Souhlasim, a dodavam ze 10 000 eur, bych si radsi koupil neco peti mistnyho :) Ale stat to kolem 6-7 tisic, bylo by to supr s tou spotrebou, doufam ze to aspon 110 km/h jede
Stale mam z ich aut neprijemny pocit, ze su voci konkurencii v sklze...Akoby vzdy cakali, co kto spravi, s cim pride a potom podla toho posuvali svoj vyvoj. Co sa pamatam, tak VW s nicim inovativnym alebo revolucnym doteraz neprisiel, od cias Golfa I je vpodstate stale na chvoste, najma v dizajne.
Revoluce se sice nekoná,ale mnozí oceňují právě kvalitu zpracování,dotažené detaily,konzervativní design...právě proto je VW největší prodejce v Evropě.Jinak já mám právě pocit,že koncern VW mnohdy vyčkává z rozumných důvodů a pak nám předloží celkově dotažený vůz bez výrazných slabin,a né jak se mnohdy stává,jakoby "narychlo" udělané auto,kde se pak v záruce řeší problémy s elektronikou atd..Z těch inovací mě napadá převodovka DSG.
Ciastocne mas a ciastocne nemas pravdu. konzervativny dizajn vyhovuje len urcitej skupine zakaznikov, v tomto VW podla mna trochu prehana, viac dynamiky a odvahy by neskodilo. S tym "celkovo dotiahnutym" vozom neviem ako to myslis, aspon ja nic podobne u VW nijak zvlast neregistrujem. Naopak, registrujem zvolavacky castejsie ako u inych vyrobcov kvoli nejakemu nedotiahnutemu detailu, a tiez to registrujem v praci - robim v oblasti automotive a robime aj diely pre VW a mozem zodpovedne vyhlasit, ze take mnozstvo verzii jedneho dielu pre jedno auto snad nedrzi ziadna automobilka. Zmeny su na programe takmer stale v priebehu vyroby a casto pozaduju zavedenie nejakej zmeny do vyroby par tyzdnov pred nabehom seriovej produkcie, co je teda tiez sila. Prave VW je typicky tym, ze vylepsuje a meni veci narychlo a na poslednu chvilu...
Ctyrkovy Golf byl ve sve dobe (1998) napred jak v technice, tak v dizajnu. Jinak je fakt, ze VW dela dizajny konzervativni a moc neexperimentuje, tahle strategie mu ale pokud jde o prodeje docela vychazi. Co je dizajnove zoufalstvi, je petkovy golf. :-!
Stvorkovy Golf bol vo svojej dobe tragediou modeloveho radu. Nic nove v technike, dizajne, ani v kvalite ani materialoch nepriniesol. Menu Golf skor uskodil ako mu pomohol. Jedine, co v tejto rade ako-tak za nieco stalo bol kombik. Ale vcelku nie je co obdivovat.
no a to jeste golfa I odkoupili z vyvojových center východoněmeckého Zwickau, golf I mel byl totiz puvodne vyvinut jako nastupce bakelitoveho trabantu, ale kdo ma penize ten jede.
zůstává jak by takové auto nakonec vypadalo...Jestli něco podobného jako na přiložené fotce,tak tomu nedávám moc šancí.Navíc užitná hodnota by byla velmi nízká. :-|
Když takovéto pseudoauto dokáže jezdit za 0,89litru na 100km, tak co všechno člověk může přidat aby to jezdilo třeba jen za 2 litry? 2x těžší, 2x větší? Je vůbec v možnostech postavit AUT0 s takto nízkou spotřebou, nebo to vždy bude prakticky nepoužitelné přemísťovadlo? ;-)
Auto se spotřebou 3 litry na sto budu už za dva roky..
a nebude to žádný prcek, naopak půjde o auto střední třídy.. akorát že Evropani z toho moc mít nebudou.. v roce 2008 přijde nová generace Toyoty Prius, která bude díky nové generaci hybridního pohonu jezdit kolem 3 litrů na sto :yes:
Re: Auto se spotřebou 3 litry na sto budu už za dva roky..
Za 3 na sto měl jezdit už tenhle Prius. Místo toho je to prapodivně tvarované tech-auto se spotřebou 6-7litrů, čímž mi smysl tohoto auta dost uniká. Nemám nic proti Toyotě, jejich produkce se mi kromě Aurisu zamlouvá ;-) Jestli bude Prius2008 konečně vypadat k světu a jezdit za 3 (jedno čeho), tak budiš :yes: Mám ale své pochybnosti...
Zajimalo by me o kolik by se snizila spotreba zakrytovanim zadnich kol, resp. nejakym lehce dostupnym aero kitem (klyny pred kolama, zmeneny predni naraznik, atd.). Uz to by mohlo mit nezanedbatelny vliv.
Jo , dálník znovu objeven. Akorát to má čtyři kola. Nic nového pod sluncem. Ale cena by ušla a ty detajly taky. Akorát to asi k závodění moc nebude. Tak lidi šetřte šetřte.
No... Lidi, ruku na srdce. Vipada sice trochu neprakticky. Je to ale krok k ekologii a uspore financi - na provozu. Vuz co "zere" jako moje sekacka na travu? :) Beru! Jiste nedostatky to ma, ale rozhodujici je prodejni cena, pak se da i ledacos ozelit.
Auto je teleso o celkovej hmotnosti (vratane posadky a batoziny) minimalne 1000kg, celnej ploche min 1,5 m2 a celnom odpore vzduchu (v reale) min cx=0,25. Skuste vypocitat pozadovany jazdny vykon pri ustalenej rychlosti 90km/h. Na druhej strane rovnice je vyhrevnost paliva (1 liter nafty). Termodynamicka ucinnost pracovneho cyklu tepelneho stroja pohanajuceho takyto jedno-litrovy automobil musi byt viac ako 100% aby sa to panovi Piechovi podarilo...