Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: La Tribune: Citroën C6 ani Peugeot 607 nedostanou nástupce

Francouzský deník La Tribune zveřejnil v pondělním vydání zprávu o záměru automobilek skupiny PSA nevyrábět další generace velkých modelů vyšší střední třídy. Podobně je na tom také Renault.
Zpět na článek
1. 9. 2009 02:33
1. 9. 2009 06:31
1. 9. 2009 14:04
2. 9. 2009 07:38
3. 9. 2009 11:03
1. 9. 2009 07:29
1. 9. 2009 09:05
1. 9. 2009 09:11
1. 9. 2009 09:13
1. 9. 2009 09:50
1. 9. 2009 10:14
1. 9. 2009 10:19
1. 9. 2009 10:24
1. 9. 2009 11:03
1. 9. 2009 09:52
1. 9. 2009 10:17
1. 9. 2009 10:28
1. 9. 2009 10:54
1. 9. 2009 11:10
1. 9. 2009 11:17
1. 9. 2009 12:10
1. 9. 2009 14:32
2. 9. 2009 09:33
2. 9. 2009 12:20
1. 9. 2009 16:26
2. 9. 2009 09:30
1. 9. 2009 10:20
1. 9. 2009 10:55
1. 9. 2009 13:50
1. 9. 2009 14:00
1. 9. 2009 14:34
1. 9. 2009 14:47
1. 9. 2009 21:00
1. 9. 2009 09:44
1. 9. 2009 09:53
1. 9. 2009 09:58
1. 9. 2009 10:52
1. 9. 2009 14:38
1. 9. 2009 10:01
1. 9. 2009 10:46
1. 9. 2009 11:08
1. 9. 2009 10:06
1. 9. 2009 10:17
1. 9. 2009 10:19
1. 9. 2009 10:17
1. 9. 2009 10:17
1. 9. 2009 10:19
1. 9. 2009 10:21
1. 9. 2009 13:52
1. 9. 2009 10:36
1. 9. 2009 11:08
1. 9. 2009 11:19
1. 9. 2009 11:32
1. 9. 2009 11:49
1. 9. 2009 14:40
1. 9. 2009 14:18
1. 9. 2009 10:36
1. 9. 2009 05:57
neregistrovaný "RayBan"
1. 9. 2009 07:41
1. 9. 2009 08:59
neregistrovaný "Donovan"
1. 9. 2009 11:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 11:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 12:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 13:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 13:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 15:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 20:31
1. 9. 2009 20:54
1. 9. 2009 23:00
neregistrovaný "STI"
20. 9. 2009 21:18
neregistrovaný "soukon"
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2009 00:45
To je ale škodeaux
U Citroenu to chápu, i když mě to mrzí, ale u Peugeota ne. 607ka se prodávala docela stabilně a ne málo, když to byl nový model.
Rozbalit vlákno
60
1. 9. 2009 02:33
Re: čistka
Čistí se trh a "každej" se vrací tam, kde je jeho místo. Přirozený vývoj i díky krizi. Slabší kusy padnou a vyšší střední a vyšší budou dělat ti, co jim to označení náleží a můžou si ho dovolit.
1. 9. 2009 06:31
Re: čistka
...nejsi v EU parlamentu za zeleny? Podobnou snusku kydu, co jsi napsal v prvni vete muze dat jen nekdo z nich.

Kde je tvoje misto?
1. 9. 2009 14:04
Re: čistka
Moje místo je tam, kde se mi daří a co umim. Pokud budu dělat něco, kde se mi nedaří, tak to nedělám. Co je na tom nepochopení? Stejný je to i s pekárnama, kde taky nebudeš dělat chleba, když ho nikdo nekoupí a můžeš mít historii, jakou chceš.
2. 9. 2009 07:38
Re: čistka
Tohle je pochopitelny. Kdyz neco nejde tak to delat nebudu, ale je nesmysl tvrdit, ze k PSA limuziny nepatri.
3. 9. 2009 11:03
Re: čistka
podla mňa by Citroenu nastupca c6ky pomohol dotvoriť image DSkových modelov.Peugeot 607 bol krok vedla ,to auto malo podvozok stary jak svet a predajnosť minimálna. Naopak C6 sice tiež nieje moc predávaná,ale to auto má niečo doseba
Avatar - T613
1. 9. 2009 07:29
Re: čistka
už bys měl přestat držet tu dietu. leze ti to na mozek
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 09:05
Re: čistka
Tak zrovna Peugeot ale historicky patří do vyšších segmentů. Prvním jeho miniautem byla až 104. U Citroënu je to trochu jinak. Podle tvé logiky by se asi Audi mělo vrátit k dvoutaktům...
Avatar - marek.g
1. 9. 2009 09:11
Re: čistka
A Lamborghini by mělo přestat dělat supersporty a zase se věnovat pouze a jen traktorům >:-[]
Avatar - T613
1. 9. 2009 09:13
Re: čistka
však on nám to politicky vysvětlí. Ta sója s ním dělá divy
1. 9. 2009 09:50
Re: čistka
když Citróni nejsou schopni znova jako před lety něco pořádně okopčit od pořádného vwýrobce, tak nemají právo žít!

