Cayman a 400 koní, to bude fakt pecka, Cayman začíná ukazovat svůj skrytý talent a potenciál - Cayman mi připomíná DINO od Ferrari - DINO vzniklo na zkoušku , jako první Ferrari s motorem uprsostřed a Cayman, krom Carrery GT , je taky jedno z prvních Porsche s motorem uprpstřed a navíc s motorem boxer to bude fantazie. Cayman nám dospívá a věřím, že jednou z něho bude opravdový supersport , ostatně starší supersporty Ferrari už strčí do kapsy teď :-)
Tech 400k moc realne nevidim, to by si porsche docela odepsalo zakladni carreru kterou prodava za vic a hlavne 911 reprezentuje porsche, ne cayman kterej je jen doplnek. K tomu taky smeruje ta fantazie o cayman = supersport. Cayman byl zamyslen jako levne porsche, nikdy se z nej supersport nestane (na to nestaci jen koncepce s motorem uprostred), supersport od porsche je toto [odkaz]
Proto uvádím jako příklad Ferrari- Dino, Dino taky vzniklo jako doplněk aby mělo Ferrari auto s motorem uprostřed a já vidím v Caymanovi to stejný, Cayman bude mít 400 koní.
Další Generace bude zase širší , delší a výkonější a nakonec Cayman bude supersport
Současný Cayman je srovnatelný s F360, chtěl bych je vidět na trati
Srovnavas nesrovnatelne. Kdyz byli vykony jako melo F360 (btw. to melo 400k, k tomu se Cayman zatim nedopracoval) vstupenkou mezi supersporty jsou davno pryc. Skutecny supersport Porsche mit bude (918) a bude mit urcite vic nez 600k jak veli doba. Vsechny auta dnes rostou, na tom nevidim zadnej posun v zamerenim caymanu ale jen evoluci. Roste i 911 tak muze povyrust i cayman. Dulezite je ze si zachoval nizkou hmotnost.
Soucasny cayman i kazdej budouci cayman je proste entry porsche, snaha nalakat zakazniky BMW/Audi/MB od jejich Z4/TT/SLK/M3/RS5/C63 AMG k Porsche. Znacky jako porsche moc dobre vedi ze maji nemale procento lidi kteri znacce uz verni zustanou kdyz tem lidem prodaji kvalitni produkt a to je priklad Porsche. Snaha nalakat nove zakazniky nizkou cenou, to je u Porsche uloha Caymanu. ;-)
Co nevidět Cayman bude mít 400 koní, stejně jako F360 a Cayman GTS na okruhu porazí F 360, viděl jsem jedno video kde dokonce ještě první Cayman S držel krok s F430, a nový Cayman je zas o něco dál, Cayman se supersportem stane,
918 už spadá do Hypersportů, klidně můžu říct že nový Cayman GTS už supersort bude
Pro mě supersport znamená auto s motorem uprostřed , je to jen a jen můj pohled
Ještě jsem nenašel podle jakých kritérií, parametrů se určí jestli je auto supersport nebo není. jestli máš nějaký důvěryhodný odkaz, kde je to popsáno, tak sem sním
nový model 911 se prodloužil o proti minulému o celých 10 centimetrů a to je sakra hodně
911 má motor vzadu, i když inženýři z Porsche jsou fakt machři, protože na to na jak hloupém místě ten motor je, tak se stím dá jezdit, ale do nekonečna to prodlužovat nepůjde
Cayman má mnohem lepší pozici , díky uložení motoru uprostřed , bude mít vždy lepší stabilitu v zatáčkách a bude čitelnější, jak zrádná 911ka, navíc Cayman má plochý motor Boxer, který má nízko těžiště , to má 911 sice taky, ale říkám to proto, protože ostatní supersporty boxery nemají, takže to bude další konkurenční výhoda,
Součaný model Cayman, má před sebou dlouhou cestu ,než bude nahrazen novým modelem, tak mu přeju ať rozmetá všechny pochybnosti těch , kteří kdy o Caymanovi pochybovali , další Generace rozhodne kam se Cayman zařadí, za 7 let tak typuju že by mohla přijít další generace, tak ta by mohla být na úrovni dnešní 458, 7 let je dlouhá doba, tak uvidíme
Další kapitolou je budoucnost, krize dostihla lidi co si kupujou auta,takže přežijou jenom ti největší, VW tu bude ještě staletí a Porsche naštěstí spadá pod VW, to znamená že Porsche tu taky bude, ale ostatní výrobci sportovních aut to budou mít mnohem horší , potom příjde Cayman co bude na úrovni 458 ale Cayman bude vyrobený v německu s německou precizností,tak proč si potom kupovat Ferrari ?,o tázkou je co se stane s 911kou, stane se 911ka levnějším Porschem, pro lidi kteří nemají na Caymana ? >:D