ved stara dobra almera so surfoidnou strechou ma este aj dnes svoje caro :yes:
tiez som nechapal ako mozu almeru len tak nahradit kaskajom co je auto uplne inej koncepcie, no a sme doma - nissan opat oprasi almeru, sice som necakal uspech kaskaja v tom som sa splietol ale tvrdenie ze almeru kaskajom nemozno nahradit sa mi potvrdilo a almera vstane opat z popola, bravo :yes:
myslim ze nissan pochopil ze crossover podobny kaskaju uz ma dnes takmer kazda znacka ale nissan nema auto klasickej nizsej strednej triedy, nakoniec ci nissan chcel alebo nechcel musel pristupit k oziveniu almery :yes:
super, tesim sa, v nizsej strednej triede mi nissan chybal ;-) no a japoncov mam az na nudnu toytou rad :yes:
Micra je malá na to, aby se dala zařadit do segmentu B (Fabia, Punto, Corsa, Clio), ale velká na segment A (C1, Citigo). Primeru neopráší ... prodeje aut ve "neprémiové" střední třídě dlouhodobě klesají a Nissan by těžko našel skulinku na trhu: Auta "pro řidiče", což by mohl být nástupce Primery P10 a P11, už "zabraly" Honda a Mazda. Experiment s P12 ukázal, že auta pro "neřidiče a fanoušky Star Treku" ve střední třídě nikdo nechce.
A vyšší střední třídu už v Evropě opustili všichni Japonci.
Jj, Primery je velka skoda. Sam ted premyslim, cim mou P11 nahradit a Accord a Mazda 6 jsou velmi vaznymi kandidaty. Od Nissanu uz tam pro me nic neni.
Tata mel 2 almery, obe kupoval jako nove. Prvni byla s rokem vyroby ccca 1997. To auto najelo skoro 300 tisic km a nic, ale vubec nic mu nebylo. Ani jedna porucha, proste nic. Po tomto zazraku k nam dorazila nova almera, rok vyroby asi 2004.
Co se za tech 7 let zmenilo? V mezidobi zacal Nissan sdilet dily s Renaultem - zname to, optimalizace nakladu - a problem byl na svete. Hned po zaruce odesla spojka, starter, stahovani oken, centralni zamykani atd. Proste to bylo auto, ktere jste zacal nenavidet, protoze neslouzilo Vam, ale Vy jemu.
Myslim, ze tu novou almeru s rokem vyroby kolem 2014 uz asi nevyzkousime...
Mam doma jeste porad tu vyrobenou v roce 1997. To byla jeste kvalita, protoze je vyrobena primo v Japonsku. Jenom se do ni dava benzin a olej a byly meneny brzdove desticky. Baterie vydrzela 9 let a vyfuk je porad original. Jezdi denne, zima-leto a to jen mestsky provoz. Od te doby, co je to vlastne Renault, bych to nekoupil, takze novou URCITE nevyzkousim.
Měli jsme doma Almeru Sport z 2002, vyrobenou ve Velké Británii a jezdila v podstatě bez závad. Jediný problém se objevil až v době, kdy se auto kontrolovalo před prodejem. Byl prý ochozený křížek řízení, což je kovová součástka o rozměrech několika centrimetrů. Cena cca 1000kč.
Na druhou stranu na svoji dobu nabízela opravdu mnoho. Výjimečně tichý benzinový motor (1.5 16V), nízkou spotřebu, nevídaný komfort, nadstandardní jízdní vlastnosti i slušný prostor.
Její zoufalý "nástupce" jménem Tiida byl pro smích...
Mám a jezdím pořád s Almerou rv. 1997, najeto 280 tis. km a kromě 2x spojka, jedna cívka alternátoru žádná větší závada. Takže tak...ale už budu měnit, ono přece jen se necítím v tom už moc bezpečně >:D
No hele "pochcaná košile" a nemáš to chycený korozožroutem? Kdysi jsem jednu měl , rok 97 také a spolehlivá byla, ale kvetla jak třešeň. A co jsem tehdy zjišťoval, tak ta moje v tom rozhodně nebyla sama :no: