Těžko pořád dokola rozšiřovat seznam přehmatů současného ministra dopravy, popřípadě výhružek, zneužití financí nebo nedodržení slibů. Je to neuvěřitelné, že stále sedí na svém místě, přitom jeho ministerstvo plodí jednu ˇ"ťokovinu" za druhou. Vůbec nepochybuju o tom, že ok roku 1989 jde o rekordmana v paskvilech. A už to pomalu začíná být nebezpečné!
Vypadá to, že to tu bude "Babišovo" ještě hezky dlouho, když ani po tunelu s čá***pím hnízdem jeho preference neklesají...
Doma ho kopli do pr...áce, ale tady mu voliči zobou z ruky "koblihy".
To máš jedno zda je tam ten nebo ten, Havel měl pravdu, naše demokracie je ještě nezralá. To se zlepší až s příchodem další genrace. Nyní se můžeme Ťokovinám leda tak smát, víc se s tím dělat stejně nedá.
Zase zbytecny vymysleni skandalu, zejo. Proc by podle vas nemely bejt ty znacky doplneny dodatkovou tabulkou? Kolik jste takovejch zatim ode dneska potkali? A fakt mate dojem, ze pokud na to u nejaky jedny znacky nejaka obec zapomene, ze si tam v to. lete stoupnou policajti a budou vybirat? Vase starosti..:)
Kdyz uz tak teoreticky mnohem vetsi problem mi prijde zruseni nakladaku az pres 3,5 tuny, coz znamena, ze kdekoli je dodatkova znacka zakaz vjezdu nakladaku, nesmi tam kdokoli s malou dodavkou nebo kombikem s odpoctem dph (registrovanym pred tou zmenou pred par lety).
Hodně blbě položená otázka! Proč by ty značky měly být najednou čímkoli doplňovány (samozřejmě za peníze daňových poplatníků)??? Jen proto, že je někdo totálně nekompetentní a neschopný, resp. "schopný všeho"?
To mas pravdu. Nicmene prijde mi to jako natolik zanedbatelna polozka, ze je to, v tom okolnim bordelu, tak nejak pod mou rozlisovaci schopnost.
Oni to upravej nejakou novelou.. a pak je zas vsechny sundaj, hehe.
Možná jsem naivní, ale nevěřím, že bys u soudu nevyhrál (s pokutou v červenci za letní gumy). Druhá věc je, komu by se chtělo k soudu, a hlavně jestli by se našel někdo, kdo by to opravdu byl schopen v červenci kontrolovat a pokutovat. Nevěřím. Mám o dopravácích docela vysoké mínění, a stran MP- ty řídí starosta a ten chce být znovuzvolen, a ne ze sebe dělat trotla.
Tak tak. Ale nic to samozřejmě nemění na tom, co je Ťok zač a že vůbec takovýto nesmysl mohl vzniknout.
Jenže pravda je, že ministři dopravy byly po celou naši novodobou historii podobně kvalitní- čest vyjímkám, ale žádnou si nevybavuji.
Obce to nemusí použít proti "vlastním" ale pro zmenšení dopravy v obci. Je to velmisnadno zneužitelné. Takový nesmysl by vůbec neměl být zákonem umožněn, ale to by v čele ministerstva dopravy nesměl být trotl.
Já jen, že to "zanedbatelná/nezanedbatelná" se vztahovalo k částce případných nákladů na doplňkové tabulky (viz vlákno), nikoli k případným pokutám za nerespektování značky v letním období. :-)
Takový ten extrém, tedy řekněme červenec, kdy měsíc nebylo pod +25, by neměl být u soudu takový problém (je to celkem jednoduchá technická záležitost a tohle je pro zimní pneumatiku prostě příliš vysoká teplota). Horší je to v takové té šedé zóně, řekněme +5 až +10, kdy není žádná indikace, že by se měl objevit sníh, a mohl bys chtít být na letních.
Existuje myslím rozhodnutí NSS, že je u značek presumpce "správnosti" (protože je jejich umístění správním úkonem, či jak tomu říkají) a řidič není v pozici, aby posuzoval oprávněnost jejich umístění. Pokud se ti ta značka nelíbí, musíš na to jít úřední cestou. To vůbec není povzbudivé. Když k tomu přidáš, jaký opruz správní řízení a následně soud je...
