Psa už se přestává dařit i v číně, za poslední období mají obrovské propady v prodejích a nezachránil to ani narychlo splácaný facelift C5
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ta čísla vůbec nevypadají pro PSA dobře: [odkaz]
PSA se tím obchodem s Oplem zřejmě snaží dostat z dalších srač.k, bohužel GM se může oprávněně obávat, že za celým tím obchodem se skrývá čínský trojský kůň. Čínský Donfeng vlastní 14% akcií PSA..... ;-)
Jistě, ale vidíš nějaký dodávky od Opelu? Ja teda ne, nové Combo jsem ještě neviděl a Vivaro taky ne (jezdím pravidelně po ČR). Vidím často Berlingo, Partner, Caddy, Transit Connect, sem tam Doblo, Kangoo, Tranzit, Boxer, Jumper, Transporter, Trafic, Iveco a zbytek jakoby neexistoval ;-)
Teď nevím, jestli je to špatný vtip nebo to myslíš vážně. Rozprodávat špičkové evropské automobilky číňanům, aby mohli lépe dolovat technologie a přesouvali výrobu do Číny jako Volvo, je asi to nejhorší, co by se Opelu mohlo stát.
no ale co se aut týče, německá jsou opravdu lepší, než francouzská. Francouzská zase levnější, to ano. Naštěstí se rozdíly pomalu (nebo možná spíš rychle?) stírají. Pokud však Pežo bude nadále experimentovat s umístěním budíků, hloupě tvarovaným a malinkatým volantem, ovládáním úplně každé maličkosti přes dotykový displej, a bude dál mít nedostatečně hlukově odizolovaná kola obou náprav, podcení pevnost karosérie v krutu za cenu co nejlehčí konstrukce.... atd., pak nebude lepší, než jeho konkurence. Co se týká hvězdiček od E-NCAP, tam jsou francouzské vozy zcela na nejlepší úrovni (spolu s německými).
Ja by som celkom bral novy cinsky vietor . Opel by som doprial cinanom...uz maju volvo, opel by sa hodil ako mainstream. Este by zrecyklovali existujucu technologiu a potom by prisli s elektromobilitou mozno skor ako ostatni EU vyrobcovia.
Nemyslim si, ze by Opel vobec nieco ziskal. EMP2 paltforma bola uz dobe vzniku buchotavy uskakany crep oproti GM Deltam s aktivnymi tlmicmi, co dvojnasobne plati o odlahcenej Delta II. PSA nema alternativu k 1,4 ani 2,0 u Opla. 1,6 a 2,0 CDTI vychadzaju aktualne spolahlivejsie a uspornejsie ako HDI. Uz len predstava, ze PSA neschopne prerazit v strednej triede do Insignie GS s predpripravou na V6 namiesto novej 1,5 SIDI "drbne" podvizivenu 1,2 ako zakladnu motorizaciu (vid P 5008)....jdu blejt.
Plus je tu kopa prace s integrovanym Onstar systemom, na ktory PSA ma odpoved max. u admina s basic ingliš žeruceho croissant...
ACZ (jako obvykle) přichází s důležitými zprávami pozdě a jsou proto velmi neaktuální. Nejnovější informace totiž říkají, že OPEL koupí PSA!!!! PSA se tak stane součástí GM....
Jedině tento krok má logiku: na základě detailních rozborů se totiž ukázalo, že dělníci ve francouzských továrnách PSA jsou mnohem línější, než dělníci v Německu. Navíc je technický vývoj PSA těžce postižen charakteristickým chaosem v oblasti organizace práce, rovněž tolik typickým pro francouzské bílé límečky. GM plánuje, že výrobu PSA ve Francii proto zcela opustí a přesune je hlavně do Německa, kde tímto krokem dojde k naplnění výrobních kapacit na 98,56%. Část produkce bude přesunuta do Španělska. Vývojové zázemí skupiny PSA se přesouvat nebude, jeho úkoly zcela převezme středisko v Rüsselsheimu (stejně ti Frantíci dosud dělali prd) a jediné, co zůstane zachováno ve Francii, bude designové centrum, ovšem zeštíhlené na polovinu současného počtu zaměstnanců.
Dosud nepublikovanou výhodou nového spojení bude tvrdý útok GM na potentní trhy Indie a Číny: zde je PSA relativně úspěšné. Tím je zároveň odpovězena otázka v úvodu článku páně Bureše: nedojde k přímé konkurenci tří sloučených značek v Evropě: PSA se zaměří hlavně asijské a latinsko-americké trhy, zatímco Opel bude dále růst v Evropě. No nezní to logicky?!
K fúzi má dojít opravdu během příštích max. 2 týdnů.
Když se začnou sr... politici do něčeho, po čem je jim pendrek, blbě to dopadne. Brexit ještě ani nezačal a už je díky tomu Opel zase ve ztrátě? Modlím se, aby ho hlavně neprodali frantíkům, to by byl s Opelem časem ámen.