I když se mi na standardní S60 ten zadek taky až tak moc nelíbí (ale neříkám že je vyloženě špatný), tak zmohutnělemu Polestaru to sekne fakt ze všech úhlů... :yes:
To opravdu myslíš vážně? Už mně opravdu nebaví číst jak je něco podobné něčemu jinému, objevuje se to tu tak často, že mám o duševním stavu jedince VÁŽNÉ pochyby. Ono není jednoduché vymýšlet nové, neokoukané, elegantní tvary, nejde to donekonečna. Přijde mi to jako hledání důvodu jak si vlastně ospravedlnit, že na to auto nemám, tak ho musím pomluvit. Mně se taky zadní partie vozu bůhvíjak nelíbí, ale smekám před inženýry a konstruktéry Polestar, že vyrobili takové monstrum, velmi zajímavou alternativu k RS4 a možná i některým AMG. Dokázali, že z bezpečného a nudného sedanu se dá udělat něco, co by mi nevadilo mít v garáži. Už jen za to :yes:
jasne, teraz sa ozval chlapik povolanim SYN >:-[] , co keby nemal mamku ocka, tak je ufnukany zasran ,co nic nedokazal :no:
Po druhe, je to diskusia a kazdy si vyjadri svoj nazor a keci typu dusevny stav si nechaj pre svojho psychologa,asi mu mas vela co vysvetlovat ,ked si v tom taky zbehly.
Polestar umí, jejich ladění předčí i švédské bsr, ale problém toho auta je základ, tj. ta R6ka. Už ve standardu s výkonem lehce přes třista koní si v kombinaci řekne S60 o 13 litrů tam, kde ve stejné kombinaci pojedeš s 335i za necelých deset. A čím větší zátěž tím je rozdíl větší, v téhle brutální verzi to bude mít nechutnou spotřebu, nechutnou v tom smyslu, že jsou na trhu motory s podobným výkonem a ve větším autě, teď myslím konkrétně novou M5, které umí pětset koní v kombinaci krmit dvanácti litry.