Přechody pro chodce: Absolutní přednost není, ale…
4
/
6
Prohlédnout znovu
Přechody pro chodce: Absolutní přednost není, ale…
Přechody pro chodce: Absolutní přednost není, ale…
|
acz
Pokud se nachází do padesáti metrů od zamýšleného místa přecházení přechod, podchod nebo nadchod, musíte je podle zákona využít bez ohledu na to, že si trochu zajdete
|
acz
Pokud se nachází do padesáti metrů od zamýšleného místa přecházení přechod, podchod nebo nadchod, musíte je podle zákona využít bez ohledu na to, že si trochu zajdete
|
acz
Šofér nesmí cyklisty na přejezdu ohrozit, ani oni tam ale na rozdíl od chodců na přechodu nemají přednost a nemohou tedy přinutit řidiče změnit rychlost nebo směr jízdy. Jak jsme se sami přesvědčili, často je jim to stejně jedno a využijí přechod pro chod
|
acz
Místo pro přecházení se objevilo ve vyhlášce teprve před dvěma lety. Řidič tam nesmí chodce ohrozit, ale omezit je smí. Jinými slovy auta tam nemusí chodce pouštět. Ale když už tam vstoupí, nezajíždějte ho!
|
acz
Při otáčení nebo couvání nesmí řidič ohrozit chodce, ostatně na přechodu to nelze vůbec. Na malých parkovištích jako na snímku to je ale docela problém.
|
acz
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl