Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 918 Spyder ještě není vyprodané

David Bureš David Bureš 21. 10. 2014
21
19
Zobrazit náhledy (21)
Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche
Porsche chce vyrobit 918 exemplářů modelu 918 Spyder. Ještě několik kousků je stále k dispozici.

Líbí se vám z tria plug-in hybridních hyperspotů Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a Porsche 918 Spyder třetí jmenovaný a chtěli byste si jej pořídit? Máte ještě stále šanci si koupit nový kousek, na rozdíl od konkurence Porsche ještě nehlásí vyprodáno.

K dispozici je podle Andreho Oosthuizena, viceprezidenta pro marketing ze severoamerického zastoupení Porsche, ještě několik kousků z plánované produkce 918 automobilů. Výroba 918 Spyder bude ukončena v červenci příštího roku, přičemž v současnosti je vyprodaná produkce pouze zhruba do přelomu března a dubna.

Oosthuizen v rozhovoru pro server Automotive News neprozradil, kolik exemplářů 918 Spyder každý měsíc vzniká. Výroba tohoto plug-in hybridu byla zahájena 18. září 2013 v továrně Zuffenhausen. Jeden z již vyrobených kousků je registrován i v Česku, přičemž další by měl následovat. Nejvíce zákazníků pochází z USA.

Zákazníci za 918 Spyder platí základní cenu 645.000 eur bez daně, což je asi 17,8 milionů korun. Investované peníze se ale majiteli při prodeji auta jistě vrátí, cena aktuálně prodávaných kousků z druhé ruky se pohybuje okolo 800.000 eur (22 milionů korun).

Porsche 918 Spyder sice na rozdíl od konkurentů nehlásí vyprodáno, což může naznačovat obchodní neúspěch, skutečnost je ale poněkud jiná. Všechny kusy sice na rozdíl od konkurence prodané ještě nejsou, Spyder ze Zuffenhausenu ale bude mít na svém kontě nejvíce vyrobených kusů z plug-in hybridního tria hypersportů. Ferrari LaFerrari vznikne ve 499 kusech, McLaren P1 pak jen v 375 exemplářích.

O pohon 918 Spyder se stará uprostřed uložená 4,6litrová V8 (447 kW a 528 N.m), kterou doplňují elektromotory na přední a zadní nápravě. Celkový výkon této hybridní soustavy činí 652 kW. Spalovací motor a elektromotor u zadní nápravy spolupracují se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Související články

Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - PeterLuk
Proč nemá redakce najednou svůj názor?
| 22. 10. 2014
Ono to je samozrejme myslené na pomery superšportov - ak by mi ho niekto zaparkoval pred dom a dal mi klúče, nestažoval by som sa >:D Ale oproti straším Ferrari, Enzu, či trebárs 918 mi príde trochu tuctové... Zvlášť keĎ potom logo Ferrari vidím každý deň, od kočíkov, autosedačiek, kávovarov, mobilov až po autá - proste mi príde Ferrari skôr ako výrobca suvenírov než aút. Áno, to robí aj Porsche aj iní, lenže v menšej miere. Necháp ma zle, ja ťa chápem a čiastočne súhlasím, proste na mňa už nové Ferrari nepôsobia tak výnimočne a exkluzívne... Pôsobia na mňa už len ako obyčajné superšporty...

PS: Stealth... Pripomínajú mi lietadlá typu Stealth - F-117, F-22, F-35 - a osobne tento dizajn nemám rád. Na môj vkus sú až príliš prekombinované - od drahých superšportov čakám skôr elegnaciu a vyvážený hodnotný dizajn.

Ako sám píšeš - je to o prefernciáých. Je to len môj názor a nieje dôležitý.
No ale bez ohledu na
| 22. 10. 2014
Nejake to testovanie uz prebehlo, ale ako vo vacsine pripadoch, Ferrari zase chybalo.
Resultat je zrejmy z videa a porovnavacej tabulky ku koncu videa: 918 - najlepsie zrychlenie, P1 - najvyssia maximalka.
www.youtube.com/watch?v=bfLqa4vlmFI
Já nechci ani jedno z těch 3 aut
| 21. 10. 2014
Do té doby bude muset vydržet se svojim vlastním autobusem. Má ho prý i s řidičem ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
Proč nemá redakce najednou svůj názor?
| 21. 10. 2014
Je to o osobních preferencích, obecně se víc líbí LaFerrari, jak fandům, zákazníkům, tak i odborné kritice ;-)

Jinak tvrdit o LaFerrari, že je tuctové a obyčejné...to vypovídá o naprosté absenci vkusu, nezlob se na mě. Enzo je famózní, ale někteří lidé neměli pro ten vzhled občas pochopení (mě se líbí opravdu hodně), LaFerrari je díky své propracované eleganci a zároveň osobitým a smyslným linkám a odkazů na historii okamžitá klasika a vypadá prostě fantasticky, naživo se z něj podlamují kolena.

Mimochodem - kde jsi přišel u Lamborghini na stealth? Tohle komiksové puberťácké označení nenávidím, jediný model, který by se tímhle termínem dal označit byl Reventón, zbytek je velmi povedená tvorba, např. nový Huracán je krásné auto.

Vytahovat doplňky s logem Ferrari je už pěkně trapné, Porsche dělá to samé v bledě modrém a ovlivňuje to nějak kvalitu a úroveň aut? Úplně stejně trapně působí výkřik typu ''potřebují ukazovat, že na to mají'' - naprosto stejně by to šlo použít na cokoliv od Porsche, McLarenu a dalších značek. Já ale nejsem závistivý a lidem taková auta jen a jen přeji pokud si je mohou dovolit a dělají jim radost.
Avatar - PeterLuk
Proč nemá redakce najednou svůj názor?
| 21. 10. 2014
No neviem... Na mňa La Ferrari pôsobí ako drahšia verzia tohto: [odkaz] ktorej hlavnou úlohou je ukazovať že nato mám. Ferrari? To je ten výrobca tričiek, autosedačiek a šiltoviek? A na rozdiel od Enza, LaFerrari je síce možno elegantnejšie, ale príde mi aj tuctovejšie a obyčajnešie. Výnimočne na mňa naopak Porsche pôsobí výnimočne (pritom ináč u mňa majú status ako Golf GTI - pekná a skvelá tuctovka, "auto ktoré má každý druhý"). Čo sa týka McLarenu.. MP4 som považoval za vrchol súčasného dizajnu, zato tie nové na mňa pôsobia lacno, čínsky... ;-\ A Lambo - nemám rád stealth. Vyzerá dobre, ale mne nesedí, "nieje to môj typ". Ak by som si mal vybrať, beriem Porsche - vo farbách Martini!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku