Diskuse

Peugeot Rifter odhaluje české ceny. Nástupce Partneru nabízí dvě velikosti

7.8.2018

Nová generace osobní dodávky od Peugeotu je dostupná ve dvou variantách. Výchozí Rifter doplňuje o 350 mm delší provedení Rifter Long.

 

  • 01 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 07.08.  16:35

    GT Line

    .... Pro osobni dodavku.... Kdepak, na dobry marketing ja nedam dopustit ;-) jinak nic proti, auto to muze byt dobre :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 07.08.  17:00

      « Re: GT Line

      Je to trochu logicke - kedze inde maju odstupnovane vybavy rovnako. Vypadla ta najnizsia a posunuli sa smerom hore - v podstate marketing ako hovoris.
      Co je viac zaujimave, ze vykonejsia 1.2 v ponuke aktualne nie je. Asi nestihaju pokryt dopyt v dalsich modeloch. Nedozvedel som sa ale ci auto ma moznost full led. Kedze to ale nie je spomenute ani pri priplatkoch, tak asi sotva. Skoda.
      • 03 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 07.08.  17:16

        « Re: Re: GT Line

        Stejně to nekupuješ tak co se mračíš? :-) Jo a taková docela velká kráwa bude jistě s benzínem velmi úsporná, zvláště s tím výkonnějším :-)
        • 00 Reagovat !

          foto car

          car 07.08.  18:02

          « Re: Re: Re: GT Line

          Tyhle auta se kupujou s dieselem,to je jasný.Jen mě hned na úvod trefil do očí ten propastnej rozdíl oproti už přeci jen zastaralému Caddymu.
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 07.08.  19:47

          « Re: Re: GT Line

          Mas pravdu nekupujem, nesplna to jednu z nutnych podmienok - lepsie svetla. Keby ano, tak je to jeden z vaznych kandidatov a prave s tym vykonejsim benzinom, ktory bude.
          • 10 Reagovat !

            foto Mr-Murphy

            Mr.Murphy 07.08.  19:54

            « Re: Re: Re: GT Line

            myslím že svezení by tě vyléčilo.... furt je to polo-dodávka a vždycky to při jízdě bude poznat.... jasně že se ty auta lepší, ale to i klasické osobáky a podvozek nastavený na vysokou nosnost logicky bude horší v zatáčkách než u klasického auta.... má to aspoň nějaký víceprvek vzadu jako Doblo?
            V benzínu a s led-světlama to je nesmysl.... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 07.08.  20:12

              « Re: Re: Re: Re: GT Line

              Testy ho chvalia, realne som v nom nesiel takze zatial neviem. Zmenila sa situacia a potrebujem nieco 7 miestne resp podmienka je 3 plnohodnotne sedacky vzadu (ale 7 miestne aspon nudzovky). Cize toto by bol vazny kandidat v pomere cena/uzitok. To ale neznamena, ze nemusi splnat dalsie parametre.
              Ked SUV s malymi objemami su pouzitelne, aj toto musi byt.
          • 00 Reagovat !

            foto sachs800

            sachs800 07.08.  22:15

            « Re: Re: Re: GT Line

            Světla u Berlinga/Partnera svítily vždy výborně navzdory použitým H4.
        • 10 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 07.08.  19:57

          « Re: Re: Re: GT Line

          No, když to bude vozit početnou rodinu převážně jen k rozvozu děti a po městě, ročně do 15t km, tak ten benzín je smysluplnější
  • 02 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 07.08.  18:09

    škoda

    že v nabídce nebude 4kolka (teda predpokládám). Pro drobné podnikatele by to auto zase nabralo na atraktivite, koneckoncu nejen pro ne. 4kolky dnes táhnou. Co když nasneží a cesta k Tescu je do mírného kopečka
    • 00 Reagovat !

      foto car

      car 07.08.  18:26

      « Re: škoda

      Přesně tak..3 cm sněhu=kalamita a bez pořádné 4X4 fakt ne !:-)
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.08.  20:51

        « Re: Re: škoda

        Jj, takový auto si rozhodně nemůže nikdo koupit např.do stavební firmy, že by s ním třeba potřeboval občas vyjet zablácenej kopec nebo mokrou trávu. A sněhu nad 3cm už u nás nenapadlo několik století. Hoši hoši......
      • 00 Reagovat !

        foto sachs800

        sachs800 07.08.  22:11

        « Re: Re: škoda

        S tímto autem klidně ve 20 cm. Jen dobré pneu...
    • 14 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 07.08.  18:27

      « Re: škoda

      Drobný podnikatel asi nedá zbytečných sto tisíc za 4x4. Ta je pro pozéry, ne pro praktiky.
      • 24 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 07.08.  18:33

        « Re: škoda

        A co jsi ty když ne pozér wole? Čiší to z tebe a tryská ti to ze všech pórů tvý kůže. A ještě k tomu jsi trol, takže trolící pozér nebo pozérský trol, dost dobrý.
        • 12 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 07.08.  19:20

          « Re: Re: škoda

          A tobě z toho tečou nervy, což je úplně to nejlepší. >:D >:D
      • 04 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 07.08.  19:44

        « Re: Re: škoda

        4x4 je za mna vzdy lepsie mat ( ak je ta moznost ) ako nemat .... ja by som vsetky auta seriovo vyrabal uz len kvoli aktivnej bezpecnosti normalne rovno uz v 4x4 ... ale casom sa na to pride >:D .. navyse elektroauta a hybridy s tym uz budu mat "menej prace" .. tam spravit 4kolku bude pohoda ;-) .. takze cakam ze casom to bude uz bezna vec ... a za dalsich 30 rokov klasicke dvojkolky budu len v muzeach uz :*) :-)
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 07.08.  20:18

          « Re: Re: Re: škoda

          Zase meleš nesmysly.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 08.08.  15:10

          « Re: Re: Re: škoda

          Bylo tu srovnání Octavií, ze kterého vyplynulo, že pro aktivní bezpečnost je lepší s sebou tolik zbytečného železa netahat. :-) Ale pokud jezdím po špatných a v zimě neudržovaných cestách, pak určitě smysl má.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 07.08.  23:06

        « Re: Re: škoda

        Ahoj..... jsem pozér. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 07.08.  23:27

          « Re: Re: Re: škoda

          To víme. Například už ten tvůj postoj k řidičům s Účkem v SPZ je čistá póza. >:-[] ;-)
          Co zatím nevíme je to, s jakým autem momentálně pózuješ. Co takhle SZ...
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 07.08.  23:29

            « Re: Re: Re: Re: škoda

            >:D Jedna póza mne před hodinou málem srazila na motorce ! Ftédéí, samozřejmě >:D Ok, píšu.
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 07.08.  23:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: škoda

              Princip kolektivní viny neuznávám, navíc to bylo málem a jako takové se tedy nepočítá. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 08.08.  07:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: škoda

                Tak tak, málem se nepočítá a motorkáři už vůbec ne, jezkomet by mohl vyprávět :-! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 08.08.  12:30

          « Re: Re: Re: škoda

          Ale nejsi. To jen bl.bečkové mají potřebu používat slova, jejichž významu evidentně nerozumí. Možná bys byl pozér, kdyby sis koupil Ferrari, i když nemáš rád sporťáky a jezdí se ti v tom blbě - jen abys ohromil okolí. Neznám nikoho, kdo ohromuje okolí tím, že někde pod podlahou auta má schovaný pohon 4x4. Když pak někdo nedokáže pochopit, že někdo má jiné potřeby event. víc peněz na auto než on, má potřebu ostatní urážet.
      • 10 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 08.08.  11:03

        « Re: Re: škoda

        "Drobný podnikatel" koupí hlavně to, co potřebuje a pokud potřebuje jezdit tam, kde 4x4 potřebuje, tak si pořídí 4x4.
    • 41 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 07.08.  19:47

      « škoda

      Víš jak, 4x4 je prostě nutné. Nedávno jsem to s někým řešil a ten argumentoval, že jí prostě potřebuje, protože jezdí na chatu... že tu chatu má 40 let, prvních 25 let tam jezdil dokonce na letních gumach a vždy dojel..., to vysvětlit nedokáže, že by najednou zapadl s dětmi a dříve ne...a to od doby “ladovske zimy" sníh v podstatě nebyl ... Máme se moc dobře vymyslime zbytečnosti
      • 11 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 07.08.  19:57

        « Re: škoda

        .... přesně.... chtít od takové pixly (i když navoněné) aby měla led-světla, silný benzín a 4x4 jak se tady různě v diskusi píše je nesmysl.... auto by pak stálo 600 litrů a to by za to fakt dal jen blázen.... ;-)

        obecně ta čtyřkolková obsese.... proboha.... statisíce kilometrů s sebou vozit kila navíc a ještě si za to připlatit.... na hory jezdím každý rok 20 let a kopec jsem nevyjel jednou....
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 07.08.  20:18