Fakt je že není potřeba si lámat hlavu s každou kravinou, kterou v Práglu vymyslej. Řídím se heslem že nejlíp se věci vyřeší, když se neřeší. Tohle je zrovna ideální příklad. * se kterou nemá význam si lámat hlavu. Osobně beru tuhle zprávu jedním uchem tam a druhým ven. >:D Jen další idiotskej zákon, který mi leží u zadku.
a soucasne plati i povinnost dat prednost pro toho kdo na kruhac vjizdi
spousta kruhacu, hlavne tech malych, nejsou na okruhu oznaceny značkou hlavni silnice, tedy pro ty co po takovym kruhaci jedou plati, ze musí davat prednost tem co na kruhace vjizdeji, ale soucane ti co na kruhac vjizdeji, musí dat prednost tem co po kruhaci jedou, protože je vjezd oznacen značkou "dej prednost"
jak to dopadne, když se srazi ten co jel po kruhaci a nedal prednost tomu co na kruhac najizdel z titulu pravidla prave ruky, a ten co na kruhac vjizdel nedal prednost tomu co po kruhaci jel z titulu znacky dej prednost v jizde?
kdo ma v tomto pripade prednost, když si ridici mají dat prednost sobe navzájem a kdo ponese vinu za to ze se srazi, když dopravni znaceni je nejednoznacny??
Chtěl bych vidět jak někdo prokáže v teplotách dejme tomu nad 17 stupňů, že byl letním obutím spáchán přestupek. Pokutu pak zaplatí a uzná asi jenom introvert / flegmatik...
Asi se připravujeme na anexi Rakouska (Alpy) nebo možná Slovenska (Tatry)? >:D
Nemáme už teď v zákoně, že nehledě na období se nesmí jet na ledu s nevhodným obutím, popř. přizpůsobit jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám? Tím myslím, že pokud nasněží v červnu, tak pojedu krokem nebo nepojedu vůbec.
Já myslel že to je jenom další z aprílových žertů...
to není zamereny proti lidem co v tom umi aspoň trochu chodit, ale proti tem, co bezmozkovite zaplati i za uplnej nesmysl.
navíc se samozrejme nebudou vybirat plny 2 tis, ale třeba jen petikilo a kvůli tomu se kazdej hadat nebude, navíc když většina lidi o materialnim aspektu nemá ani poneti. a jit kvůli tomu do spravniho rizeni te ve finále prijde na daleko vetsi peníze i když na pokute nakonec nezaplatíš nic.
na druhou stranu jako zabava to je docela dobry a jako zkušenost k nezaplaceni, ono se to muze jednou hodit u zavaznejsiho prestupku
Zaplatí 90 %. Náklady na správní řízení, předvolání do místa, kde se to stalo...v nějaké horní dolní na služebce nebo výletě...do toho půjde málokdo. Ale hlavně si myslím, že je to nástroj k vydírání pro obce....aby snížili provoz v obci.
..... úpravy předpisů - na kruhovém objezdu, zimní gumy v létě, "kombíky", tedy N1 zákaz vjezdu nákladních automobilů a v autoškolách zrušení dvojího řízení na motocyklech.
To, v mých očích, vzbuzuje jakýsi náznak o neprofesionálním přístupu v tomto oboru. ;-\
Ale asi s tím mohu jen velmi málo udělat. Jen velmi málo, přesto to udělám.
Zpráva o této novince mně překvapila,zejména proto, že byla zveřejněna 1. dubna na apríla, četl jsem tuto zprávu na webu "EuroZprávy.cz", dokonce jsem si ji vytiskl, ale zarazila mně informace,že " značka přikazuje řidiči motorového vozidla kategorie M nebo N " aby pokračoval v jízdě jen po splnění podmínek stanovených zákonem o zimním období,bez ohledu na datum. Mohl by mi někdo říci co je to výraz kategorie M nebo N, nikde jsem tuto definici takovýchto kategorií nenašel i z tohoto důvodu jsem to spíše považoval za apríl, nebo tiskovou chybu, děkuji všem za radu, mějte se.
To jsou kategorie z hlediska homologace. M jsou osobní; N nákladní; L motorky, skútry, tříkolky atp.; O přípojná; T traktory. To není kompletní výčet a dále se to dělí (např. N1 jsou nákladní do 3,5 tuny).
Jinak vyhledávání "kategorie vozidel" ti to najde, ne že ne.
A co je pravdy na tom, že se změnilo i chápání zákazů vjezdu? Že prý když tam je nějaká dodatková tabulka typu "mimo dopravní obsluhu", tak tam stejně teď může jet kdo chce.