To auto bude v omezené sérii, a ty bývají často vyprodané dřív než se vyrobí. Takže to že není vyprodané je myšleno není "předvyprodané". Na nové se musí čekat tedy tak jako tak, z druhé ruky je hned, to že není vyprodané neznamená, že někde leží na skladě. Jinak pokud neví co s tím, jedno beru!
Jojo, taky se těšim, až je všechny tři proti sobě postaví pan Fokt. Prej příští tejden, zatim proběhlo jenom pár testů zavazadlovýho prostoru a měkčenejch plastů u McLarenu a Porsche. LaFerrari bude až v pátek protože ho maj pučený z SM na srovnávačku se Škodou RS. Dynamika srovnatelná, handling na straně Škody, kajak se na tu italskou krasavici taky prej blbě rve, jedině dozadu napříč. Tak snad složí reparát proti tomu němčourovi a anglánovi.
Hlavne jsi zapomnel na moznost volby z plejady motoru a neuveritelny pomer : vykon kdyz vzali do ruky kalkulacku a porovnali ceniky coz se na fundovany casopis a web slusi a patri...
Nejake to testovanie uz prebehlo, ale ako vo vacsine pripadoch, Ferrari zase chybalo.
Resultat je zrejmy z videa a porovnavacej tabulky ku koncu videa: 918 - najlepsie zrychlenie, P1 - najvyssia maximalka. www.youtube.com/watch?…
Za mě je P918 prodejní "propadák". Když vezmu, že La Ferrari bylo vyprodáno ještě než ho někdo viděl, tak tohle není pro Ferrari prodejní soupeř. A nic na tom nemění ani menší série, i kdyby byla trojnásobná tak stejně jsou všechny fuč před představením auta. Pro mě z hlediska exklusivity pro bohaté lidi 1. Ferrari, 2. Paganni pak dlouho nic, pak Lamborghini, McLaren a pak zbytek...Porsche se svými statisícovími prodeji i kdyby udělalo božský auto tak už ztratilo punc vyjímečnosti.
Proč přebírat PR a nenapsat svůj názor?
S tím srovnáním LaFerrari a 918 z hlediska předobjednávek plně souhlasím, Ferrari ještě před představením mělo přes 1500 zájemců, Porsche není schopno prodat 918 exemplářů ani po takové době co už ho svět zná. Dost to vypovídá o tom jak ta auta působí a jak jsou vnímána, LaFerrari puristické auto zaměřené na řidiče s pořádným V12, 918 je přes své nepopiratelné kvality v porovnání s Carrerou GT krokem vzad, výkonový deficit vzhledem ke konkurenci, váha navíc, ''jen'' V8...eko povlak a elektro mód holt asi netáhne tak jak si ve Stuttgartu myslí. O image značky ani nemluvím.
No neviem... Na mňa La Ferrari pôsobí ako drahšia verzia tohto: [odkaz] ktorej hlavnou úlohou je ukazovať že nato mám. Ferrari? To je ten výrobca tričiek, autosedačiek a šiltoviek? A na rozdiel od Enza, LaFerrari je síce možno elegantnejšie, ale príde mi aj tuctovejšie a obyčajnešie. Výnimočne na mňa naopak Porsche pôsobí výnimočne (pritom ináč u mňa majú status ako Golf GTI - pekná a skvelá tuctovka, "auto ktoré má každý druhý"). Čo sa týka McLarenu.. MP4 som považoval za vrchol súčasného dizajnu, zato tie nové na mňa pôsobia lacno, čínsky... ;-\ A Lambo - nemám rád stealth. Vyzerá dobre, ale mne nesedí, "nieje to môj typ". Ak by som si mal vybrať, beriem Porsche - vo farbách Martini!
Je to o osobních preferencích, obecně se víc líbí LaFerrari, jak fandům, zákazníkům, tak i odborné kritice ;-)
Jinak tvrdit o LaFerrari, že je tuctové a obyčejné...to vypovídá o naprosté absenci vkusu, nezlob se na mě. Enzo je famózní, ale někteří lidé neměli pro ten vzhled občas pochopení (mě se líbí opravdu hodně), LaFerrari je díky své propracované eleganci a zároveň osobitým a smyslným linkám a odkazů na historii okamžitá klasika a vypadá prostě fantasticky, naživo se z něj podlamují kolena.
Mimochodem - kde jsi přišel u Lamborghini na stealth? Tohle komiksové puberťácké označení nenávidím, jediný model, který by se tímhle termínem dal označit byl Reventón, zbytek je velmi povedená tvorba, např. nový Huracán je krásné auto.
Vytahovat doplňky s logem Ferrari je už pěkně trapné, Porsche dělá to samé v bledě modrém a ovlivňuje to nějak kvalitu a úroveň aut? Úplně stejně trapně působí výkřik typu ''potřebují ukazovat, že na to mají'' - naprosto stejně by to šlo použít na cokoliv od Porsche, McLarenu a dalších značek. Já ale nejsem závistivý a lidem taková auta jen a jen přeji pokud si je mohou dovolit a dělají jim radost.
Ono to je samozrejme myslené na pomery superšportov - ak by mi ho niekto zaparkoval pred dom a dal mi klúče, nestažoval by som sa >:D Ale oproti straším Ferrari, Enzu, či trebárs 918 mi príde trochu tuctové... Zvlášť keĎ potom logo Ferrari vidím každý deň, od kočíkov, autosedačiek, kávovarov, mobilov až po autá - proste mi príde Ferrari skôr ako výrobca suvenírov než aút. Áno, to robí aj Porsche aj iní, lenže v menšej miere. Necháp ma zle, ja ťa chápem a čiastočne súhlasím, proste na mňa už nové Ferrari nepôsobia tak výnimočne a exkluzívne... Pôsobia na mňa už len ako obyčajné superšporty...
PS: Stealth... Pripomínajú mi lietadlá typu Stealth - F-117, F-22, F-35 - a osobne tento dizajn nemám rád. Na môj vkus sú až príliš prekombinované - od drahých superšportov čakám skôr elegnaciu a vyvážený hodnotný dizajn.
Ako sám píšeš - je to o prefernciáých. Je to len môj názor a nieje dôležitý.