Novinky
Nadpisy mají za úkol upoutat pozornost a přilákat čtenáře, ne přesně vystihnout obsah článku.
Aha tak proč tento článek nebyl nadepsán třeba takto: Opilý Miloš Zeman srazil služebním Superbem tři vojáky hradní stráže!!!
Třeba by to čtenáře přilákalo. :no: :no: :no:
Aha tak proč tento článek nebyl nadepsán třeba takto: Opilý Miloš Zeman srazil služebním Superbem tři vojáky hradní stráže!!!
Třeba by to čtenáře přilákalo. :no: :no: :no:
Takze formulace jako "zvlášť když se automobilka nechala slyšet, že okruh zachová" jsou samozrejme kompletní blbost. Fokt pokracuje ve své odpadové novinarine, a pan séfredaktor tomu necinne prihlízí.
Proste AutoBlesk.cz.
Okruh byl zakoupen jménem Porsche South Africa, nikoli LSM Distributors, který je provozovatelem dealerské sítě. Zatímco Porsche SA existuje od roku 1955, LSM Distributors zastupuje Porsche v JAR (pod hlavičkou Porsche SA) od roku 1996. Pokud došlo k takovéto významné akvizici prostřednictvím Porsche SA, je zřejmé, že tak bylo učiněno v souladu s automobilkou, jejíž jméno bylo LSM pro účely podnikání v JAR propůjčeno.
Je pochopitelně možné, že je partnerství LSM a Porsche velmi volné a automobilce je fuk, co se jejím jménem v JAR děje, ale to si opravdu nemyslím, viz třeba nedávnou systematickou likvidaci "nechtěných" evropských tuningových firem a další spory. Na druhou stranu se lze opravdu domnívat, že k nákupu byly použity peníze LSM, byť není vůbec vyloučeno, že má Porsche AG určitá privilegia k tomu, co je vykonáváno jejím jménem, v případě případného pozdějšího rozvázání spolupráce.
Jednoduše si myslím, že zbytečně slovičkaříte, média celého světa informují o tom, že "Porsche koupilo Kyalami". 😉 Tohle je web o autech s, jak jste naznačil, jistým bulvárním akcentem (který není), ne tisková agentura. Vaše upřesňující komentáře by byly vítané, kdybyste se prezentoval na úrovni, odpovídající hloubce vaší orientace v problematice. 😉
Novinár by se mel snazit podávat precizní informace, at píse pro web o autech nebo tiskovou agenturu. Mezi webem o autech a tiskovou agenturou se mohou clánky lisit zpusobem napsání, ne precizností informací.
Media celého sveta informují o tom, ze "Porsche koupilo Kyalami", ta kvalitnejsí ovsem dodávají napríklad ze "Porsche South Africa is an independent importer and isn’t part of Volkswagen AG (VOW)’s Porsche, according to a representative of the Stuttgart, Germany-based maker of the 911 sports car" (toto je konkrétne Bloomberg).
Je mozné, ze nejaká dohoda mezi nezávislým importérem a výrobcem o úcasti v budoucím vyuzití Kyalami existuje, ale zásadní problém je v tom, ze po prectení tvého textu si ctenár myslí ze automobilka Porsche koupila Kyalami a ve skutecnosti tomu tak není.
O tom, ze Auto.cz má "jistý bulvární akcent" a v nekterých prípadech se chová silne bulvárne není treba diskutovat, to se dá objektivne dokázat. Nebudu tady vypocítávat príklady, ale stací nekteré zavádející nadpisy clánku, které ríkají neco jiného nez je v textu. Takze na oznacení AutoBlesk.cz trvám (samozrejme to neplatí pro kazdý clánek). A o tom, ze vlastní Blesk není primitivní a odporný bulvár, mne doufám presvedcovat nebudes.
Jinak co se týče Blesku, asi nemohu sloužit dostatečně fundovaným názorem, ale co se mi tak doneslo, jsou na trhu bulváry, proti kterým je nejčtenější titul tohoto vydavatelství nevinný věstník venkovské jednotřídky.
Co se týce Blesku: To ze jsou na trhu horsí bulváry nez Blesk je pravda, ale to neznamená ze Blesk je OK.
Myslim, ze z "logiky" vaseho posledniho prispevku, nic nebrani pouziti takoveho titulku na hlavni strance :no: