Povltavskou v úseku od mostu k mostu, to docela chápu, ale zahloubení ulice V Holešovičkách, to je blbost u které mi uniká účel? Proč by se něco podobného mělo vůbec dělat? Jako by nestačila ta zcela neekologická padesátka.
Tramvaje už tudy dávno nejezdí, jezdí se padesát nahoru i dolu a ještě někoho napadne ulici "zahloubit". Ptám se proč a k čemu to bude dobré?
Co na tom nechapes, v clanku je to uvedeno. Chybi obchvat, takze vse co se vyplivne z tunelu bude castecne pokracovat v ulici V Holesovickach, ktera uz je ted jedna z nejhorsich casti Prahy co se tyce hluku a smogu.
Je to takova levnejsi varianta obchvatu. Bydlet bych tam nechtel. Jo a jeste jsi zapomnel na radary v obou smerech :-) Mistama je i 70, ale je to dost blbe vyznacene, to uznavam.
Tak 70 km/h je až od Vychovatelny směrem dolu pár metrů a pak padesát. Z Proseka a nahoru na Prosek je to "Silnice pro motorová vozidla“. Ráno a dopoledne to stojí až nad Vychovatelnu.
Všechny kolony ze všech směrů začínají na křižovatce Argentinská.
Mám tedy pocit, že místo odstranění příčiny problémů, se teď spekuluje jak zhodnotit pozemky a nemovitosti, které si pořizovali lidi už před světovou válkou s tím, že tam je rušná silnice a před okny řinčí tramvaje.
Jiné vysvětlení mě nenapadá.
Zahlubovat ulici V Holešovičkách je prostě na palici, netroufám si odhadnout co by to asi stálo, jak dlouho by to trvalo a jak by se řešila doprava ze sevení části města.
Od toho má být ta studie, ale i ta je až na tu Povltavskou v daném úseku jen mrhání penězi ;-\
Já nedávno přemýšlel, zda by bylo možné zahloubit celou magistrálu od Florence až před Nuselák a došel jsem k závěru, že ano a že by to dávalo větší smysl než "kanál Zeman"