Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X3 – Růst všemi směry

Nová generace BMW X3 přichází na trh s dvojicí pohonných jednotek, se čtyřválcovým turbodieselem X3 xDrive20d o výkonu 135 kW a přeplňovaným zážehovým řadovým šestiválcem o výkonu 225 kW.
Zpět na článek
13. 11. 2010 16:08
13. 11. 2010 16:53
13. 11. 2010 17:16
13. 11. 2010 22:53
13. 11. 2010 23:39
13. 11. 2010 17:37
13. 11. 2010 23:50
14. 11. 2010 00:32
14. 11. 2010 02:17
14. 11. 2010 09:44
14. 11. 2010 00:12
14. 11. 2010 00:37
14. 11. 2010 01:51
14. 11. 2010 09:42
14. 11. 2010 17:01
14. 11. 2010 17:42
14. 11. 2010 19:19
16. 11. 2010 08:21
Avatar - skejpa
13. 11. 2010 16:08
KRA-SA-VEC !
To je nádhera. Pastva pro oči. A to jak v designu, tak při pohledu do tabulek...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Podmáslí
13. 11. 2010 16:53
Těším se
Ve čtvrtek mě čeká slavnostní zahájení prodeje X3ky u dealera, už se moc těšim :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 17:16
10
Ještě tak deset centimetru ubrat na přídi a bude to ideální. Pořád mi to auto přijde proporcemi nevyvážené, předek je příliš dlouhý. Líbí se mi interiér, i když to není vyloženě můj styl.
Mimochodem, proč celý den nešlo u X3 diskutovat? Redakce nás nechávala vychladnout, aby diskuse nejiskřila emocemi? >:D
Rozbalit vlákno
2
13. 11. 2010 22:53
Re: 10
Čo si, práve to sa mi na ňom páči, ten predok mu dodáva charakter.
Celok je prudko elegantný a interiér láka k nasadnutiu.
A (konečne!) spravil niekto auto s interiérom presvetleným riadnou plochou okien! Že to ide, keď sa chce?
13. 11. 2010 23:39
Re: 10
Přesně, Klaudie, také mě ten předek velmi upoutal.
Avatar - dicky
13. 11. 2010 17:37
hezke
je dobre ze to ma pekny kufr 550 litru to je slusne to uz se neco da nalozit ,jinak docela hezky me nejak nevyvazene ani nepripada takove suv na pohodu
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2010 23:50
REX 3
Ixtrojka dospěla, svou historickou úlohu její předchůdce naplnil dokonale. První prémiové střední SUV bylo tak povedené, že z jeho designu dodnes vaří nejeden výrobce.

Když se člověk zahledí na tu tvarovou dokonalost, na tu dospělou tvář, na ty dotažené křivky, pak nahlédne dovnitř, do toho fantastického světa kabin BMW, tají se mu až dech. Toto je prémie v přímém přenosu. Pokud bys měl nutkání snad nějak bavoráka zatratit, do reálu tě dostaně, když se podíváš například na c-crosser, citroen crosser. Podívej se zejména dovnitř - [odkaz] Já jen, abys uměl dobře kvalifikovat ty, co auta umí...

Vnějšími rozměry je tohle SUV silniční ideál, jízdními výkony taktéž, a i ta cena je vlastně ideálem.

Inklinuji sice více k drsnosti GLK, ale v konkurenčním klání (GLK, X3, XC60, Q5, KOLEOS... >:D ... blbej fór, uznávám ;-) tak tedy v konkurenčním klání je to spolu s Mercedesem jasné eso.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ada je zase tady
13. 11. 2010 23:54
Re: REX 3
Parada, ale... proc po sklopeni sedadel nevznikne rovna lozna plocha? :no:
14. 11. 2010 00:32
Re: REX 3
Já popravdě ani tak přesně nevím, k čemu ta rovná plocha je. Samotné sklápění sedadel je pro mne vždy úkonem, který činím vyjímečně, z donucení a pod hlavní pětačtyřicítky, a jestli je plocha v rovině či nikoliv je mi v podstatě jedno. Bednu z Ikei tam strčíš tak jako tak.

Jdu se podívat na snímek, jaký je ten schod.
...

Tak jsem to omrkl, a žádnej problém jsem neshledal, schod tam není.
14. 11. 2010 02:17
Re: REX 3
Až povezeš křehkou mramorovou desku, pochopíš... :-!
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2010 07:29
Re: REX 3
Ten jednoduchy pozadavek na rovnou loznou plochu po sklopeni sedadel plati pro prevoz cehokoli, co je ulozeno v relativne mnoha uzkych a vysokych papirovych krabicich.

Ad odkaz na Tiguana -> negativem toho vozu VW je kratka golfi platforma => malo mista na zadnich sedadlech, kratka lozna plocha. A opet stejna vada: po sklopeni zadnich sedadel nevznikne rovna lozna plocha. Proc do haje nejsou furt schopni postavit nejake stredni SUV na platforme Passatu? Designove se mi navic Tiguan moc nelibi -> zejmena jeho podbizeni soucasnym podivnym modnim trendum - napr. davat predni svetla do bocnich blatniku namisto do predni masky. To treba Yeti je (zvenku) designove mnohem hezci a cistsi a vyvazenejsi. O novem BMW X3 ani nemluve, ten vuz je, (az na vyse uvedenou vadu a diesel s malym vstrikovacim tlakem) hodny oceneni vuz roku.
14. 11. 2010 09:44
Re: REX 3
:-) Nejsem hrobník.
14. 11. 2010 00:12
Re: REX 3
No, popravdě předchozí X3 jsem nepochopil, ta současná je na tom líp, to bez debaty, ale taky je mi designově proti srsti, ale nemůžou se mi líbit úplně všechny bavoráky, tak co. Ve výběru pořád zůstane ještě X1 a X5. >:D

Citroëna bych do toho netahal, vlastně všechny francouze, protože ti tenhle segment obecně nepobrali a tak akorát pořídili auta v asii. A podle toho to taky vypadá (C-crosser + P4007 je Outlander a Koleos je původně Samsung)...
14. 11. 2010 00:37
Re: REX 3
X3/1 byla prvním středním prémiovým SUV, něčím začít museli. V jízdě příliš skákavá, vizáží taktéž k rozsáhlé diskuzi, ale... mise se splnila, svět blázní po středních SUV. Nová X3 je přesně taková, jako je nová X5 ve vztahu ke staré, dotažená do každého detailu. Nezapomínejme, že jsme svědky zrození zcela nových segmentů. V tomto kontextu, když jemně odbočím, je například i TIGUAN autem zralým na oscara za premiéru.

Já toho citroena ukázal proto, aby jsme si tu uvědomili ten nebetyčný náskok německé produkce.
14. 11. 2010 01:51
Re: REX 3
Tak já nepochybuji o tom, že to bude prémie se vším všudy. I když nějaká ta botka se dá vyrobit vždycky. Spíše jsem mluvil o designu exteriéru. Na segment SUV nedám dopustit, i když osobně dávám větší důraz na terén, než BMW kdy bude. K tomu Tiguanovi, není vůbec špatný, ale možná mohl trošku porůst...

Jasně, že má, ale to je z velké části způsobeno i tím, že frantíci na to s prominutím se***. To máš to samé, jako vysmívat se německé prémii, že nemá žádné pořádné MPV, zatímco Renault jich má šest (Modus + Grand, Scenic + Grand, Espace + Grand), Citroën taky, Peugeot za nimi moc nezaostává. A z celé prémie má pseudo MPV jen Mercedes se svou R-classe, což je ale samozřejmě úplně někde jinde... >:D
14. 11. 2010 09:42
Re: REX 3
Nevysmívám se frantíkům, jen akcentuji ten rozdíl. Ono nejde ani tak o segment, jako o to, že když už něco vyrábím, pak jak to tedy jaksi vypadá. Frantíci si nechali vlak SUV dokonale ujet, nikoliv snad, že by na něho programově rezignovali. V Itálii dokonce ještě nemají pro ten vlak ani koleje... >:D ;-)

Když jdeš na detail, je právě velikost TIGIho dokonalým trumfem. V koncernovém kontextu stojí mírně nad Yetim a pro nekompromisní jezdce pak je tu Touareg, do toho v prémii pak Q5 a Q7.

Zrovna tak jako BMW X1, dokonale vyplněná mezera - kompaktní prémiové crosskombi. Nemá konkurenci.
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2010 10:07
Re: REX 3
Tiguan je maly, Touareg nema manual a po sklopeni sedadel take nevznikne rovna plocha. Byl jsem si s nim zajezdit, ale bohuzel. Jeste pockam na noveho Passata 4motion, zdali budou schopni ho zvednout (napriklad podlozkami pod pery) o nejake dalsi 2-3cm.
Druhym kandidatem na novy vuz je XC70, ale tam mi zase vadi ten nestastne umisteny stredni panel, ktery mne ostrou hranou tlaci do nohy tesne pod kolenem.
U Passata mi vadi, ze se hodne krade (a nesmyslne velky sibr), u Volva zbytecne vysoka cena. A u obou hloupa elektricka rucni brzda.
14. 11. 2010 17:01
Re: REX 3
Ado, ty snad děláš do trampolín >:D ;-) akcent na ty rovné kufry to už snad je i mírná úchylka... :-)

Tigi je malý záměrně.

U té XC70 - zkus si posunout volant trochu k sobě a odjet trochu se sedadlem, pak by se koleno mohlo dostat vlastně mimo dosah té hrany.
Avatar - dicky
14. 11. 2010 17:42
Re: REX 3
kup si touarega na manual se vykasli
14. 11. 2010 19:19
Re: REX 3
Ber Volvo a pak flexou a hoblíkem sraž tu ostrou hranu. Ideální auto nenajdeš nikdy.
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 08:21
Re: REX 3
Tvoje požadavky jsou těžce mimomísové, dost individuální, těžko se zlobit na výrobce. Rovná plocha může být fajn, jenže v reálu vždy znamená zbytečně vyvýšené dno kufru, což ubírá na jeho základním objemu, který využiváš běžně, tedy mnohem častěji a vícekrát než ložnou plochu se složenými sedačkami. Manuál do SUV? :-O Co s tím chceš dělat, jezdit okruhy? Není kategorie vhodnější pro automat než právě SUV. A nesednout si v XC70 je taky umění, kolik měříš, resp. jak tam sedíš? Není moc aut, ve kterých se dá volant tolik přitáhnout k tělu jako v S80/V70/XC70 navíc v kombinaci s nadstandardní šířkou interieru (i v rámci třídy) a úzkým středovým tunelem. Jinými slovy v tom autě si můžeš i při výšce nad 190cm sednout tak, že máš krásně natažené nohy a přitom zcela přirozeně pokrčené ruce, středového tunelu se ani dokýtat nemusíš. Pokud ovšem sedíš nalepený vpředu s volantem mezi rozcapenými koleny budeš mít problém všude.