Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche chystá novou 911 GT3 RS a Cayman GTS

15 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
přinese místo řečí test nové GT3?
Nejlepší sporťák světa a auto.cz ani ťuk. 😄
mánička
Svět se v * obrací 😢
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Cayman a 400 koní, to bude fakt pecka, Cayman začíná ukazovat svůj skrytý talent a potenciál - Cayman mi připomíná DINO od Ferrari - DINO vzniklo na zkoušku , jako první Ferrari s motorem uprsostřed a Cayman, krom Carrery GT , je taky jedno z prvních Porsche s motorem uprpstřed a navíc s motorem boxer to bude fantazie. Cayman nám dospívá a věřím, že jednou z něho bude opravdový supersport , ostatně starší supersporty Ferrari už strčí do kapsy teď 😄
sudik
"Cayman, krom Carrery GT , je taky jedno z prvních Porsche s motorem uprpstřed"

Ty toho o Porsche moc nevíš, viď?
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
sériové modely Porsche s motorem uprostřed jsou: boxster,Cayman a Carrera GT

jaké jiné sériové Porsche je s motorem uprostřed ?
sudik
No, nebudem-li počítat třeba malosériové 550, 718, 904, 911 GT1, apod., tak je to třeba 914...
Avatar - beibej
beibej
hmm to je jako říct že Mercedes dělal cestovní auta motorem uprostřed. Vždyť udělal 25 ks CLK GTR >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
:yes:
sudik
Porsche 914 se vyrobilo 119tis kusů...
Avatar - fOE
fOE
Tech 400k moc realne nevidim, to by si porsche docela odepsalo zakladni carreru kterou prodava za vic a hlavne 911 reprezentuje porsche, ne cayman kterej je jen doplnek. K tomu taky smeruje ta fantazie o cayman = supersport. Cayman byl zamyslen jako levne porsche, nikdy se z nej supersport nestane (na to nestaci jen koncepce s motorem uprostred), supersport od porsche je toto [odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Proto uvádím jako příklad Ferrari- Dino, Dino taky vzniklo jako doplněk aby mělo Ferrari auto s motorem uprostřed a já vidím v Caymanovi to stejný, Cayman bude mít 400 koní.
Další Generace bude zase širší , delší a výkonější a nakonec Cayman bude supersport

Současný Cayman je srovnatelný s F360, chtěl bych je vidět na trati
Avatar - fOE
fOE
Srovnavas nesrovnatelne. Kdyz byli vykony jako melo F360 (btw. to melo 400k, k tomu se Cayman zatim nedopracoval) vstupenkou mezi supersporty jsou davno pryc. Skutecny supersport Porsche mit bude (91😄 a bude mit urcite vic nez 600k jak veli doba. Vsechny auta dnes rostou, na tom nevidim zadnej posun v zamerenim caymanu ale jen evoluci. Roste i 911 tak muze povyrust i cayman. Dulezite je ze si zachoval nizkou hmotnost.
Soucasny cayman i kazdej budouci cayman je proste entry porsche, snaha nalakat zakazniky BMW/Audi/MB od jejich Z4/TT/SLK/M3/RS5/C63 AMG k Porsche. Znacky jako porsche moc dobre vedi ze maji nemale procento lidi kteri znacce uz verni zustanou kdyz tem lidem prodaji kvalitni produkt a to je priklad Porsche. Snaha nalakat nove zakazniky nizkou cenou, to je u Porsche uloha Caymanu. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Co nevidět Cayman bude mít 400 koní, stejně jako F360 a Cayman GTS na okruhu porazí F 360, viděl jsem jedno video kde dokonce ještě první Cayman S držel krok s F430, a nový Cayman je zas o něco dál, Cayman se supersportem stane,
918 už spadá do Hypersportů, klidně můžu říct že nový Cayman GTS už supersort bude

Pro mě supersport znamená auto s motorem uprostřed , je to jen a jen můj pohled

Ještě jsem nenašel podle jakých kritérií, parametrů se určí jestli je auto supersport nebo není. jestli máš nějaký důvěryhodný odkaz, kde je to popsáno, tak sem sním
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Kdyby ta 918 vypadala jak tady na tom obrázku,tak se mi líbí ,bohužel ale vypadá jinak
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
nový model 911 se prodloužil o proti minulému o celých 10 centimetrů a to je sakra hodně

911 má motor vzadu, i když inženýři z Porsche jsou fakt machři, protože na to na jak hloupém místě ten motor je, tak se stím dá jezdit, ale do nekonečna to prodlužovat nepůjde

Cayman má mnohem lepší pozici , díky uložení motoru uprostřed , bude mít vždy lepší stabilitu v zatáčkách a bude čitelnější, jak zrádná 911ka, navíc Cayman má plochý motor Boxer, který má nízko těžiště , to má 911 sice taky, ale říkám to proto, protože ostatní supersporty boxery nemají, takže to bude další konkurenční výhoda,

Součaný model Cayman, má před sebou dlouhou cestu ,než bude nahrazen novým modelem, tak mu přeju ať rozmetá všechny pochybnosti těch , kteří kdy o Caymanovi pochybovali , další Generace rozhodne kam se Cayman zařadí, za 7 let tak typuju že by mohla přijít další generace, tak ta by mohla být na úrovni dnešní 458, 7 let je dlouhá doba, tak uvidíme

Další kapitolou je budoucnost, krize dostihla lidi co si kupujou auta,takže přežijou jenom ti největší, VW tu bude ještě staletí a Porsche naštěstí spadá pod VW, to znamená že Porsche tu taky bude, ale ostatní výrobci sportovních aut to budou mít mnohem horší , potom příjde Cayman co bude na úrovni 458 ale Cayman bude vyrobený v německu s německou precizností,tak proč si potom kupovat Ferrari ?,o tázkou je co se stane s 911kou, stane se 911ka levnějším Porschem, pro lidi kteří nemají na Caymana ? >😁