>:-[]
Avatar - marek.g
1. 9. 2009 10:14
Re: čistka
takže řešením pro PSA je "přebouchat" Phaetona >:-[]
1. 9. 2009 10:19
Re: čistka
já bych rovnou odkoupil celou linku, než jí zdědí Seat >:-[]
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 11:03
Re: čistka
Spíš VW Čajna, ale ironií osudu, v kontextu tohoto článku, je, že Phaeton na rozdíl od zmíněných Francouzů nástupce dostane. ;-)
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2009 13:36
Re: čistka
607 ho mela taky dostat
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 09:52
Re: čistka
Řekl bych, že jste si to trochu překroutili, sdělení je sice navtechovsky drsnější, ale vystihující situaci. ;-)
1. 9. 2009 10:17
Re: čistka
Sdeleni neni drsnejsi ale jen proste blbe ... to ze to francouzska particka uz peknou radku let neumela delat je jina - C6ky je skoda :'-(
1. 9. 2009 10:28
Re: čistka
dělat to podle mně celkem uměla, v tom problém nebyl, neuměla to spíš prodat :-!
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 10:54
Re: čistka
Opravdu myslíš, že taková 607 se vyrovnala éčku nebo pětce?
1. 9. 2009 11:10
Re: čistka
To záleží na úhlu pohledu. V luxusu třeba ne, v kvalitě možná taky ne. Vypadala ale líp než minimálně jeden z nich. A, opravte mě, jestli se pletu, stála taky o něco míň, ne?
1. 9. 2009 11:17
Re: čistka
Opravdu myslíš že právě Ečku a Pětce měla konkurovat? Já myslím že ne. Bylo to prostě velké auto pro někoho kdo na prémii nedosáhne a střední třída mu nestačí. Asi však tahle kategorii kupců vymřela či co >:-[]
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 12:10
Re: čistka
To je, jako bys říkal, že laguna nebo mazda 6 nejsou konkurencí pro céčko nebo a4 jen proto, že jsou levnější. Jde o třídy, 607 byla postavena jako vyšší střední tedy musela soupeřit s jejími zástupci. Že v této třídě převážila premie je právě to, o čem je v tomto článku řeč, prostě koncept velkého auta bez premiových kvalit ve vyšší střední přestal fungovat.
1. 9. 2009 14:32
Re: čistka
Ak máš image, niet čo riešiť, ak image chýba...
Najmä v dnešnej dobe vrážať penaze do triedy, ktorá nie je pre značku primárne zisková, je vyhadzovaním peňazí. A na výrobu auta za účelom "budovania image" treba mať v kešeni riadny balík "zbytočných" peňazí. Takže tento krok PSA je logický a pochopiteľný, aj ked mne osobne je C6 ľúto, považujem ho ani nie tak za dokonalé, ako za výnimočné auto, jedna z najkrajších ozdôb ciest.
vyššia stredná je už sama osebe prémiovou triedou, a popri MB, BMW a Audi budú všetci ostatní vždy hrať len druhé husle, nech by ich modely boli sebelepšie a krajšie...
Avatar - Dinar
2. 9. 2009 09:33
Re: čistka
Mě se C6 taky líbí, kolem jedné pravidelně jezdím, a je to sice trochu mimo, ale pořád mi připadá, že kdyby nějak podobně vypadal nástupce někdejší T613, mohla tu Tatra ještě být. Jinak, to auto jízdně na konkurenci nestačí, byť tu jedna teta tvrdí opak, a ten vnitřek to je bída. S ostatním souhlas. ;-)
2. 9. 2009 12:20
Re: čistka
Podobne ako zvonka, aj vo vnútri C6, to je iný svet, vlastný, bez záujmu o to, čo produkujú ostatní. Musím ale uznať, že je už morálne hodne zastaralý, to bez debaty.
Čo sa jazdy týka, nemyslím, že je dobré C6 porovnávať, opäť je to svet sám pre seba. Plávajúci koráb, nie dokonalý atlét schopný pokoriť aj mmnohé športiaky. Podľa mňa, ak zas nastane lepšia éra pre automobilizmus, nástupca C6 opäť príde. Opäť jedinečný, nekonvenčný, pre niekoho možno divný, či nie práve dokonalý, ale práve zase veľký Citroen.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2009 17:30
Re: čistka
Zdá se, že ta vaše teta se VYZNÁ...

[odkaz]

... lépe než vy :-)
PS: V česku to ta vaše teta "konzultovala" s p. Tomáš(em) Pudil(em) a ohledně hodnocení techniky C6 se (naprosto) SHODUJE s p. Vaculík(em), ale možná máte VĚTŠÍ (teoretické i praktické) zkušenosti a znalosti, než oni.. ;-)
PPS: .. všichni DOHROMADY :-)
1. 9. 2009 16:26
Re: čistka
ok, možná jsem se nevyjádřil přesně. Oni podle mně lovili v dolní části budgetu kterou plánoval kupec utratit za káru. Jak říkáš, tento koncept nejspíš skutečně přestal fungovat, zejména když střední třída značně povyrostla.
1. 9. 2009 10:20
Re: čistka
Myslim, ze zrovna pan Navtech obhajobu nepotrebuje.

Navic vety typu "kazdej se vraci tam, kde je jeho misto" jsou nesmysly historickeho razu.

Pravdu nema a bohuzel u nej nejde ani o ironii.
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 10:55
Re: čistka
Myslím, že to zbytečně prožíváte.
1. 9. 2009 13:50
Re: čistka
Mrzi me prohlaseni tohoto typu, zajiste se shodneme, ze kdyby neco podobneho provedlo BMW, nebo Audi, byla by to podstatne vetsi rana. Presto modely C6, P607 nebo Vel Satis doplnovaly nabidku vyssi stredni. Navic odkaz na historii je vice nez jasny.
Spis nez problem trhu ale vidim postupne zvetsovani modelu stredni tridy, ktere dnes uz bezne presahuji dimenze vyssi stredni zpred 10-ti let. Posledni mohykan je tak P407, ktery po predstaveni nastupce zajiste preleze magickou hranici 4,7m a plne tak nahradi P607.
1. 9. 2009 14:00
Re: čistka
Historicky ano, ale vzhledem k tomu, že se mu na trhu s velkejma autama nedaří, tak se bude věnovat tomu, kde mu to jde. U Audi to evidentně funguje, tak proč by se mělo někam vracet?
1. 9. 2009 14:34
Re: čistka
Myslím, že máš pravdu a tentoraz sa nejdem s Tebou hádať; iba si to zle vyjadril. Inu rýpať sa do hodnoty značky a jej historického poslania, to je ako rýpať prstom do sršnieho hniezda...
1. 9. 2009 14:47
Re: čistka
Já nikde nepsal o podobných frázích, že by měl jít Tonino dělat traktory, nebo Audi přestat dělat A6. To jsou dedukce jiných. Každý bude dělat to, co mu jde a ne se zbytečně cpát někam, kde na to nemá. Ani image ani prachy a ani kupce.
1. 9. 2009 21:00
Re: čistka
Tak pokiaľ myslíš iba to IPK (image, prachy a kupci), tak je to vpohode. Pretože schopnosti vytvoriť dielo na kolesách by sa Francúzom upierali iba ťažko. ;-)
1. 9. 2009 09:44
Re: čistka
Přesně :yes: Zde je dokonalý důkaz, že "krize" je i k něčemu dobrá. Jsou automobilky, co s odřenejma ušima vyrábí vyšší střední... a jsou automobilky u nichž ve vyšší střední teprve začíná pořádnej rajc. Přitom ve statisícových sériích. Tak nač ty křeče, když konkurovat vlastně ani není možné... Síla německého prémiového triumvirátu spolu s legendou jaguarem a tvrdě na sobě pracujícím Volvem je drtící.

Bohužel se to v budoucnu odrazí v image. Tedy dojde ještě více z polarizaci na ty "velké" a na ty "normální".

Závěrem snad jen... Peugeota je trochu škoda, byl to solidní koráb silnic.
1. 9. 2009 09:53
Re: čistka
Já bych se jen nechtěl dožít světa podle filmu Demolition Man, kam to tak trochu spěje. Všichni budeme chodit do té nejlepší, jediné restaurace a budeme jezdit tou nejlepší, jedinou značkou aut. Francouzi sice nebyli dokonalí, ale byli svoji.
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 09:58
Re: čistka
Taky bych řekl, škoda každého, alespoň pro samotnou možnost většího výběru, na druhé straně, raději se dočkám konce některých, způsobený normálním působením trhu, než abych výskal nad nějakým, francouzským státem dotovaným, velkým Citroenem, vyráběným jen proto, že francouzský prezident musí mít francouzské auto.
1. 9. 2009 10:52
Re: čistka
Tak to jistě souhlas, to radši ať se věnují MPVéčkům.
1. 9. 2009 14:38
Re: čistka
Na tomto príklade vidno, ako sa časom môže meniť profil značky. Ako som už písal, výnimočnosti označovanejako C6 mi je trochu ľúto, na druhú stranu vyvíjať a vyrábať to, čo je žiadané, stabilizuje značku, a nebudeme o nej písať len v čase minulom, pretože padla kvôli portfóliu neprispôsobenému trhu ale historickým koreňom...
1. 9. 2009 10:01
Re: čistka
Jistě, v tom s tebou souhlasím. Na druhé straně je to opravdu tak, že tlaku tradičních prémiových výrobců se zejména ve velkých segmentech velmi těžko čelí.

Idea být mainstreamovým výrobcem a pokrývat i luxusní segmenty dáva zabrat i takovému gigantu jakým je VW (Phaeton), ve Francii je to zadání jaksi z podstaty národa - rovnost volnost bratrství, však to znáš... jenže holt, i tamní elita dnes prohání po tamních dálnicích pětky a éčka a sedmičky a eska...
1. 9. 2009 10:46
Re: čistka
Jen si říkám jestli francouzi nestáhli kalhoty moc brzo před brodem. Přece jenom Renault třeba mohl využít potenciálu Nissanu-Infiniti a i PSA patří meze největší výrobce světa, tak alespoň jeden model. Ale chápu, že je recese a mají teď větší starosti než je výroba pro ně okrajového velkého modelu.
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2009 10:06
Re: čistka
Ono se musi začít od kvality a až budou francouzské automobilky výhlášené kvalitou tak si můžou něco dovolovat výš. To bude platit i pro Hyundai a pod. Fiat si nemůže dovolit ani auto typu 407ky. Prémie se nevyrábí, ona se tvoří. Lexus se postavil taky na základě kvality Toyoty.
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 10:17
Re: čistka
:yes: jen nutno dodat, že slovo kvalita (kvality)je míňeno v širším kontextu, nejen jako spolehlivost.
1. 9. 2009 10:19
Re: čistka
:-) Bomba, ve stejnej okamžik, stejná myšlénka... :-)
1. 9. 2009 10:17
Re: čistka
Ano ano. Přitom pod pojmem kvalita musíme rozumět jaksi termín širšíhio významu - tedy spolehlivost, výdrž, jízdní vlastnosti, kvalita materiálů, kvalita servisů, prostě všechno to, co dělá zákazníka a uživatele spokojeným.
1. 9. 2009 10:19
Re: čistka
Kvalita servisu - to predevsim v ceskych hajich ma teprve ten poradny smrnc ;-\
1. 9. 2009 10:21
Re: čistka
Jo, někdo je lepší, někdo holt horší, je to věčnej boj...
1. 9. 2009 13:52
Re: čistka
Rozptyl kvality servisu je u nas bohuzel tristni...
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2009 10:36
Re: čistka
Přesně, to jsou ty drobnosti, jak třeba zaklapne přihrádka u spolujezdce a jak funguje páčka od blinkru.
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2009 11:19
Re: čistka
To je divné, že se s tebou dá bavit o autech, ale o značkách ne.
1. 9. 2009 14:40
Re: čistka
A ešte olízať plasty... >:D

Ale nie, to iba rýpem... ;-)
1. 9. 2009 14:18
Re: čistka
Škoda je každýho modelu, ale trh s autama není žádný sociální ústav s nostalgickejma myšlenkama, jak by si zde spousty lidí přálo. Pravda je, že ta pestrost v nabídce se neustále zmenšuje, ale tak je to se vším.

To je podobný, jako bych měl plakat, že končí Sky europe, nebo že velký korporace kupujou ty menší.
Avatar - woody-alien
1. 9. 2009 22:23
Re: čistka
To máš pravdu, na druhou stranu mi připadá, že někdo vyleze s nějakým UltraCityActivity vehiklem a už je novej segment a všichni do toho bušej, novej model a hned...

Tak nevím jestli o to vážně někdo stojí...to bych radši zavíral oči při střetnutí s protijedoucím VelSatisem.

Mimochodem, v Děčíně stabilně jezděj DVA VelSatisy. Neuvěřitelná shoda... ;-)
Avatar - Ham.
1. 9. 2009 10:36
Re: čistka
... a můžou si ho dovolit... a mají dostatečný technický potenciál aby uspěli v konkurenci.
Avatar - euro89
1. 9. 2009 01:06
osudová chyba...:-(
Tak už nám zmizela (ať už ůplně, nebo jen z Evropského trhu) Omega, Camry, Sigma, Xedos, Maxima, Scorpio, letos byl ukončen Thesis a zatím není v plánu nástupce, nástupce AR 166 se taky o rok odkládá a teď by měli zmizet ještě velký francouzi? Co pak bude ve vyšší střední jezdit??? samá hnusná A6 nebo E-klasse, který jsou na zblití :no: :no: 5er je si hezká, ale dnes už taky moc tuctová... nový Volva maj podle mě takovej "ženskej" design, takže jediný atraktivní rozvížení vod ve vyšší střední bude představovat XF, 9-5, GS a CTS - to věru neni moc velký výběr :'-(
Rozbalit vlákno
11
1. 9. 2009 01:22
Re: osudová chyba...:-(
vynechal jsi vel satis
1. 9. 2009 02:29
Re: osudová chyba...:-(
Nojo, už tu zůstanou jen ty "hnusný", co ti dělaj škraloupy na cejchách a pak ráno u Agipu roníš slzy při tankování za dvě kila do nádrže na 90 litrů u obstarožního báwa.
neregistrovaný "RayBan"
1. 9. 2009 05:57
Re: osudová chyba...:-(
Do BMW za dvě kila se tankuje zásadně v noci, víc to táhne odspodu ;-)
Avatar - marek.g
1. 9. 2009 06:38
Re: osudová chyba...:-(
už nudíš s tím posuzováním lidí podle peněženky :-!
1. 9. 2009 10:07
Re: osudová chyba...:-(
neřest milionářů :-! >:-[]
Avatar - marek.g
1. 9. 2009 10:17
Re: osudová chyba...:-(
:yes: :-! >:-[]
Avatar - euro89
1. 9. 2009 12:39
Re: osudová chyba...:-(
nech ho, chudáka... mám pro psychicky nemocný lidi pochopení, takže to nijak nekomentuji a nechám ho, ať si tu vyleje srdce... doma ho určitě nikdo neposlouchá, tak se chce o své názory podělit aspoň virtuálně prostřednictvím internetu... >:D
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2009 08:28
Re: osudová chyba...:-(
Popisujete vlastní zkušenost? :-|
1. 9. 2009 10:44
Re: osudová chyba...:-(
sakra za "dvě kila" ojro se me tam ty pohonne slozky ani nevejdou 8-s , to bych potreboval jeste tak 5-6 dvacelitrovejch kanistru nebo dalsi 2-3 poradne nadrze na plyn, ale pravda kufr mam nato velkej, jen by to pak vypadalo jako A6avant pro Sileneho Maxe >:D
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 09:06
Re: osudová chyba...:-(
Píše se "VěRU" >:D
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2009 13:23
Re: osudová chyba...:-(
nezapomen ze nejde jen o design, ale mne se A6 a volva hodne libi...ale nemohli cekat ze C6 bude prodeji konkurovat audi apod., o vel satisu ani nemluvim...a Avantime? no comment
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2009 07:41
Od spod
Tyhle auta jsou vytlačeny svými bývalými menšími modely. Mondeo je větší než kdysi scorpio apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
1. 9. 2009 08:59
snad jen dočasně
Peugeot 607 byla ve svý době nádherná loď a dodnes si zachovává kus své atraktivity, je škoda, že tady Peugeot vyklízí pole. Navíc s autem ve stylu CLS by měl určitě šanci uspět. Věřím, že až bude příznivější doba, Peugeot tohle svoje rozhodnutí přehodnotí. Vždyť už nám toho mezi velkými sedany kromě nudných němců fakt moc nezbývá.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2009 09:02
A jak pak dál
V kontextu této zprávy jsem zvědav, jestli se u Citroenu budou dále držet myšlenky kompletní řady DS..... ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
1. 9. 2009 09:39
Re: A jak pak dál
Já bych řekl, že to tam zapadá, vrcholem produkce bude nějaké DS odvozené od C5, pro C6 pak už není místo. ;-)
1. 9. 2009 10:13
Re: A jak pak dál
Ano, jako vrchol "místo" C6 DS verze C5. Ale spíše jsem měl na mysli, zdali v tomto kontextu "udrží" verzi DS od "všech" modelů a nebo zdali DS "zůstane" pouze u těch vyšších pater nabídky.
1. 9. 2009 14:45
Re: A jak pak dál
Aby sa po čase ešte nestalo, že po konci "veľkých" áut vznikne na spodku ponuky nová "mini" trieda. Všetky autá až nenormálne rastú, ak si spomeniem na prvú Vectru s dĺžkou pod 4,4 metra a to je stredná trieda, a porovnám ho povedzme s novým Fluence, ktorý má cez 4,6 metra a je to vraj o triedu menšie auto, rast je viac ako zrejmý. Päťmetrová hranica bude čoskoro mierou strednej triedy, s tým je už problém normálne zaparkovať, takže pozornosti smerom k menším autám sa niet čo diviť.
1. 9. 2009 10:55
Všeho dočasu
Jsem docela velký fanda velkých francouzských aut, ale neberu tuhle zprávu nijak tragicky. Proč?

1) Připomeňme si, že u Peugeotu i Citroënu už se dřív stávalo, že mezi jednotlivými velkými modely byly časové "mezery": 605 nenásledovala hned po ukončení výroby krásné Pininfarinovy 604 a vlajkovou loď tak chvíli "suplovala" 505 s motorem V6. Totéž platí pro Citroën: mezi XM a C6 bylo taky několik let "prázdno" resp. "jen" C5. Pevně věřím, že po překonání krize se Francouzi nebo alespoň Citroën do tohoto segmentu zase vrátí (totéž platí i pro Lancii a Alfu Romeo).

2) Dá se předpokládat, že díky prozatimní neexistenci nástupce poběží výroba C6 poměrně dlouho, alespoň tak dlouho jako 607. Ostatně proč ne, většina techniky je sdílená s C5. A čím víc se C6 vyrobí, tím víc jich pak bude k mání jako ojetých na trhu. Tak si třeba za pár let udělám radost... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
1. 9. 2009 10:58
Re: Všeho dočasu
taky je otázkou co je na tom článku pravdy ..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 11:32
Avantime...
Jako futuristu a příznivce velkých francouzských aut mě to sice mrzí, ale nepřekvapuje. I přesto, že mají jedinečné charisma a duši, nemají prestižní znáček... a mnozí jim dnes vyčítají (kromě C6) menší sofistikovanost a absenci technických vychytávek...

P.S.: Avantime v anketě, koukám, nešetříte >:D Jen osm soukmenovců...
Rozbalit vlákno
16
1. 9. 2009 11:39
Re: Avantime...
Sorry... Podle mého je velká škoda všech čtyř zmiňovaných, ale úplně s jistotou jsem dal C6. Přece jen řada DS / ID - CX - XM - C6 je jedinečná a všechna ta auta měla a pořád mají úžasné charisma, jasnou designovou i technologickou návaznost a jedinečnou techniku.

C6 bych pořád favorizoval před kterýmkoliv německým nebo japonským konkurentem, snad jen nad Volvem, Cadillacem a novým Saabem 9-5 bych váhal, a to hlavně kvůli silnějším benzínovým motorům...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 11:46
Re: Avantime...
Musím říct, že C6 je z nich nejvyspělejší a disponuje nejvíce technickými inovacemi :yes: A myslím, že se lidem líbí nejvíce i po stánce designu.

Naprosto mě uchvátil design u dvojice Avantime a Vel Satis. Nekomentuji jejich techniku a sofistikovanost, ale estetické ztvárnění... kombinace francouzského šarmu a futurismu z pera mistra Patricka le Quémenta.
Má největší srdeční záležitost v oblasti motorismu. Design přesně podle mých představ...
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 12:24
Re: Avantime...
Když C6 je elegantní, extravagantní... AUTO s čistou linií. Avantime vypadá, že si designéři chtěli hrát, a mixovali všechno možné až z toho vznikla velká hračka. Jako modýlek zajímavá kuriozita, jako auto co stálo ve své době víc než mega (!) neobhajitelný. Ne že C6 býval levnější, ale je to nízká avantgardní limuzína, a ta své kupce najde. Avantime dodnes neumím zařadit - kupé po steroidech? snaha zesměšnit MPV? Není ani sportovní, ani luxusní, ani stylový, je jen divný...
Byl bych hlasoval pro 608, co jsem viděl skici, tak to auto snad mělo vzít to nejlepší z 607 a 407 (geniální záď) a zbavit ho těžkopádnosti a nevýraznosti 607.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 12:35
Re: Avantime...
Avantime je o designu. O jinakosti. Myslím, že se Renaultu povedlo postavit idální vůz pro designéry, módní návrháře a všemožné umělce paušálně :yes: A cena? Cena za exklusivitu. Po stránce designu je to prakticky sériově vyráběný koncepční vůz.

Všichni zapomínáme na jednu věc - automobilky nás neustále krmí svými studiemi, u kterých jen slibují, slibují a slibují. Renault šel rovnou k věci. Zkrátka, důkaz místo slibů :yes:
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2009 12:50
Re: Avantime...
Škoda, že to ti umělci a designéři nepochopili.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 13:18
Re: Avantime...
Avantime skvěle vystihuje tohle:

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2009 15:54
Re: Avantime...
Jenže Jean-Paul Gaultier je jen jeden.. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2009 15:58
Re: Avantime...
PS. spíš tohle [odkaz] >:-[]
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 12:52
Re: Avantime...
Pokud chci takové auto (nové), je tady Fiat 500, Lancia Ypsilon, Kia Soul, bude Citroen DS3... Být Avantime této velikosti (např jako Mégane), mohl dopadnout lépe. Koneckonců Mégane 3dv. si z Avantimu vzal hodně designových prvků a prodejně problém neměl.
Kdo kupuje auto za mega nebo s délkou přes nějakých 4,8 metru, chce pořádné slušně vypadající auto a ne nějakou hravou kreaci.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 13:19
Re: Avantime...
Ano, malým stylovkám se na trhu daří lépe, než velkým... a jsou obecně populárnější.
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 14:57
Re: Avantime...
Problém je v tom, že ten tvůj imaginární umělec na to auto buď nebude mít, nebo to už bude "celebrita" a bude se vozit jinýma autama.
A v menším měřítku to platí i pro PSA - pro ty jejich auta není dost zákazníků. I Opelu se stalo to samé a už dvakrát (Senator, Omega). Řeší to trochu paradoxně, že teď do vyšší střední nenápadně směřuje Insignii a kvůli tomu posunuje menší modely taky nahoru.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2009 15:04
Re: Avantime...
Tovární logo byla také jedna z nevýhod...

... ale na Tvém příspěvku něco bude.
Avatar - Ricardo
1. 9. 2009 15:30
Re: Avantime...
Vypadat třeba Mercedes B jako Avantime, tak by mu to asi moc nepomohlo >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2009 15:38
Re: Avantime...
Avantime by s konvenčnějšími světly vzadu a druhým párem dveří na delším rozvoru bylo zajímavé MPV. Takhle je to, vzadu dadaistický paskvil a vepředu to převzal Espace. To auto je prostě už od počátku velký omyl.
1. 9. 2009 21:05
Re: Avantime...
Tak tým by som si až taký istý nebol. Prvotná myšlienka iste bola spôsobiť rozruch a upozorniť na značku, čo sa podarilo dokonale. Renault bol jediným, kto fantáziu tvorcu preniesol do reality bez akejkoľvek racionalizácie či "normalizácie". Iste, to auto bolo takmer nepredajné, ale to je zase pesnička o inom.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2009 15:29
Re: Avantime...
Problém Avantimu dobře vystihl Ricardo. Za hravý auto prostě lidi tolik nedaj, a když, není jich mnoho (dost). A pokud už jsou zajištění, tak kupují auto - hračku, jiného charakteru.
Co se týká zařazení, s tím problém nemám. Pro mě je to auto výjmečné, auto na léto a k vodě nic míň, ale ani nic víc.
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2009 13:55
skoda, ale dalo se to cekat...
proc se divite C6? je to skoda ale pokud se neprodava (coz se dalo cekat), tak neni na vyber, moc lidi si netroufne koupit neco takovyho (nebo si troufne na znamejsi, ,,lepsi" znacku...), u vel satisu se to taky dalo cekat, avantime byl predurcen k neuspechu, vypada opravdu zajimave, ale kdo by si ho koupil...ale s tou 607 me to opravdu nastvalo, zvlast, kdyz uz byl nastupce na ceste...
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2009 20:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
1. 9. 2009 20:54
Re: avantime
máš pravdu! všichni v Renaultu páchají sebevraždu, protože se právě dozvěděli, že objekt21 si nechce koupit ojetinu! >:-[]
neregistrovaný "STI"
1. 9. 2009 23:00
Dalo se to čekat.
Dalo se čekat že Německá konkurence přejde postupně defakto k monopolu.Značky jako jsou BMW,Mercedes Benz,Audi jsou přece jen nad možnosti Francouzů.Jediná značka která dokáže celkem slušně konkurovat téhle silné trojce je Volvo.Angličané se o to sice pokoušejí ale snad každý kdo má na auto od 1 mil si půjde mnohem raději koupit v dané třídě Německé auto.Prostě značky jako jsou Citroen,Peugeot,Renault,Jaguar,Lancia postupně předtanou montovat auta dané třídy a Jaguar dříve nebo později krachne.Něco jiného je USA tam mají Cadillac a Lincon které tam mají dobré jméno plus tam je dobře zaběhnut Lexus,Acura a Infiniti.První z velkých hráčů kdo pochopil že v luxusním segmentu nemá cenu bojovat byl Ford který přestal montovat dříve úspěšné Scorpio a soustředi se jen na střední třídu.Stejně jako to brzo udělá VW.Oba mají premiové značky v podobě Volva a Audi.Na druhou stranu je velká škoda že značky jako Lancia a Citroen nebudou montovat luxusní auta díky tomu že jejich auta byla jiná a hlavně nezapomenutelná po vzhledové stránce.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
2. 9. 2009 09:38
Re: Dalo se to čekat.
Jo, jen s tím Jagem bych úplně nesouhlasil, XF je v zásadě povedené auto a své místo si najde, jistě jich nebude jezdit tolik co A6tek, ale díky zbytkům image si urve určitě větší kus trhu než např. "umělé" značky (z hlediska evrop. trhu) jako Lexus nebo Infiniti.
Avatar - iudex
2. 9. 2009 11:02
Re: Dalo se to čekat.
Jaguaru to prajem, XF je nazivo úzasné; stojac vedla E klasse vsetky pohlady isli k Jagu.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2009 17:36
Re: Dalo se to čekat.
TAKÉ bych se (raději) dívala na Jaguar XF či novou E-Klasse (hlavně cupku, ta je MOC povedená), ale myslím že NEJvíce se asi budeme dívat na Audi A6 ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2009 17:34
Re: Dalo se to čekat.
... ale tady jste to TREFIL ...
... NErozhoduje (reálná) KVALiTA, ale "představy" o ní
(i kdyby třeba ten Lexus či Jaguar udělali 2x LEPŠí auto, tak se jich prodá stejně MÉNĚ než ... ;-\
Avatar - Sosa
14. 9. 2009 08:55
a co chudak sarkozy?
bude musiet nakupit C6 do zasoby alebo prejst na mercedes >:D
tychto francuzkych sedanov je skoda..uvideme co spravi alfa s 166tkou, ked thesis uz zrusili
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sosa
14. 9. 2009 08:59
Re: a co chudak sarkozy?
ups, na stranke uz 166tka neni? uz ju aj stihli zrusit? :-O
neregistrovaný "soukon"
20. 9. 2009 21:18
C6 , 607
asi mě budete považovat za blb*e ale pro mě je větší rána že nebde vyrábět koncern PSA C6 a 607 než kdyby to oznámil vw , audi i bmw že nebudou vyrábět phaeton a8 r8 a6 a6 řada5 řada7.koncern PSA je nejlepší C6 je spolu s 607 ve svý třidě nejlepší. (je to jenom můj názor.)
Rozbalit vlákno
0