          « Re: Re: škoda

          Neviem, ci si cital clanok, tych 600 to stoji v dizli, bez 4x4 a bez svetiel...
      • 40 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.08.  20:54

        « Re: škoda

        Přesně! Nebo dneska každej připlácí za metlu, no na co, kdyť mu to na parkovišti odřou. Nebo xenony, led světla - ty voe kolik let jsme jezdili s halogeny, no sou ty lidi normální?!
        Nebo klima - nejen, že digitální, ale někdo si chce nastavovat jinou teplotu pro řidiče, jinou pro manželku vedle sebe a někteří dokonce pro i pro děcka vzadu! No děs běs tahle doba nesmyslných příplatků.
        • 02 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 07.08.  21:26

          « Re: Re: škoda

          Se divím, že ještě nevzýváš sytič.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 08.08.  07:55

          « Re: Re: škoda

          Karle, krásná irobie, ale něco k věci...to nejsou jen plusy, ale i mínusy, od vyšší váhy a spotřeby, přes složitost a třeba u těchto aut pro rodinu téměř vždy vznikne na podlaze tunel, který omezuje 3. cestujícího, proto třeba Touran není 4x4
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 08.08.  12:41

            « Re: Re: Re: škoda

            Samozřejmě, že to má i mínusy. VŠECHNO něco stojí. Ale to není důvod nazývat pohon 4x4 zbytečností a šmahem odsuzovat. Nenapadlo by mě někomu ho vnucovat, nebo tvrdit, že bez něj běžný řidič nemůže žít. Samozřejmě, že může. Je to jeden z prvků výbavy, a kromě ceny moc nevýhod (pro rodinné auto) nevidím.Ok, tunel, ale to je zase pro mě osobně zcela irelevantní, 5 osob vezu zcela výjimečně. Každý máme svoje potřeby a je nesmírně hloupý předepisovat, co by ostatní měli a co neměli chtít. Ty taky (jak píšeš níž) nechceš Dacii, páč máš přece jen víc peněz na lepší auto.A přitom by se samozřejmě dalo napsat, že je to zbytečné vyhazování peněz, že i ta Dacie by tě odvezla. Pro mě to je úplně to samý. Uvalíš víc peněz protože chceš a můžeš, i když nemusíš.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 07.08.  23:09

        « Re: škoda

        Přišel jsem k 4x4 jak slepý k houslím, ani jsem to vlastně nechtěl a nepotřeboval, ale ono to je znát i na suchu, třeba když chceš rychle opustit křižovatku či v zatáčce. Neodsuzuji, ale pro mne to rozhodně není podmínka pro auto.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 08.08.  07:53

          « Re: Re: škoda

          A máš srovnání nebo máš konečně auto s poradnyma gumama? >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 08.08.  08:43

            « Re: Re: Re: škoda

            Mk 4 letos dostala nový botičky , takže sedí líp, než kdejakej votunenej golf na semislickach, ale mk 5 sem přivezl na zimakach tak musím do příštího týdne počkat a pak srovnám ;)
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 08.08.  09:54

              « Re: Re: Re: Re: škoda

              Hele, sice nové je fajn, ale beztak pneu Vraník >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 07.08.  19:51

      « Re: škoda

      Bude, vola sa dangel a nikto normalny to nezaplati (6-8?k €) ak som to cislo dobre zachytil.
      • 11 Reagovat !

        foto car

        car 07.08.  20:01

        « Re: Re: škoda

        No já pořád nechápu jak to bez té čtyřkolky všichni zvládáme.
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 07.08.  20:19

          « Re: Re: Re: škoda

          Určitě to nezvládáš a jen tady lžeš. Protože bez čtyřkolky nemůžeš vyjet ani z parkoviště.
          A ani 4x4 není to pravé, měl bys mít aspoň 6x6, ideálně 8x8, co kdyby náhodou napadl sníh?
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.08.  20:56

        « Re: Re: škoda

        Protože normální lidi - pokud chtějí 4x4, ta si jinde připlatí cca 60tkč.
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 07.08.  21:06

          « Re: Re: Re: škoda

          Presne tak
          • 00 Reagovat !

            foto car

            car 07.08.  22:12

            « Re: Re: Re: Re: škoda

            Takže rovnou Tatru Kolos a máme cestu v lednu vyřešenou..
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 08.08.  09:55

          « Re: Re: Re: škoda

          A které MPV má 4x4 a rovnou podlahu vzadu pro 3 cestující?
  • 01 Reagovat !

    foto alf1963

    alf1963 07.08.  19:02

    motor

    56Kw už je dost slabý tak kolem komína jezdit.
  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 07.08.  19:40

    paci sa mi to viac

    ako nejaky grand scenic a podobne vajicka .....

    tak nejak si predstavujem pekne a prakticke rodinne MPV :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 07.08.  19:55

      « Re: paci sa mi to viac

      No, designově je přecejen Scénic jinde, vsadím se, že i jízdně a výkonově (1.3 TCe má 118 kW a taktéž 1.6 dCi), materiály a odhlučněním taky je na tom lépe. Slyšel jsem, že se Rifter posunul, ale musel by přeskočit o dvě generace ne-li tři, poslední jsem jel a to bylo někde na úrovni mezi prvním a druhým Scenicem....

      Co však je neobhajitelné, je variabilita a prostornost nového Grand Scénica, tam v případě převozu tří cestujících, nedejboze dětí na sedačkách 9-18 kg, prostě místa není tolik, vo bylo a bude v Rifteru. Takže při dvou dětech nebo eventuálně 4 cestujících bych dal přednost, i když jsem Riftera nejel, při daném ceníku Scenicu, event. komukoliv z MPV (Zafira, Touran ), při potřebě 3 míst vzadu asi Rifteru nebo Grand Picassu, tedy teď se jmenu Grand Technospace.
      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 07.08.  20:30

        « Re: Re: paci sa mi to viac

        Vravis, ze GS priestorovo nic moc pre 3 decka? To je tiez jeden z horucich kandidatov, ale tou poznamkou si ma moc nepotesil. Ten vyber sa drasticky zuzuje.
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 07.08.  20:41

          « Re: Re: Re: paci sa mi to viac

          Ty si to auto videl vôbec? Ronault tiež nehovorí všeobecne o troch deckách, ale vyslovene o sedačkách do 18 kg, ktoré sú dosť rozmerné.
          Osobná dodávka s posuvnými dverami na tom so šírkou vzadu vždy bude lepšie ako MPV porovnateľnej triedy, pretože vozislo ako také sa smerom dozadu toľko nezužuje, posuvné dvere sú spravidla tenšie ako krídlové, a naviac u nich absentujú lakťové opierky, ktoré pri zatvorených klasických dverách často detským autosedačkám prekážajú. Čistá vnútorná šírka osobnej dodávky často dosahuje alebo presahuje 1500 mm, a to je sakra poznať.
          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 07.08.  20:54

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            Ze bude Rifter na tom s miestom lepsie nespochybnujem, to ani nebolo predmetom otazky. Mohol som vsak dopisat, ze automaticky myslim 3autosedacky,
          • 00 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 07.08.  21:58

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            Ked je osobna dodavka sirsia a ma posuvne dvere, preco potom pri predchadzajucich verziach tlacili tie vystupy a nedalo sa normalne vzadu sediet?
        • 00 Reagovat !

          foto xxc

          xxc 07.08.  21:53

          « Re: Re: Re: paci sa mi to viac

          GS je priestorovo pre 3 decka dobre, len manzelka nevojde :-) Tak isto Rifter ma 3 miesta vzadu, ale skuste dat 3 moderne sedacky vedla seba, nemusia vojst (a asi nevojdu). Ideal by bol aspon 4 isofixy a take auto, pokial viem, nie je.
          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 08.08.  06:12

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            Zavisi ako je druhy rad rieseny. Napriklad taka 3008 a 5008 su na sirku identicke. 5008 ma ale 3x isofix a 3 sedacky tam v pohode vojdu, resp 2 sedacky a este aj dospely sa vojde tak, ze ma pre seba priestor. Do 3008 sa to neda - inak riesene sedacky, zapinanie pasov atd. GS Nema vzadu 3x isofix, ale na sirku to vyzera, ze by to vojst malo, hoci prostredna sedacka sa musi zapnut ale pasom - co nie je taky problem pokial sa na to myslelo a ak este tam bez nejakych kompromisov vojde jeden clovek - co bude typicka jazdna konfiguracia 1 sedacka v predu a 2 vzadu.
            • 00 Reagovat !

              foto xxc

              xxc 08.08.  08:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

              A skusali ste 3 sedacky vedla seba v 5008? Lebo do C4 Picassa nevojdu 3 vedla seba nevojdu. Tak isto v Grand Scenicu medzi 2 sedacky clovek vojde, je to lepsie ako napr. v Citreoen C5, ale je to aj tak dost obmedzene.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 08.08.  08:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                Mrkni na to video: [odkaz]
                V Grand Picassu je mezi bočními sedadly s sedačkami i místo pro tlustého Španěla >:D , takže sedačka by se tam měla vlézt, je tam i isofix. Pravda, že třetí sedačku jsem tam nerval, protože jí nemáme, ale když jsem tam narval do18 kg, vajíčko a mezi ně jsem se opravdu pohodlně posadil já se svými 110 kg a hodně širokým pozadím (se nevlezu do MX5 :'-( :-( ) plus proti konkurenci ze třídy má samostatně posuvné sedačky, to Scénic už nemá, stejně široké a co jsem koukal, tak asi jako jediný má možnost si lehce sklopit opěradlo vzadu, což v noci větší děti ocení...
              • 00 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 08.08.  08:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                Tretiu som nemal, mal som len 2, ale kedze tam vosli aj s manzelkou v pohode, tak musi tam vojst aj tretia. Odsledoval som si vzdialenosti a tu strednu prelozil este na kraj. Tiez v ramci isofixu je mozne asi 3-4cm posunut sedacku. Nie ked je uchytena ale predtym. Variantu: 2 sedacky a medzi nimi dieta/alebo dospely zavrhavam automaticky - zly pristup, manipulacia, potreba pri nalozeni mat siroky priestor medzi sedackami atd. Idealne riesenie su 2 sedacky vzadu (jedna na strane a druha v strede) dospely na druhom kraji a v predu znovu sedacka. V podstate tak jazdim aj teraz a kym tretie nevyrastie z vajicka, tak posluzi v takomto rozmiestneni aj sucasne auto, len vajce musi do stredu vzadu (nastastie mi stredny pas presne dociahne), ale pre dospeleho je to o hubu ale este sa vojde - dlhsia cesta v tom ale nie je mozna.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 08.08.  08:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                  No mě v současném kombíku vajíčko uprostřed lze hrozně špatně zapnout, je tam kratší pás a dookola to jde s těží. Ale zkusím to v novém autě příští týden, jestli to nebude komfortnější mít dospělého na boku...ale v Picassu není tunel a docela dost místa uprostřed, navíc tam má manželka po obou stranách děti, které hlídá
                  • 00 Reagovat !

                    foto xxc

                    xxc 08.08.  09:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                    Ja vychadzam zo skusenosti, co mam v garazi. V picasse bude v strede viac mesta vzadu, ale nedam dopredu 3. sedacku. A tie sedacky, co mam doma, vedla seba do Picassa nedam. Kto kupuje podla testov bezpecne sedacky, vedla seba ich neda. Vajicko sa da zapnut pasom, ale vacsie deti musia podla noveho sediet proti smeru jazdy a tie sedacky su dost dlhe (napr. nevojdu do kratkeho Scenicu). Do Picassa zatial vojdu 2 sedacky v smere jazdy a jedna proti smeru (len to vykladanie a nakladanie dietata do stredu za zabrat (este ze sa da sklopit sedadlo spolujazdca)). Len co bude dalej, uvidime (sedacky z Tesca Nania za 29€ vyzeraju celkom uzke, nemaju bocnu ochranu).
                    • 00 Reagovat !

                      foto Reco

                      Reco 08.08.  09:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                      Narazas na normu I-size, ale povinnost to samozrejme nie je. Len kupit sedacku moze byt coskoro problem, ktora nebude mat tu obrovsku zakladnu. Decka sa prestriedaju v tych co aktualne mam, ale ked to uz clovek spomina, asi by som mal jednu kupit este v predstihu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 08.08.  09:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                      Jak píše kolega níže, i-size zatím není povinná a ani jí neplanuji, protože zaberou místa tolik, že bych musel mít Transporter, zůstanu u vajíčka proti směru jízdy připnutého pásem a King Romera po směru jízdy, toho mám na pás, protože do Fabie, která jde z domu, se prostě nedalo Isofix zapnout, protože to ukotvení bylo hluboko :no:
                      Proti směru jízdy moc nechci, už teď když jede malá ve Fabii, která má okna níže a vidí ven, tak je v pohodě, v mém kombíku ven skoro nevidí a dělá kravál, čili výrazně snižuje aktivní bezpečnost >:D proti směru jízdy si to nedokážu představit, navíc vše okopane... chápu tu bezpečnost, ale to už je fakt šílené
                      • 00 Reagovat !

                        foto Reco

                        Reco 08.08.  09:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                        I-size je hlavne platna pre vyrobcov autosedaciek. Samozrejme, ze kupit si mozes sedacku, ktora tuto normu nesplna kym budu skladove zasoby - a kedze v mensich autach je fakt problem s tymi zakladnami, tak uvidime ako dlho im to vydrzi.

                        Protismer je vhodny este aj vtedy ked dieta je uz na vajce prilis velke avsak este nevie samostatne bez opory sediet, alebo tak nevie dlho vydrzat. Inak ho tiez davam v smere jazdy.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 08.08.  09:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                          Naše vajíčko bylo v pohodě velké a přešli jsme na Romera až když opravdu sedela.
                          Já doufám, že to další bude sedět ve vajíčku, přejde na Romera větší a ta větší půjde do sedačky po směru jízdy....snad to mám dobře vypočítané >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto xxc

                          xxc 08.08.  10:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                          protismer je vhodny na to, ze male dieta ma relativne velku hlavu a pri naraze mu ju moze skor poskodit/odtrhnut, cize v protismere by sa malo co najdlhsie (asi su aj normy). inak sediet uz vie od pol roka a do roka jednoznacne vo vajicku.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 08.08.  12:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                            To já chápu, proč je to bezpečnější...vzato do extrému bychom všichni měli jezdit proti směru jízdy...zeptej se manželky nebo rovnou sebe sama, jestli tak budeš jezdit... Asi ne.

                            A aktivní bezpečnost je hodně nízká, když dítě v autě permanentně řve a ječí... to se fakt nedá bezpečně řídit 8-s
                            • 01 Reagovat !

                              foto xxc

                              xxc 08.08.  12:24

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                              Ja som sa s tym nestretol, aby deti rvali. Trosku ano, ale rozdiel medzi autami som nezaznamenal. Skor cestou do Chorvatska, ked su 2 v smere jazdy a jedno proti, tak je to ina zabava, lebo sa vidia. Je to dost veda dobre auto vybrat a idealne neexistuje. Pri tom starom Berlingu do toho treba sadnut, mna tam vzdadu nieco tlacilo do brucha/hrude (aj predajca potvrdil, ze na to upozornuju a ludia sa stazuju). Vraj kvoli mechanizmu dveri.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 08.08.  08:15

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            [odkaz]
            Neříkám, že se to nedá, ale proti minulé generaci jsem byl prostě zklamaný. :-| A záleží jak velké děti. My máme rok a půl na té velké, 11 let čerstvě bez podsedaku a 17 let 183 cm, který naštěstí s náma už moc nejezdí, ale čekáme ještě jedno, takže bude vzadu vajíčko, velká do 18 kg a buď manželka nebo 11 letá... časem možná dvě do 18 kg a manželka... takže každý cm se počítá 8-s
            Strašně jsem přehlížel Grand Piccaso a teda až teď jsem si ho prolezl, posedali jsme si tam, zatížili a asi z MPV nejvíce místa, pomalu se dotýká velkých MPV typu Sharan.
            A teď mě napadá, že jsem úplně zapomněl na Fordy 8-s ale asi kvůli cenovky...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 08.08.  08:04

          « Re: Re: Re: paci sa mi to viac

          Problém jsou i dvě sedačky a dítě mezi němi. Jako takhle, více místa je v 5008 a ještě více v Grand Picassu. Zafiru a Tourana jsem zkoušel, ale pravda, že jsem s tím tolik času neměl jako s 5008, Picassem a Scenicem, ale Zafira má prostřední sedadlo užší a Touran mi příjde taky docela úzký.

          Tady je jedno Španělské video, kde to jde krásně poznat [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 08.08.  08:39

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            Zafira nema homologizaciu na autosedacku v strede vzadu. Auto pekne, ale toto ju diskvalifikuje. Touran bude vo vybere ako nutne zlo (ak by to bola iba vyhodna kupa) + kufor ma tiez uzsi. Skor cesta 5008 alebo grand picasso. Uvidime co povie nova C5 aircross, ale ta asi nebude 7miestna, teoreticky CRV. Grandscenic som chcel ist pozriet a cakal som aj na Rifter/Berlingo. Pozeral som aj pouzitelnu Caddy, ale za tie prachy co by pri mojich poziadavkach za to chceli je to nezmysel.

            Sharan/Alhambra, S-max a Espace su mimo moznosti, zacinaju tam, kde vyssie uvedene su vybavene k mojej (narocnej) spokojnosti
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 08.08.  09:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

              Zafira byla díky ceně lákavá, ale jak říkáš, místo vzadu uprostřed nemá homologaci a je užší. Přemýšlel jsem až na jaře kupovat, chtěl jsem nové, ale ke to auto, kterým bude jezdit manželka a ta moc nové nechtěla, že to někde odře, děti okopou atd.. Do toho mi teď volal známý, že dcera prodává Grand Piccaso, tak jsme to šli vyzkoušet a ačkoliv má motor a hlavně robotickou převodovku, tak prošel...tak uvidíme, místa ale opravdu hodně.
              O Rifterovi jsem taky přemýšlel, ale s aktuálním ceníkem je to skoro Touran, ale jestli půjde o 60-100 níže, bude to zajímavá volba
              • 00 Reagovat !

                foto xxc

                xxc 08.08.  11:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                A co Dokker? Je lacna, s novym 1.3 tce motorom by nemusela byt zla volba. Pripadne Lodgy.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 08.08.  11:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                  Dokker nejde mít se sedmi místy, což u mě není časté využití, ale čtyři děti doma máme...a Lodgy, jako místa ano, kolega si ho teď koupil a je nadšený, ale šel do ní z Fabie HTP holobyt a prostě, služebník asi dobrý, ale pořád to není...ono... Pro mě by to byla cesta k horšímu autu.

                  To už jsem zvažoval prodlouženou verzi sedmimístného Berlinga/Partnera. Asi kdyby to nebylo od někoho, koho znám, nemělo to najeto jen 78t km, tak bych do ojetiny nešel, tak to risknu a uvidíme. Včera jsem se díval na cenu dílů, pak jsem nemohl z toho spát >:D
      • 01 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 07.08.  21:49

        « Re: Re: paci sa mi to viac

        Scenic jizdne inde nie je, a odhlucnenie je dost tragicke. Rifter v tomto bude lepsi.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 08.08.  07:59

          « Re: Re: Re: paci sa mi to viac

          Je pravda, že jsem s ním nejel 180, ale že by mi Scénic přišel hlučný, to ne : :-O Ani v testech se o tom nezmiňují, zatímco Rifter.je pořád dodávka
          • 01 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 08.08.  08:19

            « Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

            Ja som s tym 180 isiel, ale hluk je citelny v rychlostiach nad 90 km/h. Rifter je dodavka, ale na emp 2 platforme, cize o lepsich jazdnych vlastnostiach scenicu az tak presvedceny nie som (ale nevylucujem).
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 08.08.  15:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

              Platforma ešte automaticky neznamená horšie, alebo lepšie jazdné vlastnosti…
              • 01 Reagovat !

                foto xxc

                xxc 08.08.  15:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                Ale Scenic je na tom jazdne nič moc.
                • 00 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 09.08.  07:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                  Definuj nič moc.
                  • 00 Reagovat !

                    foto xxc

                    xxc 09.08.  14:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                    Tvrdsi a pomalsi ako C4 Picasso na emp2 platforme. Nehovorim, ze ide zle, ale ide horsie ako konkurencia a z psa sa ludia smeju, ostatne vyskusane nemam.
                    • 00 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 10.08.  00:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: paci sa mi to viac

                      Tvrdší a pomalší? Rozveď to. Celkom ma to zaujíma.
  • 00 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 07.08.  23:35

    Pěkný PUG

    Design Riftera se dost povedl. Musím uznat, že na polo dodávku vypadá skvěle. Diesely 75 a 96kW paráda, ale v benzinu jen tříhrnek a ve slabší variantě je promarněná příležitost. Snad dostane Rifter silnější variantu 96kW, což by mělo stačit. 1.6THP je pak čirá utopie... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto LuCZiano

    LuCZiano 07.08.  23:38

    Cena

    Toho jsem se bal. Je to o 60tis nad stavajici generaci...
    Snad to casem klesne v akci a s bonusy na lepe stravitelnych 340tis v zakladu.
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 08.08.  13:03

    test

    Podla Rastovho Chvalovho testu je to celkom fajn auto. Velmi prakticke.
    • 00 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 09.08.  07:14

      « Re: test

      Chválu treba brať s rezervou. Občas pekne trepe a niekedy mám pocit, že okrem driftovania a kríženia náprav toho veľa nepobral. Niekedy na to isté auto povie dva protichodné názory. Najviac ma dojal, keď elektrickým skrutkovačom upevňoval koleso na Peugeote Traveller [odkaz] zhruba od 9. minúty. Všimni si poradie, v ktorom skrutky zaťahoval, a potom ako nazval zahnutý kľúč na skrutky momentovým. Tiež odborník na kvadrát...
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 09.08.  09:39

        « Re: Re: test

        Kedze je to pre Rasta biznis a naviac ma trochu aj rozum, nezadupava kvoli blbostiam pod zem kazde auto, ako sa to deje tu. Skor sa snazi vyzdvihnut prednosti. A hlavne je v tom relativne konzistentny.
        Ja si teda nepamatam, co kedy hovoril, ale vzdy to, ako na mna auto posobilo a co som videl.
        Kto nema v hlave seno, si z toho vzdy vezme to podstatne.

