim jinak nepodařilo získat pořádný úspěch. A nějak se stává pravidlem že si vybírají právě kategorie, kde není žádná konkurence. Jen s Dakarem si ukrojili velký sousto. Když odešel Nissan, tak si mysleli že jedinýho konkurenta, kterým je Mitsubishi dokážou porazit. A ačkoli je dnes mišák vedle VW polovičním týmem, úspěch jak se zdá získat nedokážou >:D .
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "jumpman"
16. 1. 2007 17:46
Re: K věci
přesně jak řikáš ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 1. 2007 19:37
Re: K věci
Lepší žabožrout(hubenej kluk),než vurstožrout(vana až na zem).
Pro zaslepence i nezávisláky. Frantíci, anebo taloši jsou krom designu vynikající motoráři.Bach ana to. Budu vostrej. 1) Audi není nic jiného, než pseudoprémiovka. Prostě navoněná bída. Asi jako rádobycelebritky v Česku.
2)Velmi podobná (bohužel) je dnes i situace kol BMW,MB, o VW snad ani nemluvě( viz Dakar 07).
Nezapomeňte.Kam vlítne Fanouš, nebo Taloš, je pořádnej průvan.
Vždycky vyhrajou. Přijdou,vidí a vítězí.
3) Bonbónek nakonec. Nikdo nemůže zpochybnit jednoznačnou dominanci v ralye(Citroen), F1(Renault). O co se snaží BMW,Mercedes,Toyota atd....
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 20:26
Re: K věci
Hale kluci neblbněte! Pokud staví třeba Renault závodní speciál F1, nemá to s Cliem NIC SPOLEČNÉHO! Jenom snad to, že to Renault platí (z prodeje toho clia). Stejně je to i s ostatníma značkama...
Pokud budete mít peníze, zkuste si zaplatit školení jízdy od nějaké automobilky. Zkusil jsem Audi, jezdil jsem s RS4 a je to super. Vím, že "školení" dělá i BMW, Opel, ale i Porsche a Ferarri(na to nemám). Potom co odjedete pár kol na skutečném okruhu, bude se Vám měřit čas na setiny, pochopíte, že to v té televizi vypadá úplně jinak... Potom nebudete tak agresivní v těch článcích, a ani na silnici...a budete si vážit každýho,kdo za to umí tahat ikdyž pojede s tím obyčejným cliem.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 11:58
Re: K věci
ach jo niaky mudry :-|
neregistrovaný "Han Solo"
16. 1. 2007 17:50
takze
Peugeot nasadil v rokoch 91,92,93 PEUGEOT 905 a v prvom roku nevyhral nic a 92tom skoncili na 1 a 3tom mieste, a v 93tom na prvych troch miestach bol PEUGEOT. Tento rok ak nebudu mat frantici nejaky problem tak mozu vyhrat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 17:55
začínám plánovat
Začínám plánovat, že se pojedu podívat do toho Le Mans. Možná to bude dobrá palba a asi pořádně vyhecovaná. Audyna vytáhne ty svoje R10, pežouti budou vrčet s 908. Zase se budou strkatr dojčlandi s frantíkama. A je mi vcelku fuk, kdo vyhraje, třeba nějakej jaguár s pořádným osmiválcem s kompresorem. Už kvůli tomu zvuku osmiválce vytočených na 8 tisíc toček a plnej knedlík!!! jo, jo, jo...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "svaja"
16. 1. 2007 18:52
Re: začínám plánovat
vubec nemas spatny napad muzu ject s tebou??? apropo zapomnel jsi na italy i ty muzou prekvapid
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 20:14
Re: začínám plánovat
Viděl jsem na Nurburgringu testování R10. Jezdila fantastický časy. Ale ten zvuk motoru, mno nějak jsem si na to nezvykl. Točivý moment ohromný, zrychlení super, ale ten zvuk, hrůza. Jak LIAZ Turbo. (jezdili s tim u nás popeláři, chyběla jen blikačka). A ten pežout bude to samý, protože vysokoobjemový diesel bude točit do 3 tisíc. Po testu R10 tam vlítli jaguáři a feraristi...a já řval s nima! Hale vytočenej jaguár v Mercedes aréně, jo, to je pro mě nejhezčí symfonie, ikdyž uznávám, že jsem naprosto praštěnej. Ale raduju se z toho. Takže valím do Le Mans, budu fotit canonem s teletem, a přemýšlím, jak si to budu nahrávat...
Jinak ty audyny mám rád, v quattru a dieslu na ně nedám dopustit. A pežouty HáDéÝ vydržim taky. Ale na okruh bych je nepouštěl. Kvůli tomu zvuku. Žejo
neregistrovaný "svaja"
16. 1. 2007 23:05
Re: začínám plánovat
a ja muzu vzit panasonika Fz50 umi nahravat a mam udela rizky kdy vyrazime??? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
anonym
17. 1. 2007 00:01
Re: začínám plánovat
Co to plácáš? Velký kulový si slyšel. Ty motory (R10 a 908) nezněj ani trochu jako běžný diesly.
neregistrovaný "Franta"
17. 1. 2007 07:40
Re: začínám plánovat
hale, R10 točej do tří tisíc, rámus velikej, ale jinej... Znovu říkám, ty auta jsou rychlý, jsou super, ale ten zvuk... Jinak nemám problém. A 908 jsem pochopitelně neslyšel.
neregistrovaný "svaja"
16. 1. 2007 23:06
začínám plánovat
myslel jsem mamu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Franta"
17. 1. 2007 21:15
Re: začínám plánovat
By tě máma samotnýho nepustila? Nevadí, vem mámu, řízky a tu svoji kolobrndu a valíme na Le Mans!