Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Macan Diesel: Nafťák má v Americe i nadále stopku

Naftový šestiválec Volkswagenu stále ještě není kompatibilní s americkými emisními limity. To znamená stále stopku i pro zbrusu nový Macan Diesel.
Zpět na článek
16. 2. 2016 09:09
16. 2. 2016 09:12
16. 2. 2016 10:29
16. 2. 2016 11:05
16. 2. 2016 11:20
16. 2. 2016 11:40
16. 2. 2016 15:04
16. 2. 2016 09:12
16. 2. 2016 10:37
16. 2. 2016 10:49
16. 2. 2016 11:10
16. 2. 2016 12:18
16. 2. 2016 13:16
16. 2. 2016 10:42
16. 2. 2016 10:49
16. 2. 2016 11:56
16. 2. 2016 12:47
16. 2. 2016 13:47
16. 2. 2016 14:01
16. 2. 2016 14:10
16. 2. 2016 14:26
16. 2. 2016 14:54
16. 2. 2016 15:03
16. 2. 2016 15:14
16. 2. 2016 15:20
16. 2. 2016 15:05
16. 2. 2016 15:12
16. 2. 2016 15:17
16. 2. 2016 15:38
16. 2. 2016 15:48
16. 2. 2016 15:57
16. 2. 2016 16:02
16. 2. 2016 15:57
16. 2. 2016 16:03
16. 2. 2016 16:28
16. 2. 2016 17:28
16. 2. 2016 14:27
16. 2. 2016 14:55
16. 2. 2016 15:30
16. 2. 2016 15:33
16. 2. 2016 15:35
17. 2. 2016 03:46
16. 2. 2016 09:09
navratnost
ze se jim vubec vyplati se nejakym dieselem v USA zabejvat? maj tolik benzinaku a ted i plug-in hybridu ktere by mohli s malim uslilim prodavat dobre, a oni tvrdohlave porad chtej prodavat i diesel na kterem si v US jiz jednou vylamali bankovni ucet, ani bych se nedivil kdyby si ho s dieselem vylamali znova s nejakou dalsi kauzou v budoucnu
Rozbalit vlákno
12
16. 2. 2016 09:12
Re: navratnost
Protože chrochtadla jsou přece lepší než hybridy. My tady v Evropě to víme líp, než hloupí amíci, ne? >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 09:14
Re: navratnost
mne inak k SUV od porsche dizel ani nepasuje.... tam by som uz skor volil hybridnu technologiu ako povedzme v Lexusoch .... pripadne klasicky benzin, na setrenie su predsa ine vozy.... a ine triedy aut v inych cenovkach... oni na to casom pridu.. Lexus uz zacina otvarat oci mnohym znackam... je len otazka casu kedy dizel v porsche bude uz len muzealna spomienka ... tych par rokov uz snad vydrzime ;-)
16. 2. 2016 10:29
Re: navratnost
Vypada to tak, ze VW v Americe si kupuji jenom ti, co chteji diesel - pristehovalci z Evropy a kvazy ekologove, co si mysli, ze biodiesel je ekologicke palivo. Mit u nas benzin za 15Kc a naftu za 20Kc, tak kaslu na 3 litry rozdilu ve spotrebe a beru minimalne benzinovy 2.5litr.
16. 2. 2016 11:05
Re: navratnost
to si nemsylim, hledat presna cisla se me nechce, ale vzhledem k tomu kolik dieselu musej stahovat (tech cca 570 tisic) a jake meli bezne mesicni a rocni prodeje, tak diesely mozna netvorili ani 40% jejich prodeju v USA

navic poslednich par let jim podil na americkem trhu neustale jen klesal o v prumeru 0.4% rocne, problemem VW v USA nejsou auta, ale vedeni, nemaj tam cenove konkurencni politiku a navic se snazili draze tlacit jeste drazsi diesely ac se tam jejich provoz vetsinou ani nevyplaci diky casto drazsi nafte
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:09
Re: navratnost
prodeje VW klsají v USA už asi 4 rok po sobě >:D Diesly tam opravdu kupují přistěhovalici, co jsou v usa max 10 let, našenci a pomatenci a pár mexičanů.

Průměrný amík o jejich nabídku nezavadí a koupí si domácí značku, korejce nebo japonce.
16. 2. 2016 11:20
Re: navratnost
I 40% je obrovsky podil na prodejich. Klidne se bez dieselu muzou dostat do pozice, ze jim nevyplati pusobit v US.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:29
Re: navratnost
No tak by tam nechali Audi a Porsche a VW ukončili. Asi nejrozumější co můžou udělat, ten pokus o prorážení se značkou VW už se jim nedaří asi 40 let >:D >:D >:D Je vidět, že asi dělaj něco blbě resp. že produkují šroty, pro průměrného amíka krajně nezajímavé.

jen tady pomatená Evropa jim to žere >:D
16. 2. 2016 11:40
Re: navratnost
Nicco > nakonec to asi bude jen do 25%, nasel jsem informace ze po vypuknuti dieselgate a zakazu prodeje jejich dieselu se jim snizil odbyt v USA o 25%, tedy se da z toho usuzovat ze diesely meli na hrbu jen oneh zminenych 25% prodeju

Barrichello > nekolik lidi z oboru prodeju automobilu spekulovalo ze pro VW by bylo lepsi na US trh zkusit nahradu a misto VW tam zacit prodavat Skodu, investice minimalni a model Superb, Yeti a Octavia by udajne sanci mit mohli, ostatne treba v UK se jim dari, ovsem v US bez dieselu, ciste benzinove motorizace, a poukazovali na to ze VW v USA prave nesmyslne sve modely prodava docela draho, Skoda by tam mohla zafungovat jako levnejsi varianta
16. 2. 2016 15:04
Re: navratnost
Skoda v USA? Neverim v uspech. Ta znacka je zalozena na stridmem dizajnu, o jednu generaci starsi technice (spolehlivostjo, ale ne "trendy") a velke variabilite (kufr, liftback misto sedanu,...), proste idelani auto "do Rumunska".
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:22
Re: navratnost
>:D >:D >:D

Tos jim neměl psát, ted v noci neusnou, národní modla a auto do rumunska, chudáci, to nevydejchaj dneska >:D >:D >:D
16. 2. 2016 17:12
Re: navratnost
Je to tvrdohlavej nepoučitelnej národ. :-!
Avatar - white label
16. 2. 2016 19:54
Re: navratnost
Myslíš amíky...? ;-)
16. 2. 2016 09:12
Výborně
Já bych firmám jako Porsche zakázal vyrábět diesely zákonem. Kašlu na emise. Z úcty k tradici.:D
Rozbalit vlákno
21
Avatar - kosmonaut
16. 2. 2016 09:45
Re: Výborně
no jo, ale z úcty k tradici by Porsche dneska dělalo pouze několikátou generaci čtyřválcových roadsterů. Žádná 911, žádné auto roku, nic.
Takže za mne dokud dělají 911, ať si vedle v garáži bouchají třeba autobusy na dřevoplyn.
16. 2. 2016 10:37
Re: Výborně
Hm, vím jak to myslíš. Ale co portfolio 911 se všemi deriváty, maj menší sporťák, roadster, Panamera a nějakej hypersport? Nestačilo by to třeba? Mě jo.
16. 2. 2016 10:49
Re: Výborně
To BY je výmluvný ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:07
Re: Výborně
Hlavně ten Cayenne má coby ojetina skvělou pověst. Motor 4,8 V8 turbo totální tragédie, proto všude ležáky za 300-500 táců a nikdo to neche, vzduchovej podvozek co je v českých podmínkách po 100-150 tis na odpis, špatné rádio, sekajícíc se navi, mizerná kvalita některých servisů a šílené ceny oprav a ND. Fakt hodně zvýšilo reputaci značky >:D >:D
16. 2. 2016 11:10
Re: Výborně
Bariku, klídek... Pár majitelů předchozí i současný generace znám ;-) .

Víme, správnej chlap musí jezdit Oldsmobile >:-[]
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:19
Re: Výborně
Já četl pár recenzí a ptal sem se pár lidí. A průbežně sleduji inzerce, na některých kousíchc v bazaru už pomalu roste mech. Tak úžasnou to má pověst, ta první generace až do faceliftu >:D

Oldsmobile do každé rodiny, Chevrolet pro všechny maminy. To nevíš? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:18
Re: Výborně
omyl. 4.5-ka - ta mohla mat nieco... Ja som so svojou 4.8 spokojny. :-!
( a ze zrovna ta moja nema turba mi je skor obcas luto, nez ze by som to povazoval za nejaku extra vyhodu...)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 12:47
Re: Výborně
Jasně, 4,5, sem se překlepl, soráč. 4,5 Turbo je profláklá >:D
16. 2. 2016 13:16
Re: Výborně
Ty bys psal měkké "I" nebo co? Nechápu...
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:28
Re: Výborně
Zjevně narážel na "BYchařinu"... ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 09:47
Re: Výborně
z tradicie sa moc vyzit uz dnes neda .... uz v zeneve mozno uvidime SUV od maserati... navzdory tradici ;-)
16. 2. 2016 10:42
Re: Výborně
Ale ale. Ferrari jede dál a šlape skvěle.
Prozíravé vedení ví, že jen tak udrží exkluzivitu do příštích desetiletí. Ti druzí ji vymění za pár let prodávání značky na tuctovkách. O generac později bude Porsche vnímáno jako auto, co potkáš na každým rohu.
Pak je otázka, jestli dokážou vyrábět (a prodat) víceméně mainstream i luxus. Tohle zatím dokáže naplno jen Mercedes. Klidně solí dodávky i supersporty. :-)
16. 2. 2016 10:49
Re: Výborně
Ferrari má zcela jinou pozici na trhu než Porsche nebo Maserati. Porsche bylo, je a bude vnímáno hlavně jako producent fantastických sporťáků, opak většinou tvrdí plakáti ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:05
Re: Výborně
Ono by se dalo, ale lidi na tradice kašlou a jak pomatení kupujou všichni SUV a pak s tím jezdí ve městě >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 11:26
Re: Výborně
pamatam ze kedysi bola tradicia jazdit v MHD ... a dnes ma kazdy jedno alebo aj dve auta .. navzdory tradici ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:27
Re: Výborně
a MHD je i tak často přeplněná. to bude as tím, že je jednak víc lidí a jednak že místo podpory podnikání a průmyslu v odlehlých koutech lidem radí nastěhovat se do měst, která na to nejsou stavená aby je obývalo 4x víc lidí, než kolik bylo původně plánováno >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 11:29
Re: Výborně
ved to... dnes uz ti "solventnejsi" opat utekaju z mesta prec...

a casom sa pride aj na to ze dizel v porsche nie je cesta.... ved v takychto "premiovkach" uz stejne davno frcia hybridne technologie... pripadne klasika benzin... tu nie je priestor na setrenie ... majitel takehoto auta ho podla mna ani nepotrebuje a ani nevyhladava
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 12:12
Re: Výborně
Nevím jak cizině, ale místní čecháčkovská elita šetří všude, takže prémiovka, ale v dieslu >:D
Svádí to že by museli častěji tankovat, v reálu jim jde o ušetřené prachy a že díky podobnému myšlení ostatních se pak sazomet líp prodá >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:39
Re: Výborně
ono sa ozaj dizel vyplati asi len firmam... nevidim dovod jazdit v dizli ak sa mi jeho navratnost sotva vrati po 5-6 rokoch a este som stale nic neusetril len sa mi vratili naklady.... teraz aj predaj dizloveho auta taketoho 6 rocneho je vzdy komplikovanejsi ako benzin... rovnako mas castejsie servisne intervaly... filter castic dnes tiez nikto uz v starych dizlakoch bohuzial neriesi co je hodne smutne .. to je tak ked chce niekto setrit ale na to takficky ani nema ( cest vynimkam ) .... vsade kopec sadzi .... ale koho to trapi ze jo.... hlavne ze to jazdi za 5,5 a dovolenka k moru je kazdy rok... .... no jo.... je to tradice ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 12:50
Re: Výborně
Mě to nevykládej, to vykládej jim. Já to znam a vím jak brečí ti, co podobnej olítanej samozmet nasáli po 4-6 letech a pak to začíná: vstřiky, žhavičky, čerpadlo, dpf a když se zadaří tak i turbo....a když je to ve fofrklacku ještě spojka +dvouhmota, a můžeš si to jít hodit

Za cenu těhle oprav můžeš jezdit v benzínu za stejné náklady co s dieslem takové 4-5 let >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 13:15
Re: Výborně
dnes je este k tomu vsetkemu moderne podtacat dizle.. a jazdit co "najnizsie" ..... "akoze setrim" .. ved predsa dizel jazdi najradsej na volnobeh ze jo ( co nie je pravda ) .... a dvojhmotovy zotrvacnik odpalis uz doslova za nova ;-) ... ale to uz je zase o inom... o sposobe jazdy... a tak

skratka ja nevidim moc priestoru aby som na bezne potreby mal preferovat dizel.. ci uz novy stary akykolvek... firmy mozno nieco usetria a potom tie auta stejne zosrotuju alebo ja nevim co s nimi robia ale inak skutocne nie je jediny racinalny dovod kupvoat o 3 tisic eur drahsie auto len preto ze jazdi s jeden - dva litre mensou spotrebou... a este k tomu vsetkemu ten sajrajt ... nedava to zmysel... vazne ne
Avatar - Barry Lyndon
16. 2. 2016 11:10
někteří člověci jsou iracionální, až to mou umělou inteligen
v USA? Porsche? A diesel? WTF?
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2016 11:56
Spravne
Vynimocne nieco preco sa nechat inspirovat americanmi - zakazat tie jedomety aj u nas.

P.S.: Chcem vidiet toho zakaznika Porsche ktori prosi o naftu :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:47
Re: Spravne
to urcite nebude robit ziadny seriozny zakaznik ktory chce skutocne porsche ... ale nejaky zbohatlik co na neho stejne nema tak si miesto carrery kupi dizlovaho macana ... aby sa ukazal.... ver mi ze je to dost realny stav a jav ... dost ale tym imidz porsche trpi... co uz ;-\
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:30
Dieselový Macan
Řekl bych, že dieselový Macan zrovna v USA! nikomu moc chybět nebude, ani zákazníků, ani Porsche. Tím spíš, že přichází Macan GTS.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 13:47
To se
mi líbí, jak všchni zatracují naftu a ohánějí se benzínem, přitom služebák mají doma v naftě a pokud mají soukromé vozidlo za své peníze, tak jim tam tluče HTP, max TSI a to ještě tak pár lidem čtyřválec o objemu max 2,0 litru, zbytek jsou 1,2 či 1,4. Kdo z Vás má na denní užívání benzin V6 a více???
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 14:01
Re: To se
Nepaušalizuj, víš že to soudruh WL, Webpaja a další z prémiového klubu nemaj rádi >:D >:D

Ne každej má káru na denní užívání, sou tací co fachaj 400 metrů od baráku, jiní kteří to maj 3 stanice tramvají či metrem a sou tam mhd 4x rychleji jak károu.

Ale sou i tací, co radši vstávaj v 5 ráno jak do kolbenky, aby mohli jet 15 km károu a nehrkali hodinu v koloně trasu, co mhd jede 20 minut >:D
lidi sou halt různý :-)

A znam lidi co maj V6 i V8 na denní užívání a znam jich docela dost. Většina to má v plynu, ale to je fuk
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 14:10
Re: To se
Proč to mají v plynu a nejezdí na benzín? ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 14:26
Re: To se
To se jich zeptej, zřejmě to bude souviset s cenou paliva že na LPG jezdí nákladově za ceny co žere 2,5 dehet a přitom oni maj V8 5,7 >:D >:D >:D

výkon a spolehlivost trochu někde jinde, jak u moderního sazometu
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 14:54
Re: To se
A proto jezdím s naftou ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:03
Re: To se
A oni s LPG za to samý co ty s naftou.

A já jezdím s benzínem, protože až na pár vyjimek jezdím jen víkendy a co ušetřím na servise dieslu a ještě evropské káry, tak mě to moje ježdění V6 či V8 vyjde taky na stejný prachy.
A na hrkačky 10 km sem tam a něco přivézt odvézt mam kdyžtak Alero když bych to potřeboval.
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 15:14
Re: To se
Najdi mi teda tady z diskutujících, kdo mají doma VLASTNÍ auto ve V6 v benzínu a ročně s ním nalítají 40 tis a víc km.
Já znám pouze zpostředkovaně jednoho ředilele jednoho výrobního závodu na topidla, který měl audi A6 3.0 TFSI. Jinak nikoho. A pokud ano, má to na plyn. Na benzín s motorem větším než R4 nikdo běžně nejezdí, jelikož je to nerentabilní. A s tím skuhráním ohledně spotřební daně na mne nechoď, jelikož to nikdo nezmění a měnit se to nebude.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:20
Re: To se
Tak místní diskutéři nejsou zrovna přesný vzorek poluplace.
Tady je každej fanda do aut, ale sám si na tom neumí vyměnit ani stěrače a žárovku a olej tam nechává 2 roky. Tomu říkám fanda jako Brno :o))

zajdi na na kluby značek, tam poznáš ty co jezdí na benzín - a je fuk zda mají ameriku nebo bmw, mercedes, japonce atd.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:05
Re: To se
Tuhle sem jel za dodávkama a všechny 3 (pošta, nějaký sklenářství a rozvážovka od rohlik.cz ) nebyly na naftu. Zajímavý co, už ani dodávky nejsou na anftu ale na CNG pro změnu.

