6,8 l na 100 je veľmi dobrá hodnota aj pre nižšiu strednú triedu, nieto ešte pre dvojtonový luxusný sedan :-! Len sa obávam, že v reálnom svete sa s tým človek pod 10 nedostane. :-(
to dost zalezi na samotnem ridici, nemam problem s autem co ma psano kombinovanou 11.6 jezdit jak za 25 tak za 10, prote kdyz mu davam pokourit tak basti, a kdyz se krotim, tak je spotreba pod tim co udal pred 9-10 lety vyrobce :-)
pokud si tedy ridic da pozor a prispusobi se, tak nevidim zadnej duvod proc by to nemel zvladnout u tohohle krasavce od Porsche
Jo, teď v poslednim Auto Tipu byl test spotřeby aut při 180 km/h a bylo to docela zajímavý! Od MB E-Klasse 200 CDi se spotřebou 9,6 l :yes:;-) po Škoda Roomster 1,2 TSi s 18,9 litru na 100 km :no: >:D
No hlavně to ukazuje nevýhodu nízkoobjemových turbomotorků... spotřebu mají nízkou, jen dokud jim nešlápne řidič na krk. Ečko je o dost těžší a v pohodě.
Šmarja, každý motor, který jede na hraně svých možností si vezme řádově více než v režimu na 2/3 výkonu. V kombinaci s neaerodynamickou kastlí roomsteru se vůbec divím, že se to na 180km/h rozjelo. A mmch. díval jsem teď na ten test, podívej se na mazdu 1,6, atmo motor a stejná tragedie. Prostě pro tyhle výkonové třídy je 180 moc, jedno jestli je to přeplňovaný motůrek 1,2 nebo atmo 1,6.
To neni srovnání těhle dvou, ale srovnání víceméně všech kategorií vozů ... ve 180 km/h (v předchozím čísle bylo srovnání dieslu-nafty, tentokrát holt jak moc vzroste spotřeba při německý dálniční rychlosti - je to německej test.
No a jak to holt u maloobjemových přeplňovaných motorů bývá - při ekojízdě je spotřeba fajn, když na to člověk trochu šlápne je horší než u starýho V6 třílitru :-)
ale to, že ten motor je v šílené krabici ti vůbec nepřijde na rozum, viď. Navíc při rychlosti na které to auto není navrženo, respektive není to jeho optimum. 8-s
A co s tím mám podle tebe společnýho já?? :-)
Test jsem nevymyslel, jen jsem ho četl a tady na něj upozornil - ale co se mě týče, já fakt dám přednost autu typu MB E-Klasse, vozy jako je ta krabice s minimotorem a nejvyšší spotřebou mě osobně neberou. Jinak ale vidim jako správný, že někdo udělal přehled napříč kategoriema vozů, jakou uváděnou a reálnou spotřebu mají jak benzíny tak diesly od jednoho modelu a jakou spotřebu mají i v rychlostech kdy se běžně spotřeba neměří.
A ty jsi dle reakce asi fanda škodovky ;-) - to já když už tak spíš tý Tatry, ta byla fakt zajímavá. Už něco pamatuju, ale za mýho života byly škodovky vždycky jen .... :-)
Proč? Rozebíralo se tady že reálná spotřeba asi spíš nebude taková jak uvádí výrobce a to mi připomnělo test věnující se přesně téhle problematice. Jo když jedeš se syrovejma vajíčkama mezi nohou a pedálem jak plynu tak brzdy, tak máš šanci se udávanejm průměrum alespoň přiblížit :-)
Jak jsem napsal minule byl test spotřeby při normálních rychlostech, tentokrát při 180 km/h. Alespoň mně ten test přišel docela zajímavej - i když jen potvrdil to co vlastně víme, velký motory maj spotřebu furt víceméně stejnou, "moderní" dowsizingový jsou vhodný hlavně na ekojízdu, při průměrný to už tak převratný není a při svižný nejsou úsporný, jsou dokonce hodně neúsporný - dokonce víc než starší vícválcový velkoobjemový motorizace.
No a tipnul jsem si že tohle Porsche nebude jezdit za 6,8, ale že na svou velikost a dynamiku úsporný určitě bude. Tak to je tak ve zkratce všechno = fakt nevim co tě mohlo tak zarazit :-)
Nechápu proč toto auto vzniká, kromě reklamy, že i Porsche může být zelené. Lidé co si pořizují tato auta neřeší spotřebu. Pro mě je to podivný hybrid sportovního nadupaného auta a nepovedeného pokusu o eko vůz.
6,8 to skoro určitě nebude, ale na tak velký auto bude spotřeba určitě i tak vynikající. Problém je, že když už Panameru tak určitě ne s tímhle motorem. ;-)
A není to spíš o tom že lidi chtěj mít ty elektromotory a baterky, chtěj mít v káře "nejmodernější technologie", kvůli pocitu že mam něco výjimečnějšího než kámoš, kvůli pocitu všichni maj hybrid, je trapný nemít ho taky, vžyť na to mam, atd... , než kvůli spotřebě. Hybridy téhle cenové kategorie si lidi nekupujou kvůli spotřebě, ale šlechtí svou image. A automobilce se zase hodí, že to snižuje flotilovej emisní průměr... ;-)
"Připlácet není potřeba za vzduchové odpružení, adaptivní tlumiče, Servotronic, nebo zadní stěrač."
- predpokladam, ze toto bola taka humorna vsuvka. alebo to fakt sa v aute za sto tisic eciek priplaca za zadny stierac ??? tak toto sa da s uskrnom akceptovat na "lacnej" skodofke ale u porsche ??? :-O
Otázka stojí jinak. Někdo ten stěrač chce, někdo ne, proto je u základní panamery v options. Osobně ho u takto tvarovaného auta stejně jako u klasické 911 považuju za zbytečnost, která jen hyzdí. ;-)
přesně tak :yes::-!
Teda, pokud tak ošklivej zadek jako má Panamera může vůbec stěrač pokazit >:D
Ale lidi co jí kupujou, těm se musí líbit, tak to asi řeší...