Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayman: nižší výkon, nižší cena

Když mluvíme u sportovních automobilů o snižování, nejčastěji se to týká hmotnosti. Porsche ale už dříve rozhodlo, že jako první příjde na trh Cayman S, a proto je zde nyní slabší Cayman s nižší cenou...
Zpět na článek
23. 5. 2006 08:54
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 09:35
neregistrovaný "ZZ"
23. 5. 2006 09:59
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 10:23
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 10:39
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:01
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 11:18
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:27
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 11:44
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:53
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 10:53
neregistrovaný "Paja"
23. 5. 2006 11:11
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:22
neregistrovaný "Paja"
23. 5. 2006 11:38
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 14:19
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 15:37
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 16:22
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 16:57
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 17:28
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 18:34
neregistrovaný "Skyline"
24. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 14:32
neregistrovaný "Jirka"
24. 5. 2006 14:48
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 16:08
neregistrovaný "oXyGen"
23. 5. 2006 16:10
neregistrovaný "oXyGen"
23. 5. 2006 11:58
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 12:26
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 12:33
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 13:04
neregistrovaný "xml"
23. 5. 2006 13:25
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 13:39
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 16:02
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 16:42
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 5. 2006 07:40
neregistrovaný "dada"
24. 5. 2006 09:20
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 5. 2006 10:31
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 17:20
neregistrovaný "GTI"
23. 5. 2006 18:06
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 13:45
neregistrovaný "M3"
23. 5. 2006 14:27
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 17:11
neregistrovaný "Jirka"
28. 7. 2006 15:46
neregistrovaný "Zdenek"
5. 6. 2006 09:59
neregistrovaný "Georgio"
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 08:54
PRÝ
Prej slabší Cajman, myslím, že plný trenky budeš mít i z tohohle ;-) Ale jinak :yes: Ještě si udělej s tvojí starou pár přesvědčovacích večerů a pak si pro něho skoč. Lepší investice, než do té staré >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
23. 5. 2006 09:35
Re: PRÝ
>:D Tak to určitě :-) Jinak je to vážně super cena za Porsche :yes:
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 09:59
Re: PRÝ
to to teda je. berem 2 8-s
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 10:23
Cena odpovida...
..oholenosti. Interier v te sede vypada strasidelne, petikvalt jsem myslel, ze uz je u Porsche minulosti. Designova impotence je ale nejvetsi zklamani, videl jsem "eSko" zive a cekal bych vic. Na druhou stranu, co taky chtit za 1.4 mega. Skoda, ze skutecne sportaky Porsche neuzivi, rozsirovani smerem dolu mu nesvedci, ale co naplat, doba je zla. Kazdopadne je to vic Porsche, nez ta hruza Cayenne...
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 10:39
Re: Cena odpovida...
Já vím, vše evropské je špatné, Porsche není dost Porsche, tvé hodnocení mne nepřekvapuje. Kdyby to mělo štítek Honda, tak tady tečeš ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 10:44
Re: Cena odpovida...
Je videt, ze nejsi schopen jakkoliv rozumne reagovat na moje prispevky, umis jen rypat do me osoby. Kdes byl, kdyz jsem chvalil GT3? :no: :no:
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 11:01
Re: Cena odpovida...
Nebuď paranoidní, na to tu jsou jiní experti. ;-) Nikdo nerýpe do tebe, rýpu do toho názoru, že to není dost dobré. Snad si to četl v tom článku nebo snad ne ? Píšou jasně nejdříve S a pak základn model. Každá řada musí někde začínat. Už minule jsme to psali, že ten Cayman je prostě udělán v klasickém Porsche designu právě proto, aby k sobě nalákal lidi, kteří si Caymana koupí ve 25, poté s rodinou Cayenne nebo Panameru a na stará kolena si koupí třeba tu legendu 911. Vsadili na jistotu a vsadili na lapení kupujícího a udržení. Kdyby udělali Caymana třeba nějak extra, možná by se ho prodalo to samé množství, třeba i víc, ale nekoupili by si ho lidi, co chtějí Porsche - kupujícími by byli ti, kterým se jen líbil a u Porsche by pak nezůstali, protože by to nebyla jejich značka, Cayman by pro ně byl jen pěkný model, nic víc. Takových trendových lidí, kterým je jedno čím jezdí, hlavně když je to in, si Porsche asi nepovažuje, proto to zbouchli jak to zbouchli. Smiř se s tím. ;-) Porsche nebude dělat auta podle Skylina, bude je dělat jak oni uznají za vhodné. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:18
Re: Cena odpovida...
Ja porad nechapu ty osobni narazky typu "oni to nebudou delat podle tebe" a "smir se s tim". Me je uplne jedno, co Porsche udela, ja jejich zakaznikem nejsem a smirovat se s nicim nemusim, jen rikam svuj nazor. Ale jestli za dalsich 10 let budou mit v nabidce Fabii s designem 911 a ctyrkvaltem, aby nalakali osmnactilete hosany, rozhodne u me v cene nestoupnou. /// Hrat na podobne tema a omilat to stejne dokola jsou dve ruzne veci. Pink Floyd taky nehraji jen jednu pisnicku a prece jsou to porad oni. Porsche ma podle me na vic, nez klonovat jeden cumak na vsechno, co se hybe (s vyjimkou Cayenne).
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 11:27
Re: Cena odpovida...
To snad, to není žádná osobní narážka, to je konstatování. Já taky nemůžu strávit tvary City, napíšu, že je to :no: , ale rozhodně jim neradím jak co zbouchnout, jsou snad přece soudný, aby věděli co si lidi přejou a co si mohou dovolit. S těma Floydama souhlas, přiznej si ale, že se také drží v nějakých svých mantinelech, taky nehrajou jazz nebo hip hop i kdyby mohli. PS: prostě teď vsadili na klonování (i když já to tak radikálně nevidím), třeba uspějou, třeba pohoří. Uvidíme, zatím mají úspěch ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:44
Re: Cena odpovida...
Ale vzdyt o to jde - maji svuj styl, ale mezi The Wall a High Hopes je presto velky rozdil. Ten mezi sportaky od Porsche nevidim, misto toho slysim The Wall, The Wall RMX a The Wall RMX vol. 2. Mozna by s tim i Floydi uspeli, ale me to pripada jako nuda.
neregistrovaný "manitou"
23. 5. 2006 11:53
Re: Cena odpovida...
;-) No sice nesouhlasím, ale alespoň jsem se nasmál. Vidíme to každý jinak, ty si nekoupíš Caymana a já Hondu >:-[]
neregistrovaný "Paja"
23. 5. 2006 10:53
Re: Cena odpovida...
Je to skutecny low-end Porsche se vsim vsudy, takze je zbytecne nad nim ohrnovat nos. Navic si myslim, ze Cayman je konecne male Porsche jake ma byt. Ne pokusy a la 924 apod. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:11
Re: Cena odpovida...
924 nebyl zadny zazrak, ale na druhou stranu to bylo svebytne auto. To mi u soucasneho "matrjoska-stylu" chybi. Boxster, Cayman, 911, Panamera - kolik lidi na 50 metru pozna, co k nim stoji celem? A petikvalt nema ve sportaku za 1.4 mega co delat, zvlast, kdyz je to Porsche. Chapu ale, ze bezny snob, touzici po Porsche v garazi tohle neresi... ;-\
neregistrovaný "Paja"
23. 5. 2006 11:22
Re: Cena odpovida...
Uprimne bych radsi treba Boxster, nez Z4, nebo SLK... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 11:38
Re: Cena odpovida...
Jedine S2000 a ted nove i MX-5 MPS. Z tech tri tebou zminenych bych si nevybral.
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 14:19
Re: Cena odpovida...
Myslíš, že Cayman není rovnoceným konkurentem třeba S2000? Proč ti nejsou ty tři zmíněný dost dobrý?
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 15:37
Re: Cena odpovida...
Neni, protoze je to kupe. Rec sla o roadsterech a ja jsem holt na ostrejsi auta - kdyz pominu design (coz dost dobre nejde, ale budiz) tak vsechna zminena auta jsou spis luxusni nez sportovni, zatimco S2k nebo MX-5 MPS jsou proste sportaky, jak se patri.
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 16:22
Re: Cena odpovida...
No dobrá, takže ti Boxster přijde málo sportovní? Už Boxster má podobné výkonové parametry jako Honda, ale Porsche má v záloze ještě Boxster S. A o jeho sportovních schopnostech už nelze pochybovat.;-)
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 16:57
Re: Cena odpovida...
Je pravda, ze Boxster se hodne zlepsil - v dobe, kdy vyjela S2k byl v nabidce jen zakladni typ se 150 kW a az zjisteni, ze Porsche se na konkurenty nechyta (S2k, Z3 M) se objevila verze S, po faceliftu pak sel nahoru i vykon zakladniho modelu. Srovnani na okruhu s eSkem nemam, ale vzhledem k tomu, ze S2k byla rychlejsi, nez Z3 M, bude to nejspis celkem zajimave. Kdyz ale do srovnani hodis i cenu, zjistis, ze S2k za 1.15 mega nabizi nepomerne vic zazitku. A kazdej jsme nejakej, me oslovuje tech 9000 otacek, ktere zadna konkurence nenabizi. Kdo nezazil, nepochopi.
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 17:28
Re: Cena odpovida...
Honda S2000 je určitě zajímavá nabídka, ale nesmíš zapomenout, že už je na trhu nějakou dobu, proto ta příznivá cena. Ale když přišla na trh stála skoro 1,5 mil korun. Samozřejmě, že výkon 240 koní z 2 litrového motoru je hodně solidní, ale pokud beru v úvahu i točivý moment, je to asi 208 Nm někde v 7 tis. otáčkách, situace už je trochu jiná. To znamená, že s tou 2.7 se mi pojede daleko lépe, protože má lepší průběh momentu. Podobný problém trápí i Mazdu RX-8. I když se jedná o motor s krouživými písty, těch 9 000 otáček umí taky.
neregistrovaný "Skyline"
23. 5. 2006 18:34
Re: Cena odpovida...
Jiste, ze S2k pojede v nizkych otackach hur, nez 2.7 V6, ale to je kazdeho volba, jestli chce pohodlne plouzeni ve 2000, nebo rev v 9000. RX-8 neni roadster, takze sem podobne jako Cayman nepatri (kdyz uz resime Boxster vs. S2k). Jo, S2k stala 1.45, ale za auto, schopne na okruhu vyklepnout Z3 M s cenou pres 2 mega to byla porad pohodka. Jestli je kroutak problem, to je individualni, ja od spousty dementu, kteri v Honde nikdy nejeli casto ctu hlasky jako "se to musi tocit, jinak to nejede" a podobne perly, sam mam maximum vykonu pri 7600, ale cestou do prace radim pri 3000 a jeste se mi nestalo, ze bych nekoho brzdil. Spousta lidi proste nechape, ze VTEC je prave od toho, ze do septnuti ostre vacky jede auto minimalne STEJNE, jako konkurence, nikoliv hur (a po jejim sepnuti vstavaji vlasy hruzou na hlave i plesatym strejdum). Stejne jako hlasky o tom, ze osmiventil jede lip odspodu a 16V je na houby. Zase neznalost tupanu, ale to uz jsme off-topic. Uzavrel bych to tim, ze S2k a Boxster nejsou prima konkurence, protoze Honda je krasna pila, zatimco Boxster spis luxusnejsi svezeni s uplne jinym charakterem.
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 14:30
Re: Cena odpovida...
Výkon 240 koní zní velice slibě, ale točivý moment prostě tomuto výkonu neodpovídá. Proto má po faceliftu motor o objemu 2.2, kdy snížili otáčky ve kterém dosahuje maximálního výkonu a optimalizovali průběh momentu. Ono ne vždy se otáčky motoru pohybují za 7 000. Ale nehci motor podceňovat, to rozhodně ne. Patří mezi perly a ne nadarmo získal několikrát ohodnocení motor roku. S tím že S2000 porazí Z3 M bych byl trochu opatrnější. Přece jenom má BMW 320 koní a podvozek taky není špatný. VTEC je určitě velmi zajímavá technika, která ovládá časování a zdvih ventilů, podobný systém používá i Porsche (nazývají ho VarioCam), ale dvoulitr bude do 4000 jen dvoulitr. A proměný zdvih ventilů se projevuje až za 6 000. Pokud mám něco dodat k souboji 8V vs. 16V. Tak s osmiventilem se jezdí velmi příjemně ve středních otáčkách, ale ve vyšších už nárůst výkonu není tak razantní. U šesnáctiventilu se toho mezi 2000-3000 moc neděje a ožívá až okolo 4 500. Ale ve vyšších má ještě co nabídnout (viz třeba Fabia 1.4/74kw). Jediným řešením je prostě VTEC a podobné systémy. Každý má samozřejmě svého oblíbence. Mě se líbí Boxster právě pro jeho větší všestranost.
neregistrovaný "Jirka"
24. 5. 2006 14:32
Re: Cena odpovida...
A sakra, zapomněl jsem na jméno.
neregistrovaný "Skyline"
24. 5. 2006 14:48
Re: Cena odpovida...
2.2 byl jen pro Ameriku, v Evrope a Japonsku je porad dvoulitr. Prave ty otacky jsou kazdeho volba, me proste cervene pole niz nez na 8000 nijak zvlast nelaka (a ze to v nizkych otackach jede "jenom" jako dvoulitr mi nevadi). Ten test delal na okruhu car&driver, na jejich strankach je porad k nalezeni (3. skoncil SLK kompressor a posledni prave Boxster, tehdy jeste jedina volba 2.5/150 kw). /// VTEC se prave projevuje uz v nizkych otackach tim, ze umoznuje jet 240 konovemu dvoulitru stejne dobre, jako jede bezny 150 konovy. Bez VTEC a pri pouzit pouze ostre vacky by to by nizkych otackach bylo utrpeni. /// To, co pises o 8V vs. 16V plati jen u spatnych 16V motoru. Jednoduse to zjistis, kdyz se podivas na stranky Skody a podivas se na grafy 1.6 MPI vs. FSI. FSI ma pri vsech otackach lepsi kroutak, nez MPI. Naopak zminena Fabia je krize, ktera tam, kde ma vykon, nema zadny kroutak a naopak a jezdi mnohem hur, nez jak papirove vypada. U ni skutecne plati, ze puvodni osmiventil s 55 kW jel od nizkych otacek lip, protoze 74 kW proste "dole" nejede. Ale to neni tim, ze je to 16V, ale tim, ze je to kram.
neregistrovaný "oXyGen"
23. 5. 2006 16:08
Re: Cena odpovida...
Co máš proti Cayennemu? je to velmi zajímavý a atraktivní auto..ty jsi určitě takový ten, kterej když vidí *** bugatti která náhodně vytáhla 407 km/h tak jí pochvaluješ kde můžeš..já si myslím že kdyby se Koenigsegg kapánek upravilo CCX tak na něj skoro nic nemá...
neregistrovaný "oXyGen"
23. 5. 2006 16:10
Re: Cena odpovida...
a ještě..tohle porsche stojí za dvě věci...toto byl jen ubohý krok od porsche..zdar
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 11:58
Oběť marketingu
Nejsem si jistý, co k tomuhle Caymanu napsat...Před pěti šesti rokama by nebyl problém a tahle diskuse by se vedla v úplně jiném duchu...Za tu dobu však konkurence neskutečně přiostřila a to vše za vynikající ceny, což bohužel může být pro Cayman problém...245k je dnes pro sportovní kupé za 1,5M (+ extras, takže určitě ještě o dost vyšší cena) poměrně málo - musíme si uvědomit, že to je PORSCHE, tedy auto, které má konkurenci drtit, ne s ní jen držet krok...V oblasti ovladatelnosti, hbitosti, zpětné vazby a celkového "sžití" s vozem bude konkurenci určitě převyšovat, ale už i o Caymanu S recenzenti psali, že by snesl výrazně více výkonu (a to má o 50 koní víc než základní Cayman!)...Problém vidím v tom, že výkon vozů Porsche je v současné době z velké části diktován hlavně marketingovým oddělením, avšak ne příliš s ohledem na vnější konkurenci, nýbrž hlavně s ohledem na vlastní portfolio (samozřejmě je tomu tak v určité míře u každého výrobce, ovšem tady to trošku přehání) - chtějí mít u každého modelu dvě řady (základ + S) a pořád mezi ně vkládají znaménka "nesmí být menší" a "nesmí být větší", která se týkají ceny a výkonu, což ovšem dost oklešťuje možnosti jednotlivých modelů (zásadní je z tohoto pohledu hranice 325 koní pro 911)...Nejsem si tedy jist, jestli je Cayman pro Porsche ten správný low-end, zvláště z dlouhodobého hlediska - na druhou stranu, oni vědí určitě lépe než já, co dělají... ;-) Moje představa (či spíše přání) o low-endovém Porsche by byla trochu jiná, ovšem nebylo by to auto použitelné každý den, což je pro vozy Porsche dlouhodobě poměrně významné zaklínadlo...Za 1,4 milionu bych raději viděl lehký sporťák s váho okolo 1100kg, něco ve stylu komfortnějšího Lotusu - Cayman měl přece být především vozem pro řidiče a to by takový lehký sporťáček naplňoval dokonale... :yes: Konkurenci by drtil svými výkony a cena by přesto mohla být na podobné úrovni jako u základního Caymanu - bohužel by však zřejmě drtil i 911, takže takové Porsche zatím zůstane jenom v mé představivosti (vlastně jsem se obklikou vrátil k tomu, proč i ten základní Cayman nemůže mít více koní - důvodem je 911)...I když na druhou stranu - svým způsobem by se jednalo o úplně jiný typ vozu než 911 (hardcore nářadí), díky čemuž by si možná mohl dovolit mít té rychlosti více než 911... ;-) Jenže pak je tu ještě fantastická GT3, což by byl asi pro vznik lehkého HC sporťáku také problém - hardcore nářadí už prostě u Porsche mají a o moc víc by se podobných aut asi neprodalo...Takže vlastně to, co jsem napsal, je také blbost >:D , ale už to tak nechám... ;-) No, ať je to jak chce, PORSCHE FOREVER! :yes: :-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 12:26
Re: Oběť marketingu
Zásadní omy: lotus neni auto pro německý buzny. Porsche je a tak se mu do portfolia hodí model pro buznu v důchodu...za 50k Euro se na to dá ze skopčáckýho důchodu našetřit. Možná by ještě mohli udělat verzi s 2.0 TDI - tohle je pro některý důchodce přeci jen ještě rychlý a N98 drahý...
