V roce 2018 má přijít pick-up od Mercedes-Benzu a značka nyní zveřejnila detaily o voze. Máme si být jisti, že nepůjde jen o Nissan Navara s jinými znáčky, ale o pravý Mercedes.
podľa mňa sa už pohybujú na hranici. Možno žiadna automobilka nemá taký imidž a nedotknuteľnosť ako MB, ale týmito prerábkami a spájaním s mejntrímom sa mostupne pripravujú o reputáciu a kecy o tisíckach vylepšení im nežerú ani mamičky na materskej.
MB sa zjavne chce dostat kdesi do vod bezneho priemeru.... ale je to jeho volba.... nic s tym nespravis... mna uz dnes MB v podstate nezaujme lebo nema cim ... a to som kedysi tieto vozy vynasal do nebies... dnes by som pred touto znackou uz ale bez vahania uprednostnil jaguar alebo land rover/range rover alebo lexus... a vlastne kludne aj take audi ...
No s tím Jaguarem/Land Roverem bys to moc nevyhrál, protože to jsou auta sice pěkná, ale známá svou nespolehlivostí...
V prémiovém segmentu lze rozumně volit pouze mezi výrobky německé trojky (Lexus ani Američani nedělají auta zaměřená primárně na evropský trh), proto taky prodeje vypadají tak jak vypadají. Pohodlná jízda = M-B, sportovní BMW a něco mezi Audi :-)
No pokud tím chceš říct, že jízda po pražské dlažbě na vzduchovém podvozku M-B E se do jisté míry podobá jízdě na ocelových pružinách BMW 5 tak tomu moc nerozumím...
Globalizace a snaha o úsporu nákladů vede ke vzniku derivátů. V USA už dávnoběžná věc. Evropský klient je ovšem na tyto postupy citlivý. Ovšem účetní oddělení MB , musí mít důvod k radosti.Úspora nákladů na vývoj a rovnou do prodeje....
si, že MB má na to, aby si vyvinul svůj vlastní pick-up, nehledě na to, kolik na jednom kusu pak bude vydělávat. Tak i pro to nepochopím, proč Citan je Kangoo a né jiná kvalitnější dodávka...?
Co se týče Citanu jakožto dodávky (úroveň S-classe tam nikdo neočekává), sdílení komponentů a třeba společný vývoj se dá pochopit. Tohle ostatně platí i u menších - levnějších vozů jako třeba kolínská trojčata.
Podle nadpisu (článek jsem nečetl) chce mít Mercedes luxusní stroj. V takovém případě souhlasím, že Mercedes by měl jít vlastní cestou.
by nemal byt najmensi problem vyvinut vlastnu spickovu "premiovu" plosinu a spravit na nej ukazkovy pick-up..... hodny kvalit tejto znacky..... ale tak co si budeme klamat... vynimocnost MB to uz ma stejne davno za sebou.... zisky a setrenie - to je dnes prvorade .. auta su uz coraz viac ako take puzzle.. radobypremiovky z hviezdami na maskach nevynimajuc.... kam kracas MB?
a technický základ z Navarry ti príde ako nekvalitný? Načo vymýšľať niečo čo už bolo vymyslené ! Nehovoriac o tom, že týmto počinom sa MB púšťa na "neznáme územie" , pričom ak s týmto projetom neuspeje bude ho to "bolieť" ďaleko menej ako keby to stavali od nuly. Na druhej strane ak sa uchytia v ďalšej generácii to môže dopadnúť presne naopak a Navarra bude stáť na platforme od MB. >:D
Využít 50-ti leté zkušenosti Nissanu se stavbou pick-upů mi přijde rozumné, navíc Nissan platformu Navary vyvíjel už s tím, že bude použita i pro Mercedes...
No zanedlouho uvidíme, jaký bude výsledek, doufám že bude stát zato :yes:
Ty asi nemáš veľmi predstavu čo obnáša vyvinúť úplne nové auto.Novú platformu, nové všetko. Áno, v prípade Mercedesu je jasné, že majú na to dostatok financií, aj know-how. Ale ono to nejakú chvíľu trvá a oni by radi mali svoj model ASAP. Asi zabúdaš na to, že Mercedes chce v prvom rade na aute zarobiť, v Tvojom svete je to trochu inak.
Čo je zlé na tom, keď využije overenú platformu a na tom postaví svoje auto? V čom to nebude plnohodnotný Mercedes? Ten Tvoj ospevovaný Lexus ani náhodou nezdieľa komponenty napr. s Toyotou, že? 99% zákazníkov si proste kúpi Mercedes Pick.-up a žijú v tom, že majú Mercedes. A hlavne zaplatia ako za Mercedes. A to je pre automobilku podstatné.
ides na to dobre... lenze tu ide o mercedes a jeho dlhorocne meno na poli automobilizmu
este par pokusov ako Citan alebo A-cko s dizlom z dacie a smelo mozeme mercedes prehlasit za slabsi priemer danej triedy.... nissany mozem... ale premiova znacka s takym menom ako ma mercedes by nemala mat casovy ani financny problem postavit vlastny "premiovy" podvozok.... a vobec.... asi je o tomto zbytocne debatovat vzhladom na to aky je uz dnes ciel mercedesu ( setrenie, unifikacia, znizovanie nakladov, kvantita a priblizenie sa viac uz aj tym menej solventnym zakaznikom ) ... pride to len mne alebo mercedes uz ozaj chce byt zastupeny vsade za kazdu cenu.....a mat auta lacnejsie a dostupnejsie ako kedysi a mat ich co najviac v kazdom segmente?
akoby mercedes z roka na rok stracal svoj lesk a caro... dozaista nech je akokolvek podvozok z navary super... mercedes si tymto imidz nezvysi.... to musime priznat... rovnako ani honda si nezvysi imidz a charizmu ked nahodi sasi na podvozok z forda.... alebo peugeota
kde chodis na tie rozpravky :no: porovnaj stare "premiove" acko a to nove(podla teba skoro polovicnu daciu) a potom nieco hovor...stare acko bol hotovy skvost nastupuje sa do neho ako do tranzitu lenze pokial mas 150cm tak do auta potrebujes rebrik a ked mas nad 180 mas kolena az pri celnom skle fakt super teraz je zrazu z acka osobne auto po rokoch :yes:
citan a imidz? ma asi taky imidz ako ked k nam naklusaju nemci do roboty v transporteroch a vitach v zakladnej vybave v super imidzovych monterkach...co myslis ze sa tam bude mekrelova prevazat?
ked ma kamarat vezie v cls amg ani si na citan nespomeniem(lepsie povedane ani neviem ze existuje pokial tu nezacnete pisat tragedie) ani na to acko a nemusi to byt zrovna neake nabuchane amg staci si vyskusat nove c skratka mb je stale lepsi a lepsi
stare Acko malo inu koncepciu ( sendvicova ) a dlzku nejakych 3,6-3,7m ... neda sa to porovnavat s tymto novym Ackom... ale o to tu ani nejde.....
povedal by som ze mercedes uz dnes stavia hodne na kvantite a unifikacii... a akoby sa snazil byt stale dostupnejsim beznejsej vrstve a zaroven ponukat co najviac aut v kazdom segmente.... nehovorim ze ma mat len 3 modely za cenu po 3 miliony ale miestami ozaj uz klesol dost nizko a pohybuje sa kdesi na hrane kde uz tazko mozeme hovorit o premiovosti..... samozrejme AMG a top modely tie su ok... o tych sa ja predsa nebavim.... ale zaklad je stale nizsie a nizsie posadeny .... uznas sam ze A-cko s dizlom z dacie na 15tkach s tym tabletom v interieri je asi sotva premiovejsie auto ako nejaky bezny priemerny hatch tejto triedy ktory pritom bude o dost cenou lacnejsi ....
Obzri sa trošku okolo a uvidíš že tento trend razia všetky tri nemecké prémiové automobilky. Jednej sa to darí viac, inej menej. Audi čerpá z regálov plebejského Volkswagenu, Bmw sa vyberá regály u Mini. Mercedes nakupuje u Renaultu-Nissan. Už skôr som ti inde ponúkol možnosť si reálne pri najbližšej príležitosti vyskúšať niečo od MB, tak to zopakujem. Ty si z KE ja z PO to by nemal byť problém či?
no či nobelovku neviem, ale aspoň by si trošku mono poopravil svoje videnie sveta. Ono jedna hoc aj krátka jazda ti dá 1000 krát viac ako čumenie na monitor.
Lze uvést zdroj o víceprvkovém zavěšení zadních kol??? Já jsem viděl na webu rám nové Navary a zadní náprava je, alespoň pro Nissan, stále tuhá s listovými pružinami - což je v případě pick-upu zatím jediné používané řešení.
Aliancia Nissan-Renault-Mercedes je teda hotová vec...
V podstate každý týždeň sa dá čítať o spolupráci Mercedesu a Nissan-Renault. Mercedes predáva malú dodávku na báze Renaultu Kangoo. Na kvalitatívne štandardy pri výrobe nového Renaultu Talisman zase dohliadali inžinieri od Mercedesu. Nové malé SUV od Infinity zase vznikne na báze SUV od Mercedesu. A v tomto článku zase Mercedes Pick-up vznikne na základoch Nissan-Navara...
Re: Aliancia Nissan-Renault-Mercedes je teda hotová vec...
... ale takáto spolupráca predsa neznamená automaticky aj majetkové prepojenie. A aliancia zahŕňa práve aj to majetkové prepojenie keď partneri vlastnia navzájom nejaké množstvo partnerových akcií. A tomto silne pochybujem, že k takému niečomu dôjde v blízkej budúcnosti.
Re: Aliancia Nissan-Renault-Mercedes je teda hotová vec...
to ja nikde nepopieram, ale ak som to dobre prečítal nejedná sa o majetkové prepojenie, len spoločná výroba pre špecifické trhy nie? Oprav ma ak sa mýlim.