ze se jim vubec vyplati se nejakym dieselem v USA zabejvat? maj tolik benzinaku a ted i plug-in hybridu ktere by mohli s malim uslilim prodavat dobre, a oni tvrdohlave porad chtej prodavat i diesel na kterem si v US jiz jednou vylamali bankovni ucet, ani bych se nedivil kdyby si ho s dieselem vylamali znova s nejakou dalsi kauzou v budoucnu
mne inak k SUV od porsche dizel ani nepasuje.... tam by som uz skor volil hybridnu technologiu ako povedzme v Lexusoch .... pripadne klasicky benzin, na setrenie su predsa ine vozy.... a ine triedy aut v inych cenovkach... oni na to casom pridu.. Lexus uz zacina otvarat oci mnohym znackam... je len otazka casu kedy dizel v porsche bude uz len muzealna spomienka ... tych par rokov uz snad vydrzime ;-)
Vypada to tak, ze VW v Americe si kupuji jenom ti, co chteji diesel - pristehovalci z Evropy a kvazy ekologove, co si mysli, ze biodiesel je ekologicke palivo. Mit u nas benzin za 15Kc a naftu za 20Kc, tak kaslu na 3 litry rozdilu ve spotrebe a beru minimalne benzinovy 2.5litr.
to si nemsylim, hledat presna cisla se me nechce, ale vzhledem k tomu kolik dieselu musej stahovat (tech cca 570 tisic) a jake meli bezne mesicni a rocni prodeje, tak diesely mozna netvorili ani 40% jejich prodeju v USA
navic poslednich par let jim podil na americkem trhu neustale jen klesal o v prumeru 0.4% rocne, problemem VW v USA nejsou auta, ale vedeni, nemaj tam cenove konkurencni politiku a navic se snazili draze tlacit jeste drazsi diesely ac se tam jejich provoz vetsinou ani nevyplaci diky casto drazsi nafte
prodeje VW klsají v USA už asi 4 rok po sobě >:D Diesly tam opravdu kupují přistěhovalici, co jsou v usa max 10 let, našenci a pomatenci a pár mexičanů.
Průměrný amík o jejich nabídku nezavadí a koupí si domácí značku, korejce nebo japonce.
No tak by tam nechali Audi a Porsche a VW ukončili. Asi nejrozumější co můžou udělat, ten pokus o prorážení se značkou VW už se jim nedaří asi 40 let >:D >:D >:D Je vidět, že asi dělaj něco blbě resp. že produkují šroty, pro průměrného amíka krajně nezajímavé.
Nicco > nakonec to asi bude jen do 25%, nasel jsem informace ze po vypuknuti dieselgate a zakazu prodeje jejich dieselu se jim snizil odbyt v USA o 25%, tedy se da z toho usuzovat ze diesely meli na hrbu jen oneh zminenych 25% prodeju
Barrichello > nekolik lidi z oboru prodeju automobilu spekulovalo ze pro VW by bylo lepsi na US trh zkusit nahradu a misto VW tam zacit prodavat Skodu, investice minimalni a model Superb, Yeti a Octavia by udajne sanci mit mohli, ostatne treba v UK se jim dari, ovsem v US bez dieselu, ciste benzinove motorizace, a poukazovali na to ze VW v USA prave nesmyslne sve modely prodava docela draho, Skoda by tam mohla zafungovat jako levnejsi varianta
Skoda v USA? Neverim v uspech. Ta znacka je zalozena na stridmem dizajnu, o jednu generaci starsi technice (spolehlivostjo, ale ne "trendy") a velke variabilite (kufr, liftback misto sedanu,...), proste idelani auto "do Rumunska".
no jo, ale z úcty k tradici by Porsche dneska dělalo pouze několikátou generaci čtyřválcových roadsterů. Žádná 911, žádné auto roku, nic.
Takže za mne dokud dělají 911, ať si vedle v garáži bouchají třeba autobusy na dřevoplyn.
Hm, vím jak to myslíš. Ale co portfolio 911 se všemi deriváty, maj menší sporťák, roadster, Panamera a nějakej hypersport? Nestačilo by to třeba? Mě jo.
Hlavně ten Cayenne má coby ojetina skvělou pověst. Motor 4,8 V8 turbo totální tragédie, proto všude ležáky za 300-500 táců a nikdo to neche, vzduchovej podvozek co je v českých podmínkách po 100-150 tis na odpis, špatné rádio, sekajícíc se navi, mizerná kvalita některých servisů a šílené ceny oprav a ND. Fakt hodně zvýšilo reputaci značky >:D >:D
Já četl pár recenzí a ptal sem se pár lidí. A průbežně sleduji inzerce, na některých kousíchc v bazaru už pomalu roste mech. Tak úžasnou to má pověst, ta první generace až do faceliftu >:D
Oldsmobile do každé rodiny, Chevrolet pro všechny maminy. To nevíš? >:-[]
omyl. 4.5-ka - ta mohla mat nieco... Ja som so svojou 4.8 spokojny. :-!
( a ze zrovna ta moja nema turba mi je skor obcas luto, nez ze by som to povazoval za nejaku extra vyhodu...)
Ale ale. Ferrari jede dál a šlape skvěle.
Prozíravé vedení ví, že jen tak udrží exkluzivitu do příštích desetiletí. Ti druzí ji vymění za pár let prodávání značky na tuctovkách. O generac později bude Porsche vnímáno jako auto, co potkáš na každým rohu.
Pak je otázka, jestli dokážou vyrábět (a prodat) víceméně mainstream i luxus. Tohle zatím dokáže naplno jen Mercedes. Klidně solí dodávky i supersporty. :-)
Ferrari má zcela jinou pozici na trhu než Porsche nebo Maserati. Porsche bylo, je a bude vnímáno hlavně jako producent fantastických sporťáků, opak většinou tvrdí plakáti ;-)
a MHD je i tak často přeplněná. to bude as tím, že je jednak víc lidí a jednak že místo podpory podnikání a průmyslu v odlehlých koutech lidem radí nastěhovat se do měst, která na to nejsou stavená aby je obývalo 4x víc lidí, než kolik bylo původně plánováno >:D
ved to... dnes uz ti "solventnejsi" opat utekaju z mesta prec...
a casom sa pride aj na to ze dizel v porsche nie je cesta.... ved v takychto "premiovkach" uz stejne davno frcia hybridne technologie... pripadne klasika benzin... tu nie je priestor na setrenie ... majitel takehoto auta ho podla mna ani nepotrebuje a ani nevyhladava
Nevím jak cizině, ale místní čecháčkovská elita šetří všude, takže prémiovka, ale v dieslu >:D
Svádí to že by museli častěji tankovat, v reálu jim jde o ušetřené prachy a že díky podobnému myšlení ostatních se pak sazomet líp prodá >:D
ono sa ozaj dizel vyplati asi len firmam... nevidim dovod jazdit v dizli ak sa mi jeho navratnost sotva vrati po 5-6 rokoch a este som stale nic neusetril len sa mi vratili naklady.... teraz aj predaj dizloveho auta taketoho 6 rocneho je vzdy komplikovanejsi ako benzin... rovnako mas castejsie servisne intervaly... filter castic dnes tiez nikto uz v starych dizlakoch bohuzial neriesi co je hodne smutne .. to je tak ked chce niekto setrit ale na to takficky ani nema ( cest vynimkam ) .... vsade kopec sadzi .... ale koho to trapi ze jo.... hlavne ze to jazdi za 5,5 a dovolenka k moru je kazdy rok... .... no jo.... je to tradice ;-)
Mě to nevykládej, to vykládej jim. Já to znam a vím jak brečí ti, co podobnej olítanej samozmet nasáli po 4-6 letech a pak to začíná: vstřiky, žhavičky, čerpadlo, dpf a když se zadaří tak i turbo....a když je to ve fofrklacku ještě spojka +dvouhmota, a můžeš si to jít hodit
Za cenu těhle oprav můžeš jezdit v benzínu za stejné náklady co s dieslem takové 4-5 let >:D >:D
dnes je este k tomu vsetkemu moderne podtacat dizle.. a jazdit co "najnizsie" ..... "akoze setrim" .. ved predsa dizel jazdi najradsej na volnobeh ze jo ( co nie je pravda ) .... a dvojhmotovy zotrvacnik odpalis uz doslova za nova ;-) ... ale to uz je zase o inom... o sposobe jazdy... a tak
skratka ja nevidim moc priestoru aby som na bezne potreby mal preferovat dizel.. ci uz novy stary akykolvek... firmy mozno nieco usetria a potom tie auta stejne zosrotuju alebo ja nevim co s nimi robia ale inak skutocne nie je jediny racinalny dovod kupvoat o 3 tisic eur drahsie auto len preto ze jazdi s jeden - dva litre mensou spotrebou... a este k tomu vsetkemu ten sajrajt ... nedava to zmysel... vazne ne
to urcite nebude robit ziadny seriozny zakaznik ktory chce skutocne porsche ... ale nejaky zbohatlik co na neho stejne nema tak si miesto carrery kupi dizlovaho macana ... aby sa ukazal.... ver mi ze je to dost realny stav a jav ... dost ale tym imidz porsche trpi... co uz ;-\
mi líbí, jak všchni zatracují naftu a ohánějí se benzínem, přitom služebák mají doma v naftě a pokud mají soukromé vozidlo za své peníze, tak jim tam tluče HTP, max TSI a to ještě tak pár lidem čtyřválec o objemu max 2,0 litru, zbytek jsou 1,2 či 1,4. Kdo z Vás má na denní užívání benzin V6 a více???
Nepaušalizuj, víš že to soudruh WL, Webpaja a další z prémiového klubu nemaj rádi >:D >:D
Ne každej má káru na denní užívání, sou tací co fachaj 400 metrů od baráku, jiní kteří to maj 3 stanice tramvají či metrem a sou tam mhd 4x rychleji jak károu.
Ale sou i tací, co radši vstávaj v 5 ráno jak do kolbenky, aby mohli jet 15 km károu a nehrkali hodinu v koloně trasu, co mhd jede 20 minut >:D
lidi sou halt různý :-)
A znam lidi co maj V6 i V8 na denní užívání a znam jich docela dost. Většina to má v plynu, ale to je fuk
A já jezdím s benzínem, protože až na pár vyjimek jezdím jen víkendy a co ušetřím na servise dieslu a ještě evropské káry, tak mě to moje ježdění V6 či V8 vyjde taky na stejný prachy.
A na hrkačky 10 km sem tam a něco přivézt odvézt mam kdyžtak Alero když bych to potřeboval.
Najdi mi teda tady z diskutujících, kdo mají doma VLASTNÍ auto ve V6 v benzínu a ročně s ním nalítají 40 tis a víc km.
Já znám pouze zpostředkovaně jednoho ředilele jednoho výrobního závodu na topidla, který měl audi A6 3.0 TFSI. Jinak nikoho. A pokud ano, má to na plyn. Na benzín s motorem větším než R4 nikdo běžně nejezdí, jelikož je to nerentabilní. A s tím skuhráním ohledně spotřební daně na mne nechoď, jelikož to nikdo nezmění a měnit se to nebude.
Tak místní diskutéři nejsou zrovna přesný vzorek poluplace.
Tady je každej fanda do aut, ale sám si na tom neumí vyměnit ani stěrače a žárovku a olej tam nechává 2 roky. Tomu říkám fanda jako Brno :o))
zajdi na na kluby značek, tam poznáš ty co jezdí na benzín - a je fuk zda mají ameriku nebo bmw, mercedes, japonce atd.
Tuhle sem jel za dodávkama a všechny 3 (pošta, nějaký sklenářství a rozvážovka od rohlik.cz ) nebyly na naftu. Zajímavý co, už ani dodávky nejsou na anftu ale na CNG pro změnu.
A tuhle sem videl i dvě na benzín - starej benzínovej Trnasporter a novou Gazelu (GAZ).
nesmí to být od Franty co to dělám melouchem ve stodole v Horní dolní, ale od někoho kdo má profi vybavení, znalosti a umí to seřídit. Kámoš má druhý plynový HEMI, na prvním najel 35 000, na druhým asi 70 a nic zlikvidovaný nemá. A to sou motory co maj odježděno cca 200 tis km na benzín před tou montáží plynu
Tady někdo nemá smysl pro humor. To soudruh tu používá několik lidí a každej to píše jako prču a ne že tím myslí že dotyčený je bolševik.....ale tak to nemá cenu někomu vysvětlovat vid.
Vy si u vás v D3 klubu říkáte asi ze srandy Herr Sturmbannfuhrer že, sem zapoměl, pardon >:D >:D
Ja mam 150 kW benzin (i ked teda turbo r4, ale pri novych autach skoro ine nekupis), nukali mi sluzobak naftu a odmietol som, tak sa snad mozem ozvat. A vsetci moji znamy ktori aspon trochu maju radi auta preferuju benzin, naftu bere ozaj jedine ten co pre neho je auto len spotrebna vec a ide mu len o peniaze. Celkovo ten naftovy boom sposobila pofla mna len nepochopitelne nizsia dan na naftu a potom reklamne masirovanie, nie je iny racionalny dovod.
Tak to máš fajn práci, kde ti šéf jde tak naruku, že si můžeš dovolit projet 200 tis. km v benzínu a s naftou je poslat do ("). ;-)
Takou firmu jsem ještě nepoznal.
Nepochopil si to, jazdim na svojom benzinaku. Ale evidentne nechapes aj to podstatne a teda ze pri autach existuju aj ine faktory nez co najnizsia spotreba.
To nemá cenu, to jim nevysvětlíš. Hlavní je sazomet co jezdí za 9, ovšem většina s ním jezdím tkaovým pra*e stylem, že jezdí v reálu za 12-13 a k tomu super long life olej a jezdit na něj 30 000 km a nebo 2 roky >:D
A až najedou 100 000 km, dolívat během 30 tis intervalu 2,5 litru oleje, tolik žrala otci šáde 1000mb, po dvou GO s najetými 230 000 km, když jí po 16 letech prodával >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No já jezdím denně benzín V6 (200 koníků).Jo a nemám to na LPG. A nikdy bych tohle auto předělat nedal. Od nového roku jsem najel 7500km. A to si sem tam povyrazím i v něčém jiném.
Tady v diskuzi jsem se sice nevyjádřoval, ale dízl zrovna nemusím a téma Porsche-dízl je mi vlastně cizí protože jsem se snad nikdy na dízly od Porsche nedíval:-D. Jednak chci 911 a tu v dízlu nedělají a jednak bych v dízlu nechtěl žádne Porsche.
Nějak nespatřuji problém v užívání V6 denně. Nerozumím kde by měl být problém?
P.S. Upřímně se musím přiznat že pokukují "kde co jak" po nějaké V8....