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 12:33
Re: Oběť marketingu
Dada-ismus! Literární forma, která při čtení nedávala smysl - zvolil sis výstižný nick... ;-)
neregistrovaný "xml"
23. 5. 2006 13:04
Re: Oběť marketingu
vznikol vo svajciarsku ako satiricko-usmevno-detsky vysmech nezmyselnosti vojny... inak slovo DADA znamena hracka :-!
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 13:25
Re: Oběť marketingu
:yes: >:D
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 13:39
Re: Oběť marketingu
Máš pocit, že by to nějak popíralo to, co jsem napsal? ;-)
neregistrovaný "dada"
23. 5. 2006 16:02
Re: Oběť marketingu
>:D >:D >:D
co je TO?
a pak to druhy TO?
ale pocit určitě mám...třeba teď mam takovej pocit že spojeni skopčácký buzny je nesmysl stačí napsat jen skopčáci...že je to buzna se rozumí samosebou ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 16:42
Re: Oběť marketingu
Měl jsem pochopitelně na mysli, zda příspěvek od xml nějak popíral, že by dadaismus při čtení nedával smysl...Jednou z možných tvoreb dadaistických "děl" bylo například losování slov z pytlíku, které jsi postupně řadil za sebe - myslíš, že takto vzniklý text dával valného smyslu? ;-) Úroveň a obsah Tvého příspěvku měl dle mého obdobnou vlastnost (prostě to byl nesmysl), tak jsem Tě pochválil za dobře zvolený nick... A jelikož Tvůj poslední příspěvek nebyl o moc duchaplnější, asi je čas tohle vlákno diskuse nechat být - toť vše... :-)
neregistrovaný "dada"
24. 5. 2006 07:40
Re: Oběť marketingu
můj příspěvek je asi tak stejně smysluplnej jako ten tvůj nekonečný výplod-uznej že sem dobrej když sem ho vydržel přečíst až do konce
ne ale vážně sem si člověk může napsat co chce a tak prostě nevydržim psát úplně vážně...takže jestlis nepochopil moji nadsázku tak věz že s tebou vcelku souhlasim, jen sem chtěl poukázat na to že je velkej rozdíl mezi tím co by se líbilo nám (a možná i vývojářům v porsche) a mezi marketingem který to všecko řídí. No a proto se prostě vyplatí víc auto pro důchodce než auto pro řidiče. koukni se kdo v reichu jezdí ve všech těch "kupé" typu MB CLK. Ale nic proti tomu - jestli se dožiju důchodu tak by se mi taky líbilo že si takovýhle auto můžu koupit jelikož už nemusim vozit žádný pachranťata. zdar dada. jinak není to podle dadaismu ale podle dády patrasový >:D
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 5. 2006 09:20
Re: Oběť marketingu
Dado, kdyby sem člověk občas nenapsal svůj názor či přání na dění v autosvětě, nemáme tu o čem psát - a občas je to holt taková volnější myšlenková asociace... ;-) Ale pokud nepovažuješ Porsche za jednoho z vrcholných výrobců sportovních aut, která jsou obecně považována za etalon (recenzenty, konkurenčními výrobci atd.), ale za auta pro důchodce, pak by sis měl doplnit automobilové vzdělání... Srovnávat produkci Porsche s CLK je mimo - CLK je klasické luxusní pohodlné kupé a nikdo od něj sportovní výkony nečeká, tudíž i jeho klientela bude mít vyšší věkový průměr... Jistě, vydělat na 911 chvíli trvá ;-) , takže dvacátníky v nich moc často nepotkáš, ale mnoho lidí nad 60 jsem v nich také neviděl (rok jsem studoval ve Frankfurtu, kde takových aut potkáš denně desítky)... Hezký příklad toho, jaké hodnoty Porsche a jejich kupci vyznávají, jsou jejich interiéry, které nikdy nebyly okázalé či luxusní, vše se soustředí především na funkčnost - zážitky majitelé hledají úplně jinde... :yes: No, nevadí, na Porschi se asi neshodneme, ale napsat jsem to sem musel - měj se... ;-) PS: Ještě pro upřesnění - Cayenne nepovažuju za Porsche... ;-)
neregistrovaný "dada"
24. 5. 2006 10:31
Re: Oběť marketingu
no mi přijde Cayman 180kW blíž k CLK než k 911...bavíme se přece o Caymanovi ne? 911 je ikona jel sem v ní tak to musim přiznat i když ty skopčácký auta obecně nemusim. A na tom že v základním Caymanovi budou jezdit důchodci trvám :-!
neregistrovaný "GTI"
23. 5. 2006 17:20
Re: Oběť marketingu
:-) :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 5. 2006 18:06
Re: Oběť marketingu
;-)
neregistrovaný "M3"
23. 5. 2006 13:45
na podvozku NEW BEETLE
To delaji na platforme NEW BEETLE, ne, jako kdysi Porsche 356 na podvozku staryho brouka, protoze jinak nechapu, jak by se mohli dostat tak nizko s cenou, vzdyt to ma skoro vsechno v zakladu - 17" kola, manualni petikvalt, dokonce i volant tam maji uz v zakladu.... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:27
Porsche si zadělává na slušné problémy
Už sem to tady párkrát psal.. mě se prostě vůbec nelíbí to, co Porsche v poslední době dělá.. stále více a více se tlačí do "low-wendového trhu sportovních vozů", stále více a více rozšiřuje spolupráci s VW, jeho modely mají stále více a více společného v mainstremovými modely VW.. tohle si Porsche IMHO nezaslouží, navíc si myslím, že na to v budoucnosti mohou slušně dojet (už jednou se jim to stalo).. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
23. 5. 2006 17:11
Re: Porsche si zadělává na slušné problémy
Já bych to tak špatně neviděl. Cayman s 2.7 je dostatečně výkoný a má solidní výbavu. Tato verze se dala očekávat. Nesmíme zapomínat na to, že minulá generace Boxsteru se prodávala i s 2.5 litrovým motorem. Přesto si myslím, že prodávanějším bude Cayman S, než základní provedení. To že Porsche využilo příležitosti a rozmělnilo náklady na SUV spolu s VW bylo jen dobře. Od Touaregu je dobře odlišitelný. A určitý charakter Porsche má a své kupce taky. Které SUV umí jezdit bokem třeba jako Cayenne Turbo S (viděl jsem s ním video na okruhu, bylo neuvěřitelné). A to že se Porsche chystá využít kapacit jedné z nejmodernějších továren VW a vyrábět tam karoserii pro budoucí Panameru je taky v pohodě. Uvidíme jaký tomu dají kabát a motory, ale určitě to bude dobré spestření trhu. Nebo i tvrdý konkurent nejen pro Quatroporte, které člověk u nás příliš nepotkává, ale třeba i M-B S.
neregistrovaný "Zdenek"
28. 7. 2006 15:46
Re: Porsche si zadělává na slušné problémy
No asi takhle Ferdinand Porsche zalozil Volkswagen a porsche vlastni asi 18% podilu. Navic diky Cayennu vydelalo 50% vydelku co Porsche vydelalo vubec a proc by nemohlo vyrabet i levnejsi auta. To je jako by si treba odsuzoval BMW a treba Mercedes ze dela auta za 3,5mil. a najednou udela auto za 900tis. Ja si myslim ze modelem Caymann a Panamera udela diru do sveta.
neregistrovaný "Georgio"
5. 6. 2006 09:59
Fíha plácli se přes kapsu v tom Stuttgartu
No myslím si, že si asi začnu šetřit a z peněz, co jsem měl na Veyrona
si koupím klasiku ;-) :-) .
Rozbalit vlákno
0