Na první pohled toto Porsche 911 Turbo z osmdesátých let nepůsobí nijak zvláštním dojmem, ale ve skutečnosti ve svých útrobách ukrývá techniku, s níž vítězily monoposty stáje McLaren.
Člověku se nechce věřit, že se do té nízké ***ky vešel - marně koukám na otevřenou záď. Ale nakonec do Tatraplánu, který měl v zádi plochý 4-válec, se ke (smutnému) konci výroby dávával motor V8 T603. To už je ale skoro 70 let !!
No na každodenní ježdění to asi nebude, ale originál v monopostu měl mám dojem přes 1000 koní. Takže tohle by mohlo vydržet možná i 1000-2000 km ;-) Každopádně je jen hrstka aut se kterýma si to nevytře na silnici zadek. Škoda, že tu není video. Musí to mít hustej zvuk.
že s týmito motormi vyhrával McLaren v F1 neznamená nič v súvislosti s týmto projektom. Zase článok o ničom. Na koľko je naladený ten motor v tomto konkrétnom aute nikde nič. No nič chlapi, publikujte naďalej v Žene a život. :no: