Novinky
Klaudius
0
VW by mozno za 5000 Eur auto vyrobil, ale kedze by malo nalepku "VW", z marketingovych dovodov by sa za menej ako 10 000 Eur nemohlo predavat... 😉
0
Souhlasim, a dodavam ze 10 000 eur, bych si radsi koupil neco peti mistnyho 😊 Ale stat to kolem 6-7 tisic, bylo by to supr s tou spotrebou, doufam ze to aspon 110 km/h jede
Ta pristrojova deska na fotkach je stejne rozmanita jako v ostatnich vozech VW 😄 . Na nich by mel Volksvagen zapracovat.
Ja si mysli, ze VW by mal celkovo poriadne zapracovat... 😄
Proč myslíš? 😲
Stale mam z ich aut neprijemny pocit, ze su voci konkurencii v sklze...Akoby vzdy cakali, co kto spravi, s cim pride a potom podla toho posuvali svoj vyvoj. Co sa pamatam, tak VW s nicim inovativnym alebo revolucnym doteraz neprisiel, od cias Golfa I je vpodstate stale na chvoste, najma v dizajne.
Revoluce se sice nekoná,ale mnozí oceňují právě kvalitu zpracování,dotažené detaily,konzervativní design...právě proto je VW největší prodejce v Evropě.Jinak já mám právě pocit,že koncern VW mnohdy vyčkává z rozumných důvodů a pak nám předloží celkově dotažený vůz bez výrazných slabin,a né jak se mnohdy stává,jakoby "narychlo" udělané auto,kde se pak v záruce řeší problémy s elektronikou atd..Z těch inovací mě napadá převodovka DSG.
Ciastocne mas a ciastocne nemas pravdu. konzervativny dizajn vyhovuje len urcitej skupine zakaznikov, v tomto VW podla mna trochu prehana, viac dynamiky a odvahy by neskodilo. S tym "celkovo dotiahnutym" vozom neviem ako to myslis, aspon ja nic podobne u VW nijak zvlast neregistrujem. Naopak, registrujem zvolavacky castejsie ako u inych vyrobcov kvoli nejakemu nedotiahnutemu detailu, a tiez to registrujem v praci - robim v oblasti automotive a robime aj diely pre VW a mozem zodpovedne vyhlasit, ze take mnozstvo verzii jedneho dielu pre jedno auto snad nedrzi ziadna automobilka. Zmeny su na programe takmer stale v priebehu vyroby a casto pozaduju zavedenie nejakej zmeny do vyroby par tyzdnov pred nabehom seriovej produkcie, co je teda tiez sila. Prave VW je typicky tym, ze vylepsuje a meni veci narychlo a na poslednu chvilu...
Ctyrkovy Golf byl ve sve dobe (199😄 napred jak v technice, tak v dizajnu. Jinak je fakt, ze VW dela dizajny konzervativni a moc nee😜erimentuje, tahle strategie mu ale pokud jde o prodeje docela vychazi. Co je dizajnove zoufalstvi, je petkovy golf. :-!
no a to jeste golfa I odkoupili z vyvojových center východoněmeckého Zwickau, golf I mel byl totiz puvodne vyvinut jako nastupce bakelitoveho trabantu, ale kdo ma penize ten jede.
DSG a TFSI su myslim si dost inovativne nie ? 😉
Turbo umi dat k motoru kazdej a ta DSG taky neni buhvico... PR ovsem vynikajici. :-!
zůstává jak by takové auto nakonec vypadalo...Jestli něco podobného jako na přiložené fotce,tak tomu nedávám moc šancí.Navíc užitná hodnota by byla velmi nízká. 😐
Když takovéto pseudoauto dokáže jezdit za 0,89litru na 100km, tak co všechno člověk může přidat aby to jezdilo třeba jen za 2 litry? 2x těžší, 2x větší? Je vůbec v možnostech postavit AUT0 s takto nízkou spotřebou, nebo to vždy bude prakticky nepoužitelné přemísťovadlo? 😉
a nebude to žádný prcek, naopak půjde o auto střední třídy.. akorát že Evropani z toho moc mít nebudou.. v roce 2008 přijde nová generace Toyoty Prius, která bude díky nové generaci hybridního pohonu jezdit kolem 3 litrů na sto :yes:
Za 3 na sto měl jezdit už tenhle Prius. Místo toho je to prapodivně tvarované tech-auto se spotřebou 6-7litrů, čímž mi smysl tohoto auta dost uniká. Nemám nic proti Toyotě, jejich produkce se mi kromě Aurisu zamlouvá 😉 Jestli bude Prius2008 konečně vypadat k světu a jezdit za 3 (jedno čeho), tak budiš :yes: Mám ale své pochybnosti...
Zajimalo by me o kolik by se snizila spotreba zakrytovanim zadnich kol, resp. nejakym lehce dostupnym aero kitem (klyny pred kolama, zmeneny predni naraznik, atd.). Uz to by mohlo mit nezanedbatelny vliv.
Jo , dálník znovu objeven. Akorát to má čtyři kola. Nic nového pod sluncem. Ale cena by ušla a ty detajly taky. Akorát to asi k závodění moc nebude. Tak lidi šetřte šetřte.
No... Lidi, ruku na srdce. Vipada sice trochu neprakticky. Je to ale krok k ekologii a uspore financi - na provozu. Vuz co "zere" jako moje sekacka na travu? 😊 Beru! Jiste nedostatky to ma, ale rozhodujici je prodejni cena, pak se da i ledacos ozelit.
Auto je teleso o celkovej hmotnosti (vratane posadky a batoziny) minimalne 1000kg, celnej ploche min 1,5 m2 a celnom odpore vzduchu (v reale) min cx=0,25. Skuste vypocitat pozadovany jazdny vykon pri ustalenej rychlosti 90km/h. Na druhej strane rovnice je vyhrevnost paliva (1 liter nafty). Termodynamicka ucinnost pracovneho cyklu tepelneho stroja pohanajuceho takyto jedno-litrovy automobil musi byt viac ako 100% aby sa to panovi Piechovi podarilo...