tupe hole hlavy maju radi baworaky, samozrejme hola hlava je zaklad, potom reraz na krku, IQ nulove, jednoducho idioti ;) Nemam bmw ani mi nechyba a ked vzdy nejakeho tupca na luxusnom aute vidim tak mu blikam ;) neverili by ste aki su prekvapeni ;)
Alebo pribrzdim a brzdim ho * nech si pocka pekne :-) rad sa hram s debilmi. Ziadne mysicky pri mne im nedovolim a predbieha ? Pridam a spat sa zaradia :-) Nervy im vtedy pekne pracuju ;-)
Nechcem sa zastávať teraz vodičov luxusných áut, ale svojim konaním ako si to tu teraz popísal sa práve zaraďuješ medzi nich, bránením v predbiehaní sám porušuješ dopravné predpisy...
,,Nemam bmw ani mi nechyba"...fakt ne?! mě teda docela jo :-) ...snad při tom svým závodění s předjíždějícím BMW nezabiješ někoho v protisměru (a v tom BMW), ach jo...
Poznám podobne retardovaného človeka, ktorý bol obdobným hrdinom ako ty. Na dôvažok ukazoval vztýčené prostredníky do všetkých svetových strán-hrdinom však prestal byť, keď ho po menšom preťahovaní na ceste predbehol chlapík na G-Klasse, zastavil pred ním, vystúpil, rozstrieľal mu káru na sra*ky, nasadol a odfičal preč. Takže veľa šťastia s podobnými vyučovacími technikami.
Inak sa nechcem zastávať tých pretekárov a slalomárov. O tých by sa mala postarať polícia, ktorú si na to vydržiavame. Policajti by sa mali prestať báť banditov ciest a možno nebrať ohľad na to, že je to kolega z iného oddelenia.
Zarazilo ma ze Škodovka je na konci...kolko idiotov jazdi na firemnych octaviach TDI, popripade Superboch? Mňa osobne ohrozujú najviacej títo. Ked vas v kopci pri dvojitej plnej čiare začne obehovat Fabia HTP s vykravatovaným fešákom za tým smiešnym volantom a oproti nemu sa rúti plne naložený kamión tak mi polovičky zviera ešte dobrú polhodinu.
Od takýchto idiotov radšej čo najdalej....netreba sa z nimi pretekať pokiaľ je vám život milý.
>:D presne tak.
ja zase milujem soferov kii hjundajov a neviem coho ked v pripajacom pruhu ta ani zasvet nepusti lebo si mysli ze sa predbieham. ked otvorim okno ani sa nepozre do strany, hlavne ze je nalepeny na toho prednim pol centimentra.
apropo: bezpecnejsie na BMW 160 ako na hundáji 90 :yes:
Hele, auto je vždycky bezpečný podle řidiče. Jen mají prostě výkonnější auta lepší chování na limitu. Náraz ve 160 může řidič přežít a v 90 ho můžou hledat v poli vedle silnice - vždycky záleží, jak tu situaci zvládne ;-)
>:D zavřít, zabavit, postřílet....ale k těm pokutám - pokuty dle příjmu podle mě nejsou špatný nápad - ne proto, aby si to majetnější řidič pěkně "vyžral", ale paradoxně proto, aby byly důsledky stejné pro všechny...ale má to své mouchy...
Hele, já ti furt nevím, to se mi nelíbí. Aby byl důsledek pro všechny stejný, je tu bodový systém. Stejný bič na všechny. A přestupky, které nejsou tak vážné, prostě hodnocené body nejsou...
Koukám že ty seš taky pěknej idiot ;-) To co píšeš, je pouze typická česká závist. :no::no: Máme Q7, nikdy sme nic neukradli a jako na malý živnostníky na nás stát z vysoka s**e a pokud tý hrstce lidí závidíš, kteří makali aby si splnili sen. Tak si běž rozběhat nějakou firmu ;-) A zkus si projet češtinu, ty Einsteine ;-) Takový lidi jako seš ty u mě ztrácej na významu. ;-) Ať žije česká demence >:-[]
Taky mě jeden předjížděl s Q7 v Praze Štěrboholích na třicítce před křižovatkou přes plnou čáru.Ještě přede mnou bylo jedno auto a autobus.Jenže panáček si nevšiml,že je za křižovatkou uzavírka a když byl vedle autobusu tak autobus odbočoval vlevo a samozřejmě to o něj vorval a pak skončil ve zdi.To vše v cca 80 km/h.Z křižovatky vyjížděli důchodci s Aveem,ty naštěstí zůstali stát v křižovatce a minul je jen tak tak.Kdyby se s nim srazili čelně asi by to nedopadlo dobře.Jemu vystřelili bagy kabina vcelku,normálně z toho vylez.Z hlavy mu trochu tekla krev.Autobus předek v místě řidiče sešrotovanej a nikomu dalšímu se naštěstí nic nestalo.Tihle idioti si myslí,že jim slnice patří a že si můžou dělat co chtěj.
Bože to je závisti nechápu proč lidé kteří makají by jsi nemohli koupit audi nebo bmw.Blbě kecat pracovat osm hodin denně a válet se u televize s pivem umí každý!samozřejmě jsou vyjímky magorů ale to i ve vozech škoda atd,Každý si může založit živnost a zkusit si to vydělávat!
souhlasím s kokes02. Tohle je typická závist. Hold když někdo maká pořádně tak si hold vydělá poctivě no. To mi trochu připomíná minulost...všechno všem...a nechápu lidi co tě podpoří v takovém názoru. je to prostě jen závist no.Kdyby ses hold v mládí víc učil tak možná máš nějaký drahý auto no... ;-)
Správná věta "kdyby ses v mládí víc učil".Jenže určité rozumové úrovni má odpovídat i znalost předpisů,morálky a slušného chování.
Chápu když nezná pravidla blbec.
Vůbec zde sposta lidí argumentuje,že peníze znamenají mnoho vědomostí.Jenže lidé z vyšších společenských vrstev mají jít svým chováním příkladem.Je třeba také rozlišovat určité mladické nerozvážnosti.
Jen pár lidí v Čechách je bohatých a přitom se umí chovat.
Táááák, tady je něco špatně. I když moje zkušenosti s řidiči například Audi jsou špatné pochybuji, že se dá takhle generalizovat jenom na základě přestupků. I když jsem studii nečetl mám dva velké otazníky:
1. Do jaké míry se bral nájezd jednotlivých značek? Co tím myslím - na tato auta (včetně Subaru) má většinou vyšší třída, které je tvořena lidmi u kterých se dá předpokládat mnohem vyšší nájezd než u značek VAZ, Wartburg, Dacia...jistým způsobem "hapruje" Škoda, protože je to fleetové auto a jistě má velké nájezdy - odhaduji, že toto nemá natolik velký vliv., protože se stalo lidovým vozem.
2. Je až s podivem, že tato studie přichází Bártovi zrovna teď - jako na zavolanou.
Osobně se domnívám, že mnohem důležitější informaci než v jakém autě je kolik má řidič roků.
Tlustá čára, jiný pohled.
Když se zamyslíme, tak určitě můžeme dojít k tomu, že vlastníci drahých aut mohou páchat přestupky více než průměr, do této kategorie mohou jistě spadat i jiné skupiny. Podnikatelem, vysokým managerem se nemůže stát - neambiciózní, neagresivní, ten co si nevěří. Je o o životní strategii - odvaha nastartovat vlastní business se jistě promítne do chování na cestě.
Společnost, která má potřebu v zákonné úpravě posuzovat co je luxusní a co není je společnost nemocná. Ve skutečnosti totiž nelze dělit jedince na bohaté a chudé, nýbrž na ty co umějí šetřit a na ty co šetřit neumějí. Osobně by mne zajímalo jak lze určit míru luxusu vozu, podle výbavy, podle obložení středové konzole imitací dřeva >:D ? Sám moc dobře vím, že poslední model Škody Octavie 1.4TSI v nejvyšší výbavě za 500.000,- má mnohem více luxusních prvků než 8 let staré ojeté sportovní Audi S6 4.2 V8 dovezené z Německa za 200.000,-. Podle ceny ? V tomto případě zná totiž zákon cenu pouze jednu - a tou je cena kupní, popřípadě cena odhadní. Podle kubatury ? Ale vážení... Co takhle podle přítomnosti samosvorného diferenciálu, nebo sprchy na mezichladiči turbodmychadla. Není to náhodou luxus ? Není to náhodou přepych ? Kdo z Vás to má, kolik vozů to má podobně jako Subaru Impreza STi, se kterým se dá páchat tak snadno tolik přestupků tak snadno. A teď mi někdo řekněte jestli takový vůz spadá do luxusního segmentu ? Pozn. nechtěl jsem se samozřejmě vůbec dotknout majitelů výše zmíněného Subaru ani Škody Octavie, celý příspěvek je ironický a má donutit ke skutečnému zamyšlení ....
Titulek měl znít: "Nejrychleji jezdí na dálnicích řidiči luxusních aut". Pochybuju, že jsou zohledněny i jiné přestupky.
Jinak další zbytečná statistika, která neodpovídá realitě. Např. řidiči Volv jsou jedni z nejklidnějších řidičů. Autora této statistiky bych postavil na měsíc k nějaký rušný křižovatce, aby dělal taky něco užitečnýho. Navíc má v těch značkách dobrej guláš, když řadí Subaru mezi luxusní auta :-)
EDIT: Taky doufám, že Věci Veřejné budou následovat Zelené a půjdou rychle od válu, protože s jejich socialistickou politikou by jsme za chvíli platili silniční daň, dálniční známky atd. podle míry luxusu jednotlivých značek.
Přesně tak pane Brabčák VV se snaží jen zalíbit pan Bárta také není žádný chudák a medii už proběhlo že také vlastní luxusní supersport takže určitě jezdi 50 a 130 :-)
Tedy BMW nebo Volvo či Subaru nemám, ale dle mých zkušeností jsou nejnebezpečnějšími skupinami na silnicích někteří řidiči dodávek typu Ford Transit, kteří ať už o vlastní vůli, nebo honěni dispečerem jezdí dost agresivně a vytvářejí na silnici nebezpečné situace ne pro sebe, ale pro toho chudáka, kterému při předjíždění hodí myšku, aby na následujícím semaforu stáli o tři auta vepředu. Pak jsou to sváteční řidiči (už více než 30 let je jejich poznávacím znamením klobouk nebo jakákoli hučka na hlavě) a jak už tu někdo psal, část (opravdu jen část) řidičů Oktávií, kteří považují motor 1.9TDI za cosi nepřekonatelného a nadpozemského, a musí to svému egu znovu a znovu dokazovat v silničním provozu.
Je logické, že když někdo má silné auto, tak snadněji překročí povolenou rychlost, ale o bezpečnosti to nic nevypovídá. Často potkávám řidiče těchto aut a právě naopak, málokdy mi sedí na zadku, nebo riskantně předjíždějí, protože vědí, že stačí krátká rovinka, polehtají plynový pedál a jsou v prachu.
Policie by se spíše než na vybírání pokut za rychlou jízdu měla soustředit na agresivitu za volantem. Mno už jsem toho naplkal dost. Hezký den a bezpečný návrat všem. :-)
Tohle mi přijde "socanské" srovnání. Ano někteří s prominutím jezdí jako hovádka, ale opravdu všichni? Ne všichni motorkáři jsou neohleduplní, přitom je většina lidí nesnáší. Ale proč? Protože narazili na, s prominutím, vola? Na ty můžeme narazit všude, nejen na cestách. Je to o lidech, o ničem jiném.
Navíc, jak tady někdo psal, je to také o vytížení aut. Jasně, že manažer v A6 apod najede víc jak děda s feldou. Ale kvůli tomu je "buzerovat"?
Neříkám, aby nebyla policie vidět. Ale ať jsou, tam, kde je to potřeba a ne na pole-cesta-pole. Předjíždění na zebře, podjíždění auta na křižovatce, ignorace stopek, červené...
Já bych i rád viděl více hlídek o pátečních a sobotních "radovánkách". Když "závodníci" vytáhnou hustokáry a nepochopitelně jezdí městy jak blázni. Jasně, v nočních hodinách není provoz, ale to snad není důvod, aby jezdili městy jak šílenci.
ono to casto ani tak nemusi bejt tema ridicema tech aut, ale spise policistama, mam znameho u dopravky co hlidkuje na jiste ceske dalnici, a prej se vydavaj jen za tema co opravdu porusujou predpisy v mire co jiz neni unosna a nebo hlavne za luxusnima autama kde je krapet vetsi jistota ze ma pri sobe kartu ci hotovost a muze tak zaplatit namiste :-)
rychlost do 150 je prej casto vubec nezajima, zato je prej zajimaj luxusni auta, dodavky a nakladni auta, na tech prej se da vybrat nejvic
Prva kategoria su tuzeri v oktavkach a golfoch, ktori povazuju svoj 1,9TDI za spicku vo vykone, posed za volantom ala totalny idiot, opierajuci sa pravym laktom o spolujazdcove sedadlo, s hlavou vyklonenou presne do stredu auta a lava ruka vylozena na najvyssom bode volantu a este o cosi vyssie aby vsetkym dokazal, aky je pan, lebo ma IV golf s velkym laufom a zacmudeny zadok z vyhrkaneho TDIcka 8-s
Dalsia kategoria su drsni mafiani v 10 - 15 rocnych audinach alebo baworakoch, ktori taktiez povazuju svoj posed za volantom ala idiot za prejav najvacsej drsnosti, v spojeni s holou hlavou a oblecenymi teplakmi. Toto je presne ta kategoria "luxusnych" aut, pretoze na slovensku ked zaparkuje takyto krutas svoj 5kovy bavorak s rokom vyroby 1996, 10x burany, hrzdavy osarpany niekde do stredu chodniku, alebo na nejake ciary, tak jedna polka okoloiducich sa pohorsuje, druha sa posere, ze aky drsnak to tam zaparkoval a ved on moze ked ma take paradne auto!
Nasleduje kategoria nafuaknych snobov, v svojej novej A6ke, ci X6 alebo Q7 a podobne, ktory sa opat povazuju za niekoho, kto si moze dovolit vsetko a tak aj jazdia, parkuju, vyzeraju... A este ked to doplni SPZtkou TN-QQQQ5, tak to vo mne evokuje akurat tak, ze ma IQ5..
Dalej by som zhrnul kurierov a obchodakov, do jednej kategorie, no to je si osobne myslim o niecom inom, casto ich tlaci cas a tak musia zo svojej fabie ci partnera vytlacit maximum coho vysledkom su nebezpecne obiehacie manevre na cestach 1. triedy, nakolko na obehnutie kamionu potrebuju velmi dlhy cas, ktory v beznej premavke cez pracovny den malokedy ziskaju..
Neviem vsak, kde zaradit vodicov Volva, lebo som nikdy nevidel ziadneho burana vystupit z Volva, zaparkovat niekde ako idiot, jazdit ako idiot. Volvo si vacsinou kupuju uvedomeli ludia a nie teplakovi sedliaci.
Ak to vsak zoberiem z hladiska rychlosti, je realita taka, ze s rychlym autom sa prebieha ovela bezpecnejsie, rychlejsie a lahsie aj ked sa pri tom manevri dosahuju ovela vyssie rychlosti. A ako som to tu uz cital, vodici v rychlych autach (mimo kategorii co som vymenoval) vacsinou obehnu slusne a rychlo auta pred sebou a nemaju potrebu sa na niekoho lepit a nieco si dokazovat.
Naopak prislusnici vyssie spomenutych kategorii sa vyzivaju v jazde od stredovej ciary po krajnicu a nalepeny na milimeter za vasim naraznikom a potom ked clovek v silnom aute prida, ostavaju nemilo prekvapeni a stracaju sa v spatnom zrkadielku niekde daleko vzadu.... :-)
zajímavé, jak se vždy objeví tyhle tendenční články s názorem "experta" na závěr typu "Podle šéfa dopravních policistů Leoše Tržila to souvisí s pocitem, že řidiči jedou v silném a bezpečném autě, takže si mohou dovolit cokoliv." - když "je potřeba" zavést další buzeraci občanů. Úplně stejně tomu bylo když se zaváděl "všeřešící" bodový systém.
Otazka pro středně tupého fízla: když potřebuju hodně a daleko jezdit a na dopravě jsem závislý, budu jezdit Wartburgem nebo Audi? A pokud levnější a malá auta jezdí v přecpaných městech a rychlá a luxusní na dlouhých trasách - koho chytíte na D1?
Jako občan mám spíš dojem například ze zpráv, že nejvíc nevinných zmasakrují šílení fízlove při nesmyslných honičkách a přestřelkách, a né ten koho honí >:-[]
jako občan doufám, že se nanejvýš někde "zmasakruje" ten koho honí, a pokud možno ať vezme sebou do nemocnice, či márnice jen sám sebe. Idiot nemá na silnici co dělat a je jedno v čem jede.
Všem luxusním autům bych namontoval omezovače na 130km/h, aby nejezdili jako prasata!
Akorát ohrožujou nás, v úsporných autech bez motoru, blikají ať uhneme. Máš jet 130!!! tak co bych uhýbal, až se rozhodnu, tak uhnu. :-!
No a až v tom autě za tebou poletí třeba chlap s manželkou do porodnice nebo rodiče se zraněným dítětem do špitálu tak budou z tvého "až se rozhodnu tak uhnu" fakt nadšení. Ještě že se dávají pokuty za neodůvodněnou jízdu v levém pruhu.
Kdybych byl na těchto stránkách poprvé a četl tuhle diskuzi, tak si řeknu, že je něco špatně. Že to není Auto.cz, ale zkurvenejlevičák.cz. Ale co.. v ČR mě už asi nic nepřekvapí. Vůbec se nedivim, že pak někdo na dálnici vytlačí nějaký auto ze silnice. Pokud někomu nějakej * brání v předjetí a zdržuje, tak si ani nic jinýho nezaslouží. Jó, ta závist je špatná věc, co socani? >:-[]
ad. řidiči: Uznávám, že většina řidičů, kteří mě na dálnici předjeli, když jsem jel 130 (přibližně), tak měli tzv. luxusní vozy (Velká trojka z DE, Range Rover apod.). ALE! Největší prasata, ichtylové a hovada, který jsem na silnici potkal, tak měli právě vozy škoda, starší renault nebo VW apod. Z fleku si vzpomenu na jednoho řidiče lux. auta (BMW), který mi v životě hodil myšku, ale asi tak na pět v těch levnýchějších, kteří mi udělali nějakou podobnou nebo ještě horší sviňárnu. Nebo přímo přede mnou se odehrála zcéna, jak z knížky "Dnes jsem zase potkal idiota".
Za městem jsem dojel Škoda peněz fóbii s legendárním motorem HTP. Jel nějakých 80, což je o něco míň, než jezdím těmi místy já, ale protože to bylo v části, kde se nedá bezpečně předjíždět (horizonty a slepé zatáčky), tak jsem jel v klidu za ním s rozumným odstupem. Dojeli jsme kamion a to hovado v HTP ho začalo předjíždět ve dvojitým esíčku v lese, kde opravdu nevidíte, jestli jede něco naproti. Měl štěstí, nejelo nic. Na rovince, která byla asi o půl kilometru dál, jsem pak předjel v pohodě kamion i HTP, který jelo svých cca. 80. Na tohle by se spíš policajti měli zaměřit a ne na to, že někdo v autě se čtyřlitrovým osmiválcem jede po rovné dálnici 180.
ad. pokuty: mám Saab 9-5. Poměrně velký sedan, interiér s imitací dřeva a v kůži, přední sedačky vyhřívané, 2.0 turbo benzín, ale je z roku 1997. Je to luxusní auto nebo ne? Podle mýho je tenhle návrh naprostá a úplná kravina, výplod chorýho, nemyslícího bezmozka, kterej nemá na práci nic důležitějšího, než vymýšlet další způsoby, kterak buzerovat řidiče, místo toho, aby se zaměřil na opravdu důležité problémy (např. kvalita silnic).