Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Piaggio P180 Avanti II: Ferrari ve vzduchu

Ferrari nejsou jen automobily, se vzpínajícím se černým koníkem si můžete koupit například tenisky nebo jízdní kolo. Na některém evropském letišti můžete dokonce narazit na letadlo, které má na přídi znak italské automobilky a stejný model může být váš.
Zpět na článek
22. 11. 2007 16:09
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:14
anonym
22. 11. 2007 16:14
neregistrovaný "Ondrej Pavlusek (auto.cz)"
22. 11. 2007 16:29
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:16
22. 11. 2007 23:30
neregistrovaný "_Teddy_"
23. 11. 2007 06:53
neregistrovaný "vrrrrm"
22. 11. 2007 17:28
neregistrovaný "Vasik"
22. 11. 2007 23:01
anonym
22. 11. 2007 19:04
22. 11. 2007 20:43
neregistrovaný "esc"
22. 11. 2007 23:02
neregistrovaný "Michael Knight"
23. 11. 2007 09:29
neregistrovaný "buran"
23. 11. 2007 15:31
neregistrovaný "nie sedliak"
23. 11. 2007 16:55
anonym
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:09
Co to je?
Vie mi prosim niekto vysvetlit co je to ten dostup? Nevyznam sa lietadlach. Dakujem pekne
Rozbalit vlákno
3
anonym
22. 11. 2007 16:14
Re: Co to je?
neni to maximalna vyska letu?
neregistrovaný "Ondrej Pavlusek (auto.cz)"
22. 11. 2007 16:14
Re: Co to je?
Pardon, dostup je jednoduše rečeno, jak vysoko může letadlo letět.
neregistrovaný "miso"
22. 11. 2007 16:29
Re: Co to je?
Dakujem pekne.
22. 11. 2007 16:16
KLANIT SE
Je maloco, pred cim se klanim, ale PIAGIO AERO je absolutni spicka mezi dvouvrtulovymi letadly teto velikosti. Podivejte se [odkaz] a jeste [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "_Teddy_"
22. 11. 2007 23:30
Re: KLANIT SE
No neviem, ale podla mna je to lietadlo ohavne, aj s tym svojim principom "vsetko naopak": nosne kridlo vzadu, vrtule otocene dozadu... Vlastne keby vyskovku presunuli na predny cumak, to lietadlo by mohlo tusim aj lietat dozadu...
neregistrovaný "vrrrrm"
23. 11. 2007 06:53
Re: KLANIT SE
Vidíš a zrovna všechny tyhle věci jej dělají tak vyjímečným i co se letových vlastností a výkonů týče! Jinak včera se ukázal tady v Brně, když startoval, byl to rachot - motory s tou malou vrtulí nepatří mezi nejtišší :-)
neregistrovaný "Vasik"
22. 11. 2007 17:28
Pavlůsek nezabudli ste?
:..které mají každý výkon 634kW(k).
Nzabudli ste dať výkon v k? ;-)

Inak Talinani nám opäť raz dokázali že oni sú tí ktorý vedia urobiť niečo originálne. Niečo s originálnym dizajnom. Fakt Bravo! :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 11. 2007 23:01
Re: Pavlůsek nezabudli ste?
Originální design? Podívej se na Beechcraft Starship 1, který dle mého vypadá o třídu lépe a má stejnou koncepci (navíc byl navržený dříve, než Piaggio).
22. 11. 2007 19:04
juchů
Italská popelnice s eskymáckejma motorama.. bych se bál do toho sednout... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nasťa (RSKa)
22. 11. 2007 19:51
země x vzduch
člověk by se měl potom divit, na co vyrábí ferrari eště auta :-) :yes: ani ta cena není tak strašná...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "esc"
22. 11. 2007 20:43
To je síce pekné...
...ale skúste porovnať komfort cestovania v prúdovom lietadle a turbovrtuľovom :-) . Inak také learjety al. sino swearingen tiež nie sú drahé :-) :-) , nemusí každý lietať na gulfstreamoch al. boeingoch za 30 mil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michael Knight"
22. 11. 2007 23:02
Piaggio
Asociace sou k*rvy, ja si pod Piaggem představím kamárádův moped Piaggio Cio ;-) a ne letadlo. Ale jak je vidět jde jim oboje ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "buran"
23. 11. 2007 09:29
proč to tady je?
tohle je server o autech, příště sem dejte recept na pizzu nebo na makaróny :no: :no: :no: mimochodem, honda dělá taky letadla, ale pěkný a proudový...... :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nie sedliak"
23. 11. 2007 15:31
Re: proč to tady je?
:no: :no:
anonym
23. 11. 2007 16:55
Re: proč to tady je?
s ferrari to má společný to, že ve ferrari se nedá denně jezdit a s tímhle se dá letět ale nedá létat :-) piloti mají hrůzu s tím letět v námraze, přistávat v bočním větru nebo na kontaminované dráze ... a za dostup se označuje nejvyšší letová hladina kterou letoun dostoupe vertikální rychlostí 500 ft/min