Tuhle zprávu napsali i na konkurenčních serverech, vč. těch zahraničních. Ale už nějak nezapomněli uvést, že se jedná o Porsche SA, jestli je za tím soukromý majitel nevím...
Gilgite, ne tak zhurta. Že aukci vyhrál importér, v článku to zaznělo už ve druhé větě, z čehož vyplývá, že s ním má určité plány, související s aktivitami automobilky v JAR.
Okruh byl zakoupen jménem Porsche South Africa, nikoli LSM Distributors, který je provozovatelem dealerské sítě. Zatímco Porsche SA existuje od roku 1955, LSM Distributors zastupuje Porsche v JAR (pod hlavičkou Porsche SA) od roku 1996. Pokud došlo k takovéto významné akvizici prostřednictvím Porsche SA, je zřejmé, že tak bylo učiněno v souladu s automobilkou, jejíž jméno bylo LSM pro účely podnikání v JAR propůjčeno.
Je pochopitelně možné, že je partnerství LSM a Porsche velmi volné a automobilce je fuk, co se jejím jménem v JAR děje, ale to si opravdu nemyslím, viz třeba nedávnou systematickou likvidaci "nechtěných" evropských tuningových firem a další spory. Na druhou stranu se lze opravdu domnívat, že k nákupu byly použity peníze LSM, byť není vůbec vyloučeno, že má Porsche AG určitá privilegia k tomu, co je vykonáváno jejím jménem, v případě případného pozdějšího rozvázání spolupráce.
Jednoduše si myslím, že zbytečně slovičkaříte, média celého světa informují o tom, že "Porsche koupilo Kyalami". ;-) Tohle je web o autech s, jak jste naznačil, jistým bulvárním akcentem (který není), ne tisková agentura. Vaše upřesňující komentáře by byly vítané, kdybyste se prezentoval na úrovni, odpovídající hloubce vaší orientace v problematice. ;-)
Nadpisy mají za úkol upoutat pozornost a přilákat čtenáře, ne přesně vystihnout obsah článku. Zásadní je vědět, co většinový čtenář chce (číst) ...a dát mu to. Co si budeme povídat, je to hra a zcela logicky je web obrazem nejpočetnější komunity svých čtenářů, i když čas od času se povede prosadit i něco okrajového. ;-)
Jinak co se týče Blesku, asi nemohu sloužit dostatečně fundovaným názorem, ale co se mi tak doneslo, jsou na trhu bulváry, proti kterým je nejčtenější titul tohoto vydavatelství nevinný věstník venkovské jednotřídky.
Tohle vás učili ve škole? Nadpis má odpovídat obsahu. Nemusí být nutně suchý, ale v článku by se nemělo ukázat, že říká něco jiného. Senzační nadpisy nejsou záležitostí seriózních médií.
Nadpisy mají za úkol upoutat pozornost a přilákat čtenáře, ne přesně vystihnout obsah článku.
Aha tak proč tento článek nebyl nadepsán třeba takto: Opilý Miloš Zeman srazil služebním Superbem tři vojáky hradní stráže!!!
Třeba by to čtenáře přilákalo. :no::no::no: