horší je, že své závody na 3 dny uzavře Tata. Tedy dobrá zpráva je, že to je kvůli dobrým prodejům evropských značek na indickém trhu, druhá, ta horší, že Tata vlastní Jag. A RR.
Někdy jsem z tebe opravdu zmatený. Na jednu stranu nemáš ráda masovost, na druhou stranu jsi spokojená s tím, že Ferrari prodává více a více jednotek? Ono i Porsche poroste. Ale co tě napadlo tyhle dva srovnávat, to tedy nevím.
Pravil SKRYTÝ anonym :yes::-)
PS: Alespoň malé "plus" za toho POCTIVCE Antonína.. ;-)
(kolikže se na něj spoluobčané "složili"? 4 tisíce milionů nebo tak nějjak? :-)
To mne mrzí - ale tohle vysvětlit bude JEDNODUCHÉ
Ferrari REKORDních prodejů dosáhlo (zcela) "bez kompromisů" - JEN prodejem V8 a V12 benzínových ryze sportovních modelů = ŽÁDNÁ nafta, žádné SUV, žádné kompromisy, žádné "cenově dostupné" modely..
PS: A že Porsche poroste "o tom žádná" - přijde audi Q5 v Porsche kabátu, příjde menší (s audi sdílená) Panamera, přijdou další naftové motory, příjdou 4válce = PRODEJe vskutu porostou..
Takže ANO - OCEŇUJI nárůst Ferrari, že se zvýší čísla Porsche pomocí "doprovodných" modelů - to mne až tak NEbere. Tím to nechci nějak "ostře kritizovat" - tak to prostě "chodí", ale...
PPS: A nechtěla jsem přímo "srovnávat" - to jen že včera (či kdy) jsem četla o REKORDních prodejích Ferrari a dnes o "pozastavení" u Porsche, tak... ;-)
Můžeme klidně pominout Cayenne a Panameru. Nechce se mi hledat prodeje 911/ Boxsteru/ Caymanu, ale ty je určitě víš, když Porsche odepisuješ. Růst pořád není vyloučen. O rekordech nic psát nebudu, protože se mi nechce prohledávat prodejní čísla tak 10 let dozadu, abych si byl do rozumné míry jist, že neměli rok ještě lepší.
PS: Zajímavá je v článku zmínka o (velkém) kupé (tedy zřejmě inkarnaci 928). Zajímalo by mne, jestli je to potvrzená informace (spekuluje se o tom už delší dobu, ale nesleduji to zase tak moc). Nemyslím si, že by zrovna tenhle model zamával prodeji (a hrál velkou roli v dosažení jejich prodejních cílů), ale měl bych z něj velkou radost.
Proč hned "odepisovat"??
Chtěla jsem (opravdu) říci JEN to co jsem řekla (že růst JEN s benzínovými V8 a V12 a nekompromisními konstrukcemi OCEŇUJI "víc" -
..a že Porsche hledá "další" cesty a časem budou další naftové modely/motory a další SUV a další "normální" auta atd. - což Ferrari (naštěstí) NEplánuje (což se MI prostě "líbí" :yes::-)
NEmám NIC proti Porsche, ale Ferrari prostě vidím/řadím "výš" (a když jim s tak "čistým" přístupem rostou prodeje - dělá mi to "radost"
PS: A ano - něco ve stylu 928 prý BUDE ;-)
(a mně to rozhodně "vadit" NEbude - to opravdu na "masové" prodeje to mít moc vliv NEbude - o to se postará spíš audi Q5 varianta od Porsche nebo připravovaná "menší Panamera" a další nafty a asi i ty cenově "dostupnější" připravované 4válce..
Ferrari je prostě výš, v hierarchii automobilek vyjádřené exkluzivitou, tj. vyrobenými počty kusů nebo cenami za jednotku, vědí to všichni, jestli to víš i ty, jak teď tvrdíš, pak tvůj první koment v této diskusi nedává jiný smysl než ten, že jde o stupidní pokus o flame. :no:
Ferrari bylo VŽDY "výš" - ale o to (přece) NEjde.
JEN jsem upozornila na FAKT, že Ferrari ze své cesty NEsešlo a DŮSLEDNĚ se drží "svého" (a nedávná info o rekordních prodejích si proto zaslouží :yes::yes: ), zatímco Porsche krom svých "čistých" klasických sportovních vozů své portfolio rozšiřuje o další SUV a budou i další nafty atd. atp. (a přitom aktuálně mírně "přibržďuje") - jste schopen to (na CO jsem "poukázala") POCHOPIT? :yes:;-)