Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pozor novinka! I v létě povinně zimní pneumatiky!

Tohle bohužel není apríl, ale další z paskvilů ministerstva dopravy.
Zpět na článek
1. 4. 2016 19:14
1. 4. 2016 19:22
1. 4. 2016 23:12
2. 4. 2016 22:47
2. 4. 2016 08:03
2. 4. 2016 13:48
1. 4. 2016 19:57
1. 4. 2016 20:07
1. 4. 2016 20:12
2. 4. 2016 14:56
2. 4. 2016 09:14
2. 4. 2016 13:51
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 18:57
Pan ministr Ťok
Těžko pořád dokola rozšiřovat seznam přehmatů současného ministra dopravy, popřípadě výhružek, zneužití financí nebo nedodržení slibů. Je to neuvěřitelné, že stále sedí na svém místě, přitom jeho ministerstvo plodí jednu ˇ"ťokovinu" za druhou. Vůbec nepochybuju o tom, že ok roku 1989 jde o rekordmana v paskvilech. A už to pomalu začíná být nebezpečné!
Rozbalit vlákno
19
1. 4. 2016 19:34
Re: Pan ministr Ťok
Přesně tak! Já to vidím přímo v oboru. A tenhle panák je neodvolatelnej, protože je to Babišův kůň!

Stavby, mýto, zákony - zmatek, fušeřina, skluz.
Všechno a furt blbě.
A Ťok tam sedí a chechtá se lidem do xichtu.
1. 4. 2016 19:42
Re: Pan ministr Ťok
Ještě zvládl koupit auta na vybírání daní za peníze určené hasičům a záchranářům...
1. 4. 2016 19:49
Re: Pan ministr Ťok
Ten toho (ne)zvládl, že by to stačilo na kulku do týla. 8-s
1. 4. 2016 21:44
Re: Pan ministr Ťok
Okamžitě ho vyhodit. A stejně už je pozdě. :-!
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 22:14
Re: Pan ministr Ťok
Je, to se bude roky dávat po něm dohromady. Ještě než půjde, tak "drasticky" zvýší pokuty...

A k tomu výše...nakoupit 50 maskovaných Octavií za 1,3 mega za kus místo sanitek a hasicích vozů, to je teda věc.
1. 4. 2016 22:25
Re: Pan ministr Ťok
ANO umi jen narizovat, zakazovat, čmuchat, pokutovat..

kokoŤok děla chaos v doprave
babis zase zavadi EET a kontrolni hlaseni

jen sama buzerace
Avatar - CHerokee
2. 4. 2016 11:53
Re: Pan ministr Ťok
To odpovídá tomu, kdo je v čele - agent StB. Tyto praktiky mu jistě nejsou cizí.
3. 4. 2016 13:24
Re: Pan ministr Ťok
Lid to tak chce,lid byl vždy pro každou sviňárnu,proto nám zase vládnou (převlečení) bolševici a estébáci. ;-\
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2016 17:08
Re: Pan ministr Ťok
:yes: :yes: :-!
Avatar - praděda7
1. 4. 2016 23:03
Re: Pan ministr Ťok
Fostek, jdou tu po tobě 4 bolševici, tak bacha na ně.... ;-)
Avatar - white label
1. 4. 2016 19:59
Re: Pan ministr Ťok
Vypadá to, že to tu bude "Babišovo" ještě hezky dlouho, když ani po tunelu s čá***pím hnízdem jeho preference neklesají...
Doma ho kopli do pr...áce, ale tady mu voliči zobou z ruky "koblihy".
1. 4. 2016 20:11
Re: Pan ministr Ťok
klesaj, a to část pruzkumu byl ještě před jeho vystoupenim v PS, kde lhal v primym prenosu.
[odkaz]
doufejme, ze se koblihari chytnou za nos
Avatar - praděda7
1. 4. 2016 23:09
Re: Pan ministr Ťok
........doufejme, ze se koblihari chytnou za nos......Asi těžko. Ne tady v tomto zdegenerovaném národě...... ;-\
3. 4. 2016 13:25
Re: Pan ministr Ťok
Nechytnou,jsou nepoučitelní. :-!
Avatar - white label
3. 4. 2016 23:21
Re: Pan ministr Ťok
Souhlas, bohužel...
1. 4. 2016 20:23
Re: Pan ministr Ťok
Bude stačit podobná situace jako před minulejma volbama:

Jak zadejchnej džokej Váňa po Velké úplně offtopic zakýhal do mikrofonu "Aby už pan Babiš konečně vyčistil ten bordel" a lůza se valí znova k urnám.

Teda bordel je potřeba vymetat, je ho tam fůra, ale Andrej ten čistič nebude...
Avatar - white label
1. 4. 2016 20:33
Re: Pan ministr Ťok
No, jo, když on ten Váňa byl zrovna v tak "nezávislé" situaci, že se tomu snad ani nedalo nevěřit. 8-s ;-)
1. 4. 2016 20:38
Re: Pan ministr Ťok
jj, co naplat, že oficiální volební kampaň skončila a další agitace byla nepřípustná. Takovej rajťák když se rozjede... >:D
Avatar - rokyta.p
3. 4. 2016 04:06
Re: Pan ministr Ťok
To máš jedno zda je tam ten nebo ten, Havel měl pravdu, naše demokracie je ještě nezralá. To se zlepší až s příchodem další genrace. Nyní se můžeme Ťokovinám leda tak smát, víc se s tím dělat stejně nedá.
Avatar - Warrual
1. 4. 2016 19:14
Aha...
...tak takto jse mysleli ty Vánoce v létě, o kterých se na zdejší diskuzi často píše. >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 4. 2016 19:22
Nevadí
Pokud dodržujete zákony nemáte se čeho bát nebo jak to tu někteří píšete. Tak ted budete jezdit celý rok na zimních no >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - praděda7
1. 4. 2016 23:12
Re: Nevadí
....Pokud dodržujete zákony nemáte se čeho bát.............tak, tak, přesně to se říkalo za Protektorátu Čechy a Morava.... ;-)
2. 4. 2016 22:47
Re: Nevadí
Hlášku "Pokud dodržujete zákony nemáte se čeho bát" může myslet vážně jen blázen.
2. 4. 2016 08:03
Re: Nevadí
To nemyslíš vážně? Opravdu nemáš vlastní názor a musíš se nechat řídit jako chovanec Bohnického ústavu?

Nevadí ti, že za svý daně platíš šlendrián? ;-\
Avatar - Aoyagi
2. 4. 2016 13:48
Re: Nevadí
No, a nebo na těch celoročních, co byly dodány s novým autem.

A nebo budu předpokládat, že ne všichni Češi jsou *** a nebudou dělat to v předposledním odstavci. :-)
Avatar - Barrichello
4. 4. 2016 10:48
Re: Nevadí
Někteří už to dělaj léta, jen ted to má ještě větší smysl. >:D
Avatar - white label
1. 4. 2016 19:50
mini mi(ni)str
Tak to dopadá, když to má pod sebou kdejaký...*.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - speedfred
1. 4. 2016 19:53
Re: mini mi(ni)str
ide na to prefíkane ako obmedziť rýchlosť, jazdiť v lete na zimákach
Avatar - white label
1. 4. 2016 20:01
Re: mini mi(ni)str
Místo hvězdičky tam měl být "koŤok".
Avatar - boost.
1. 4. 2016 22:19
Re: mini mi(ni)str
cockot.