        Naozaj si myslis, ze netusi, ako sa meni koleso a co je momentovy kluc (evidentne preklep) ? Nevieme, aky moment mal nastaveny na elektrickom, asi aj velmi maly podla toho, ako to dotahoval. Podstatnejsie by bolo, ako ich silou a v akom poradi dotahoval na zaver, to vidno nebolo. Nie som si isty, ci ta mala utahovacka staci na finalne dotiahnutie.
        Mimochodom, ked som si to pozrel este raz, tak to koleso tam daval s citom a rukou mal ako prve dva protilahle sroby dost dotiahnute, co na presne osadenie na zaciatok staci.

        Tipujem, ze zle vyhodnotil nejake tvoje oblubene auto a odvtedy ho nemas rad :-)
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 10.08.  00:34

          « Re: Re: Re: test

          Ty si vážne ignorant. Pozri sa na to video - ručne tam dal 3 skrutky, z toho dve vedľa seba. Utiahol JEDNU. Potom doplnil ostatné a uťahoval ich elektricky DORADU. A na záver to "poistil" tým jeho "momenťákom" - 9:39, komentár "ták, teraz ešte momenťák"... Že by to bola len taká sranda, nadsádzka? Potom je sakra dobrý herec, že to vyznieva tak vážne. Ale fakt je, že keby si v autoškole upevňoval koleso tak ako on, namiesto vodičáku by ti akurát naprdeli...
          Tipovať nemusíš, tieto videá od neho aj od iných vcelku rád sledujem a skrátka neverím všetkému. Chválove sú vcelku na úrovni, resp. zväčša lepšie ako u konkurencie, ale tiež robí občas kiksy a tvrdí nezmysly.
          Inak nedá mi, aby som si netipol, že som spravil tú chybu, že som si rýpol si do tvojho obľúbenca, ktorý je samozrejme bez chyby... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 10.08.  01:15

            « Re: Re: Re: Re: test

            Ako prve rukou utiahol dve naproti sebe. A ked ti koleso presne sedi, co musel uz vtedy vidiet, je to ok. Jasne, ze tie dalsie ale mohol tiez utahovat inak ako doradu. A ten elektricky isto nebol nastaveny na finalny doraz, to by mu inak vykrucalo ruky. Cize to hlavne tam vlastne nie je vidno.

            Neviem sice preco oblubenec, len nemam rad, ked kvoli evidentnej kravine sa robia z ludi blbci.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemřela Aretha Franklin (†76): Královna soulu prohrála boj s rakovinou slinivky

Zemřela Aretha Franklin (†76): Královna soulu…

Zemřela Aretha Franklin (†76), slavná americká soulová zpěvačka, skladatelka a pianistka. Podlehla rakovině…

Vondráčková přiznala, že před rozchodem za ní domů chodili muži! I Matěj Hádek...

Vondráčková přiznala, že před rozchodem za ní domů…

Jako většina rozcházejících se párů i Lucie Vondráčková (38) a Tomáš Plekanec (35) tvrdí, že jejich vztah…

 

iSport.cz

Radikální reforma Davis Cupu! Soutěž vyvrcholí týdenním turnajem

Radikální reforma Davis Cupu! Soutěž vyvrcholí…

Na zasedání Mezinárodní tenisové federace (ITF) v Orlandu byla schválena radikální reforma Davis Cupu. Tradiční…

Pogba se hádá a chce do Barcelony. Vadilo mu jedno Mourinhovo slovo

Pogba se hádá a chce do Barcelony. Vadilo mu jedno…

Přestupy směrem do Premier League už jsou uzavřeny, anglické lize ale stále hrozí jeden hvězdný transfer směrem…

 

Reflex.cz

Zemřela zpěvačka Aretha Franklinová. Královna soulu podlehla rakovině slinivky

Zemřela zpěvačka Aretha Franklinová. Královna soulu…

Ve věku 76 let zemřela dnes americká zpěvačka Aretha Franklinová. Informovala o tom s odvoláním na rodinu…

Od špinavých klecí po „luxusní hotel“. Neuvěříte, jak také může vypadat kriminál

Od špinavých klecí po „luxusní hotel“. Neuvěříte,…

Po celém světě je v nápravných zařízeních vězněno přes 10 miliónů lidí. Od roku 2000 vzrostl počet uvězněných…