Kolikrát tady ten odkaz ještě dáš, chápu, že z toho máš dětinskou radost, ale už je to docela ohraná písnička...
SQ7 má V8 TDI, takže ho klidně může mít i technicky spřízněný nový Cayenne, kterého se "problém" Panamery netýká.
....nemůžu si pomoc, ale design mě připomíná rošt od velkokapacitní klimatizace někde v nákupním centru. Ale zbytek bez připomínek. Ano, dovedl bych si ho představit zaparkovanýho v garáži vedle Yariska.... ;-)
Mě hlavně zklamalo, že na ten zadek nakonec (za každou cenu) naroubovali něco z nové Panamery, přitom původní záměr byl v podstatě (designově) jen o číslo větší Macan, což by vypadalo lépe.
No, já si myslím, že ten zadek Cayenne sluší. Možná tím krokem chtěli také ospravedlnit ten cenový odstup od Macana. Macan S - Cayenne S + 700 000 peněz....
Ten zadek určitě celkově není horší, než u předchozí g., ale mohl být ještě lepší.
Rozdíl ceny nemá s rozdílným designem nic společného. Platíš za větší/vyšší model a silnější motorizaci.
Ale to, že je to spíš naopak, není o "propracovanosti" designu, když srovnáš zadní partii Macanu a nového Cayennu vypadá záď Macanu lépe přesto (nebo právě proto), že je designově jednoduší.
Propracověnějšim nemyslim složitější ale lepší. Jednoduchý může bejt hezčí = tady je nudný. Tady to s mírnou nadsázkou vypadá na větší levnější auto
Přední maska nic moc a Turbo verze je lepší ale taky žádnej zázrak = a Turbo už by trochu zázrak bejt mělo. Nevim jestli si šetřej atraktivnější tvary na X6 = teda coupe ale tohle je na drahý Porsche snad až moc mdlý
Podívej se na příští X6 [odkaz] který bude mít navíc už laserový světla :yes:
F500 má geniálny prepracovaný dizajn za smiešne prachy. Za vyššiu cenu si nekúpiš od istej hladiny lepší dizajn, ten je často ako umelecké dielo, milióny piesní, obrazov, ale len pár klenotov.
To je pravda. Ale F500 vychází z jiného základu. Dalo by se říct že z takového "roztomilého základu". To Cayenne.....(kua pořád nevím jak se to píše a musím to hledat)...to má zatraceně těžký. Přísný germánský styl nemá pochopení pro nějaký latino rozlet.... :-! Proto byli a stále jsou italští stylisté pořád na špičce.
jasné, ale makan (ja to píšem po slovensky a hotovo) je vychytaný. Kajen bojuje ako panamera, zatiaľ optimálne nevyriešili ako tú masu zosekať do športu, ale je to čím ďalej lepšie, tak im dám ešte čas.
No já nevím, kterým směrem se chtějí ubírat. Možná to neví ani oni. Původní myšlenka byla přece masa, tak jak mělo každé pořádné SUV vypadal. Ano, já vím, v zájmu získání co největšího počtu zákazníků se přistoupilo k "osekávání" masy do sportu až z toho původního SUV v některých případech (X2) zbyl jen takový povětší HH. ;-\
Tak tak, v X2 jen ussrranný čtyřhrnek a k tomu ještě pouze v cooking version s pár poníky.... ;-\ Že by nakonec přece jenom Macan? Turbo je za ten samý peníz jako Cayenne S... ;-) Ale v pohodlíčku se Macan Cayennu asi nevyrovná. Podobně je to i s X3 a X5. A pohodlíčko je pro starou páteř kua důležité.... ;-)
nie som narocny ale toto je slabe.. navyse nejde o tatu ale porsche... amorfny beztvary nudny usedly nenapadny zastaraly antidizajn... proste vykopavka .. urus je vedla tohto balvana ziariaci klenot... a akoby auto z inej galaxie.. klobuk dole pred lambom
:'-(:'-( Pre mňa tak trocha sklamanie. Interier je super, ale je menej zaujímavý ako predošlá generácia. Predná maska , či čo to je , podľa mňa je fádna až nepekná. Inak ostatné je Fajn.
No, pokud chtěli aby Cayenne zůstal identifikovatelný s Porsche, tak na výběr moc cestiček nebylo. Já si myslím, že oni ví co dělají a bankovní konto jim to potvrzuje....
Mohl vypadat líp a přesto být dostatečně identifikovatelný.
Co nechápu, proč ho prezentují v té konfiguraci viz titulka, s tím odstínem a koly vypadá zbytečně lacině.
Ano, moc lepší. Mám podezření, že Porsche trpí tím, že je součástí koncernu a nemůže si proto nějak vyskakovat....... ;-\ Jede tam zkrátka jakási lidová filosofie, která může tolerovat tak maximálně Audi.... :-!
Mohl vypadat líp....to jo. Ale jak už jsem psal jinde. Porsche se potýká s Porsche identitou. Nevím, třeba to mají nařízený někde s hora, že každý model musí mít předek, který dá pozorovateli i z dálky okamžitě najevo, že se dívá na Porsche. A tím pádem se i zbytek styling vozu musí odvijet od daného předku. No, jsou zkrátka chyceni ve dvacátém století.... :-!