Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Politici věří, že se Opel spojí s PSA. Kdo by na tom vydělal? A kdo naopak ztratil?

Francouzská Skupina PSA má zájem o značku Opel. Zatím však není jasné, zda by na takovém nákupu vydělala.
Zpět na článek
17. 2. 2017 13:01
17. 2. 2017 13:07
17. 2. 2017 13:12
17. 2. 2017 13:16
17. 2. 2017 13:47
17. 2. 2017 13:59
17. 2. 2017 14:14
17. 2. 2017 14:17
17. 2. 2017 14:23
18. 2. 2017 15:51
17. 2. 2017 14:27
17. 2. 2017 14:35
17. 2. 2017 15:07
17. 2. 2017 15:38
17. 2. 2017 16:02
18. 2. 2017 15:53
17. 2. 2017 18:31
17. 2. 2017 17:27
17. 2. 2017 17:57
18. 2. 2017 09:11
18. 2. 2017 10:20
18. 2. 2017 11:54
Avatar - Stejsn
17. 2. 2017 12:54
PSA koupí Opela
a v Russelsheimu bude vyrábět hindustany :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
17. 2. 2017 14:12
Re: PSA koupí Opela
Já chci Mahindru.
Avatar - Hittman
17. 2. 2017 13:01
Bože!
Když se začnou sr... politici do něčeho, po čem je jim pendrek, blbě to dopadne. Brexit ještě ani nezačal a už je díky tomu Opel zase ve ztrátě? Modlím se, aby ho hlavně neprodali frantíkům, to by byl s Opelem časem ámen.
Rozbalit vlákno
20
17. 2. 2017 13:07
Re: Bože!
Co ty víš, co má Tavares za lubem, třeba by spojení mohlo pomoci oběma automobilkám, minimálně na straně nákladů ;-)

PSA by získalo slušný benzínový motory, Opel nafty a od dost lepší užitkové modely než teď má ;-)
Avatar - del42sa
17. 2. 2017 13:12
Re: Bože!
Nejvetsim problemem toho pripadneho dealu bude kapitalove spojeni PSA s cinskyma firmama. To se GM libit nebude ;-)
17. 2. 2017 13:16
Re: Bože!
To je fakt. No uvidíme, co z toho vzejde...
Avatar - sargis
17. 2. 2017 13:47
Re: Bože!
Nemyslim si, ze by Opel vobec nieco ziskal. EMP2 paltforma bola uz dobe vzniku buchotavy uskakany crep oproti GM Deltam s aktivnymi tlmicmi, co dvojnasobne plati o odlahcenej Delta II. PSA nema alternativu k 1,4 ani 2,0 u Opla. 1,6 a 2,0 CDTI vychadzaju aktualne spolahlivejsie a uspornejsie ako HDI. Uz len predstava, ze PSA neschopne prerazit v strednej triede do Insignie GS s predpripravou na V6 namiesto novej 1,5 SIDI "drbne" podvizivenu 1,2 ako zakladnu motorizaciu (vid P 5008)....jdu blejt.
Plus je tu kopa prace s integrovanym Onstar systemom, na ktory PSA ma odpoved max. u admina s basic ingliš žeruceho croissant...
17. 2. 2017 14:14
Re: Bože!
Aha, tak proč, když je Opel tak skvělý, se stále potácí v červených číslech a PSA je zpět v černých? Divné...

Btw to neznamená, že bych Opel nějak zatracoval, např. přemýšlím nad Zafirou s 1.6T ;-)
Avatar - Hittman
17. 2. 2017 14:17
Re: Bože!
Protože frantíkům v době krize pomohla vláda.
17. 2. 2017 14:23
Re: Bože!
A GM ne? Btw k těm frantíkům, nesmíme zapomínat ještě na číňany ;-)
18. 2. 2017 15:51
Re: Bože!
Čo to má s trvalým mínusom u opla?
Avatar - Bubáq
17. 2. 2017 14:27
Re: Bože!
Opravdu hodláte koupit horší auto od automobilky v černých, namísto lepšího auta od automobilky v červených číslech? Pozoruhodná volba....
17. 2. 2017 14:35
Re: Bože!
Jen pro osvětlení, co má být to horší auto? Zafira nebo 5008? Koupím to, co mi po vyzkoušení bude vyhovovat víc ;-)
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2017 15:07
Re: Bože!
To je přeci jasné, vše německé musí být zaručeně nejlepší, ne?
17. 2. 2017 15:38
Re: Bože!
Jo tak takhle jsem o tom nepřemýšlel >:D :yes:
Avatar - Bubáq
17. 2. 2017 16:02
Re: Bože!
no ale co se aut týče, německá jsou opravdu lepší, než francouzská. Francouzská zase levnější, to ano. Naštěstí se rozdíly pomalu (nebo možná spíš rychle?) stírají. Pokud však Pežo bude nadále experimentovat s umístěním budíků, hloupě tvarovaným a malinkatým volantem, ovládáním úplně každé maličkosti přes dotykový displej, a bude dál mít nedostatečně hlukově odizolovaná kola obou náprav, podcení pevnost karosérie v krutu za cenu co nejlehčí konstrukce.... atd., pak nebude lepší, než jeho konkurence. Co se týká hvězdiček od E-NCAP, tam jsou francouzské vozy zcela na nejlepší úrovni (spolu s německými).
18. 2. 2017 15:53
Re: Bože!
Seriózny dotaz, v čom je miulá P5008 horšia ako Zafira?
17. 2. 2017 18:31
Re: Bože!
Opel si môže po tom,čo ho prevezme PSA,zmeniť slogan na Opel.Wir kleben Autos (Opel.Lepíme autá) >:D >:D
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2017 17:27
Re: Bože!
Nafty přece Opelu nechybí, nabídku užitkových vozů taky má...mně žádný přínos nenapadá.
17. 2. 2017 17:57
Re: Bože!
No nafta jim nechybí, ale radeji bych měl pod kapotou HDi. K těm užitkovým - tobě se ty rebrandovaný hrůzy od Fiatu a Renaultu líbí?
Avatar - twistedTSD
18. 2. 2017 09:11
Re: Bože!
Jestli se mi líbí nebo ne je jedno, v této kategorii se nakupuje dle jiných kritérií. A porovnat, kdo dělá lepší dodávky, vážně neumím.
18. 2. 2017 10:20
Re: Bože!
Jistě, ale vidíš nějaký dodávky od Opelu? Ja teda ne, nové Combo jsem ještě neviděl a Vivaro taky ne (jezdím pravidelně po ČR). Vidím často Berlingo, Partner, Caddy, Transit Connect, sem tam Doblo, Kangoo, Tranzit, Boxer, Jumper, Transporter, Trafic, Iveco a zbytek jakoby neexistoval ;-)
Avatar - Bubáq
17. 2. 2017 13:27
Všechno je úplně jinak!
ACZ (jako obvykle) přichází s důležitými zprávami pozdě a jsou proto velmi neaktuální. Nejnovější informace totiž říkají, že OPEL koupí PSA!!!! PSA se tak stane součástí GM....
Jedině tento krok má logiku: na základě detailních rozborů se totiž ukázalo, že dělníci ve francouzských továrnách PSA jsou mnohem línější, než dělníci v Německu. Navíc je technický vývoj PSA těžce postižen charakteristickým chaosem v oblasti organizace práce, rovněž tolik typickým pro francouzské bílé límečky. GM plánuje, že výrobu PSA ve Francii proto zcela opustí a přesune je hlavně do Německa, kde tímto krokem dojde k naplnění výrobních kapacit na 98,56%. Část produkce bude přesunuta do Španělska. Vývojové zázemí skupiny PSA se přesouvat nebude, jeho úkoly zcela převezme středisko v Rüsselsheimu (stejně ti Frantíci dosud dělali prd) a jediné, co zůstane zachováno ve Francii, bude designové centrum, ovšem zeštíhlené na polovinu současného počtu zaměstnanců.
Dosud nepublikovanou výhodou nového spojení bude tvrdý útok GM na potentní trhy Indie a Číny: zde je PSA relativně úspěšné. Tím je zároveň odpovězena otázka v úvodu článku páně Bureše: nedojde k přímé konkurenci tří sloučených značek v Evropě: PSA se zaměří hlavně asijské a latinsko-americké trhy, zatímco Opel bude dále růst v Evropě. No nezní to logicky?!
K fúzi má dojít opravdu během příštích max. 2 týdnů.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
17. 2. 2017 13:35
Re: Všechno je úplně jinak!
>:D :yes:
a teď tu o Budulínkovi...

Každopádně bude vítězem fůze VW, protože PSA se finančně vyčerpá a Opel si nijak nepomůže.
Avatar - Bubáq
17. 2. 2017 14:26
Re: Všechno je úplně jinak!
Barry, Vás je těžké ošálit.... Doufám, že HOAX bude žít svým životem hodně dlouho....
17. 2. 2017 14:30
opel made in china
Ja by som celkom bral novy cinsky vietor . Opel by som doprial cinanom...uz maju volvo, opel by sa hodil ako mainstream. Este by zrecyklovali existujucu technologiu a potom by prisli s elektromobilitou mozno skor ako ostatni EU vyrobcovia.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2017 15:06
Re: opel made in china
Jasná věc, prodáme vše do Číny a pak budeme jen koukat, jak se stáváme jejich montážními otroky... Tím, co u nich teď kritizujeme...
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2017 20:24
Re: opel made in china
Parta kolem prezidenta na tom už maká >:D
Avatar - pallas
18. 2. 2017 02:13
Re: opel made in china
v Cine je Buick jedno z najpopularnejsich aut.
Avatar - twistedTSD
18. 2. 2017 09:19
Re: opel made in china
Teď nevím, jestli je to špatný vtip nebo to myslíš vážně. Rozprodávat špičkové evropské automobilky číňanům, aby mohli lépe dolovat technologie a přesouvali výrobu do Číny jako Volvo, je asi to nejhorší, co by se Opelu mohlo stát.
Avatar - del42sa
18. 2. 2017 11:54
PSA
Psa už se přestává dařit i v číně, za poslední období mají obrovské propady v prodejích a nezachránil to ani narychlo splácaný facelift C5
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Ta čísla vůbec nevypadají pro PSA dobře: [odkaz]

PSA se tím obchodem s Oplem zřejmě snaží dostat z dalších srač.k, bohužel GM se může oprávněně obávat, že za celým tím obchodem se skrývá čínský trojský kůň. Čínský Donfeng vlastní 14% akcií PSA..... ;-)
Rozbalit vlákno
0