Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pininfarina spolupracuje s ICML na vývoji světového automobilu

Indická firma ICML (International Cars & Motors Ltd.) za dva roky představí svůj světový vůz, na jehož vývoji spolupracuje se slavnou firmou Pininfarina.
Zpět na článek
23. 7. 2008 11:23
23. 7. 2008 11:25
neregistrovaný "cuisine at work"
23. 7. 2008 14:10
23. 7. 2008 11:38
23. 7. 2008 11:42
23. 7. 2008 13:45
23. 7. 2008 13:47
23. 7. 2008 11:23
...
Líbí se mi ten kontrast té zrůdičky nahoře s GLK dole >:D Berva je podobná :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine at work"
23. 7. 2008 11:25
chmmm
pod pojmem světový automobil bych si představil auto typu logan .. dostupné pro všecky trhy ... ne luxusní vůz nebo 4x4 ...
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2008 14:10
Re: chmmm
Světový automobil ho nazývají proto, že se má vyrábět na různých místech světa.... Otázkou je, co jim z těchto plánů vyjde, že :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 11:38
Hrůza
Proboha, to je teda ohavnost... to si snad italský soudruzi dělaj z Depáka Mitála srandu... Tak malý vzkaz do Indie - tuhle parodii na auto si nechte doma a netahejte nám to do Evropy. Děkujeme.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
23. 7. 2008 11:42
Re: Hrůza
Klid...to na fotce neni vuz, o kterem byla rec v clanku :-) Na fotce je soucasny model Rhino :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 13:45
Re: Hrůza
To Rhino je teda celkem síla...
Avatar - da_b0mb
23. 7. 2008 13:47
Re: Hrůza
sila nosorozce... ;-)
24. 7. 2008 15:24
Kamarád taky rád
Jako velmi často může mít humorná slupka vespod všelijaké zvláštní chuti. Takže především jméno Mittal by nás mělo zaujmout - a ano, je to tak, společnost ICML je jednou ze 4 společností skupiny Sonalika, kterou jako celek vlastní rodina Mittalových. A kdože je Mittal především? Především ocel, No1 na světě v produkci oceli (ostravaci vědí). Samotná Sonalika sdružuje převážně výrobce zemědělské techniky (kombajny, traktory, různé zemědělské stroje), ICML jako jediná je automobilka, dosavadní profil je dán join-venture s MGM Rover. Produkční kapacita zatím není obří (asi 2500 "MUV" měsíčně, s výhledem 5000), ale Mittalovi si dali záležet a postavili moderní továrnu s klimatizací, odsáváním prachu a jinými hejblaty, navíc zařazenou do režimu státních daňových úlev. Navíc na sebe skupina navázala i sily jedné z velkých společností rizikového a rozvojového kapitálu, takže prostředky zdá se chybět nebudou. -- Při současných prudce rostoucích cenách oceli pro automobilový průmysl je zapojení Mittalových opravdu zajímavé. -- Pokud jde o italská studia a jejich tvorbu pro asijské automobilky, není to nic výjimečného, však všade možně po Asii najdeme díla ItalDesignu i Pininfariny, stará i nová. Což by zase byl námět pro debatu o tom, jaké to má důsledky pro itallský design obecně.
Rozbalit vlákno
0