Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera S Hybrid: Šestiválec se spotřebou 6,8 l/100km

Kombinace šestiválce s elektromotorem, známá z Cayenne S Hybrid, přivádí Panameru mezi úsporné luxusní modely.
Zpět na článek
16. 2. 2011 11:10
16. 2. 2011 12:05
16. 2. 2011 15:03
16. 2. 2011 16:16
17. 2. 2011 00:13
17. 2. 2011 07:17
17. 2. 2011 08:15
17. 2. 2011 08:39
17. 2. 2011 10:59
17. 2. 2011 11:10
17. 2. 2011 11:43
17. 2. 2011 13:25
17. 2. 2011 13:41
16. 2. 2011 18:21
16. 2. 2011 20:00
17. 2. 2011 08:18
17. 2. 2011 08:40
17. 2. 2011 09:50
17. 2. 2011 09:52
16. 2. 2011 11:10
6,8 ?
6,8 l na 100 je veľmi dobrá hodnota aj pre nižšiu strednú triedu, nieto ešte pre dvojtonový luxusný sedan :-! Len sa obávam, že v reálnom svete sa s tým človek pod 10 nedostane. :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - niko78
16. 2. 2011 12:05
Re: 6,8 ?
suhlasim pravdepodobne realita bude min. o 2 lit. horsia 8-s
16. 2. 2011 15:03
Re: 6,8 ?
to dost zalezi na samotnem ridici, nemam problem s autem co ma psano kombinovanou 11.6 jezdit jak za 25 tak za 10, prote kdyz mu davam pokourit tak basti, a kdyz se krotim, tak je spotreba pod tim co udal pred 9-10 lety vyrobce :-)

pokud si tedy ridic da pozor a prispusobi se, tak nevidim zadnej duvod proc by to nemel zvladnout u tohohle krasavce od Porsche
Avatar - beibej
16. 2. 2011 16:16
6,8
Ale jo ..... v laboratoři >:D Na realné německé dálnici nebo ve městě tak o deset víc.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hamunasakra
17. 2. 2011 00:13
Re: 6,8
Jo, teď v poslednim Auto Tipu byl test spotřeby aut při 180 km/h a bylo to docela zajímavý! Od MB E-Klasse 200 CDi se spotřebou 9,6 l :yes: ;-) po Škoda Roomster 1,2 TSi s 18,9 litru na 100 km :no: >:D
Avatar - T613
17. 2. 2011 07:17
Re: 6,8
Hmm, porovnávat spotřebu dálničního křižníku s městským poskakovadlem-minidodávkou, ve vysoké rychlosti. To je výkon hodný génia :yes:
Avatar - CHerokee
17. 2. 2011 08:15
Re: 6,8
No hlavně to ukazuje nevýhodu nízkoobjemových turbomotorků... spotřebu mají nízkou, jen dokud jim nešlápne řidič na krk. Ečko je o dost těžší a v pohodě.
Avatar - Dinar
17. 2. 2011 08:39
Re: 6,8
Šmarja, každý motor, který jede na hraně svých možností si vezme řádově více než v režimu na 2/3 výkonu. V kombinaci s neaerodynamickou kastlí roomsteru se vůbec divím, že se to na 180km/h rozjelo. A mmch. díval jsem teď na ten test, podívej se na mazdu 1,6, atmo motor a stejná tragedie. Prostě pro tyhle výkonové třídy je 180 moc, jedno jestli je to přeplňovaný motůrek 1,2 nebo atmo 1,6.
Avatar - Hamunasakra
17. 2. 2011 10:59
Re: 6,8
To neni srovnání těhle dvou, ale srovnání víceméně všech kategorií vozů ... ve 180 km/h (v předchozím čísle bylo srovnání dieslu-nafty, tentokrát holt jak moc vzroste spotřeba při německý dálniční rychlosti - je to německej test.
No a jak to holt u maloobjemových přeplňovaných motorů bývá - při ekojízdě je spotřeba fajn, když na to člověk trochu šlápne je horší než u starýho V6 třílitru :-)
Avatar - T613
17. 2. 2011 11:10
Re: 6,8
ale to, že ten motor je v šílené krabici ti vůbec nepřijde na rozum, viď. Navíc při rychlosti na které to auto není navrženo, respektive není to jeho optimum. 8-s
Avatar - Hamunasakra
17. 2. 2011 11:43
Re: 6,8
A co s tím mám podle tebe společnýho já?? :-)
Test jsem nevymyslel, jen jsem ho četl a tady na něj upozornil - ale co se mě týče, já fakt dám přednost autu typu MB E-Klasse, vozy jako je ta krabice s minimotorem a nejvyšší spotřebou mě osobně neberou. Jinak ale vidim jako správný, že někdo udělal přehled napříč kategoriema vozů, jakou uváděnou a reálnou spotřebu mají jak benzíny tak diesly od jednoho modelu a jakou spotřebu mají i v rychlostech kdy se běžně spotřeba neměří.
A ty jsi dle reakce asi fanda škodovky ;-) - to já když už tak spíš tý Tatry, ta byla fakt zajímavá. Už něco pamatuju, ale za mýho života byly škodovky vždycky jen .... :-)
Avatar - T613
17. 2. 2011 13:25
Re: 6,8
fanoušek Škody fakt nejsem, jen mě zarazil tvůj příspěvek
Avatar - Hamunasakra
17. 2. 2011 13:41
Re: 6,8
Proč? Rozebíralo se tady že reálná spotřeba asi spíš nebude taková jak uvádí výrobce a to mi připomnělo test věnující se přesně téhle problematice. Jo když jedeš se syrovejma vajíčkama mezi nohou a pedálem jak plynu tak brzdy, tak máš šanci se udávanejm průměrum alespoň přiblížit :-)
Jak jsem napsal minule byl test spotřeby při normálních rychlostech, tentokrát při 180 km/h. Alespoň mně ten test přišel docela zajímavej - i když jen potvrdil to co vlastně víme, velký motory maj spotřebu furt víceméně stejnou, "moderní" dowsizingový jsou vhodný hlavně na ekojízdu, při průměrný to už tak převratný není a při svižný nejsou úsporný, jsou dokonce hodně neúsporný - dokonce víc než starší vícválcový velkoobjemový motorizace.
No a tipnul jsem si že tohle Porsche nebude jezdit za 6,8, ale že na svou velikost a dynamiku úsporný určitě bude. Tak to je tak ve zkratce všechno = fakt nevim co tě mohlo tak zarazit :-)
Avatar - CHerokee
16. 2. 2011 18:21
bizarnost
Nechápu proč toto auto vzniká, kromě reklamy, že i Porsche může být zelené. Lidé co si pořizují tato auta neřeší spotřebu. Pro mě je to podivný hybrid sportovního nadupaného auta a nepovedeného pokusu o eko vůz.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Loptos
16. 2. 2011 20:00
Re: bizarnost
ja ti neviem, hybrid by som kupil, teraz ako student auris, potom rx450h. Ale to moze byt len tym ze mam rad hracky.

Alebo potom silny 8valec >:D
Avatar - Dylan McKay
16. 2. 2011 21:46
Re: bizarnost
Vždycky se řeší spotřeba. Nikoho nebaví každých pár desítek km stavět u pumpy... Navíc ceny paliv jsou víc než nestydatost.

Spotřebě 6,8 L věřím.
Avatar - Hamunasakra
17. 2. 2011 00:18
Re: bizarnost
6,8 to skoro určitě nebude, ale na tak velký auto bude spotřeba určitě i tak vynikající. Problém je, že když už Panameru tak určitě ne s tímhle motorem. ;-)
Avatar - CHerokee
17. 2. 2011 08:18
Re: bizarnost
Věř mi, neřeší. Řeší se to velkou nádrží a mnohdy tankuje osobní řidič :-). Mluvíme o autech za dva mega a více.
17. 2. 2011 09:50
Re: bizarnost
tak jasny nakladni ridic v Panamere by znel divne >:D
17. 2. 2011 09:52
Re: bizarnost
A není to spíš o tom že lidi chtěj mít ty elektromotory a baterky, chtěj mít v káře "nejmodernější technologie", kvůli pocitu že mam něco výjimečnějšího než kámoš, kvůli pocitu všichni maj hybrid, je trapný nemít ho taky, vžyť na to mam, atd... , než kvůli spotřebě. Hybridy téhle cenové kategorie si lidi nekupujou kvůli spotřebě, ale šlechtí svou image. A automobilce se zase hodí, že to snižuje flotilovej emisní průměr... ;-)
17. 2. 2011 08:18
zadny stierac zadara ?
"Připlácet není potřeba za vzduchové odpružení, adaptivní tlumiče, Servotronic, nebo zadní stěrač."

- predpokladam, ze toto bola taka humorna vsuvka. alebo to fakt sa v aute za sto tisic eciek priplaca za zadny stierac ??? tak toto sa da s uskrnom akceptovat na "lacnej" skodofke ale u porsche ??? :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
17. 2. 2011 08:42
Re: zadny stierac zadara ?
Otázka stojí jinak. Někdo ten stěrač chce, někdo ne, proto je u základní panamery v options. Osobně ho u takto tvarovaného auta stejně jako u klasické 911 považuju za zbytečnost, která jen hyzdí. ;-)
17. 2. 2011 09:39
Re: zadny stierac zadara ?
přesně tak :yes: :-!
Teda, pokud tak ošklivej zadek jako má Panamera může vůbec stěrač pokazit >:D
Ale lidi co jí kupujou, těm se musí líbit, tak to asi řeší...