Diskuse

Porsche dostalo vlastní pavilon ve „městě aut“

18.6.2012

Porsche má nově vlastní pavilon v Autostadtu ve Wolfsburgu. Svým tvarem připomíná model 911.

 

  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 18.06.2012  15:56

    BRAVO

    Někdo si holt nechá postavit museum ve tvaru struhadla na peccorino, jiný zase tvoří estiku světa...

    BRAVO PORSCHE :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto npc

      npc 18.06.2012  16:04

      « Re: BRAVO

      Hm, pokud myslis ESTETIKU, tak v pripade architektury se spise mluvi proste jen o kvalite architektonickeho navrhu... tam krome esteticke funkce funguje take ucelnost, vyuziti vlastnosti stavebnich materialu, novatorsky pristup, interakce s okolni krajinou atd.

      A ty recicky hlavounu od VW si klidne mohou strcit za klobouk.
      Pro VW to je mozna velky krok kupredu, pro Porsche to jsou dva velke kroky vzad. Tahle znacka si zaslouzila samostanou existenci, i kdyz jeji zlata era je nenavratne pryc 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto hattori-hanzo

        hattori_hanzo 18.06.2012  16:20

        « Re: Re: BRAVO

        Ano, zlatá éra je nenávratně pryč. Naštěstí.
        Žijeme totiž v roce 2012 a světu vládne především křemík. A taky diamant, ale ten především v podobě ostře řezanýho kovboje. Neznáš-li, kolega GTI rád vysvětlí. Ale pokud to potřebuješ, pak z toho budeš stejně rozumnej asi tak jako Alenka po průletu králičí norou.
        • 00 Reagovat !

          foto npc

          npc 18.06.2012  16:26

          « Re: Re: Re: BRAVO

          spis mame dobu katovani kostu, downsizingu , pochybne kvality a nafty v premiovych autech. Ale kazdemu, co jeho jest. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 19.06.2012  10:52

            « Re: Re: Re: Re: BRAVO

            Nesmysl, obecně za kvalitu jak z hlediska techniky tak z hlediska materiálů a zpracování, kterou dostaneš dnes v autě za cenu 300k bys musel před patnácti lety zaplatit dvojnásobek. Nikdy nebyla auta tak kvalitní v poměru k ceně jako jsou dnes.
            • 00 Reagovat !

              foto npc

              npc 19.06.2012  12:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: BRAVO

              Pokud touzis po nekompromisne kvalitnim autu, ktere ti bude verne jako pes az do roztrhani tela, tak mas dneska docela smulu. Kdysi se totiz takova auta delala, i kdyz levna nebyla nikdy. Dneska je uz nekoupis za zadne rozumne penize, protoze trh o ne nejevi zajem. Tento zpusob uvazovani uz dorazil i do premioveho segmentu. Pro nekoho to reprezentuje skvely pomer cena/kvalita, pro nekoho to reprezentuje upadek. Jsem zvedavy, jaka dnes vyrabena auta budou mit nejake charisma po 10ti 15ti letech. Mozna Veyron, mozna Morgan a mozna nejake sberatelske sportaky ovencene sportovnimi uspechy. To bude zhruba tak vsechno. Po 99.99% dnesni produkce nestekne ani pes. Porsche ted tvori prevazne Panamery a Cayenny a Caymany ... bezpochyby vesmes auta s vybornym pomerem kvalita/cena. ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 19.06.2012  13:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BRAVO

                Ty jsi člověče úplný jasnovidec, charisma po deseti patnácti letech. >:D Pamatuju, zmiňuješ-li Porsche, když přišla 993, vedli se podobné řeči, v tom autě se sedí normálně, šaltpáka se nechová jako vařečka v zatuhlém těstě, to už prostě nemá charisma 911ky, je to tuctový sporťák... hm, a dnes je to jedna z nejceněnějších generací, v kontextu naší diskuse hlavně ceněnější než předcházející 964. Jinými slovy tyhle řeči se vedou pořád dokola.
                A pokud jde o roztrhání těla, nevím přesně, co máš na mysli, protože obecně auta patnáct dvacet a více let stará už většinou dosloužila, zejména kvůli korozi, ta min. z poslední dekády jsou na tom v tomto ohledu podstatně lépe, kdybys na tom trval, budeš jimi jezdit za dvacet let zcela bez problémů. Podstata je jinde, tím jak společnost bohatla, byl a je větší tlak na obrátku, lidé si nechávají auto kratší dobu, s kvalitou to nesouvisí. A to, že po 99% procentech produkce neštěkne za patnáct let pes je pravda, jenže to platilo vždy, po těch stejných procentech vozového parku třeba 70. nebo 80. let pes teď zcela určitě neštěká. No, a co se aut týká, hodnotit jinak než poměr kvalita/cena ani nejde, jak ve vztahu ke konkurenci tak ve vztahu k času, auta, u kterých lze mluvit o hodnotě absolutní, to je naprostý okraj, exkluziv segment, limitky supersportů nebo nějaké extravagantní úlety.
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 19.06.2012  13:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BRAVO

                • 00 Reagovat !

                  foto npc

                  npc 19.06.2012  15:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BRAVO

                  No tak to sis nabehl na smec, protoze 993 je cenena hlavne a jen proto, ze jeji nastupce Porsche 996 je ta nejhorsi 911 ka vsech dob, mizerna kvalita, mizerne zpracovani, catovani kostu odshora az dolu a symbol upadku znacky, krom verzi GT a Turbo.
                  Pokud nejake Porsche te doby bylo symbolem kvality, tak spise model 959 a podivej se na jeho ceny tehdy $225.000 a ted $800.000. Z hlavy to nevim, ale myslim ze pri zapocitani inflace by tech tehdejsich $225k bylo tak nejak $400k dneska ... takze 100%ni zhodnoceni nakladu pro stastneho majitele 959ky.
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 19.06.2012  10:54

      « Re: BRAVO

      Jakkoliv respektuju Kaplického úspěch a renomé, tohle mě oslovuje mnohem víc. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 19.06.2012  22:54

      « Re: BRAVO

      Jsa prostý chlapec z vesnice do estetiky světa se neodvažuji diskuzně vstupovati, ale toto je skutečně famózní a perfektně to vystihuje filosofii Porsche, sedí to k němu jak kostel ke křesťanství.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Nač kupovat na dovolenou drahé kufry! Pasažér vlaku z pražského hlavního nádraží si zavazadlo udělal z běžné…

Státní kuchařka pro chudé čelí kritice. Blesk recepty vylepšil, ochutnejte

Státní kuchařka pro chudé čelí kritice. Blesk…

Pořádně se najíst a neutratit při tom moc. Tím se řídili na ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV), kde…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Češky na písku září! Nezmiňujte, kolik Maki bude, nebo se rozbrečí

Češky na písku září! Nezmiňujte, kolik Maki bude,…

Není to pohodová cesta bez zádrhelů. České beachvolejbalistky Markéta Nausch Sluková s Barborou Hermannovou už…

 

Reflex.cz

Šílená, profesor, sex, Jodorowsky & Moebius

Šílená, profesor, sex, Jodorowsky & Moebius

Na obálce komiksu, na němž spolupracovali dva géniové, Alejandro Jodorowsky & Moebius, najdeme dívku s…

PO SVĚTĚ BEZ PENĚZ: Křest ohněm na cestě do srdce italské renesance.

PO SVĚTĚ BEZ PENĚZ: Křest ohněm na cestě do srdce…

První stop přináší ten největší adrenalin. Všechno je nové. Události se na vás hrnou nezměrnou rychlostí a vaše…