there you go. >:D
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2016 13:40
Re: mini mi(ni)str
Ťok sem Ťok tam ...
1. 4. 2016 19:57
To je mi..
Zase zbytecny vymysleni skandalu, zejo. Proc by podle vas nemely bejt ty znacky doplneny dodatkovou tabulkou? Kolik jste takovejch zatim ode dneska potkali? A fakt mate dojem, ze pokud na to u nejaky jedny znacky nejaka obec zapomene, ze si tam v to. lete stoupnou policajti a budou vybirat? Vase starosti..:)
Kdyz uz tak teoreticky mnohem vetsi problem mi prijde zruseni nakladaku az pres 3,5 tuny, coz znamena, ze kdekoli je dodatkova znacka zakaz vjezdu nakladaku, nesmi tam kdokoli s malou dodavkou nebo kombikem s odpoctem dph (registrovanym pred tou zmenou pred par lety).
Rozbalit vlákno
14
1. 4. 2016 20:07
Re: To je mi..
proc by nevybirali když vybiraji za prekroceni rychlosti o par km na konci obce, kde znacka konec obce je v poli daleko od jakyhokoliv staveni??
Avatar - white label
1. 4. 2016 20:08
Re: To je mi..
Hodně blbě položená otázka! Proč by ty značky měly být najednou čímkoli doplňovány (samozřejmě za peníze daňových poplatníků)??? Jen proto, že je někdo totálně nekompetentní a neschopný, resp. "schopný všeho"?
1. 4. 2016 20:12
Re: To je mi..
To mas pravdu. Nicmene prijde mi to jako natolik zanedbatelna polozka, ze je to, v tom okolnim bordelu, tak nejak pod mou rozlisovaci schopnost.
Oni to upravej nejakou novelou.. a pak je zas vsechny sundaj, hehe.
Avatar - white label
1. 4. 2016 20:17
Re: To je mi..
Zanedbatelná/nezanedbatelná...to je relativní, jde o princip, ale hlavně to rozhodně není ojedinělý přešlap z jeho "slavné" éry...
Avatar - _Karel_
1. 4. 2016 20:45
Re: To je mi..
Možná jsem naivní, ale nevěřím, že bys u soudu nevyhrál (s pokutou v červenci za letní gumy). Druhá věc je, komu by se chtělo k soudu, a hlavně jestli by se našel někdo, kdo by to opravdu byl schopen v červenci kontrolovat a pokutovat. Nevěřím. Mám o dopravácích docela vysoké mínění, a stran MP- ty řídí starosta a ten chce být znovuzvolen, a ne ze sebe dělat trotla.
1. 4. 2016 20:47
Re: To je mi..
Přesně to jsem zrovna napsal, takový přestupek nemůže správním řízením, popř. soudem nikdy projít.
Avatar - _Karel_
1. 4. 2016 21:04
Re: To je mi..
Tak tak. Ale nic to samozřejmě nemění na tom, co je Ťok zač a že vůbec takovýto nesmysl mohl vzniknout.
Jenže pravda je, že ministři dopravy byly po celou naši novodobou historii podobně kvalitní- čest vyjímkám, ale žádnou si nevybavuji.
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 22:20
Re: To je mi..
Obce to nemusí použít proti "vlastním" ale pro zmenšení dopravy v obci. Je to velmisnadno zneužitelné. Takový nesmysl by vůbec neměl být zákonem umožněn, ale to by v čele ministerstva dopravy nesměl být trotl.
Avatar - white label
1. 4. 2016 21:36
Re: To je mi..
Předpokládám, že to měla být reakce na toptena z 20:07. ;-)
A pokud náhodou ne, tak potom pláčeš na nesprávném hrobě. :-)
Avatar - _Karel_
1. 4. 2016 21:40
Re: To je mi..
To byla taková nějaká všeobecná reakce, a já ji dal zrovna pod tebe. :-)
Avatar - white label
1. 4. 2016 21:43
Re: To je mi..
Já jen, že to "zanedbatelná/nezanedbatelná" se vztahovalo k částce případných nákladů na doplňkové tabulky (viz vlákno), nikoli k případným pokutám za nerespektování značky v letním období. :-)
2. 4. 2016 14:56
Re: To je mi..
Takový ten extrém, tedy řekněme červenec, kdy měsíc nebylo pod +25, by neměl být u soudu takový problém (je to celkem jednoduchá technická záležitost a tohle je pro zimní pneumatiku prostě příliš vysoká teplota). Horší je to v takové té šedé zóně, řekněme +5 až +10, kdy není žádná indikace, že by se měl objevit sníh, a mohl bys chtít být na letních.

Existuje myslím rozhodnutí NSS, že je u značek presumpce "správnosti" (protože je jejich umístění správním úkonem, či jak tomu říkají) a řidič není v pozici, aby posuzoval oprávněnost jejich umístění. Pokud se ti ta značka nelíbí, musíš na to jít úřední cestou. To vůbec není povzbudivé. Když k tomu přidáš, jaký opruz správní řízení a následně soud je...
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2016 15:44
Re: To je mi..
Soud rozhoduje podle zákonů = musíš prohrát :-!

Podle rozumu snad až Ústavní soud :-|
2. 4. 2016 22:50
Re: To je mi..
Fakt je že není potřeba si lámat hlavu s každou kravinou, kterou v Práglu vymyslej. Řídím se heslem že nejlíp se věci vyřeší, když se neřeší. Tohle je zrovna ideální příklad. * se kterou nemá význam si lámat hlavu. Osobně beru tuhle zprávu jedním uchem tam a druhým ven. >:D Jen další idiotskej zákon, který mi leží u zadku.
1. 4. 2016 20:05
na hodne kruhacich ale prednost zprava plati
a soucasne plati i povinnost dat prednost pro toho kdo na kruhac vjizdi

spousta kruhacu, hlavne tech malych, nejsou na okruhu oznaceny značkou hlavni silnice, tedy pro ty co po takovym kruhaci jedou plati, ze musí davat prednost tem co na kruhace vjizdeji, ale soucane ti co na kruhac vjizdeji, musí dat prednost tem co po kruhaci jedou, protože je vjezd oznacen značkou "dej prednost"

jak to dopadne, když se srazi ten co jel po kruhaci a nedal prednost tomu co na kruhac najizdel z titulu pravidla prave ruky, a ten co na kruhac vjizdel nedal prednost tomu co po kruhaci jel z titulu znacky dej prednost v jizde?
kdo ma v tomto pripade prednost, když si ridici mají dat prednost sobe navzájem a kdo ponese vinu za to ze se srazi, když dopravni znaceni je nejednoznacny??

soucasnej minisrt kokoŤok zvore na co sahne..
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2016 23:17
Re: na hodne kruhacich ale prednost zprava plati
srazit se muzou pouze v pripade ze na kruhu bude oznaceno hlavni a vjezd oznacen nebude. takovy stav pravdepodobne nenastane.
1. 4. 2016 20:46
Materiální aspekt přestupku
Chtěl bych vidět jak někdo prokáže v teplotách dejme tomu nad 17 stupňů, že byl letním obutím spáchán přestupek. Pokutu pak zaplatí a uzná asi jenom introvert / flegmatik...

Asi se připravujeme na anexi Rakouska (Alpy) nebo možná Slovenska (Tatry)? >:D

Nemáme už teď v zákoně, že nehledě na období se nesmí jet na ledu s nevhodným obutím, popř. přizpůsobit jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám? Tím myslím, že pokud nasněží v červnu, tak pojedu krokem nebo nepojedu vůbec.

Já myslel že to je jenom další z aprílových žertů...
Rozbalit vlákno
2
1. 4. 2016 21:03
Re: Materiální aspekt přestupku
to není zamereny proti lidem co v tom umi aspoň trochu chodit, ale proti tem, co bezmozkovite zaplati i za uplnej nesmysl.

navíc se samozrejme nebudou vybirat plny 2 tis, ale třeba jen petikilo a kvůli tomu se kazdej hadat nebude, navíc když většina lidi o materialnim aspektu nemá ani poneti. a jit kvůli tomu do spravniho rizeni te ve finále prijde na daleko vetsi peníze i když na pokute nakonec nezaplatíš nic.