A tuhle sem videl i dvě na benzín - starej benzínovej Trnasporter a novou Gazelu (GAZ).
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 15:12
Re: To se
Plyn obecně likviduje motor, který má pak kratší životnost.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:17
Re: To se
Jak kterej motor a jak a kým udělanej plyn.

nesmí to být od Franty co to dělám melouchem ve stodole v Horní dolní, ale od někoho kdo má profi vybavení, znalosti a umí to seřídit. Kámoš má druhý plynový HEMI, na prvním najel 35 000, na druhým asi 70 a nic zlikvidovaný nemá. A to sou motory co maj odježděno cca 200 tis km na benzín před tou montáží plynu
Avatar - white label
16. 2. 2016 15:38
Re: To se
Ty soudruhy si nech naopak pro spoluobčany smýšlející v mnohém obdobně jako ty... :*) ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:48
Re: To se
Nu dobrá, příště Vás budu oslovovat Vaše lordstvo nebo by se ti líp líbilo západoněmecký revanšista? Nebo nepřítel lidu, to je stylové.

>:D >:D >:D >:D

Šašku. Vaše snaha mě nacpat do jednoho pytle se soudružkou Semelovou je sice trapná, ale když Vás to baví >:D
Avatar - white label
16. 2. 2016 15:57
Re: To se
Já s těmi "soudruhy" (ani "šašky") nezačal, takže se zase uklidni Barriku Prášile...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 16:02
Re: To se
Tady někdo nemá smysl pro humor. To soudruh tu používá několik lidí a každej to píše jako prču a ne že tím myslí že dotyčený je bolševik.....ale tak to nemá cenu někomu vysvětlovat vid.

Vy si u vás v D3 klubu říkáte asi ze srandy Herr Sturmbannfuhrer že, sem zapoměl, pardon >:D >:D
Avatar - white label
16. 2. 2016 15:57
Re: To se
Já s těmi "soudruhy" (ani šašky) nezačal, takže se zase uklidni Barriku Prášile...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 16:03
Re: To se
dneska ti to píše nějak dvojmo, vidíš co dělá ten Paulaner a Jagermeister >:D >:D
Avatar - white label
16. 2. 2016 16:28
Re: To se
Tobě to dnes myslí sotva na 50%, takže se nemůžeš divit, že ti to pro jistotu píšu dvakrát... ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 17:28
Re: To se
Trapnej pokus o výmluvu, Herr Sturmbannfuhrer >:D
16. 2. 2016 14:27
Re: To se
Ja mam 150 kW benzin (i ked teda turbo r4, ale pri novych autach skoro ine nekupis), nukali mi sluzobak naftu a odmietol som, tak sa snad mozem ozvat. A vsetci moji znamy ktori aspon trochu maju radi auta preferuju benzin, naftu bere ozaj jedine ten co pre neho je auto len spotrebna vec a ide mu len o peniaze. Celkovo ten naftovy boom sposobila pofla mna len nepochopitelne nizsia dan na naftu a potom reklamne masirovanie, nie je iny racionalny dovod.
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 14:55
Re: To se
Tak to máš fajn práci, kde ti šéf jde tak naruku, že si můžeš dovolit projet 200 tis. km v benzínu a s naftou je poslat do ("). ;-)
Takou firmu jsem ještě nepoznal.
16. 2. 2016 15:30
Re: To se
Nepochopil si to, jazdim na svojom benzinaku. Ale evidentne nechapes aj to podstatne a teda ze pri autach existuju aj ine faktory nez co najnizsia spotreba.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:33
Re: To se
To nemá cenu, to jim nevysvětlíš. Hlavní je sazomet co jezdí za 9, ovšem většina s ním jezdím tkaovým pra*e stylem, že jezdí v reálu za 12-13 a k tomu super long life olej a jezdit na něj 30 000 km a nebo 2 roky >:D

A až najedou 100 000 km, dolívat během 30 tis intervalu 2,5 litru oleje, tolik žrala otci šáde 1000mb, po dvou GO s najetými 230 000 km, když jí po 16 letech prodával >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
16. 2. 2016 15:35
Re: To se
Místo všichni bych v úvodu napsal většina (byť drtivá), ale jinak samozřejmě souhlas.
Avatar - Kobler
17. 2. 2016 03:46
Re: To se
No já jezdím denně benzín V6 (200 koníků).Jo a nemám to na LPG. A nikdy bych tohle auto předělat nedal. Od nového roku jsem najel 7500km. A to si sem tam povyrazím i v něčém jiném.
Tady v diskuzi jsem se sice nevyjádřoval, ale dízl zrovna nemusím a téma Porsche-dízl je mi vlastně cizí protože jsem se snad nikdy na dízly od Porsche nedíval:-D. Jednak chci 911 a tu v dízlu nedělají a jednak bych v dízlu nechtěl žádne Porsche.

Nějak nespatřuji problém v užívání V6 denně. Nerozumím kde by měl být problém?

P.S. Upřímně se musím přiznat že pokukují "kde co jak" po nějaké V8....

>:D