Podíl prodávaných osobních aut s naftovým motorem se letos v červenci propadl na méně než 27 procent. Loni ve stejném období to bylo o 11 procentních bodů více. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.
o ekologičnosti dieslů a ovce kupovali. Teď je výplach opačným způsobem a ovce si kupují do Gazíků tříválce. A kdo uvažuje tak si koupí i koupil předtím malé auto v benzínu a velké v naftě. Jako výplach dobře funguje i zákaz dieslům do města, ve skutečnosti se zákaz dotknul jen opravdu starých aut.
ta obava ze zakazu vjezdu do mest i u novych aut stale je aktualni, ten kdo si dnes koupi nove auto ceka ze ho za par let bude treba prodavat, a ve chvili kdy nekde zakazkou vjezd i takovemu autu, razem se tam stava neprodejnym
koupil by sis auto kde nevis zda za 4-5 let nebude mit zakaz vjezdu do mist kde bydlis? i s vidinou toho ze ho za 4-5 let budes prodavat? protoze treba 2 roky predem se o tom zakazu bude minimalne diskutovat, a ta tva ojetina by razem na cene klesla treba o dalsich 20-30% nez je bezna cena, ja osobne bych si takove auto nekoupil bez extremne vyrazne slevy, protoze bych proste nechtel prodelat ani pak na dalsim jeho prodeji
a ze tech mest kde ty zakazy planuji je zatim malo, par kousku co spocitas na prstech ruk, do 10 let to ale muze bejt ve vetsine Evropy ;-)
Z pohľadu základnej logiky áno. Ale auto sa nekupuje len logikou. Ja preferujem benzín, vyššia spotreba ma pri mojom nájazde nezruinuje a nepotrebujem ani ťahať 1000km na jednu nádrž. Okrem toho u mňa aj pri väčšom aute prevládajú krátke trasy a tretie auto do rodiny, ktoré by jazdilo len na dovolenky sa mi zdá zbytočný luxus.
až budou hotovy homologace na WLTP a Euro6d
něco poměřovat bude mít smysl od 01/09/2018 ale lépe od 01/09/2019
to už bude inovovaná nabídka modelů a motorů stabilizovaná
Já už bych nafťáka nechtěl,tak se ani nedivím, že prodej dieselů klesá. V loni jsem v bazaru pořídil auto na benzím a jsem naprosto spokojený a auž bych neměnil.