Vysokohorské testování nového Porsche Cayenne bylo dobrou příležitostí jak pořídit detailní snímky, teď už méně maskovaného prototypu. Jako doprovodné vozidlo a snad i etalon posloužilo současné Cayenne. Máme zde první přímé srovnání.
Jen chci vychválit nečekaně nízkou spotřebu Cayenne Turbo 4,5 V8. Okresky 12,5- 12,8 litru (100 km/h), dálnice 14,5- 14,8 litru (150 km/h)
A kdo říká, že Cayenne žere víc, jezdí jako dobytek... :-!
V tom případě si tu jízdu asi pěkně užíváš >:D Než se při týhle spotřebě dostaneš na těch 150km, tak ti nestačí naše dálniční síť a ještě by musela bejt celá jen z kopce >:D
Ono nemůžeš porovnávat test s běžným užíváním. Při testu auta ti nasekám spotřebu třeba 30 litrů.
Mám s čím srovnávat. Předchozí Range Rover 4,4i V8 měl větší spotřebu než Cayenne Turbo, dokonce má vyšší spotřebu i Cayenne S.
Neboj se že si neužívám to příjemné zrychlení, že si občas pořádně nesešlápnu plyn. Prostě průměrem jsem stále do 14,8 litru. Včera jsem jezdil po Budějovicích za 22 litrů...
Cayenne Turbo je nejlepší volba z Cayennů...
Já bych volil naftu, ale ne z průběhu, nebo že bych jí miloval, ale kvůli tomu tankování. 35d jede "skoro" stejně a žádný velký cviky s X6 stejně dělat nejdou.
Při stejném stylu ježdění budeš mít rozdíl mezi 35i a 35d do litru a půl. Při velikosti nádrže X6 to je nějkých 50-70 km rozdílu v dojezdu, takže ne 700 ale 650km, a to není žádné drama. Tyhle motorizace jedou velmi podobně, ale ten zvuk, za to určitě ten litrapůl stojí. Jenže když ty máš rád ty turbokopance. :-);-)
No, taky jsem měl trochu dilematično, jestli 35d nebo 35i, čistě kvůli spotřebě, protože pokud jde o projev, není co řešit, a tak se na to poptávám, kde můžu (i u X5kařů), a tohle je zhruba to, co se mi zatím schází jako info. Gratulace manželce, ta moje si bude muset ještě rok počkat. :-);-)
Svatebni dar mych rodicu pro nas oba- nejak mi byl zabaven, Pak auto bylo reklamovano kvuli nekolika vadam, prijeli na nej kouknout borci z Mnichova, vzali ho zpet protoze to byl zmetek ( jedno z prvnich vyrobenych tak nebylo moc vychytane) a dostali jsme nove- jeste lepsi bo je v plne palbe. 35i nemuzes sahnout vedle tem motor je fakt vyborny
Jo, mám celkem jasno, bude to 35i, a to, co píšeš o zmetkovi, jen potvrzuje ono zlaté pravidlo prvního roku, což mi zrovna časově i pasuje. :-);-)
A taky registruju kladný posun ve svatebních darech, já jsem kdysi dostal pračku, dneska se rozdávají X6ky. :-):yes:
Jasne po pravde ja bych si to jako svatebni dar nevybral- bral bych XC90 ale moji rodice to videli jinak. Jo dary jsou v pohode a to mi jeste Pierro dluzi ty porcelanove jeleny :-! . Na druhou stranu jsou i dealeri kteri doporucuji auto prave z prvniho roku vyroby ze pry tam se jeste vsechno sleduje ostrizim zrakem, znamy co dela ve Skodovce mi zase rika ze on by si vzal kdyby nemel sluzebni i na soukrome ucely auto z uplne posledniho roku vyroby tak si pak vyber
Souhlas, i když ještě s tím míchají facelifty a nové generace motorů, což je specialita hlavně BMW. Já mám 530i z 05, což byl poslední rok, co se tam dával osvědčený 170kW třílitr z E39. Do toho motoru jenom liju beznín a vyměňuje se olej. Naproti tomu modely 08 s novým 200kW přímovstřikem trpí nespolehlivostí, i když ten motor je z hlediska toho co umí geniální. Ale bral bych ho až z 09, to už to bude vychytaný. ;-)
XC90 je fajn auto, ale pro X6 to není, vyjma prostoru, což předpokládám není váš aktuální problém, soupeř.
V prvním roce se možná vše sleduje ostřížím zrakem, a to je dobře, protože začínají vyplouvat na povrch konstrukční a jiné problémy, které se projeví až běžným používáním daného modelu a hlavně ve velkém počtu. S autem z prvního roku zažiješ na prvních třech servisních prohlídkách vždy alespoň jednu výměnu nějakého komponentu, protože mezitím výrobce zjistil, že to chtělo nějakou úpravu. Sice můžeš mít štěstí na bezproblémový kus, ale konstrukční nedostatky má prostě každý nový model, takže já jim rád nechám čas k vychytání.
Taky bych jim nechal cas ale svatba se neplanuje podle toho jak dlouvo je auto ve vyrobe ;-) . Ja jsem na Volvo zatizeny takze u mne je to jasne. Nasi ho vybrali a prekvapili nas tim a doufam ze ted uz to bude jezdit bez problemu
>:D jen si představuju, jak přijdeš žádat s tím, že jako fajn, rád si ji vezmeš, ale jestli by to nemohlo tak rok počkat, víte ona ta X6 už bude v MR 09 víc vychytaná. ;-)
Ono je to trochu jinak. Pokud používáš plyn, jako zapnuto/vypnuto, tak je ten rozdíl daleko jinej a nemyslim si, že bych u těhle aut jezdil naftu proto, že trpim nouzí. Jen koukám na CCS, když s benzínem jezdim kolem 30t měsíčně a s relativně stejnou naftou kolem dvaceti. Jinej pohled na to nemam a korunka ke korunce a X6 je na dvoře. ;-)
Aha! Já jen že jezdím takřka denně, a za benzín dávám 15-16.000 měsíčně.
Buď jsi řidič kamionu, jezdíš ve dne v noci, nebo jsi jen snílek, jeden z mnoha tady... :-!
Souhlasil bych v obecné debatě, benzin vs. nafta. Ale v konkrétním případě, mluvíme o 35d, to neplatí, ten motor je extrémně náchylný na způsob jízdy (dvě turba), nemá v tomto směru oproti přeplňovanému benzinu žádnou výhodu. Kdybys mluvil o 30d neřeknu ani popel, ale ten má zas dynamiku s 35i nesrovnatelnou. ;-)
35d neznám. Jen posuzuju podle 320 CDI a 350 benzín, kde to dělá 4 - 5 litrů na 100. Na BMW jsem se ještě nedostal, ale pokud se mi poštěstí, tak vyzkouším všechny motory.
Ono dost záleží v čem. Čím těžší auto, tím bude 320CDI z hlediska spotřeby výhodnější než 350, nezapomeň, že je to atmosféra, aby slušně rozpohybovala třeba ML musí se točit.
No tak jsem rád, že je jasno. 35d vs.35i netušim. Pro někoho je to asi směšný, ale mě se 4-5l zdá jako rozhodně výhodnější nejen z hlediska návštěv u pumpy. A zrovna u týhle motorizace, převodovky a ježdění "rovně" mi to přijde fuk.
35i je turbo, nemusíš ho tolik honit, má dost krouťáku dole, abys mohl jezdit "dýzlovým" stylem, a naopak jak jsem napsal někde výš, 35d je "vyhoněný, vyfoukaný" dýzl, který tím pádem papá, když se mu šlape na krk, takže jestli s 35d za 13 pak s 35i za 14 a chlup. ;-)
Mě se zdá nejlepší práve 2,0d 130kW jako value for money je docela bezkonkurenční navíc je to univerzál, který se hodí do jedničky, ale neurazí ani v pětce nebo X3. Ta 35d je výborný motor, jenže je zaměřený na výkon (kolik benz. V8 umí pohybovat autem srovnatelně jako tenhle dehet?), takže se u něj nějaká zásadní výhodnost ve spotřebě ztrácí. Z mého pohledu trochu samoúčel, ale já se vůbec na naftu v BMW dívám přes prsty. ;-)
Já s nim najel necelých 2t km, ale pod 18-19 jsem se nikdy nedostal. Měl jsem ho právě na to, abych zjistil, jaký to je a zkoušel jsem tedy všechny možný jízdní režimy a vsadim cokoliv, že buď "nejedeš", nebo se utěšuješ. RR jsem měl ten starej 4.6HSE a ten byl jasně na 21 litrech podle počítače a 8Otkm. Ten 4.4 znam jen ze sedmy a tam jsem měl 80tkm 15 litrů, čímž chci říct, že nejezdim sice pomalu a předpisově, ale i tak se mi to zdálo slušný. Porsche jsem zavrhnul hlavně proto, že to žralo, i když to stálo v garáži. Prostě nesmysl a pořád u pumpy.
Z tý spotřeby, co uvádíš to musí bejt soudnýmu člověku jasný. Pokud by sme jeli ten okruh, myslim Praha směr Příbram, pak Sedlčany atd, jak se testujou auta na spotřebu, tak ti u Cukráku vyskočim z auta za jízdy. To ti tady podepíšu.
Pojedu max 150 a max 100. Tak se vystel polštářkama, ať tě ten skok nebolí...
Nevím co si chceš dokazovat, popisuju 12.000 najetých kilometrů v Cayenne Turbo.
Sám se někdy ptám, proč s tebou vlastně o něčem diskutuju, když jsi tolik přesvědčenej o své "pravdě".
Nevěřím, že ti někdo půjčil jen tak Cayenne na najetí 2000 km... >:D
Takže dnes České Budějovice- Praha. Průměr 13,8. Jel jsem co to dalo, tedy spíš nedalo. Nechápu, kde bych měl nahnat 20 litrů spotřeby, když se místy (blíže k Praze) ani nedalo předjíždět. Na ani ne plné natankování ujedu rozhodně více než 500 kilometrů, spíše 650 i více.
Nejezdím jak šnek, když to jde, předjíždím, neriskuju, nikoho neohrožuju. Přece nemám zrovna zázračný auto, který nežere?!
Aha, ty se rozjedeš a pak jedeš, "co to dalo" s vytřeštěnýma očima na počítač! To si mě dostal. Myslel jsem, že máš na víc, ale ty jsi opravdu takovej dětinskej trouba a zřejmě i švihlej. >:D Timhle můžeš vážně krmit nějaký děti.
Navtechu, nevím co ty si chceš na mě dokazovat. Podívej, lžeš tady jak tankuješ za 30.000 měsíčně, ale přitom jsi dnes i jindy celý den na počítači... >:D
Pak ti někdo půjčí Cayenne, aby jsi s ním najezdil 2000 kilometrů, abys jim ho vrátil, že žere i v garáži... >:D
Používáš už poněkolikáté nadávku. Jsi prostě jinej, a já jsem rád, že jsi jen na monitoru.
Nevím co ti na mém předchozím příspěvku není jasné. Asi jsi nikdy nejel z Budějovic do Prahy... :-!
Kdybych ti chtěl nadávat, tak tě nazvu tim, co máš mezi nohama. Jedinej, kdo tady lže jsi ty a jen z toho důvodu tady s tebou ztrácim čas, protože ulhaný hlupáky nesnášim. Vůbec ti nemusim dokazovat, kolik najezdim, nebo utratim a co dělám, nebo jakej vedu život. Tim se tady prezentuješ a dáváš na obdiv především ty. Diskuse je od toho, abych s tebou diskutoval a zpochybnil tvoje výroky, který bijou soudnýho člověka do očí. Jezdi si dál za 13 l, někdo ti to třeba sežere, ale pro mě jsi i nadále omezencem a dětinskym kašparem.
PS: Ne všichni z MACZ jsou asi děti, ale ty rozhodně mentalitou ano a ty co ti tyhle bláboly baští taktéž.
Chlapče, věř že nejsem placeným agentem od Porsche, a nemám potřebu lhát o spotřebě Cayennu. >:D
To co píšeš nadávky jsou. Oháníš se tady kašpárkama a hlupákama, asi budeš tedy kočovný herec, když tolik najezdíš...
Nejsi dobrý člověk, ani teď se ti nepovedla provokace. Můžu nad tebou mávnout rukou, jeden z mnoha bezvýznamných...
Tvá diskuse je hodna bulváru...
Praha 4 Háje, Barrandov, dálnice, Plzeň, Švihov: [odkaz]
Švihov, Klatovy, Švihov, Plzeň [odkaz]
(průměrná rychlost je ovlivněna popojížděním po barrandovském mostě jízdou v obcích. Kdo má v autě počítač, jistě pochopí)
Nemam rád hlupáky, co jdou proti celýmu světu, nebo se utěšujou nad realitou. Už vůbec ne ty, co se prezentujou, jako milovníci benzínu a jezdí tak, jak jezdí. Jestli ti tu spotřebu žerou ve tvym spolku dětí, tak já prostě ne.
Hele Navtech-u, proc by Svihak nemohl mit takovej prumer? Ja mam taky docela vykonnej motor a jezdim tak za 12,5 a to si to zrychleni nekdy pekne uzivam, ale to neznamena, ze budu chtit kazdy den vyuzivat jeho plnej potencial. Nekdy proste na to neni nalada a tak se jede pohoda klidek. :yes: Podobne jako Svihak mam rad velky a silny auta, hlavne kvuli lepsimu prehledu na silnici, prostoru, bezpecnosti a taky i soukromi, ale to neznamena, ze kazdy den budu jezdit na doraz. Pochop, ze o tom to jezdeni neni... ;-)
Zdravim Svihaku. ;-) Dost casto to tvoje Turbo vidam zaparkovane na jednom miste, hned vedle u hlavni jednosmerne cesty jednoho nejmenovaneho (nebudu tady preci vykladat vsem presne kde, protoze to se nedela...) sidliste na P4 a musim uznat, ze je paradni... :yes: Dobra volba, gratuluji. ;-)
Porsche Cayenne - Model, který se postaral o to, abychom perly značky Porsche vídávali častěji. Je až obdivuhodné, jak designéři vkusně a citlivě zakomponovali muskulaturní rozměry modelů kategorie SUV do exlusivivního, elegantního a nesmírně nadčasového designu Porsche.
no s cayenou zkusenosti nemam, ale verim... znam range a ta udavana spotreba naprosto sedi... takze nevidim duvod proc by cayena mela byt jinde... mno a pak je tady otazka jestli mi nahodou neni ciste u zadku jestli to auto zere 15 nebo 20l... kupuju si auto a spotrebu neresim... az budu resit spotrebu, poridim si filcku v rope:-) ted mam jiny model od pana porsche a po meste 17l. A s nazorem na "prejicne lidi" se naprosto ztotoznuju... a pokud bych to mel zprumerovat za rok, tak o to vic co mi to v lete sezere usetrim v zimne pac jak bylo receno v garazi to nezere muhaha:-)))
mno ale je fakt ze cherokee 3lturbo myslim, mi v rope zral 16-18l mesto... ale byl to uuuuzasnej stroj nez si ho nekdo pucil a nevratil:-( ja ho chci zpatky :'-(