Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 918 Spyder: Produkční verze oficiálně představena

Po dlouhých přípravách je tu konečně finální verze plug-in hybridního hypersportu Porsche 918 Spyder. Kvůli konkurenci musela na poslední chvíli trošku posílit. Jak to tedy nakonec dopadlo?
Zpět na článek
17. 5. 2013 11:46
17. 5. 2013 12:28
17. 5. 2013 12:33
17. 5. 2013 13:37
17. 5. 2013 16:34
17. 5. 2013 13:03
17. 5. 2013 18:36
17. 5. 2013 21:50
17. 5. 2013 22:46
Avatar - PlugIN
17. 5. 2013 11:46
Ou jé
Tak tohle je supersport jak má být. :-) Dvoustovka pod 8 sekund v hybridu, to je něco. :-) Moc se těším až auto uvidím naživo. :-) Je to jedním slovem nádhera. Zvlášť obdivuji interiér, ve ekterém se inženýrům ze Stuttgartu podařilo skloubit historii (klasické budíky s otáčkoměrem uprostřed) s moderními prvky, viz. středový panel. Působí to skvělým dojmem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hotwire
17. 5. 2013 12:10
kam sa hrabe nejake La Ferrari
Tu je jasne vidno ze Porsche je stale jednicka, a 918ka nemusi vyzerat ako nejaka kreatura na to aby podavala dobre vykony. Taliani by sa od nich mali ucit.
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2013 12:28
PORSCHE
Krása toho auta doslova vyrazí dech.

Je Porsche, je Porsche, je Porsche... :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
17. 5. 2013 12:33
Dobrý no,
133hp z litru atmosféry, to je moc hezký. A teď si představme, že z toho auta vyházíme baterky a další hybridní serepetičky, hmotnost spadne dolů a atmosférická V8 zůstane. To by byla teprve krása. Doporučuji to za menší příplatek nabídnout jako alternativu.
Rozbalit vlákno
2
17. 5. 2013 13:37
Re: Dobrý no,
Přesně tuhle úvahu už jsem několikrát slyšel. Bohužel si ale nemyslím, že by Porsche tuto variantu nabízelo.
Spíš mne mrzí, že nešli cestou GT3 R Hybrid (tedy setrvačník).
17. 5. 2013 16:34
Re: Dobrý no,
Pár vyvolených tuhle verzi projelo. Nehledě na to, jak famózní to auto (motor) je, Porsche ho neplánuje nabízet. Na druhou stranu, kdybys jim nacpal dostatek peněz do kapsy, asi by se nechali přesvědčit. ;-)
17. 5. 2013 13:03
Das Überauto
dechberoucí... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WalterWhite
17. 5. 2013 18:36
Dizajn
Parametre fantastické , ale nie je dizajn akýsi nudný* ?
* čítaj ako "stvorený pre okruh"

Na obrážteku porovavačka
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hijack
17. 5. 2013 21:50
Dizajn
Mas pravdu ak to porovnas s konkurenciu dizajn nijako nevychadza z Porsche teorie ze co je dobre netreba zasadne menit ako v pripade 911 alebo koncernovy Golf. Perfektny je interier a hlavne revuce vyfuky hned za hlavou su mala ceresnicka. Techno z toho krici siroko daleko a verim ze na ulici bude vyzerat bozsky ale v pritomnosti La a P1 bude trochu v uzadi. Medzi 918 a Car GT je pre mna jasna kraska spred desiatich rokov
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Petrolhead_CZ
17. 5. 2013 22:46
slabota
Porsche tohle těžce projede. Co konkrétně je na něm převratného? Ta hrůzná váha, která si nezadá s běžným MPV/SUV? Ten fádní a přehlédnutelný design? Ta přílišná ,,baterkovatost'' a sterilita celého auta? Ničím vyjímečný V8? To by mě opravdu zajímalo. Pokud by jste viděli LaFerari a P1 na vlastní oči, tak by každý uznal, že Porsche působí jako chudý příbuzný. Nedá se ani mluvit o designu, je to takové odfláklé, bez nápadu, bez duše. Taková extrémní auta by měla mít adekvátní design, který vezme za srdce. Věřte, že naživo je LaFerrari bezkonkurenční. A další konkurent, McLaren P1, je krásnou ukázkou velmi atraktivního bio designu.

LaFerrari je definicí hypersportu, bezkonkurenční poměr výkon/váha, úžasné technologie, BOŽSKÝ atmosférický V12 (nejlepší motor na světě, 800 koní z NA motoru, to je opravdový technický počin), úžasný zvuk, uhrančivý design hodný pravých italských mistrů a jedinečný charakter, odkaz, historie a tradice. Jasný vítěz. P1 je také skvělý stroj, aerodynamický milník. Měl jsem možnost obě auta vidět v Ženevě a padala mi v obou případech čelist.

Co se týče technologií, LaFerrari i P1 jsou vyspělejší než Porsche, které bude mimochodem s přehledem nejpomalejší, jen si počkejte na oficiální srovnání. Sám Chriss Harris si po jízdě s 918 stěžoval na slabé brzdy a příliš vysokou hmotnost.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Martin911Turbo
18. 5. 2013 15:46
Re: slabota
Že se u 918 nedá mluvit ani o designu může říct jen člověk co nemá vkus a design mu nic neříká
Design 918 je minimalisticky maximalistický, dle německé tradice a je na hony vzdálen kýčovitým kreacím posledních modelů Ferrari.... U mě poslední pěkné Ferrari je 430...
Avatar - Petrolhead_CZ
18. 5. 2013 16:37
Re: slabota
Možná byste se mohl zamyslet vy sám nad sebou, jestli není problém se vkusem u vás. Italský design je odjakživa považován za to nejlepší na planetě a Ferrari je jedním z nejlepších důkazů. Ferrari 458 Italia, jedno z nejhezčích současných aut, F12 Berlinetta krásné a tradiční GT a LaFerrari je mistrovský kousek. Neviděl jste naživo, nemůžete soudit. Naprosto úžasné křivky.

Porsche si léta razí ten svůj nudný a sterilní styl, díky kterému jejich auta vypadají jak přes kopírák, není divu, že skvěle zapadli do koncernu. S F430 nesouhlasím, je to Ferrari z éry, kdy značka designově tápala. Vzhled takové 599 GTB vynikl až později s dokonalým 599 GTO.