na druhou stranu jako zabava to je docela dobry a jako zkušenost k nezaplaceni, ono se to muze jednou hodit u zavaznejsiho prestupku
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 22:25
Re: Materiální aspekt přestupku
Zaplatí 90 %. Náklady na správní řízení, předvolání do místa, kde se to stalo...v nějaké horní dolní na služebce nebo výletě...do toho půjde málokdo. Ale hlavně si myslím, že je to nástroj k vydírání pro obce....aby snížili provoz v obci.
1. 4. 2016 22:53
Měsíc stará novinka
Pozor, novinka? >:D >:D >:D

Pan Machala, není to skoro měsíc stará novinka?

www.autorevue.cz/…a-c-15a-zimni-vy
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2016 00:19
Nepovažuji za šťastná řešení.....
..... úpravy předpisů - na kruhovém objezdu, zimní gumy v létě, "kombíky", tedy N1 zákaz vjezdu nákladních automobilů a v autoškolách zrušení dvojího řízení na motocyklech.

To, v mých očích, vzbuzuje jakýsi náznak o neprofesionálním přístupu v tomto oboru. ;-\

Ale asi s tím mohu jen velmi málo udělat. Jen velmi málo, přesto to udělám.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
2. 4. 2016 11:55
Re: Nepovažuji za šťastná řešení.....
Jít k volbám a nedat to koblihářům.
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2016 13:44
Re: Nepovažuji za šťastná řešení.....
on bureš přitvrdí .......... bude dávat pětitisícovky, v hnízdě se mu jich vyklubalo 10 000, uvědomuje si to někdo?
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2016 15:52
Re: Nepovažuji za šťastná řešení.....
Uvědomuje si někdo že agent Bureš celkově dostal dotace 4,9 miliardy = nejvíc v Česku plus něco i na Slovensku + deset let daňových prázdnin? :yes: ;-)

A to už je fakt hodně pětitisícovek >:-[]
Avatar - CHerokee
2. 4. 2016 23:04
Re: Nepovažuji za šťastná řešení.....
Dle průzkumů jeho voličům vůbec nevadí, že krade. Což o nich dost vypovídá. Však "všeci kradnú, iba já čerpám" >:D
2. 4. 2016 05:45
Novinka pro řidiče.
Zpráva o této novince mně překvapila,zejména proto, že byla zveřejněna 1. dubna na apríla, četl jsem tuto zprávu na webu "EuroZprávy.cz", dokonce jsem si ji vytiskl, ale zarazila mně informace,že " značka přikazuje řidiči motorového vozidla kategorie M nebo N " aby pokračoval v jízdě jen po splnění podmínek stanovených zákonem o zimním období,bez ohledu na datum. Mohl by mi někdo říci co je to výraz kategorie M nebo N, nikde jsem tuto definici takovýchto kategorií nenašel i z tohoto důvodu jsem to spíše považoval za apríl, nebo tiskovou chybu, děkuji všem za radu, mějte se.
Rozbalit vlákno
2
2. 4. 2016 05:55
Re: Novinka pro řidiče.
M je osobní, N je náklaďák
2. 4. 2016 15:24
Re: Novinka pro řidiče.
To jsou kategorie z hlediska homologace. M jsou osobní; N nákladní; L motorky, skútry, tříkolky atp.; O přípojná; T traktory. To není kompletní výčet a dále se to dělí (např. N1 jsou nákladní do 3,5 tuny).

Jinak vyhledávání "kategorie vozidel" ti to najde, ne že ne.
2. 4. 2016 09:14
zimní výbava
Kašlu na zimáky, nasadím řetězy. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2016 13:44
Re: zimní výbava
budeš jezdit 30 km/h ?
2. 4. 2016 15:26
Re: zimní výbava
Nemluvě o tom, že na to potřebuješ souvislou pokrývku (po asfaltu s řetězy jezdit nesmíš).
Avatar - Aoyagi
2. 4. 2016 13:51
Další
A co je pravdy na tom, že se změnilo i chápání zákazů vjezdu? Že prý když tam je nějaká dodatková tabulka typu "mimo dopravní obsluhu", tak tam stejně teď může jet kdo chce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
4. 4. 2016 12:56
Každý pátý
[odkaz]

Borce zaskočilo že přijdou o kšeft no >:D
Rozbalit vlákno
0