Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot Rifter odhaluje české ceny. Nástupce Partneru nabízí dvě velikosti

David Bureš David Bureš 7. 8. 2018
91
87
Zobrazit náhledy (91)
Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter
Nová generace osobní dodávky od Peugeotu je dostupná ve dvou variantách. Výchozí Rifter doplňuje o 350 mm delší provedení Rifter Long.

Peugeot Partner patřil v osobní verzi mezi nejprodávanější velkoprostorové vozy na českém trhu. Jeho časy jsou ale pryč, na jeho místo nastupuje nový model, přejmenovaný na Rifter, který aktuálně odhaluje české ceny. Začínají na částce 410.000 korun za benzinový tříválec 1.2 PureTech (81 kW).

Jedná se o jediný benzinový motor v nabídce, jinak jsou k dispozici výhradně turbodiesely, konkrétně tři výkonové verze čtyřválce 1.5 BlueHDi. Základní s 56 kW i ta střední se 75 kW jsou spárovány s pětistupňovým manuálem, nejvýkonnější s 96 kW nabízí výběr mezi šestistupňovým manuálem a osmistupňovou automatickou převodovkou. Za ni si připlatíte 50.000 korun.

Vedle toho si můžete vybírat mezi základním provedením, dlouhým 4.403 mm s rozvorem 2.785 mm a prodlouženým s délkou 4.753 mm a rozvorem 2.975 mm. Za Rifter Long s o 350 mm delší karoserií si připlatíte 20.000 korun. Obě verze jsou standardně pětimístné, za třetí (vyjímatelnou) řadu sedadel se připlácí 20.000 korun.

Peugeot Rifter – srovnání rozměrů nabízených verzí
ModelRifterRifter Long
Délka (mm)44034753
Šířka (mm)18481848
Výška (mm)18781882
Rozvor (mm)27852975
Objem zavazadelníku (l)597/2126850/2693

Přestože je Rifter vlastně osobní dodávka, výbava je na úrovni klasických osobních aut. Základní výbava Active čítá šest airbagů, tempomat, aktivní varování před opuštěním jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek omezujících povolenou rychlost, 16palcová ocelová kola nebo manuální klimatizaci. Nechybí ani centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo rádio. Elektricky ovládaná jsou však jen přední okna a volant má jen výškové nastavování.

Za druhý stupeň Allure se připlácí 30.000 korun. Výměnou za tuto částku dostanete zadní parkovací asistent, diody denního svícení, přední mlhovky, rádio s osmipalcovou dotykovou obrazovkou, elektrické ovládání zadních oken, kožený volant nebo Bluetooth handsfree.

Součástí tohoto stupně je výškově nastavitelné sedadlo řidiče s bederní a loketní opěrkou, sedadlo spolujezdce sklopné do polohy stolku s vyjímatelnou loketní opěrkou nebo výklopné odkládací stolky na zadní straně předních sedadel.

Vrcholem je GT Line s charakteristickým vzhledem, 17palcovými hliníkovými koly, třemi samostatnými sedadly v druhé řadě, bezklíčovým vstupem nebo dvouzónovou automatickou klimatizací. S 1.5 BlueHDi (96 kW) a automatem za ní v krátkém provedení zaplatíte rovných 600.000 korun.

Připlatit si lze za navigaci (13.000,- pro nejvyšší stupeň), vyhřívaná přední sedadla (+7.000,-), automatický asistent pro parkování (+34.000,-), adaptivní tempomat (+15.000,-) nebo hlídání mrtvého úhlu (+18.000,-). Zajímavostí je pak multifunkční střecha Zénith za 23.000 Kč, jejíž součástí je vedle panoramatického střešního okna s elektrickou clonou také odkládací podélný průhledný středový panel s podsvětlením nebo objemná stropní schránka.

Peugeot Rifter – ceny na českém trhu
Motor1.2 PureTech1.5 BlueHDi1.5 BlueHDi1.5 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3]1199149914991499
Válce/ventily3/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]81/550056/350075/350096/3750
Točivý moment [N.m/min]205/1750230/1750250/1750300/1750
Převodovka6M5M5M6M (8A*)
Max. rychlost [km/h]175153175186 (184)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,717,012,510,4 (10,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,54,14,34,3 (4,3)
Cena Active [Kč]410.000425.000440.000475.000
Cena Allure [Kč]440.000-470.000505.000
Cena GT Line [Kč]485.000--550.000
*Automatická převodovka je dodávána za příplatek 50.000 Kč

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Beefcake
test
Beefcake
| 10. 8. 2018
Ako prve rukou utiahol dve naproti sebe. A ked ti koleso presne sedi, co musel uz vtedy vidiet, je to ok. Jasne, ze tie dalsie ale mohol tiez utahovat inak ako doradu. A ten elektricky isto nebol nastaveny na finalny doraz, to by mu inak vykrucalo ruky. Cize to hlavne tam vlastne nie je vidno.

Neviem sice preco oblubenec, len nemam rad, ked kvoli evidentnej kravine sa robia z ludi blbci.
Avatar - traveldrive
test
traveldrive
| 10. 8. 2018
Ty si vážne ignorant. Pozri sa na to video - ručne tam dal 3 skrutky, z toho dve vedľa seba. Utiahol JEDNU. Potom doplnil ostatné a uťahoval ich elektricky DORADU. A na záver to "poistil" tým jeho "momenťákom" - 9:39, komentár "ták, teraz ešte momenťák"... Že by to bola len taká sranda, nadsádzka? Potom je sakra dobrý herec, že to vyznieva tak vážne. Ale fakt je, že keby si v autoškole upevňoval koleso tak ako on, namiesto vodičáku by ti akurát naprdeli...
Tipovať nemusíš, tieto videá od neho aj od iných vcelku rád sledujem a skrátka neverím všetkému. Chválove sú vcelku na úrovni, resp. zväčša lepšie ako u konkurencie, ale tiež robí občas kiksy a tvrdí nezmysly.
Inak nedá mi, aby som si netipol, že som spravil tú chybu, že som si rýpol si do tvojho obľúbenca, ktorý je samozrejme bez chyby... >:D
Avatar - traveldrive
paci sa mi to viac
traveldrive
| 10. 8. 2018
Tvrdší a pomalší? Rozveď to. Celkom ma to zaujíma.
Avatar - xxc
paci sa mi to viac
xxc
| 9. 8. 2018
Tvrdsi a pomalsi ako C4 Picasso na emp2 platforme. Nehovorim, ze ide zle, ale ide horsie ako konkurencia a z psa sa ludia smeju, ostatne vyskusane nemam.
Avatar - Beefcake
test
Beefcake
| 9. 8. 2018
Kedze je to pre Rasta biznis a naviac ma trochu aj rozum, nezadupava kvoli blbostiam pod zem kazde auto, ako sa to deje tu. Skor sa snazi vyzdvihnut prednosti. A hlavne je v tom relativne konzistentny.
Ja si teda nepamatam, co kedy hovoril, ale vzdy to, ako na mna auto posobilo a co som videl.
Kto nema v hlave seno, si z toho vzdy vezme to podstatne.

Naozaj si myslis, ze netusi, ako sa meni koleso a co je momentovy kluc (evidentne preklep) ? Nevieme, aky moment mal nastaveny na elektrickom, asi aj velmi maly podla toho, ako to dotahoval. Podstatnejsie by bolo, ako ich silou a v akom poradi dotahoval na zaver, to vidno nebolo. Nie som si isty, ci ta mala utahovacka staci na finalne dotiahnutie.
Mimochodom, ked som si to pozrel este raz, tak to koleso tam daval s citom a rukou mal ako prve dva protilahle sroby dost dotiahnute, co na presne osadenie na zaciatok staci.

Tipujem, ze zle vyhodnotil nejake tvoje oblubene auto a odvtedy ho nemas rad :-)